Braun Silk Epil 9 Skin Spa Senso Smart Silk epil 9 Skin Spa Senso Smart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

LucienneW 10-04-2018
  • Product gekregen

aanrader

Ik heb de Braun Epilator SE9/990 enkele weken in gebruik en ik vind ik nu een mening kan vormen. Hij ligt prettig in de hand en is makkelijk in gebruik. 2 standen met een lampje die de haren duidelijk belicht.
Het epileren werkt op elk gedeelte van het lichaam: Benen, bikini, oksel en gezicht. En dit zowel nat als droog. De kleinste haartjes worden inderdaad verwijderd. Maar wat het voor mij helemaal geweldig maakt zijn de bijgeleverde accessoires. Scrubborstel: de dode huidcellen van de winter ben ik kwijt en geen ingegroeide haren. De duidelijke gebruiksaanwijzing geeft aan om bij wekelijks gebruik het borsteltje na 12 maanden te vervangen. Dus hebben ze er direct 2 geleverd. Het massageopzetstuk is ook een aanrader. Deze gebruik is voor het epileren zodat het epileren minder gevoelig is. Resultaat: Mooie glade en haarloze huid. Ik kan deze meer dan volledige Braun Epilator SE9/990 , die ik gratis heb ontvangen om te testen, dan ook van harte aanbevelen.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik
  • licht makkelijk in de hand
Geschreven voor: Braun Silk Epil 9 Skin Spa Senso Smart Silk epil 9 Skin Spa Senso Smart

Judith 08-05-2018

Zeker een aanrader!

In het begin was het nogal pijnlijk, maar gelukkig viel dit een stuk beter mee na het vaker gebruikt te hebben.
Het is heel handig dat je het onder de douche kunt gebruiken.
Mijn benen blijven veel langer glad dan wanneer ik een scheermes gebruik.
Wat ik persoonlijk een minpunt vind is dat het eerst een uur van te voren moet opladen, waardoor ik dus van te voren moet nadenken wanneer ik het wil gebruiken.
Verder heeft het veel mogelijkheden door de vele opzetstukken.
Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en zou het zeker aanraden!

Pluspunten

• uitgebreid product
  • fijn onder de douche

Minpunten

• opladen
  • pijnlijk

Naline 03-05-2018
  • Product gekregen

Geweldige epilady

Ik heb deze Braun Silk Epil sinds enkele weken in gebruik en ik moet zeggen dat het echt een verademing is na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van een hele oude Silk Epil. Op het eerste gezicht dacht is dat de verschillende opzet stukken onzin waren, maar deze zijn juist echt heel fijn in gebruik. Zo heb ik met deze epilady, door de massage en scrub borstel praktisch geen last meer van ingegroeide haartjes en rode bultjes! Het resultaat van het epileren mag er ook zijn, mijn benen blijven zo ongeveer 3 weken glad en er zijn geen stoppels te bekennen. Ook kan ik nu snoerloos én onder de douche gebruik maken van het apparaat, dat is echt een uitkomst. Al met al ben ik heel blij dit product gekregen te hebben om te testen, en hoop ik dat ik deze weer net zo lang, en met nog fijnere resultaten ga gebruiken dan mijn oude Silk Epil!

Pluspunten

• Snoerloos en onder de douche te gebruiken
  • Langdurig glad resultaat

Ilona d 01-05-2018

Super epilator

Uit het verleden had ik wat pijnlijke ervaringen met een epilator. Echter was ik wel tevreden over het resultaat dus besloot ik het gebruik van een epilator nogmaals een kans te geven. De Braun epilator SE9/970 heb ik gratis ontvangen en zodoende een luxe positie om te testen.

Het apparaat is Ideaal te gebruiken, snoerloos, heeft verschillende standen en kan ook onder de douche gebruikt worden wat mijn wens ook was gezien het dan nog minder pijnlijk is.

Het resultaat is echt fantastisch. Pakt erg veel haren mee, kan op een zeer snelle stand en pakt zelfs de kleinste haartjes mee. Been stoppels van ongeveer 2 weken is geen probleem.

