Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

L******@z************ 19-03-2022

Braun silk epil 9

Waardeloze. Ik heb deze 2 jaar. Tot nu was het oke maar niet alle haartjes verwijderd. Nu doet hij het niet meer. Batterij vervangen maar hij wil niet opladen. Ik ga voor een andere merk kijken.

Capocinzia 03-05-2018

Glad resultaat gegarandeerd!

Ik heb het geluk gehad om de Braun Silk-épil 9 9-980 SkinSpa SensoSmart gratis te mogen testen. Met dit fantastische epileerapparaat krijg je gegarandeerd een glad resultaat! Door de Senso Smart technologie hoef je niet te hard met het apparaat tegen je huid te drukken. Dankzij de Wet & Dry functie is het apparaat geschikt om in de douche of in bad te gebruiken. Door het warme water gaan de huidporiën open waardoor het epileren minder pijnlijk zal zijn. Voor de gevoelige zones raad ik aan om enkel de trimmer te gebruiken omdat de haartjes daar dikker zijn. Hoe dikker de haartjes, hoe pijnlijker! De haartjes van de scrubborstels zijn iets te zacht waardoor je toch nog kans hebt op ingegroeide haartjes. Regelmatig scrubben is dus de boodschap!

Pluspunten

• Zeer glad resultaat.
  • Draadloos te gebruiken.

Minpunten

• Kans op ingegroeide haartjes.
  • De trimmer werkt op wegwerpbatterijen.

CelineR 30-04-2018

Geweldig uitgebreid epileerapparaat

Dit product is praktisch, comfortabel en uitgebreid. Het product bevat namelijk verschillende opzetstukken en standen, met een zeer heldere uitleg over de opzetstukken en waarvoor ze gebruikt moeten worden. Tevens zit er een massageopzetstuk bij, wat er voor zorgt dat de huid wat ontspannen raakt tijdens het epileren, wat zorgt voor een lichte pijnverlichting. Ik heb mijn hele lichaam kunnen scheren/trimmen/epileren met behulp van dit apparaat en zijn opzetstukken. Al met al ben ik erg tevreden over dit product dat ik ontvangen heb om te testen. Ik ben zelf een studente, waardoor mijn budget wat lager ligt, dus ik weet niet of ik dit product voor de volledige prijs zou aanschaffen, maar het product is zeker erg handig en comfortabel in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Duidelijke handleiding
  • Comfortabel
  • Handige lichtindicator

PetraK 25-04-2018

Uitgebreide luxe set

De Braun Silk épil 9 ziet er veelbelovend uit! Er zit een uitgebreide handleiding bij waarin ook goed uitgelegd wordt hoe je moet epileren (wat ik dus altijd verkeerd heb gedaan, blijkt nu). Het is een uitgebreide set, epileer/scheer/masseer/trim set in 1. Het is een mooi apparaatje (met bescheiden glittertjes!) en heeft een vrij brede en meebewegende epileerkop. Na het opladen kan je het apparaat overal gebruiken, zowel nat als droog. De verschillende koppen zijn makkelijk te verwisselen.
Ik ben er gelijk mee onder de douche gegaan, eerst de massageborstel erop. Deze zijn vrij zacht, helaas hoort bij deze set niet het diep werkend massageopzetstuk. Daarna –au- geëpileerd. Ik heb zeker de indruk dat door de brede kop en door onder de douche te epileren het een heel stukje minder pijnlijk is dan normaal. Er zit een lampje in, en dat vond ik heel erg handig om de vergeten haartjes beter te zien.
Resultaat: lekker zachte benen
Je moet er wel even aan denken om het apparaat voor gebruik op te laden, maar ik heb het nu al een paar keer gebruikt en hij doet het nog steeds.
Al met al een luxe en uitgebreide set, en wat een geluk dat ik deze gratis mag testen (en houden!). Ik weet wel dat mijn oude epileer/scheerapparaat achter in een hoekje komt als reserve.
Er zat ook nog een kleine bikinitrimmer met verschillende opzetstukjes dat op slechts 1 batterij werkt voor het precisiewerk.
Ik er heel erg blij mee en kan het iedereen van harte aanraden!

Pluspunten

• onder de douche
  • lampje
  • minder pijnlijk

kayleigh-vl 19-04-2018

Geweldig product met veel opties!

Dit product heb ik nu meerdere weken gebruikt en ik kan het eigenlijk van harte aanbevelen! Ik vond het gebruik de eerste keer niet geheel pijnloos en moest echt even wennen. Maar na een aantal keer is het nu veel minder en kan ik het gewoon gebruiken wanneer ik wil. Het meest prettige vind ik onder de douche of er net na. En ik scrub een paar dagen voor het epileren zodat ik geen ingegroeide haartjes heb.

