Braun Silk-épil 9-558

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9-558 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

M. Ritzema 17-05-2019

Ideale manier om van je ongewenste haren af te blijven!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-558

Voordat ik gebruik heb gemaakt van de Braun Silk Epil 9 heb ik eerst mij laten waxen door de schoonheidsspecialiste (oksels en bikinilijn). Daarna heb ik het bijgehouden met deze epilator. Dat heb ik als erg prettig ervaren omdat het daarom minder pijnlijk was doordat je geen harde haren hebt (van het scheren) en doordat je minder haren per beurt epileert.

De epilator is erg prettig in onderhoud, duidelijk en makkelijk. Hij neemt de haren goed mee, ook al zijn ze kort. k heb de epilator gekocht voor mijn benen, oksels en bikinilijn. Ik had de bijgeleverde gezichtsepilator voor mijn bovenlip in gedachte, maar de gewone epilator is veel sneller en effectiever hiervoor. Ik heb gelijk mijn kin meegenomen en sindsdien heb ik ook daar geen haartjes meer. De gezichtsepilator is wel handig voor de neusharen en om alles eventjes snel bij te werken.

Het klopt wat ze zeggen, naar mate je het vaker doet, doet het ook minder pijn. Dat komt vooral doordat je steeds minder haren per keer weg haalt (dus houd het wel bijgewerkt).

Ik raad deze Silk epil aan voor als je, je oksels, benen en gezicht haarloos wilt. Het is veel goedkoper dan telkens naar de schoonheidsspecialiste en veel beter dan scheren omdat je geen harde stoppels hebt. Het kost wat geld, maar je krijgt er kwaliteit voor terug.

Pluspunten

• Snel
  • Haalt alle haartjes grondig weg
  • Makkelijk in gebruik
  • Batterij kan lang genoeg mee om alles te epileren
  • Complete set om alles te scheren en te epileren

Minpunten

• Lastig om je bikinilijn goed bij te houden
  • Gezichtsepilator is wat overbodig