Algehele bevindingen:
Op droge huid toch wat oncomfortabel, maar na de derde keer gebruiken werd het branderige gevoel al stukken minder.
Het helpt wel degelijk om het onder de douche te gebruiken, voelt direct wat verkoelend aan.
Nadat ik Mn huid daarna had ingesmeerd met een verzorgende olie waren mijn benen helemaal glad. Het voelt wel alsof je een dag hebt lopen zonnen, iets wat branderig maar dat gevoel was na een paar uur verdwenen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange batterij duur
  • Pakt zelfs kleinste haartjes

shannah 01-05-2018

goed en handig product

Een fijn apparaat, je kan verschillende opzetstukjes gebruiken. Met het epileren is het wel erg gevoelig maar dat hoort erbij. Ik heb het apparaat gratis gekregen om uit te proberen. Ik maak er wekelijks gebruik gebruik van. Het scrubben vind ik wel wat minder maar het voelt fijn aan.

Pluspunten

• handig
  • goede kwaliteit

Claire B 08-04-2018

Top accessoires

Deze Braun Silk-épil 9 epilator werkt fantastisch en is een grote verbetering ten opzichte van mijn oude epilator. De Silk-épil 9-990 heef een bredere epileerkop waardoor epileren minder tijd kost. Na een aantal keren epileren is het zo goed als pijnloos en de haartjes blijven lang weg. Het opzetstuk voor het gezicht zou ik niet zo snel aanraden bij een (hele) gevoelige huid in verband met irritatie. De bijgeleverde scrubborstels vind ik echter heel fijn om ingegroeide haartjes te voorkomen en deze zijn ook zeker voor de gevoelige huid geschikt. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Brede epileerkop
  • Scrubborstels
  • Lampje

Minpunten

• Opzetstuk voor het gezicht

LindeT 08-04-2018

Gladde benen

Het product heeft 4 functies; epileren, trimmen, masseren en scrubben.
Er zitten een hoop koopstukken in de doos die je er allemaal op kan klikken.
Het apparaat werkt echt top. De eerste paar keer epileren doet pijn maar na de 3e keer raakte ik er aangewend. De huidcontactopzetstuk werkt het beste om alle haartjes (ook de kleine) eruit te trekken.
De hoogmassage opzetstuk trekt alleen de wat langere haartjes eruit naar mijn idee. De haartjes blijven veel langer weg dan met scheren. In het begin wel wat bultjes maar dat was alleen de eerste keer. De scrubborstel is handig voor in bad.

Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de massage knop deze voel je nauwelijks. Als er nog iets aan het volume van het Silk Epil zou kunnen worden gedaan.. Hij maakt namelijk behoorlijk veel lawaai.
Handig ook om mee te nemen op reis, er zit een super handig tasje bij.
De Braun Silk-Epil 9 Skin Spa heb ik gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• De scrub functie
  • Pakt de kleine haartjes mee

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Kan niet opladen en epileren tegelijk

Natasja K 07-04-2018

Mooi design

De Silk Epil 9/990 gebruik ik nu een aantal weken. De epilator heeft een hoop extra opzetstukken. Het meegeleverde massage opzetstuk helpt om het epileren iets pijnlozer te maken, maar met het huid opzetstuk pakt de epilator de haartjes beter. Ik vind het een fijn apparaat in gebruik, een groot voordeel is dat de epilator draadloos is en dat je hem onder de douche kan gebruiken. De verschillende opzetstukken zijn praktisch, zeker de scrubborsteltjes tegen ingegroeide haartjes. Het groene massage opzetstuk voegt voor mij niets toe. Ik ben erg blij dat ik deze epilator heb gekregen om te testen. Mijn oude epilator had ik al meer dan vijf jaar, ik hoop dat deze net zo lang meegaat.

Pluspunten

• Massage opzetstuk (voor epileren)
  • Scrubborsteltjes tegen ingegroeide haartjes
  • Onder de douche epileren
  • Draadloos epileren

Minpunten

• Nutteloos groen massage opzetstuk (voor de huid)

Andrienne 07-04-2018

Geweldige epilator met lange accuduur

Deze epilator werkt perfect. Het grote epileeroppervlak zorgt ervoor dat je snel klaar bent met epileren. Daarnaast zijn de bijgeleverde scrubbortsteltjes ideaal voor een zachte huid zonder ingegroeide haartjes. Ik vind het ook ideaal dat de epilator onder de douche te gebruiken is. De accuduur gaat overigens heel lang mee. Ik heb hem 2 weken geleden opgeladen en heb inmiddels al 3 keer meer dan een half uur kunnen epileren. De bijgeleverde opbergzak is trouwens erg handig om alle losse onderdelen in op te bergen. Ik heb de epilator gratis ontvangen om te mogen testen en ben heel blij dat ik dat heb mogen doen. Tot nu toe is dit mijn beste epilator.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Handige opbergzak
  • Groot epileeroppervlak