Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart op Kieskeurig.nl.

Capocinzia 03-05-2018

Glad resultaat gegarandeerd!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik heb het geluk gehad om de Braun Silk-épil 9 9-980 SkinSpa SensoSmart gratis te mogen testen. Met dit fantastische epileerapparaat krijg je gegarandeerd een glad resultaat! Door de Senso Smart technologie hoef je niet te hard met het apparaat tegen je huid te drukken. Dankzij de Wet & Dry functie is het apparaat geschikt om in de douche of in bad te gebruiken. Door het warme water gaan de huidporiën open waardoor het epileren minder pijnlijk zal zijn. Voor de gevoelige zones raad ik aan om enkel de trimmer te gebruiken omdat de haartjes daar dikker zijn. Hoe dikker de haartjes, hoe pijnlijker! De haartjes van de scrubborstels zijn iets te zacht waardoor je toch nog kans hebt op ingegroeide haartjes. Regelmatig scrubben is dus de boodschap!

Pluspunten

• Zeer glad resultaat.
  • Draadloos te gebruiken.

Minpunten

• Kans op ingegroeide haartjes.
  • De trimmer werkt op wegwerpbatterijen.

Charline 14-08-2018

Super toestel

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Super hem het toestel nu al enkele maanden en gebruik deze nog steeds even graag is zeker een aanrader in begin voel je een kleine pijn bij de haartjes die worden uitgetrokken maar op den duur voel je dit ook niet meer een echte aanrader

Pluspunten

• Laat snel op
  • Super handig ding

charlotte 09-05-2018

Mooie vorming en toffe accessoires

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Enkele weken geleden kreeg ik de kans om deze epilator gratis uit te testen. Ik had voorheen nog geen ervaring met epilators. Wel had ik in de zomermaanden reeds ervaring met waxen. Met een positief gevoel startte ik deze ervaring. Toen ik de verpakking opende was ik zeer positief over de vele accessoires die je kan terugvinden bij deze epilator. De bikinilijntrimmer was het eerste product die ik uittestte. Hiervan ben ik zeer positief. Deze is compact en werkt op basis van een batterijtje. Je kan deze zeer gemakkelijk meenemen op reis. Een weekje later testte ik voor het eerst de epilator uit. Deze ervaring was vrij pijnlijk. Ik paste de epilator toe op een droge huid ( ondertussen las ik wel reeds online dat het nat gebruiken van deze epilator minder pijnlijk is). Ik vind dat het apparaat zeer gemakkelijk in de hand ligt en kan het zeker aanraden aan mensen die ervaring hebben met het gebruik van een epilator. Als niet regelmatige gebruiker wil ik dat apparaat zeker ook verder een kans geven.

Pluspunten

• design
  • waterdicht
  • toffe extra's

Minpunten

• pijnlijk

Joyce W 03-05-2018

Doeltreffende werking in handig apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik ontving de Braun Silk-épil 9 enkele weken geleden gratis en mocht hem een tijdje testen. Ik had voorheen nooit eerder een epilator gebruikt en stond er dan ook kritisch tegenover. In mijn verwachtingen was een epilator iets dat doeltreffender werkte dan het klassieke scheermesje dat ik gewoon was, maar eerder pijnlijk zou zijn. De eerste keer gebruikte ik het apparaat droog en merkte ik inderdaad dat mijn huid het nog niet helemaal gewoon was. Toch was het veel minder pijnlijk als ik verwacht had en was mijn huid gewoon wat rood en gevoelig. De keren nadien scrubte ik eerst vooraleer ik het apparaat in bad gebruikte en ik merkte duidelijk dat mijn huid hier veel rustiger op reageerde. Het epileren was (bijna) pijnloos en ik moest helemaal niet zoveel moeite doen om toch een doeltreffend resultaat te verkrijgen. Ik ga de epilator in de toekomst zeker verder blijven gebruiken en uittesten, want door de vele verschillende opzetkoppen zijn er enorm veel verschillende mogelijkheden. Ik zou het apparaat zeker aanraden, zowel aan trouwe epilator-gebruikers als aan 'groentjes' zoals mij. Ondanks dat je er misschien wat terughoudend tegenover staat, kan je weinig mis doen en je bent het heel snel gewoon. Eens je het gebruikt hebt ben je al snel verkocht dankzij de snelle en efficiënte werking!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel & efficiënt

