Krups XN 2140 - Reviews

remlov 28-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heb dit apparaat pas een dag maar was zeer verrast van de goed smaak van de koffie en hij werkt heel gemakkelijk en werkt gemakkelijker dan m'n espresso apparaat waar van je het bakje steeds met koffie moet vullen. Als er nog iets te melden valt kom ik hier later op terug .

Dayinceds 11-12-2013 Product paar dagen in bezit

Heb deze Nespresso nu 1 week in gebruik en ben er erg blij mee.
Ik had hiervoor een Senseo Next Generation. Prachtig apparaat, maar begaf het snel.

De koffie gezet met de Nespresso is vele malen lekkerder. Je kunt kiezen uit een espresso of een lungo (vergelijkbaar met een Senseo kopje)
Hij is na het aanzetten sneller te gebruiken dan de Senseo. Hij schakelt uit zichzelf uit, maar je kunt hem ook handmatig uitstellen.
De hoeveelheid water die je wilt voor een espresso of lungo kun je zelf instellen aan de hand van je kopje. 1 Keer instellen en hij onthoud het voor de volgende keer.

1 Groot nadeel is de prijs van de cups.
Maar goed, er zijn al goedkopere alternatieven op de markt.
Zo heb ik de Ristretto van NexPod (nu verkrijgbaar bij Kruitvat) geprobeerd en die smaakt erg goed,
Ook is er de Coffeeduck. Dit is een navulbaar cupje. Zo kun je met je eigen koffie toch een espresso zetten. Nog niet geprobeerd overigens.

Het design vind ik prachtig. De kleur taupe is er mooi. Het is niet zo'n kolossaal apparaat zoals de Senseo en daardoor een sieraad in mijn keuken.

Ben er erg blij mee.