Een nadeel vind ik dat je meerdere keren over dezelfde haartjes heen moet gaan, maar verder heeft het product zoveel voordelen; design, lampje, vele opties en mogelijkheden. Geweldig!

Ik ben erg blij met het product, heb het gekregen om te proberen maar ik zou niet meer zonder kunnen!

Pluspunten

• lampje
  • design

Minpunten

• meerdere keren over haartjes

Sandy 10-04-2018

Product werkt heel goed!

Dit is de eerste keer dat ik een epilator gebruik, maar vind het nu al geweldig. Haartjes blijven langer weg dan met een normale scheermesje. Het enige wat wel wennen is, is de epilator. In het begin is het gevoelig, maar uiteindelijk wen je er wel aan, waardoor het minder pijnlijk is. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen. Ben er heel tevreden mee dat ik dit heb mofen uit proberen en zou niks anders meer willen!

Pluspunten

• Haartjes blijven langer weg

Minpunten

• In het begin gevoelig

Eline013 08-04-2018

Snel, makkelijk en compleet

Ik was al lang benieuwd naar een epileerapparaat, vooral omdat ik de tripjes naar de schoonheidsspecialist een beetje beu was. Wat me vooral tegenhield was dat ik bang was dat het teveel pijn zou doen.

Ik ben begonnen met het epileren van mijn benen, wat eigenlijk veel minder pijnlijk was dan ik dacht. Ik was ook zo klaar met de brede kop! Daarna was de bikinilijn en oksels aan de beurt, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ik ben na een kwart baantje al opgehouden omdat het te pijnlijk was. Met de lichaamstrimmer ging het wel makkelijk! En wat prettig dat je hem onder de douche kunt gebruiken. Ook de massagestukken zijn top. Mijn huid was nog nooit zo zacht.

Ik heb de Silkepil gratis ontvangen om te testen en kan hem iedereen aanraden. Je kan de zomer door met mooie, gladde benen zonder naar de schoonheidsspecialist te hoeven.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • lange batterijduur
  • vele extra's

Minpunten

• pijnlijk bij bikinilijn en oksels

Monique Westra 04-04-2018

Een musthave voor elke vrouw

Ik ben zeer tevreden over de Silk Epil. Het is een fijn apparaat. Het epileert de haartjes en daardoor voor langere tijd een glad resultaat. Het is fijn dat het onder de douche kan, hierdoor is het iets draaglijker. De eerste keer was wel even pijnlijk maar wanneer je de Silk epil vaker gebruikt went het ook wel. Het is een kwestie van bijhouden. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen maar ben zeker overstag. Een musthave voor iedere vrouw!

Pluspunten

• Oplaadbare accu
  • Langdurig glad resultaat
  • Meerdere accessoires
  • Lichtje tijdens het scheren

Minpunten

• beetje duur

Judith vD 29-03-2018
  • Product gekregen

Goed apparaat met mooi en duurzaam resultaat

Heel fijn dat je de Braun Silk epil 9 in bad en onder de douche kunt gebruiken! Ik heb het apparaat nu drie weken en heb het elke week gebruikt. Het was mijn eerste epileerervaring ooit. Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en dat hielp wel om door te bijten. De eerste keer epileren was zeer pijnlijk, zeker onder de oksels, ondanks de skin contact cap. De tweede en derde keer waren wat minder pijnlijk. De handleiding is helder en het apparaat functioneert uitstekend, daar ligt het niet aan. Ik ben 3x zo lang bezig dan met een scheermesje, maar het voordeel is dat je het 3x minder vaak hoeft te doen! Ik heb er vertrouwen in dat het bij vaker doen minder werk is en minder pijnlijk, dus houd nog even vol!

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Nuttige accessoires
  • Handig in gebruik
  • Heldere handleiding

Minpunten

• Pijnlijk

Paula.K 28-03-2018

Fijne epilator met super handige opzetstukken

Ik vind het een fijne epilator, vooral de extra opzetstukken zijn heel fijn omdat je het dan op veel delen van je lichaam kan gebruiken.
Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en ik ben er heel blij mee.
Wel vind ik het apparaat aan de prijzig kant. Ik zou hem voor dit geld niet zelf gekocht hebben.
Ook moest in het begin wel even wennen aan het tempo van het epileren, je moet er wel even de tijd voor nemen
Maar de haren blijven wel lang weg.
De bikinitrimmer vind ik heel erg ideaal. Deze werkt wel snel en pijnloos.
Het fijne vind ik dat je het ook voor je gezicht kunt gebruiken.
Voor mijn oksels vind ik het echt te pijnlijk ondanks het opzetstuk. Dus daarvoor gebruik ik hem echt niet weer.

Pluspunten

• De verschillende opzetstukken
  • Het sensor plus lampje
  • De bikinitrimmer

Minpunten

• De prijs
  • Op sommige plekken behoorlijk pijnlijk