CelineR 30-04-2018

Geweldig uitgebreid epileerapparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Dit product is praktisch, comfortabel en uitgebreid. Het product bevat namelijk verschillende opzetstukken en standen, met een zeer heldere uitleg over de opzetstukken en waarvoor ze gebruikt moeten worden. Tevens zit er een massageopzetstuk bij, wat er voor zorgt dat de huid wat ontspannen raakt tijdens het epileren, wat zorgt voor een lichte pijnverlichting. Ik heb mijn hele lichaam kunnen scheren/trimmen/epileren met behulp van dit apparaat en zijn opzetstukken. Al met al ben ik erg tevreden over dit product dat ik ontvangen heb om te testen. Ik ben zelf een studente, waardoor mijn budget wat lager ligt, dus ik weet niet of ik dit product voor de volledige prijs zou aanschaffen, maar het product is zeker erg handig en comfortabel in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Duidelijke handleiding
  • Comfortabel
  • Handige lichtindicator

EmmyC 30-04-2018
  • Product gekregen

Hier stond ik echt van versteld!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik gebruikte vroeger altijd een scheermesje. Om de twee dagen was ik hier toch mee in de weer. Nu ik de epilator heb, en deze eigenlijk helemaal gratis mag gebruiken, is er toch een andere wereld voor mij open gegaan. Het is wel wat wennen in het begin en best pijnlijk. Maar na de tweede / derde keer was ik het al gewoon. Al moet ik zeggen, het is niet volledig pijnloos. Daarom gebruik ik de epilator ook alleen voor de benen. Verder is het wel een zeer mooie uitgebreide set. Ik kan de braun silk epil epilator dus echt wel aanraden!

Pluspunten

• handig
  • haartjes blijven langer weg

Minpunten

• niet pijnloos

Charline 26-04-2018

Leuk toestel met vele toebehoren

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Na enkele weken de Silk Epil 9 gebruikt te hebben, begin ik toch overtuigd te geraken van de voordelen die dit toestel te bieden heeft. Eerst stond ik er sceptisch tegenover aangezien ik niet echt positieve ervaringen heb met epileren, maar de vele toebehoren maken het epileren echt veel comfortabeler dan voordien. Ook merkelijk véél minder ingegroeide haren en een gezonder ogende huid nadien. Blij dat ik de Silk Epil 9 gratis mocht testen en kan garanderen dat het effectief doet wat er beloofd wordt!

Pluspunten

• Laat snel op
  • Alles in een doos

PetraK 25-04-2018

Uitgebreide luxe set

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

De Braun Silk épil 9 ziet er veelbelovend uit! Er zit een uitgebreide handleiding bij waarin ook goed uitgelegd wordt hoe je moet epileren (wat ik dus altijd verkeerd heb gedaan, blijkt nu). Het is een uitgebreide set, epileer/scheer/masseer/trim set in 1. Het is een mooi apparaatje (met bescheiden glittertjes!) en heeft een vrij brede en meebewegende epileerkop. Na het opladen kan je het apparaat overal gebruiken, zowel nat als droog. De verschillende koppen zijn makkelijk te verwisselen.
Ik ben er gelijk mee onder de douche gegaan, eerst de massageborstel erop. Deze zijn vrij zacht, helaas hoort bij deze set niet het diep werkend massageopzetstuk. Daarna –au- geëpileerd. Ik heb zeker de indruk dat door de brede kop en door onder de douche te epileren het een heel stukje minder pijnlijk is dan normaal. Er zit een lampje in, en dat vond ik heel erg handig om de vergeten haartjes beter te zien.
Resultaat: lekker zachte benen
Je moet er wel even aan denken om het apparaat voor gebruik op te laden, maar ik heb het nu al een paar keer gebruikt en hij doet het nog steeds.
Al met al een luxe en uitgebreide set, en wat een geluk dat ik deze gratis mag testen (en houden!). Ik weet wel dat mijn oude epileer/scheerapparaat achter in een hoekje komt als reserve.
Er zat ook nog een kleine bikinitrimmer met verschillende opzetstukjes dat op slechts 1 batterij werkt voor het precisiewerk.
Ik er heel erg blij mee en kan het iedereen van harte aanraden!

