Philips BRE610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRE610 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Paole 27-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips BRE610

Deze epilator doet niets van wat t beloofd. Je kunt honderd keer over een te epileren stuk gaan en nog worden de haartjes niet geëpileerd. Korter of langere haartjes, resultaat zeer en zeer mager.
T lampje maakt t handiger te zien waar de haartjes zitten. Echter de epilator laat ze blijven zien ipv een glad resultaat. In t beste geval halveert de pilator een haartje of haalt de ene haar na vele keren erover gaan weg, en t haartje ernaast niet. Heel veel geduld nodig met een pover resultaat. Geen eenmaal een glad resultaat.
Helaas is mijn oude, goed functionerende epilator kapot. Deze nieuwe is weggegooid geld!!!!

Minpunten

• Epileert minimaal
  • Functioneert niet, pakt geen haartjes

Nancy 01-07-2016

Goed product

Geschreven voor: Philips BRE610

Heb de ladyshave nu een maand en ben er super blij mij. Haalt alle kleine haartjes weg. Geen irritaties ben er erg blij mee. Groetjes nathasia

Michelle 28-06-2016

Fijne epilator!

Geschreven voor: Philips BRE610

Wat een fijne epilator, het eerste wat ik dacht toen ik hem uit de verpakking haalde en hem voor t eerst gebruikte. Hij ligt erg fijn in de hand waardoor het epileren zelf een stuk makkelijker gaat dan met die kleine brede varianten. De keramische platen werken ook erg goed. Ik heb echt het idee dat de haartjes er sneller en makkelijker uitgaan. Minder irritatie na het epileren en ja, de haartjes bleven bij mij langer weg dan bij vergelijkbare apparaten. Wat betrefd pijn, niet veel verschil met andere apparaten, maar het blijft natuurlijk "haartjes trekken".

MalukuMelanie 26-06-2016

Mooi design en effectief haren verwijderen

Geschreven voor: Philips BRE610

Het design is heel mooi. Met het ingebouwde lampje kan je goed zien welke delen je verwijderd. Gemakkelijk te gebruiken met 2 verschillende standen. Fijne massagekop.

MalukuMelanie 26-06-2016

Strak design en envoudig gebruik

Geschreven voor: Philips BRE610

Het design is heel strak en mooi. Handig is het lampje op het apparaat, zo kan je goed zien welke delen je weg moet halen.

thecuteone 25-06-2016

goed product.

Geschreven voor: Philips BRE610

Dit product doet goed zijn werking. Neemt jammer genoeg niet de kleine haartjes mee, wat ik persoonlijk jammer vind.

Monique 23-06-2016

Vorige versie werkt beter

Geschreven voor: Philips BRE610

had hiervoor ook een philips satinelle maar dan met metalen bladen ipv keramiek. pakt minder goed de haartjes met dit apparaat. ga toch weer terug naar mijn oude apparaat. Mogelijkheid onder de douche is erg fijn maar werkt nog minder goed..

irisis 18-06-2016

mooie pijnloze epilator

Geschreven voor: Philips BRE610

Inmiddels heb ik dit epileer apparaat 3 keer gebruikt en ben erg tevreden. Zeker in vergelijking met mijn vorige epilator van misschien wel 10 jaar oud. Bij het uitpakken viel me al op dat de kop van de epilator goed gevormd is. Hij is mooi rond en niet recht. Ook het opladen gaat erg snel. Ik was echt verbaast dat deze al helemaal opgeladen was. De lichtjes op het apparaat geven handig aan wanneer deze opgeladen is. Ook is het mogelijk dat je de epilator even kort oplaat zodat je hem daarna 10 minuten kan gebruiken. Wanneer dit zo ver is gaat het lampje in een ander tempo knipperen. Deze stand is erg handig als je epilator leeg is maar je hem wel snel nodig hebt.
Bij de eerste keer gebruiken valt me op dat hij erg stil is in vergelijking tot mijn vorige. De haartjes op mijn benen zijn bij de eerste keer proberen erg lang. Maar de epilator heeft hier geen problemen mee. Het valt me op dat deze epilator lang niet zo pijnlijk is als mijn oude. Eigenlijk kan ik zeggen dat het bij mij op mijn benen totaal geen pijn doet. Met deze epilator durf ik het zelf aan om het te gaan proberen bij me oksels. Al hoewel ik denk dat de vorm van de epilator er misschien niet heel handig voor is. Ook heb ik wel echt het idee dat alle haren er goed uitgetrokken worden ipv ook afgebroken waar ik bij me vorige ook wel last van had. Verder heeft deze epilator ook een lampje die automatisch aan gaat. Ik was erg benieuwd of dit wel handig was en het lampje vel genoeg. Toen ik de epilator ‘s avonds gebruikte vond ik het lampje erg handig. Hij was vel genoeg wat er voor zorgde dat ik de haren goed kon zien. Een ander groot voordeel van het lampje vond ik dat je aan het lampje goed kan zien of je de epilator onder de juiste hoek gebruikt. Het lampje moet echt de plek belichten die je bijna gaat epileren. Als je de epilator te scheef houd belicht hij een te groot gebied waardoor je veel minder aan de lamp hebt. Mocht je in een hele lichte ruimte zitten en geen extra lampje nodig hebben dan kun je deze uitschakelen door de aan en uit knop 5 sec in te drukken. Ik vermoed dat dit hierdoor de batterij ook langer mee zal gaan.
Ook het schoonmaken van de epilator is erg makkelijk even met een borsteltje er door heen of gewoon de kop onder de kraan afspoelen.
Het is ook mogelijk deze epilator onder de douche te gebruiken. Zelf ben ik er nog wat huiverig over maar ik ga het binnen kort proberen.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit apparaat.

