Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/860

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/860 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Kristel 27-05-2018

Gebruiksvriendelijk en mooi apparaat

Jaren terug heb ik een epilator gekregen van het merk Braun. Die heb ik toen meerdere keren gebruikt voor het epileren van mijn bikinilijn. Ik bleef het gevoel echter vervelend vinden en ik ben toen overgestapt op harsen en scheren. Ik was dus erg nieuwsgierig toen ik de Braun silk epil 7 gratis mocht uit proberen.

Het design en gebruiksgemak is erg goed. Het apparaat was snel opgeladen en gebruiksklaar. Het geluid wat hij produceert deed me wel denken aan het oudere exemplaar dat ik had.

Ik heb de silk epil meerdere keren getest op mijn gevoelige huid en hoewel het vervelende gevoel minder werd ervaar ik het gebruik niet als prettig. Na gebruik waren mijn benen glad en de roodheid trok redelijk snel weg. Toch ben ik weer over gestapt op de oude manier van ontharen.

Bij de epilator is ook een gezichtreiniger geleverd. Dat vind ik een super product. Mijn huid voelt schoon en zacht aan na gebruik

• Draadloos
  • Goede kwaliteit
  • Glad resultaat

Minpunten

• Het is erg wennen aan het gevoel

Iris 20-05-2018
  • Product gekregen

Fantastische werking

Sinds een maand pf 2 maak ik gebruik van dit apparaat. Het werkt snel en haargroei blijft echt lang weg. Na een week of 4 was het pas nodig om dit weer te gebruiken. Ik heb dit product gratis gekregen en blijf dit ook echt gebruiken! Ik gebruik ook dagelijks de gezichtsreiniger. Ik heb minder oneffenheden en mijn huis voelt gladder en schoner aan. Super!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt echt!

Minpunten

• Kan iets gevoelig zijn

DemiR28 01-05-2018

Mooi apparaat, handig in gebruik

Ik ben erg tevreden met dit product. De epilator heeft meerdere opzetstukken die ervoor zorgen dat je nauwkeurig ieder gewenst lichaamsdeel kunt bereiken en kunt epileren. De eerste paar keren (weken) doet het epileren veel pijn en moet je hier nog even aan wennen. Na een poosje verdwijnt de pijn of blijft de pijn nog licht. Ik vind het apparaat wel erg duur, maar zeker de prijs waard. Ik heb het product gratis gekregen om te testen, en ik zou het iedereen zeker aanraden. Het product ligt makkelijk in de hand, maar maakt wel erg veel geluid.

Pluspunten

• Mooi
  • Handig in gebruik
  • Ook onder douche/in bad
  • Veel opzetstukken en mogelijkheden

Minpunten

• Veel geluid
  • Pijnlijk
  • Duur

Sanne 25-04-2018

Makkelijk in gebruik

Ik heb de Braun Silk-Epil een paar weken gebruikt en ik heb er verschillende meningen over. Ik heb hem tussen m’n wenkbrauwen gebruikt en dit werkte heel fijn, in een keer de haartjes weg. Hij is niet geschikt voor je oksels, ook al staat dat wel in de handleiding. Dit deed zo ontzettend veel pijn dat ik ben gestopt. Verder gebruik ik hem vooral voor m’n benen. Aan de ene kant voelt het wel gladder, maar aan de andere kant heb ik het idee dat hij niet alle haartjes pakt, dus als die haartjes na een paar dagen groeien, je alsnog enigszins behaarde benen hebt. De pijn op m’n benen viel heel erg mee vergeleken met m’n oksel. Natuurlijk doet het wel zeer, maar ik vind het fijner dan harsen. Er zit ook een gezichtsreinigingsborsteltje bij. Die vind ik wel fijn, m’n huid is nu een stuk minder vet. Ik heb dit product gratis ontvangen zodat ik het kon testen. Ik blijf hem nog wel gebruiken, want de haartjes blijven toch wat langer weg en zijn niet zo stoppelig zoals gebeurt bij scheren.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Gladdere benen

Minpunten

• Niet geschikt voor oksels
  • Pakt niet alle haartjes

Carmel 19-04-2018

Super apparaat! Fijn lampje en de gezichtsborstel is top!

Een aantal weken geleden heb ik deze set gratis mogen ontvangen en kunnen testen. Ik was super blij met het apparaat! Hij geeft door middel van het lampje duidelijk aan wanneer je duwt op je huid en dit voorkomt dat je je huid beschadigd. Mij werd aanbevolen om mijin huid twee dagen voor het epileren te scrubben om ingegroeide haartjes te voorkomen, dit was een goede tip en raad ik zeker aan te doen. Ik heb zelf een hele gevoelige huid en kon hiervoor geen epilator gebruiken, maar na 4 weken werd het bij mij pijnloos. Even geduld hebben dus en niet te snel oordelen!

Pluspunten

• Waarschuwingslampje
  • Fijne opzetstukken

Minpunten

• Duurt even voor je huid gewend raakt

Maylinn 11-04-2018
  • Product gekregen

Handig!

De Braun Silk Epil 7 860 heb ik nu een aantal weken gebruikt.

Het apparaat werkt goed, al pakt hij niet altijd alle haartjes mee. Voornamelijk met kleine ruwe haartjes heeft hij moeite mee. Verder worden er veel accessoires meegeleverd, waardoor je het apparaat zo kan modificeren dat hij geschikt is voor elke situatie. Er wordt een draagtasje meegeleverd om alles in te stoppen, maar het was wel fijner geweest als dat een etui was met rits.

Verder zijn nog positieve punten dat de accu lang meegaat, hij 2 standen heeft voor de RPM en dat er een ingebouwd lampje in zit.
Nog een paar negatieve punten: lawaaierig, lampje kan je uitzetten.

Al en al een erg fijn apparaat en zal het zeker aanbevelen, maar ik zou wel even wachten tot hij wat goedkoper is.

Pluspunten

• Premium
  • Veel accessoires
  • Lange accuduur
  • Waterdicht

Minpunten

• Lawaaier
  • Trekt niet alle soorten haren eruit
  • Draagtasje ipv (hardcase) etui

Jaravdb 10-04-2018

Het is een geweldig apparaat!

Het is echt een grote aanrader. Mijn haartjes komen veel minder snel terug. Ik heb dit product gratis gekregen en ik ben er echt heel blij mee! De eerste keer is het even pijnlijk, maar onder de douche valt het reuze mee. De pijn wordt steeds minder, hoe vaker je hem gebruikt! Het lampje wat aangeeft of je te hard duwt, is ook erg handig doordat je daardoor veel beter licht hebt op de haartjes!

Pluspunten

• Handig lampje
  • Fijne opzetstukjes
  • Ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• Gevoelige delen zijn nog pijnlijk

DebbieB 06-04-2018

Goede kwaliteit

De silk epic 7 is een apparaat wat zorgt voor een mooi resultaat. Hij is handzaam en werkt snel. Door het lichtje wordt het oppervlak goed zichtbaar. Ook helpt het borsteltje tegen ingegroeide haartjes. Ik heb de SE 7 gratis ontvangen. Het is absoluut een product wat ik in de loop van de jaren opnieuw zou aanschaffen. Het duurt ongeveer 2 weken voordat er weer haartjes zichtbaar zijn bij mij. Het is een snelle manier van ontharen maar helaas blijft epileren pijnlijk. Ook gaat de batterij lang mee, op beide snelheden

Pluspunten

• handzaam
  • veel opzetstukken
  • goed resultaat