Pluspunten

• onder de douche
  • lampje
  • minder pijnlijk

JokeS 25-04-2018

Aanrader voor gladde benen!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Enkele jaren terug gebruikte ik voor het eerst een epilator. Dit was echter zo pijnlijk (tot bloedens toe) dat ik het al snel voor bekeken hield. Dit vond ik jammer, aangezien het resultaat wel doeltreffend leek. Een maand terug las ik voor het eerst over de Braun Silk-épil 9. In de productvoorwaarden garanderen ze dat pijnlijk epileren voltooid verleden tijd is, dankzij de veelzijdige functies en onderdelen die aanwezig zijn bij deze set. Kort daarna kreeg ik de kans om dit apparaat te mogen testen. De epilator leek (gelukkig!) alvast fel veranderd tegenover het toestel die ik ooit gebruikte. Dit werd al snel bevestigd! De massageborsteltjes, bikinitrimmer en epilator blijken een aanwinst! De pijn is er nog steeds, maar is véél draaglijker (en gelukkig niet meer tot bloedens toe) dankzij de massage/scrub en de wet & dry functie van de epilator zelf (het warme water beperkt de pijn!). Andere voordelen zijn de flexibele kop, het gemak in onderhoud en de aanwezigheid van een smart light ('verborgen' haartjes krijgen geen kans meer). Nadelen aan deze set zijn voor mij dat de haartjes maar twee weken weg blijven in plaats van de beloofde viertal weken. Echter blijft dit voor mij gunstiger dan een scheermesje, aangezien de haartjes langer wegblijven en bovendien 'dunner/zachter' terug groeien. Tenslotte had ik persoonlijk liever een waterproof opbergkoffertje gehad. De etui die bij de set aanwezig is, lijkt me aan de kleine kant voor zo'n uitgebreide set. Al bij al is deze Braun Epilator (met uitbreidingen) zeker een aanrader! Hij doet wat moet!

Pluspunten

• Flexibele kop van de epilator
  • Smart Light die verborgen haartjes zichtbaar maakt
  • Gemakkelijk in onderhoud
  • Haartjes dunnen uit doorheen de tijd

Minpunten

• 2 weken haarloos ipv de beloofde 4 weken
  • De bijgevoegde etui is wat aan de kleine kant

kayleigh-vl 19-04-2018

Geweldig product met veel opties!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Dit product heb ik nu meerdere weken gebruikt en ik kan het eigenlijk van harte aanbevelen! Ik vond het gebruik de eerste keer niet geheel pijnloos en moest echt even wennen. Maar na een aantal keer is het nu veel minder en kan ik het gewoon gebruiken wanneer ik wil. Het meest prettige vind ik onder de douche of er net na. En ik scrub een paar dagen voor het epileren zodat ik geen ingegroeide haartjes heb.

Een nadeel vind ik dat je meerdere keren over dezelfde haartjes heen moet gaan, maar verder heeft het product zoveel voordelen; design, lampje, vele opties en mogelijkheden. Geweldig!

Ik ben erg blij met het product, heb het gekregen om te proberen maar ik zou niet meer zonder kunnen!