Lissa 18-06-2016

handige draadloze onderde douche te gebruiken epilator

Super handige goede epilator ,
draadloos en onder de douche te gebruiken!
hij pakt allereerst de kleinste haartjes op
en missen doe je niet want er zit een lampje op zodat je alle haartje goed kunt zien.
Omdat hij meer kleine haartjes pakt blijf je langer glad.
Ook kom je op de moeilijkste plekjes omdat hij draadloos is .
Je kunt drie maal je onderbenen epileren met de batterij en hij laad op in minder dan een uur.

8ianca 18-06-2016

Fijn apparaat, prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRE610

Nu een week of 3 het epileerapparaat in gebruik. Om te beginnen ziet het er mooi uit en ligt fijn in de hand. Begonnen met het epileren van mijn benen, dit neemt wel enige tijd in beslag, zeker de fijne haartjes krijgt hij moeilijk te pakken en moet je meerdere keren, in verschillende richtingen, overheen gaan. Hierbij is het wel fijn dat hij draadloos is. Ik was ook erg blij met het resultaat. Zelf had ik het idee dat ik na een week het apparaat toch weer moest pakken. Toch nog wat haartjes overgebleven, maar dit ging veel sneller omdat het minder haartjes waren. Daarna ook in bad gebruikt om mijn oksels te epileren. De pijn die ik hierbij verwachte viel mee en het resultaat is wekenlang niet naar omkijken, ideaal. Al met al heel blij met het apparaat, enige verbeterpunt zouden nog de fijne haartjes zijn.
Echt een aanrader!

Im30 17-06-2016

Mooi en handig design, goede prestatie

Geschreven voor: Philips BRE610

Dit apparaat heeft een mooi design, ligt soepel in de hand. Fijn dat hij draadloos is en een lampje heeft. Wat mij betreft had de werking nog wat krachtiger gemogen, aangezien het apparaat een enkele keer wat haartjes 'vergeet'. (Kan ook zijn dat ik nog aan het apparaat moet wennen) Een absoluut pluspunt: mijn huid reageert heel goed op deze epilator, wellicht door de massagekop. Geen irritatie of wondjes!

Nancy 16-06-2016

Helemaal happy

Geschreven voor: Philips BRE610

Vind dit echt een super apparaat. Lekker licht en voelt goed in de hand. Het haalt ook nog alle haartjes weg heb zelf geen rode huid of iets anders ervan gekregen. Vind het echt een goed product. Groetjes nancy

karnijn 13-06-2016

Pijnloos en handig

Geschreven voor: Philips BRE610

Handig aan dit apparaat is dat je het onder de douche en snoerloos kan gebruiken. Al is het eveneens een beperking dat je het niet met het snoer kan gebruiken.
Het epileren gaat pijnloos en vlot. Blondere haartjes neemt hij niet onmiddellijk mee. Goed apparaatje.

paola 11-06-2016

Top epilator; in no time gladde benen!

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik epileer mijn benen al jaren en heb dus al verschillende epilatoren uitgeprobeerd. Deze was voor mij echter een compleet nieuwe ervaring! Ik ben erg positief over de Philips Satinelle Advanced epilator. Het draadloos gebruiken is erg prettig, de epilator is licht van gewicht en ligt erg makkelijk in de hand. Het resultaat was erg gladde benen; zelfs de kortste haartjes waren meegepakt. Ook fijn dat er een opberghoesje bij zit, zodat je het apparaat thuis handig kunt opbergen. Ik blijf deze epilator zeker gebruiken!

Simone22 11-06-2016

Heel fijn epileerapparaat! Voldoet aan mijn verwachtingen.

