Philips Satinelle Advanced BRE610

Braun Silk-épil Beautyset 7 7-875

Braun Silk-épil Beautyset 7 7-875 Best Reviewed 2 keer jun 2019
9,4 (13)
Best Reviewed 2 keer jun 2019

Braun Silk-épil 9 Silk-épil Beauty Set 9 9-975 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubber, Reiniger

8,6 (7)
Bekijk alle Epilatoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Advanced BRE610 op Kieskeurig.nl.

Michelle 28-06-2016

Fijne epilator!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Wat een fijne epilator, het eerste wat ik dacht toen ik hem uit de verpakking haalde en hem voor t eerst gebruikte. Hij ligt erg fijn in de hand waardoor het epileren zelf een stuk makkelijker gaat dan met die kleine brede varianten. De keramische platen werken ook erg goed. Ik heb echt het idee dat de haartjes er sneller en makkelijker uitgaan. Minder irritatie na het epileren en ja, de haartjes bleven bij mij langer weg dan bij vergelijkbare apparaten. Wat betrefd pijn, niet veel verschil met andere apparaten, maar het blijft natuurlijk "haartjes trekken".

astrid 22-06-2016

Doe maar met draad.

5,8
Het feit dat hij draadloos werkt, is een voordeel. Maar doordat de tijd beperkt is, en ik er zeker een uur over doe om mijn beide benen te epileren (omdat ik meermaals tot zelfs 7 keer toe over een zelfde haartje moet), gaat de batterij niet lang genoeg mee. Terwijl hij oplaadt is de epilator niet te gebruiken dus dat wil zeggen. 3 kwartier bezig zijn, een uur wachten en dan nog een kwartier verder doen. Ik snap eigenlijk niet dat dit zo gemaakt wordt.

Paole 27-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Deze epilator doet niets van wat t beloofd. Je kunt honderd keer over een te epileren stuk gaan en nog worden de haartjes niet geëpileerd. Korter of langere haartjes, resultaat zeer en zeer mager.
T lampje maakt t handiger te zien waar de haartjes zitten. Echter de epilator laat ze blijven zien ipv een glad resultaat. In t beste geval halveert de pilator een haartje of haalt de ene haar na vele keren erover gaan weg, en t haartje ernaast niet. Heel veel geduld nodig met een pover resultaat. Geen eenmaal een glad resultaat.
Helaas is mijn oude, goed functionerende epilator kapot. Deze nieuwe is weggegooid geld!!!!

Minpunten

• Epileert minimaal
  • Functioneert niet, pakt geen haartjes

Nancy 01-07-2016

Goed product

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Heb de ladyshave nu een maand en ben er super blij mij. Haalt alle kleine haartjes weg. Geen irritaties ben er erg blij mee. Groetjes nathasia

MalukuMelanie 26-06-2016

Mooi design en effectief haren verwijderen

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Het design is heel mooi. Met het ingebouwde lampje kan je goed zien welke delen je verwijderd. Gemakkelijk te gebruiken met 2 verschillende standen. Fijne massagekop.

MalukuMelanie 26-06-2016

Strak design en envoudig gebruik

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Het design is heel strak en mooi. Handig is het lampje op het apparaat, zo kan je goed zien welke delen je weg moet halen.

thecuteone 25-06-2016

goed product.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Dit product doet goed zijn werking. Neemt jammer genoeg niet de kleine haartjes mee, wat ik persoonlijk jammer vind.

Monique 23-06-2016

Vorige versie werkt beter

5,5
had hiervoor ook een philips satinelle maar dan met metalen bladen ipv keramiek. pakt minder goed de haartjes met dit apparaat. ga toch weer terug naar mijn oude apparaat. Mogelijkheid onder de douche is erg fijn maar werkt nog minder goed..

sdc33 22-06-2016

Lange tijd gladde benen!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Leuk dat je het onder de douche kan gebruiken (efficiënt + zorgt voor lichte verzachting). Licht goed in de hand. Enige puntje is dat de licht gebogen kop niet altijd zo handig is op platte oppervlakken (e.g; bovenbeen)

