Braun Silk-épil 9 9-558 Wet & Dry draadloze epilator met 5 extra's inclusief een gezichtsepilator - Reviews

Laagste prijzen
Bruikbaar onder de douche
IJsmethode
Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9-558 Wet & Dry draadloze epilator met 5 extra's inclusief een gezichtsepilator op Kieskeurig.nl.

Soraya 28-03-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 9-558 Wet & Dry draadloze epilator met 5 extra's inclusief een gezichtsepilator

Dit product is een echte aanrader, waarom? Je moet niet meer elke week je benen scheren, je hebt geen wondjes meer,... De eerste keer bij het gebruiken van het aparaat is het zeker niet pijnloos, maar na een aantal keer te gebruiken verdwijnt het meeste van de pijn. Het handige is dat je dit zowel onder de douche/bad kunt gebruiken of gewoon als je niet veel tijd hebt kan je het ook droog gebruiken, handig toch? Toen ik te horen kreeg dat ik het product gratis mocht testen en gebruiken was ik super enthousiast! Ik blijf het product zeker gebruiken, en de scheermessen? Die gaan de vuilbak in!