Pluspunten

• lampje
  • design

Minpunten

• meerdere keren over haartjes

Marie Dumon 18-04-2018

Makkelijk en efficiënt toestel in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Bij het eerste gebruik van dit epileerapparaat was aanvankelijk enthousiast. Mooi ogend toestel, gemakkelijk te bedienen, eenvoudige handleiding. De pijn bij het ontharen viel al bij al wel mee, onder de
Douche verzachtte veel, maar toch vond ik hem beter werken op droge huid. Het massagetoestel heb ik maar 1 keer gebruikt, ik zie het nut er niet zo goed van in.
Ik vind het hele proces wel tijdrovend tegen dat alle haartjes weg zijn ben je al snel een half uurtje kwijt, en na enkele dagen voelde ik terug stoppels, wat vertelt dat sommige haartjes afgebroken waren ipv geëpileerd. Uiteindelijk ben ik toch wel heel blij met mijn Gratis gekregen toestel, maar vind ik hem eerder wekelijks te gebruiken voor het beste gladde resultaat

Pluspunten

• Mooi gemakkelijk toestel
  • Toilettafel inclusief
  • Lange batterijduur
  • Efficiënt resultaat

Minpunten

• Toch nog pijnlijk
  • Afgebroken haartjes keren snel terug

Melissa D. 11-04-2018

Glad en langdurig resultaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik ben zeer tevreden over de Braun Silk Epil.
Ik heb het product gratis mogen testen, maar raad het iedereen aan om te kopen.
Eerst gebruikte ik de scrub borstel.
Je huid voel heerlijk zacht aan door deze borstel.
Maar eerlijk bij de tweede keer dat ik de epilator gebruikte heb ik deze scrub borstel niet meer gebruikt.
Ik heb de epilator gebruik onder de douche en niet onder de douche.
Laat ons zeggen de keuze is rap gemaakt.
Ik gebruik het vanaf nu altijd onder de douche.
Onder de douche doet het echt veel minder pijn althans op de benen.
Voor mijn oksels blijft het zeer pijnlijk.
Bij het aanzetten van het product gaat er ook een lampje branden,
dit is handig zodat je zeker alle haartjes ziet.
Even glad en langdurig resultaat zoals bij de schoonheidsspecialist.

Pluspunten

• Kan gebruikt worden onder de douche

NaSan 10-04-2018

Een echte aanrader

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Na jaren van ontharen met een scheermesje kreeg ik nu de kans om deze Braun Epilator te testen (ik kreeg een gratis testproduct).
Ondertussen ben ik 3 weken in het bezit van deze epilator en ben ik best tevreden.
Mijn verwachting was dat dit pijnlijk zou zijn en ik zou liegen mocht ik zeggen dat het deugd deed.
Maar: dat was toen ik het product droog uitteste.
Het grote voordeel van deze epilator is dat je het zowel nat als droog mag gebruiken.
Daarmee testte ik het ook uit in bad. Wat een aangenamer gevoel was dit !
Qua snelheid gaat het niet sneller dan met een scheermesje, maar het voordeel is dat het veel minder snel terug groeit.
Na enkele keren geraak je wel wat 'gewend' aan het pijnlijk gevoel.
Over het resultaat ben ik zeer te spreken. Het geeft je een mooi glad gevoel, voor wat langere tijd.
Het is ook een zeer uitgebreid product met maar liefst 13 accessoires.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Veel accessoires
  • Snel
  • Minder pijnlijk onder water
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Pijnlijk als je droog epileert

Sandy 10-04-2018

Product werkt heel goed!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Dit is de eerste keer dat ik een epilator gebruik, maar vind het nu al geweldig. Haartjes blijven langer weg dan met een normale scheermesje. Het enige wat wel wennen is, is de epilator. In het begin is het gevoelig, maar uiteindelijk wen je er wel aan, waardoor het minder pijnlijk is. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen. Ben er heel tevreden mee dat ik dit heb mofen uit proberen en zou niks anders meer willen!

Pluspunten

• Haartjes blijven langer weg

Minpunten

• In het begin gevoelig

S.engel 10-04-2018

Super fijn en duurzaam product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik ben ontzettend tevreden met dit product van braun. Ik kreeg deze om te testen. En ik ga niks anders meer gebruiken. Ik merk dat mn haartjes minder snel terug komen en zachter. Met de extra op zet stukjes ga je ingegroeide haartjes tegen. En mn de extra shaver kop haal je toch die kleine stoppeltjes weg. Echt perfect en zeker het geld waard.