Peejski 19-06-2016

Gebruiksvriendelijke epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Fijne epilator in gebruik. Ligt zeer makkelijk in de hand en is makkelijk in gebruik. Deze epilator kan ook onder water gebruikt worden wat het epileren aangenamer maakt. De epilator wordt in een zakje geleverd, makkelijk om mee te nemen. Draadloze functie is een pluspunt. Echter jammer dat het product niet gebruikt kan worden wanneer het aangesloten is op netstroom. Je moet het toestel echt op voorhand opladen. De bijsluiter zegt dat ook de fijnste haartjes verwijderd worden, dit is bij mij niet het geval. In vergelijking met sommige andere epilatoren is deze iets minder krachtig, waardoor je wat meer tijd moet nemen om tot een gladde ontharing te komen.

irisis 18-06-2016

mooie pijnloze epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Inmiddels heb ik dit epileer apparaat 3 keer gebruikt en ben erg tevreden. Zeker in vergelijking met mijn vorige epilator van misschien wel 10 jaar oud. Bij het uitpakken viel me al op dat de kop van de epilator goed gevormd is. Hij is mooi rond en niet recht. Ook het opladen gaat erg snel. Ik was echt verbaast dat deze al helemaal opgeladen was. De lichtjes op het apparaat geven handig aan wanneer deze opgeladen is. Ook is het mogelijk dat je de epilator even kort oplaat zodat je hem daarna 10 minuten kan gebruiken. Wanneer dit zo ver is gaat het lampje in een ander tempo knipperen. Deze stand is erg handig als je epilator leeg is maar je hem wel snel nodig hebt.
Bij de eerste keer gebruiken valt me op dat hij erg stil is in vergelijking tot mijn vorige. De haartjes op mijn benen zijn bij de eerste keer proberen erg lang. Maar de epilator heeft hier geen problemen mee. Het valt me op dat deze epilator lang niet zo pijnlijk is als mijn oude. Eigenlijk kan ik zeggen dat het bij mij op mijn benen totaal geen pijn doet. Met deze epilator durf ik het zelf aan om het te gaan proberen bij me oksels. Al hoewel ik denk dat de vorm van de epilator er misschien niet heel handig voor is. Ook heb ik wel echt het idee dat alle haren er goed uitgetrokken worden ipv ook afgebroken waar ik bij me vorige ook wel last van had. Verder heeft deze epilator ook een lampje die automatisch aan gaat. Ik was erg benieuwd of dit wel handig was en het lampje vel genoeg. Toen ik de epilator ‘s avonds gebruikte vond ik het lampje erg handig. Hij was vel genoeg wat er voor zorgde dat ik de haren goed kon zien. Een ander groot voordeel van het lampje vond ik dat je aan het lampje goed kan zien of je de epilator onder de juiste hoek gebruikt. Het lampje moet echt de plek belichten die je bijna gaat epileren. Als je de epilator te scheef houd belicht hij een te groot gebied waardoor je veel minder aan de lamp hebt. Mocht je in een hele lichte ruimte zitten en geen extra lampje nodig hebben dan kun je deze uitschakelen door de aan en uit knop 5 sec in te drukken. Ik vermoed dat dit hierdoor de batterij ook langer mee zal gaan.
Ook het schoonmaken van de epilator is erg makkelijk even met een borsteltje er door heen of gewoon de kop onder de kraan afspoelen.
Het is ook mogelijk deze epilator onder de douche te gebruiken. Zelf ben ik er nog wat huiverig over maar ik ga het binnen kort proberen.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit apparaat.

Lissa 18-06-2016
  • Product maand in bezit

handige draadloze onderde douche te gebruiken epilator

Super handige goede epilator ,
draadloos en onder de douche te gebruiken!
hij pakt allereerst de kleinste haartjes op
en missen doe je niet want er zit een lampje op zodat je alle haartje goed kunt zien.
Omdat hij meer kleine haartjes pakt blijf je langer glad.
Ook kom je op de moeilijkste plekjes omdat hij draadloos is .
Je kunt drie maal je onderbenen epileren met de batterij en hij laad op in minder dan een uur.

