Pipedream PDX Elite mega masturbator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pipedream PDX Elite mega masturbator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CornelisZandbergen 26-04-2019

Veelzijdige masturbator voor gevorderden

Ik ben erg tevreden over de primaire taak van deze automatische masturbator, een prima product voor een redelijke prijs. De diversiteit vergt wel enige oefening, maar voor de liefhebbers beslist een goede start bij het gebruik van gevanceerde automatische masturbators. Men kan de intensiteit zelf nog variëren door de penetratie zelf hoger of lager te benaderen, naast vijf verschillende snelheden en tien programma's biedt dit voldoende mogelijkheden. De masturbator kan beide kanten opdraaien en op en neer in verschillende programma's en snelheden(intensiteit).
Men moet forceren vermijden : het apparaat doet het werk voor je en te hoge druk kan de motor overbelasten: dus voel je duidelijk weerstand, dan heb je de grens bereikt.

Pluspunten

• Variatie in programma intensiteit
  • Oplaadbaar
  • Zuignap en houder voor kleine tablet of smart
  • Waterwerend
  • Praktisch in gebruik

Minpunten

• bijgeleverde mondstukjes zijn redelijk kwetsbaar
  • Ledlampjes kunnen niet uit
  • Vermijden van hoge pressie op de motor