Braun Silk-épil 9 SkinSpa SensoSmart 9/970

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 SkinSpa SensoSmart 9/970 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gisela 23-08-2019

Perfecte zachtheid

Ik heb hem nu al een poos, nog niet alle onderdelen gebruikt maar wel even uitgeprobeerd.
Hij is heel gemakkelijk in gebruik en er zit echt alles op en aan wat je nodig hebt .
De epilator is de beste tot nu toe, geen bultjes of ingegroeide haren.
Ik raad dot pakket echt aan voor je complete verzorging

Pluspunten

• Alles erop en eraan

Gisela Bouvrie 04-05-2019

Complete verzorging voor benen, lichaam en gezicht

Deze braun beauty set 9-995BS Is echt alles wat je nodig hebt voor een totale verzorging van top tot teen. Ik gebruik al jaren de Braun maar deze nieuwe versie overtreft mijn verwachtingen. De epilator onthaart zeer effectief en is voorzien van meerdere opzetstukken voor gezicht, benen, oksels en bikinilijn. Zelfs de haartjes rond de wenkbrauwen , gezicht en bovenlip epileert hij volledig en vrijwel pijnloos dmv de bijbehorende gezichtsepilator.Hierbij zitten 3 gezichtsborsteltjes en een reiniginssponsje. Er zitten zelfs 2 scrubborstels bij en een massage pad, die je ook nat en droog kunt gebruiken in combinatie met douchegel of scrub.Je huid voelt superzacht aan na gebruik.Ik ben zo blij dat ik deze beauty Set gratis heb mogen testen, het is echt een aanrader.

Pluspunten

• Alles erop en eraan
  • Nat en droog te gebruiken
  • Draadloos

Minpunten

• Geen flesje olie bijgevoegd voor de scheerbladen

Joukje 28-05-2018

Top epileerapparaat!

Onlangs heb ik dit epileerapparaat mogen testen en het eerste wat opvalt bij ontvangst is de veelzijdigheid van dit pakket. Je krijgt niet alleen epileerapparaat, maar ook een scrub- en huidverzorgingssysteem.

Epileren kan pijnlijk zijn maar doordat dit apparaat ook onder de douche is te gebruiken, is het ongemak zeker te verminderen. Plus het nadeel van ingegroeide haartjes, kan je door de scrub accessoires, duidelijk ook verminderen of misschien zelfs helemaal voorkomen.

Niet te vergeten is de ingebouwde verlichting waardoor je ook de kleinste haartjes kan epileren. En het allerbelangrijkste het resultaat is een super zachte en gladde huid!

Pluspunten

• Wet & Dry
  • Ingebouwde verlichting
  • Vele extra's

Minpunten

• Geen snellaadfunctie
  • Mogelijk ingegroeide haartjes

WiekeH 27-05-2018

Uitgebreide epilator

De Braun Silk-Epil 9/970 is een uitgebreid pakket met een epilator, scrubborstels en een gezichtsborstel. Het apparaat heeft een mooie vormgeving.
Ik vond een epilator altijd best pijn doen, maar ik kreeg nu de kans om deze gratis te testen. Onder de douche zou het minder pijn doen. Ik miste wel het scheerhoofd dat er ook zou zijn, als je al een tijd je benen niet hebt geschoren zou die goed van pas komen. In het begin is het haartjes trekken even pijnlijk, maar het went snel. Ik heb het apparaat zowel droog als nat gebruikt. Mijn voorkeur gaat uit naar nat - dus onder de douche of in bad. De pijn lijkt hierdoor minder en de geëpileerde haartjes spoelen dan direct van je been af.
Op mijn benen gaat het na een paar keer gebruiken best goed. Hoe hoger je komt hoe meer je het wel voelt. Meteen na gebruik heb ik wel roodgespikkelde benen, maar dat trekt heel snel weg. Het vergt wel doorzettingsvermogen, het duurt een tijd voordat het minder pijn doet, maar ik ben wel een beetje een watje. Alle extra dingen die hier bijzitten deden het niet voor mij.

Pluspunten

• Ook nat te gebruiken
  • draadloos

Minpunten

• geen scheerhoofd in deze uitvoering