8ianca 18-06-2016

Fijn apparaat, prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Nu een week of 3 het epileerapparaat in gebruik. Om te beginnen ziet het er mooi uit en ligt fijn in de hand. Begonnen met het epileren van mijn benen, dit neemt wel enige tijd in beslag, zeker de fijne haartjes krijgt hij moeilijk te pakken en moet je meerdere keren, in verschillende richtingen, overheen gaan. Hierbij is het wel fijn dat hij draadloos is. Ik was ook erg blij met het resultaat. Zelf had ik het idee dat ik na een week het apparaat toch weer moest pakken. Toch nog wat haartjes overgebleven, maar dit ging veel sneller omdat het minder haartjes waren. Daarna ook in bad gebruikt om mijn oksels te epileren. De pijn die ik hierbij verwachte viel mee en het resultaat is wekenlang niet naar omkijken, ideaal. Al met al heel blij met het apparaat, enige verbeterpunt zouden nog de fijne haartjes zijn.
Echt een aanrader!

Deborah 17-06-2016
  • Product maand in bezit

Evolutie binnen de epileerapparaten!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Bij het openen van de doos viel meteen het lichtgewicht van het apparaat op. Het deed me in eerste instantie vermoeden dat het minder krachtig zou zijn dan mijn vorig epileertoestel. Echter, door de precisie van de epileerschijven en het afgeronde hoofd, is het een zeer doeltreffend apparaat. Ook fijne haartjes worden bereikt. de haren worden minder krachtig uitgetrokken (lees 'uitgerukt') dan bij mijn vorig toestel, waardoor de pijn tijdens en roodheid na het epileren aanzienlijk minder is. Het lichtje is een extra handigheid om fijne haartjes te spotten. Het apparaat produceert opvallend minder geluid dan mijn vorig toestel.

Im30 17-06-2016
  • Product maand in bezit

Mooi en handig design, goede prestatie

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Dit apparaat heeft een mooi design, ligt soepel in de hand. Fijn dat hij draadloos is en een lampje heeft. Wat mij betreft had de werking nog wat krachtiger gemogen, aangezien het apparaat een enkele keer wat haartjes 'vergeet'. (Kan ook zijn dat ik nog aan het apparaat moet wennen) Een absoluut pluspunt: mijn huid reageert heel goed op deze epilator, wellicht door de massagekop. Geen irritatie of wondjes!

Nancy 16-06-2016

Helemaal happy

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Vind dit echt een super apparaat. Lekker licht en voelt goed in de hand. Het haalt ook nog alle haartjes weg heb zelf geen rode huid of iets anders ervan gekregen. Vind het echt een goed product. Groetjes nancy

Tester123 15-06-2016

Doet wat moet

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Relatief pijnloos (opvallend minder pijnlijk dan mijn vorig toestel)
Draadloos (dus overal te gebruiken)
Snel opgeladen
Met lichtje zodat je ziet wat je doet

Hannah 14-06-2016
  • Product maand in bezit

Goed epileerapparaat voor het hele lichaam

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Ik ben aangenaam verrast! Het epileerapparaat ligt goed in de hand (lang en smal) en is gemakkelijk in gebruik. Draadloos gebruik is zeker een pluspunt! Epileren van de benen gaat vlot, enkel de fijne haartjes gaan wat moeilijker (maar dat heb je bij elk epileerapparaat). Ik heb ook mijn oksels en bikinlijn onder handen genomen en... wauw! Ik ben tevreden Ik wax deze plaatsen normaal maar het epileren is minder pijnlijk en ik heb achteraf veel minder rode puntjes en irritaties! Klein minpuntje: het lampje mocht wat feller of breder want nu zie ik niet veel extra. Ik heb al een aantal epileerapparaten gehad maar deze is "overall" tot nu toe de beste die ik al gebruikt heb.

Saaartje 13-06-2016

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

Ik ben tevreden over de epilator. Hij ligt gemakkelijk in de hand en ziet er mooi uit. Ook is het epileren van de benen minder pijnlijk dan mijn vroegere epilator en het gaat relatief snel. Een nadeel is dat toch niet alle kleine haartjes verwijderd zijn en hem gebruiken in de douche lijkt me te lang te duren. Ik hoop dat de batterij na verloop van tijd nog voldoende opgeladen geraakt.

karo87 13-06-2016

goed apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE610

goede epilator die vooral uitblinkt in zijn gebruiksgemak: snel opgeladen, ligt goed in de hand, weinig lawaai, kan ook onder de douche gebruikt worden en door het lichtje zijn de haren extra goed zichtbaar. Alleen met dunne haartjes heeft hij het moeilijker...