Pluspunten

• Mooie vormgeving en kleur
  • Gladde benen.
  • Veel accessoires

Eline013 08-04-2018

Snel, makkelijk en compleet

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik was al lang benieuwd naar een epileerapparaat, vooral omdat ik de tripjes naar de schoonheidsspecialist een beetje beu was. Wat me vooral tegenhield was dat ik bang was dat het teveel pijn zou doen.

Ik ben begonnen met het epileren van mijn benen, wat eigenlijk veel minder pijnlijk was dan ik dacht. Ik was ook zo klaar met de brede kop! Daarna was de bikinilijn en oksels aan de beurt, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ik ben na een kwart baantje al opgehouden omdat het te pijnlijk was. Met de lichaamstrimmer ging het wel makkelijk! En wat prettig dat je hem onder de douche kunt gebruiken. Ook de massagestukken zijn top. Mijn huid was nog nooit zo zacht.

Ik heb de Silkepil gratis ontvangen om te testen en kan hem iedereen aanraden. Je kan de zomer door met mooie, gladde benen zonder naar de schoonheidsspecialist te hoeven.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • lange batterijduur
  • vele extra's

Minpunten

• pijnlijk bij bikinilijn en oksels

Monique Westra 04-04-2018

Een musthave voor elke vrouw

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik ben zeer tevreden over de Silk Epil. Het is een fijn apparaat. Het epileert de haartjes en daardoor voor langere tijd een glad resultaat. Het is fijn dat het onder de douche kan, hierdoor is het iets draaglijker. De eerste keer was wel even pijnlijk maar wanneer je de Silk epil vaker gebruikt went het ook wel. Het is een kwestie van bijhouden. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen maar ben zeker overstag. Een musthave voor iedere vrouw!

Pluspunten

• Oplaadbare accu
  • Langdurig glad resultaat
  • Meerdere accessoires
  • Lichtje tijdens het scheren

Minpunten

• beetje duur

Judith vD 29-03-2018
  • Product gekregen

Goed apparaat met mooi en duurzaam resultaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Heel fijn dat je de Braun Silk epil 9 in bad en onder de douche kunt gebruiken! Ik heb het apparaat nu drie weken en heb het elke week gebruikt. Het was mijn eerste epileerervaring ooit. Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en dat hielp wel om door te bijten. De eerste keer epileren was zeer pijnlijk, zeker onder de oksels, ondanks de skin contact cap. De tweede en derde keer waren wat minder pijnlijk. De handleiding is helder en het apparaat functioneert uitstekend, daar ligt het niet aan. Ik ben 3x zo lang bezig dan met een scheermesje, maar het voordeel is dat je het 3x minder vaak hoeft te doen! Ik heb er vertrouwen in dat het bij vaker doen minder werk is en minder pijnlijk, dus houd nog even vol!

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Nuttige accessoires
  • Handig in gebruik
  • Heldere handleiding

Minpunten

• Pijnlijk

Paula.K 28-03-2018

Fijne epilator met super handige opzetstukken

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

Ik vind het een fijne epilator, vooral de extra opzetstukken zijn heel fijn omdat je het dan op veel delen van je lichaam kan gebruiken.
Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en ik ben er heel blij mee.
Wel vind ik het apparaat aan de prijzig kant. Ik zou hem voor dit geld niet zelf gekocht hebben.
Ook moest in het begin wel even wennen aan het tempo van het epileren, je moet er wel even de tijd voor nemen
Maar de haren blijven wel lang weg.
De bikinitrimmer vind ik heel erg ideaal. Deze werkt wel snel en pijnloos.
Het fijne vind ik dat je het ook voor je gezicht kunt gebruiken.
Voor mijn oksels vind ik het echt te pijnlijk ondanks het opzetstuk. Dus daarvoor gebruik ik hem echt niet weer.

Pluspunten

• De verschillende opzetstukken
  • Het sensor plus lampje
  • De bikinitrimmer

Minpunten

• De prijs
  • Op sommige plekken behoorlijk pijnlijk