Geschreven voor: Philips BRE610

Het nieuwe epileerapparaat van Philips voldoet aan mijn verwachtingen. Zo vind ik het ideaal dat hij onder de douche te gebruiken is, vind ik het lampje handig bij het epileren en laadt hij makkelijk op. Daarnaast is hij ook gewoon heel mooi en maakt hij weinig geluid. Het resultaat mag er zeker zijn! En ik vind het erg meevallen qua pijn. Na het wennen is het goed te doen. Aanrader!

linniespolo 11-06-2016

Prima epileerapparaat

Een prima epileerapparaat.
Super fijn dat hij snoerloos is en dat je hem ook onder de douche kunt gebruiken.
Hij ligt super fijn in de hand en het lampje is een goede toevoeging, hierdoor kun je goed zien of alles weg is. Hij pakt wel niet alle haartjes in een keer weg, heb het idee dat een epilator met pincetjes beter de (kleine) haartjes pakt.
Het massagekapje heeft helemaal geen toegevoegde waarde, want hij is te dik en pakt daardoor geen haartjes, erg jammer.
Door de voorgevormde vorm van het epileeroppervlakte is het soms moeilijk om plekjes te bereiken.
+ punten: snoerloos, droog en nat te gebruiken, lampje werkt super, ligt fijn in de hand
- punten: pakt niet alle haartjes in 1x, massagekapje is te dik

Dtjee 10-06-2016

Prima product, zeker voor beginners

Geschreven voor: Philips BRE610

Het apparaat heeft een relatief klein handvat en is daardoor gemakkelijk vast te houden op verschillende manieren zodat je gemakkelijk het apparaat bijv. rond je been kan draaien. Doordat hij draadloos werkt kan je het overal gebruiken en de batterij gaat lang genoeg mee om alles te epileren. De massagerollers zitten ver van het epileerstuk af waardoor ik het minder pijnlijk vind dat bij gebruik van een gewone massagerollen of geen massageroller. Doordat de kop groter is dan normaal kan je op sommige plaatsen minder makkelijk komen zoals bijvoorbeeld als je je bovenlip zou willen epileren. Het resultaat vind ik gemiddeld omdat je wel een paar keer hetzelfde stuk moet herhalen voor alles weg is. Dit in combinatie met de pijn verlichtende massagerollen maakt dit product erg geschikt ook voor beginners.

hmmarjon 08-06-2016

Alleen maar lof!

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik ben erg blij met de Philips Satinelle Advanced Wet & Dry. Het design is prachtig en ligt soepel in de hand. Het lampje zorgt er voor dat je zelfs de kleinste haartjes ziet en niet mist. De haartjes breken nauwelijks af en worden er in zijn geheel uitgetrokken waardoor ik lang gladde benen hou.

Mvdh1987 04-06-2016

Goed apparaat met een mooi design voor nat en droog gebruik

Geschreven voor: Philips BRE610

De epilator heeft een heel mooi design en ligt er prettig in de hand. Een groot voordeel is dat je deze epilator ook onder de douche kan gebruiken waardoor het nog minder pijnlijk is. Ook bij droog gebruik is het pijngevoel minimaal. Twee kleine minpuntjes: -niet alle haren gaan in een keer mee, je moet dus iets vaker over dezelfde baan voor een glad resultaat. -de epilator maakt vrij veel geluid, vooral als je geen contact maakt met de huid (niet aan het epileren bent) Verder alleen maar pluspunten!

Ineke 03-06-2016

ideaal voor onder de douche

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik ben erg blij met het Wet & Dry-epileerapparaat. Het is een slank en elegant uitziend apparaat, ligt goed in de hand, is ongeveer 40 minuten draadloos nat en droog te gebruiken en heeft twee (snelheid)standen. Het apparaat is perfect voor onder de douche. Gebruik op de weke huid verminderd de pijn van het epileren, wat overigens bij dit apparaat sowieso minimaal is. Door een ingebouwd lampje in de kop van het apparaat worden alle haartjes goed zichtbaar en zie je goed of je alles hebt weg gehaald.
Hij wordt geleverd met een hulpstuk dat de huid masseert, een borsteltje (om het apparaat schoon te borstelen) en een handig opbergtasje.

Ires 02-06-2016

Fijn & prettig in gebruik!

Geschreven voor: Philips BRE610

Wat fijn dat je deze epileerapparaat ook onder de douche kunt gebruiken. Hierdoor is mijn huid ontspannen en krijg ik veel minder bultjes na het epileren. Het doet ook minder zeer!

Esther 02-06-2016

Heerlijk glad!

Geschreven voor: Philips BRE610

Misschien niet het goedkoopste apparaat, maar het resultaat is geweldig. Supergladde benen en amper irritatie. Het apparaat ligt makkelijk in de hand en is ook onder de douche te gebruiken, ideaal.

synthia85 01-06-2016

Super goed!

Geschreven voor: Philips BRE610

Mijn ervaring met de epilator van philips is super goed! Je krijgt er met gemak alle haartjes mee weg en Je kan de epilator zelfs onder de douche gebruiken wat erg fijn is! Je krijgt geen stoppels van de epilator in tegen stelling van scheren! Enige min puntje vind ik dat ik zelf wat irritatie er van krijgt maar dat is naar een paar uurtjes ook weer weg en dan heb je super gladde benen! Ik wil niet anders meer dan een epilator van philips ik heb meerdere goedkope epilators gehad maar die gingen snel kapot en daar krijg je ook niet alle haren mee weg en er zijn meerdere die alleen maar aan het stroom moet blijven zitten!ik vind de epilator ook nog eens super fijn vast te houden en ik vind het super fijn dat er ook nog is andere accessoires bij gekocht kan worden!