Braun Silk-épil 7 7/890 SensoSmart Epilator Zilver Met 7 Extra’s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 7/890 SensoSmart Epilator Zilver Met 7 Extra’s op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Liesbeth M. 27-09-2018

De ideale (eerste) epilator

De vernieuwde Silk épil 7 van Braun is gewoon 'fantastisch'! Al jarenlang maak ik gebruik van een soortgelijk toestel. Deze epilator heeft, t.o.v. andere merken, een prachtig design dat goed in de hand ligt. Je kan hem daarenboven draadloos gebruiken, wanneer je deze op voorhand oplaad. Geweldig niet? Vroeger moest ik altijd naast een stopcontact zitten (wat niet altijd comfortabel is met een korte kabel). Dit is nu gelukkig verleden tijd! Ook kan je er mee in bad of onder de douche (Wet&Dry), wat het ontharen minder pijnlijk maakt. Door de warmte van het water komt er namelijk endorfine vrij, een natuurlijke lichamelijke pijnstiller. Een echt pluspunt voor wie op zoek is naar zijn eerste epilator. Wat me opviel is, dat het toestel minder geluid maakt t.o.v. anderen. Het ontharen wordt hiermee een stuk aangenamer. Niet onbelangrijk is de roterende kop. Die zorgt namelijk voor meer efficiëntie bij de knieën en de oksels. De trimmer die in de doos bijzit kan zowel gebruikt worden voor het gezicht als de bikinilijn. Een tof extraatje als je het mij vraagt! En tevens makkelijk in gebruik. Ik ben dankbaar dat ik werd uitgekozen om dit product uit te testen. Sindsdien gebruik ik alleen nog maar deze. Dus ja, ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Draadloosheid
  • Wet&Dry
  • Minder geluid
  • Trimmer voor gezicht & bikinilijn

Roos 26-09-2018

Waterdicht ontharingsapparaat

Het eerste wat opvalt als ik mijn Braun Silk-épil ontvang is dat er veel onderdelen in het doosje zitten. Het is niet alleen een epilator maar er zitten ook opzetstukjes en een trimmertje bij voor je gezicht/bikinilijn. De eerste keer epileren is even pijnlijk. Al is dit veel beter te doen onder de douche of in bad. Ik vind het handig dat er een lampje op de epilator zit, zodat je goed kan zien wat je doet. Dit is de eerste keer dat ik een epilator gebruik. Ik vind dat het relatief lang duurt voor je een gebied hebt onthaard. Ook wordt het niet zo glad zoals bij een scheermesje. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. Vooralsnog vind ik dit niet de perfecte ontharings methode. Elke keer is het wel minder pijnlijk dus ik blijf zeker nog even volhouden!

Pluspunten

• Waterdicht

Minpunten

• Kost tijd
  • Pijnlijk

Eldridge 01-08-2018

Braun Silk Epil Senso Smart 7 890 Epilator

Het is een prima apparaat. De oksels zijn mooi glad. Wel een beetje pijnlijk in gebruik. Het kleine apparaatje gebruik ik om de nekharen van mijn Man te scheren.
Kortom: heel tevreden!

KatinkaL 02-05-2018

Prima epilator

Ik vind het een heel fijne epilator. Hij pakt ook de kleine haartjes mee en het lampje helpt ook. Het epileren zelf is niet pijnloos maar na regelmatig gebruik gaat het steeds minder vervelend aanvoelen. Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en ik had het waarschijnlijk anders ook gekocht aangezien mijn oude epileerapparaat al erg oud was en gebreken begon te vertonen. Wat ik ook heel fijn vind is dat het apparaat een accu bevat waardoor je het draadloos kan gebruiken, zelfs onder de douche (dat wordt ook aangeraden). Ik vind alleen niet dat er voldoende grip is op de haartjes om die uit een natte huid te trekken. De opzetstukken heb ik nog niet hoeven gebruiken maar het is fijn dat er meer mogelijk is dan bij een standaard apparaat.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lampje
  • draadloos
  • lange levensduur accu

Minpunten

• niet pijnloos
  • op natte huid werkt hij minder goed

ChantalC 01-05-2018

Fijne epilator

Ik gebruik de Braun nu een aantal weken en ben erg tevreden. Er worden verschillende opzetstukjes meegeleverd. In het begin even uitzoeken, welke waarvoor was. Het ene opzetstukje is iets pijnlijker dan de ander. Het kleine epileer apparaatje wat erbij zit, is erg fijn om even snel je wenkbrauwen bij te werken. Deze werkt meer als een scheermesje heb ik het idee. Verwijderd het haartje niet helemaal. Ik ga hem zeker blijven gebruiken nadat ik deze getest heb. Blijvertje!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Degelijk

Minpunten

• Doet soms pijn op bepaalde plekken

KyraE 23-04-2018

Top product!

