Krups EA 8320 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA 8320 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ArnoH5 20-03-2013
Geschreven voor: Krups EA 8320 zwart, rvs

Wilde al langer een volautomatische koffiemachine om de hoge kosten van het koffie drinken met de nespresso cupjes wat te verlagen. Ik ben een half jaar verder en zit al bijna op het omslagpunt. Koffie is prima, uiteraard afhankelijk van de bonen die je kiest. De koffie is vooral goed heet, een voorwaarde voor een lekkere espresso en ook snel gezet. Het gebruikersgemak was ook een criterium voor mijn keuze en ook hier ben ik nog zeker niet in teleurgesteld. Kortom, een half jaar gebruiker van deze machine en meer dan tevreden!

charon79 19-03-2013
Geschreven voor: Krups EA 8320 zwart, rvs

Super apparaat! Veel mogelijkheden en lekkere koffie.
Het apparaat geeft alle mogelijkheden aan op het display.

sander 3600 15-07-2012
Geschreven voor: Krups EA 8320 zwart, rvs

Na veel info zoeken op t net en in de winkels deze krups 8320 aangeschaft. Heb veel en lang getwijveld welke espressoapparaat we zouden aanschaffen,We kwamen uit op nivona 855 of 845,dat was lange tijd ons favoriet,de philips-saeco xelsis
HD8944/01 model vonden we mooi maar beide apparaten vors aan de prijs,we hebben ook nog na de melitta gekeken ook een leuk apparaat van 1000 euro maar we vonden de kast wat gammel.We kwamen erachter dat krups ook een apparaat had die de zelfde mogelijkheden heeft,eenvoudig in bediening, zeker ook in t onderhoud en bovendien heeft deze net als nivona en miele stalen maalschijven wat voor mij een gevoelskwestie is denk ik,wat er niet op zit is een voorkeurs voor de dranken per persoon.....maar deze is zo makkelijk aan te passen dat ik dat niet mis,zet uitstekende koffie,espresse en ook cappucinno met een mooi dikke melkschuim laag,en vele andere dranken.ik vind dat deze machine veel geeft voor zijn prijs we zijn zeer tevreden,lekbak leeg ik eenmaal per dag de water en bonenbak zijn zeer groot,een echte aanrader

Toch zijn er niet veel winkels die ze in de showroom hebben,op internet zijn er heel veel ik heb hem bij electroworld gekocht in dokkum zonder hem ook maar in het echt te hebben gezien,We wisten wat we wouden en ze konden hem binnen 2 dagen leveren in duitsland zijn ze wat goedkoper,maar dat zijn keuzes die je maakt.

mdrongelen 12-11-2012

En smaakt hij ook goed ten opzichte van die andere.