Braun Silk-épil 9 SkinSpa SensoSmart 9/970 - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 SkinSpa SensoSmart 9/970 op Kieskeurig.nl.

Joukje 28-05-2018

Top epileerapparaat!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 SkinSpa SensoSmart 9/970

Onlangs heb ik dit epileerapparaat mogen testen en het eerste wat opvalt bij ontvangst is de veelzijdigheid van dit pakket. Je krijgt niet alleen epileerapparaat, maar ook een scrub- en huidverzorgingssysteem.

Epileren kan pijnlijk zijn maar doordat dit apparaat ook onder de douche is te gebruiken, is het ongemak zeker te verminderen. Plus het nadeel van ingegroeide haartjes, kan je door de scrub accessoires, duidelijk ook verminderen of misschien zelfs helemaal voorkomen.

Niet te vergeten is de ingebouwde verlichting waardoor je ook de kleinste haartjes kan epileren. En het allerbelangrijkste het resultaat is een super zachte en gladde huid!

Pluspunten

• Wet & Dry
  • Ingebouwde verlichting
  • Vele extra's

Minpunten

• Geen snellaadfunctie
  • Mogelijk ingegroeide haartjes

WiekeH 27-05-2018

Uitgebreide epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 SkinSpa SensoSmart 9/970

De Braun Silk-Epil 9/970 is een uitgebreid pakket met een epilator, scrubborstels en een gezichtsborstel. Het apparaat heeft een mooie vormgeving.
Ik vond een epilator altijd best pijn doen, maar ik kreeg nu de kans om deze gratis te testen. Onder de douche zou het minder pijn doen. Ik miste wel het scheerhoofd dat er ook zou zijn, als je al een tijd je benen niet hebt geschoren zou die goed van pas komen. In het begin is het haartjes trekken even pijnlijk, maar het went snel. Ik heb het apparaat zowel droog als nat gebruikt. Mijn voorkeur gaat uit naar nat - dus onder de douche of in bad. De pijn lijkt hierdoor minder en de geëpileerde haartjes spoelen dan direct van je been af.
Op mijn benen gaat het na een paar keer gebruiken best goed. Hoe hoger je komt hoe meer je het wel voelt. Meteen na gebruik heb ik wel roodgespikkelde benen, maar dat trekt heel snel weg. Het vergt wel doorzettingsvermogen, het duurt een tijd voordat het minder pijn doet, maar ik ben wel een beetje een watje. Alle extra dingen die hier bijzitten deden het niet voor mij.

Pluspunten

• Ook nat te gebruiken
  • draadloos

Minpunten

• geen scheerhoofd in deze uitvoering