Magimix M100 Auto geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix M100 Auto geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

setanie 15-05-2013
Geschreven voor: Magimix M100 Auto geel

Helaas ben ik niet meer zo enthousiast over deze nespresso. Hij is al een keer ter reparatie opgehaald. Nu wordt dit wel uitstekend geregeld door nespresso met een leenapparaat, maar toch wel jammer. Je moet de cupjes er ook in niet laten zitten, want dan is er de kans dat er koffiegruis in het apparaat komt. En je heb geen uit/aan knop bij dit apparaat wat ook niet echt handig is. Nogal omslachtig apparaat dus, maar de koffie blijft wel erg lekker.

setanie 25-01-2013
Geschreven voor: Magimix M100 Auto geel

Ik heb deze nespresso gekocht omdat ik er met de cashbackactie maar €38 voor hoefde te betalen. Met daarbij alle 16 smaken koffie is een goede deal. Nu 2 kopjes koffie gedronken en bij de linkerstand klein krijg je een half espressokopje vol en bij de andere loopt het kopje over. Niet echt handig, maar ik las dat ik de hoeveelheden ook handmatig kan instellen dus dat ga ik nog eens proberen. Wat ik wel jammer vind is dat de koffie niet echt heet is. Hebben hier meer mensen last van of hoort dat bij dit apparaat. Al met al een goede kennismaking met nespresso.

pdb69 20-06-2014

Dit apparaat heeft bewust geen aan/uit knop omdat deze na 9 of 30 minuten automatisch uitgaat. Dit kan de klant zelf instellen.

setanie 14-02-2013

Aanvulling op bovenstaande,de hoeveelheid is inderdaad makkelijk in te stellen. Knop ingedrukt houden tot je de juiste hoeveelheid water in je kopje hebt en dan loslaten. De volgende keer kan je dan gewoon weer kort op het knopje drukken en dan krijg je de hoeveelheid die je hebt ingesteld. Een groot nadeel vind ik dat je alleen de nespresso cups er in kan gebruiken. Ik heb de DE geprobeerd, maar daar slaat de machine van op hol. Als je dus geen gemiddelde €0,35 voor je koffie over hebt dan moet je het niet kopen. De koffie is wel heel erg lekker, beter dan de pads koffie.

nielspeters84 18-01-2013
Geschreven voor: Magimix M100 Auto geel

Geweldige Nespresso machine! Paar weken in bezit. Weinig geluid bij het zetten van koffie. Je zet hem aan, pakt een kopje en een cup en klaar voor gebruik(15 sec).
Snel, makkelijk en heerlijk. Weigerde 1 keer, klep 3 sec open en daarna gebruik je dezelfde cup gewoon. Doen veel Nespresso machines niet. Met de duidelijke gebruiksaanwijzing stel je heel simpel de looptijd per espresso/koffie in en de tijd van standby kan je instellen, dus wanneer de machine zichzelf weer uitschakelt. Duurzaamheid weet ik niet, want heb 'm pas! Ziet er solide uit, met een mooi strak design!