Deze Braun epilator lag bij mij op de mat en ik heb hem mogen testen. Deze epilator is geschikt voor nat en droog epileren en ik heb gelezen dat het fijner is om bijvoorbeeld in bad of onder de douche te epileren, dit in verband met de pijnprikkel. Dat laatste heb ik dus gedaan. In het begin durfde ik de epilator bijna niet tegen mijn been te houden omdat ik bang was voor het gevoel, maar eigenlijk valt dat reuze mee! Fijn is anders, maar ik heb er niet ontzettend veel pijn van! Ik vind dit nu al een beter alternatief dan scheren! De haartjes blijven veel langer weg. Ik moet nog wel een beetje uitvogelen hoe de opzetstukken werken, maar ik vind het ideaal dat er ook een gezichts-opzetstuk is voor bijvoorbeeld de wenkbrauwen. Ik vind het een erg fijne gedachte dat ik maar eens in de zoveel tijd even mijn benen hoef te epileren in plaats van een paar keer per week te scheren, zeker nu de zomer er aan komt. Als je nog nooit een epilator hebt gehad, is dit zeker een beginnetje waard! Je went vanzelf aan het gevoel! Ben heel erg blij dat ik dit product gratis mocht testen ;)

Pluspunten

• makkelijk
  • Haren blijven lang weg

Minpunten

• Gevoel is niet heel prettig

CherryT 22-04-2018

Super fijne epilator

Deze epilator mocht ik als testpersoon gratis testen, wat ik ontzettend fijn vond omdat ik al enige tijd op zoek ben naar een nieuwe, goeie epilator.
De eerste indruk was meteen goed, zeker vanwege de uitstraling, het lampje en de trimmer die erbij komt. Net zoals elke andere (mij bekende) epilator, verwijdert ook deze niet meteen alle fijne haartjes. Een paar keer over dezelfde plek gaan wil zeker wel helpen, hoewel ook dan niet voor 100% (maar dit geldt dan alleen voor de heel fijne haren). De meeste haren bleven ruim 2 weken weg, dat is ook een verbeterig ten opzichte van mijn vorige epilator. Al met al zou ik dit product zeker aanraden, ook al vind ik het wat aan de dure kant.

Pluspunten

• Handig lampje voor tijdens het epileren
  • Verwijdert de meeste haren
  • Superhandige trimmer

Minpunten

• Duur

Julia L 18-04-2018
  • Product gekregen

Makkelijk en pijnloos

Sinds ik dit epileerapparaat heb gekregen, kan ik niet meer zonder. Na jarenlange frustraties doordat laseren bij een professionele salon me niet het gewenste resultaat gaf, heb ik eindelijk een betaalbare oplossing gevonden. Na het epileren blijf ik wekenlang haarloos. De haartjes die terugkomen worden steeds dunner en er komen ook steeds minder haren terug. Dat zorgt ervoor dat het epileren telkens minder pijn doet. Met deze Silk Epil kun je ook onder water epileren, dus ik durf het nu zelfs aan om ook mijn oksels te epileren. Voor elk lichaamsdeel een ander opzetstuk en voor de plekjes waar het te pijnlijk is of waar je niet bij kunt, gebruik je de handige trimmer waar ook weer opzetstukjes bij zitten. Het apparaat ligt goed in de hand en is makkelijk te bedienen. Er zit zelfs een lampje op dat aangeef of je niet te hard drukt. Dit is echt dubbel en dwars je geld waard, ben heel tevreden!

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Betaalbaar
  • Goed resultaat

