Philips Satinelle HP2844

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle HP2844 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

pcwh 29-05-2009

Waardeloos apparaat.
Hij onthaart nauwelijks, je moet dus tig keer over je huid om dan nog niet alle haartjes weg te hebben.
Hiervoor had ik een Braun, zelfs toen die stokoud was deed hij het vele malen beter dan deze Philips. Echt een dikke miskoop.

marianne-victoria 07-01-2009
Geschreven voor: Philips Satinelle HP2844

Ik ben heel erg tevreden over dit apparaat. Zelf heb ik een uitvoering met ook een scheerkop. Deze werkt ook uitstekend.

Ik epileer er ook mn oksels en bikinilijn mee, even pijnlijk, maar het resultaat mag er zeker zijn.

Het apparaat werkt zeer goed, en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hij maakt alleen wel wat herrie, maar dit zal met alle vergelijkbare apparaten wel zo zijn. Hij pakt ook goed de kleine haartjes en de kop is makkelijk onder de kraan schoon te maken.

Kortom: een zeer goed apparaat!

eefje1 29-05-2008
Geschreven voor: Philips Satinelle HP2844

Ik ben erg tevreden over dit apparaat. Zelf gebruik ik hem vooral voor mijn benen, de epilator bevat wel een hulpstuk voor de bikinilijn. Dit ervaar ik echter als behoorlijk pijnlijk!

Prima prijs/kwaliteit verhouding en ik vind het dan ook een aanrader.