Shareena 16-04-2018

Goede en fijn epilator

Ik heb de Braun epilator nu zo'n 5 weken in gebruik en hij heeft mij blij verrast. Voorheen heb ik ook ervaringen gehad met epileren en eigenlijk deed het altijd te pijn. Te pijn voor mijn benen en te pijn voor mijn oksels. Maar deze epilator laat mij zonder moeite deze delen epileren. Ik heb dit apparaat gekregen om te testen en was ook zeer nieuwsgierig of en hoe de vernieuwingen met de jaren nuttig zijn geweest. Hij wordt geleverd met meerdere opzetstukken. Waaronder eentje met kleine massagerollers. Deze maakt het epileren nog iets aangenamer. De andere opzetstukken heb ik eigenlijk weinig gebruikt, omdat het opzetstuk met rollers top werkt. Ik gebruik hem meestal onder de douche (hij is waterdicht) en qua scheren en epileren scheelt het amper in tijd. Grote voordeel met epileren; het blijft langer weg en ook komen de haartjes zachter terug! Ik durf er zelfs mijn bikinilijn mee te doen!
Het lichtje op het apparaat leidt je moeiteloos langs elk haartje wat op je lijf zit. En druk je te hard om effectief te blijven epileren? Dan wordt het lampje rood! Makkelijker kan bijna niet.
De meegeleverde hulpstukken voor trimmen zijn echt een aanvulling. Kleine scheerkopjes laten je bijvoorbeeld je wenkbrauwen moeiteloos in vorm trimmen terwijl je met de grote koppen je bikinilijn kunt doen. De mesjes hierop zijn scherp en trimmen de haar strak tot op de huid.
De accuduur is echt fijn. Is een paar uur tijd laadt de accu op voor uren epileer”plezier”.
Mocht je twijfelen; ik ben enthousiast en raadt dit apparaat zonder twijfel aan!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Vele mogelijkheden
  • Kwaliteit

Lynsey 13-04-2018
  • Product gekregen

Braun silk epil 7 3 in 1 trimmer

Nog nooit eerder had ik een epilator gebruikt, was een beetje huiverig, maar ik kreeg de epilator gratis om te proberen, ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben, uiteraard is het in het begin wat gevoelig maar de tweede keer dat ik hem gebruikte was dit al stukken minder, wat ik echt ideaal vind is dat je hem ook onder het douchen kan gebruiken. De extra trimmer die er bij zit is echt super zo kan je nauwkeurig je bikinilijn bijhouden. Ik zou hem zeker aanraden, zeker nu de zomer weer in aantocht is.

Pluspunten

• Heerlijke gladde benen
  • Extra trimmer voor de gevoelige plekken.

Minpunten

• Iets gevoelig al word het beter na een aantal keer

EldridgeB 12-04-2018

Mooi apparaat, even wennen

Dit product heb ik een maand geleden gratis ontvangen om te testen. De epilator heb ik al twee keer gebruikt, waarvan de eerste keer vrij gevoelig was. De tweede keer was al een stuk minder gevoelig, waarschijnlijk omdat de haartjes dan korter zijn. Het resultaat is heel gladde benen, veel fijner dan bij het scheren ervan. De bikinitrimmer heb ik een keer gebruikt voor de nekharen van mijn man, het apparaat is erg prettig in gebruik en doet waar hij voor staat, al gebruiken wij hem dus niet voor een bikinilijn maar voor nekharen :-)
Als de batterij volledig leeg is, moet hij vrij lang opgeladen worden.

Alles bij elkaar genomen zou ik dit product zeker aanraden, prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik, werkt intuïtief
  • door de bikinitrimmer, is de set erg compleet

Minpunten

• in het begin vrij gevoelig
  • moet lang laden als de batterij volledig leeg is

LindaH 11-04-2018

Totaal nieuwe ervaring

Ik had mijn benen nog nooit geëpileerd, voorheen heb ik mijn benen alleen geschoren met scheermesjes. Ik mocht het product gratis testen en de eerste keer was pijnlijk en enorm wennen! Ik had vrij lange haren op mijn benen en deze werden er echt goed uitgetrokken. Ik heb het zowel op een droge huid als op een natte huid gedaan om te kijken wat het beste werkt. Uiteindelijk zat hier (voor mij) geen verschil in. De weken hierna ging het wel steeds beter, als de haartjes korter zijn doet het ook minder pijn, dus ik blijf het nu wekelijks bijhouden. Inmiddels ben ik er wel iets meer gewend aan geraakt maar het is nog altijd even flink doorzetten (want prettig voelt het niet!)

Pluspunten

• Benen blijven langer zacht
  • Extra wenkbrauw trimmer

Minpunten

• Maakt veel geluid

SuzanneS 10-04-2018

Ik heb sinds een aantal weken dit product in gebruik nadat ik deze gratis heb ontvangen om te testen. Mijn eerste indruk van de epilator was erg goed! Hij ligt goed in de hand, is erg stil en heeft extra tools om bijvoorbeeld de bikinilijn goed bij te houden. De kop beweegt makkelijk mee en verwijderd alle haartjes goed. Al met al ben ik ontzettend tevreden over deze epilator. Ik zou hem ook zeker aanraden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • vrij stil voor een epilator
  • verschillende tools erbij
  • accu gaat lang mee
  • pijnloos haartjes verwijderen