Braun Silk-épil 3370

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3370 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Monique 17-05-2018

Klein makkelijk leuk

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Na jaren ontharen met verschillende producten kan ik nu een review schrijven over de braun. Deze heb ik gratis mogen ontvangen om te kunnen testen.
Ik was totaal geen voorstander van epileren had zo mijn vooroordelen.
Maar na de eerste keer de benen te hebben gedaan (wel gevoelig) viel de 2e keer reuze mee.
Ik zeg had ik dit product maar eerder aangeschaft.

Pluspunten
Meer dan 2 weken zeer glad geen stoppels
Verlichte kop op apparatuur
Ook voor gevoelige delen te gebruiken.

Pluspunten

• Klein
  • Makkelijk

Minpunten

• Snoer

Brenda K. 06-05-2018

Compact apparaat, handig in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Deze epilator is qua prijs-kwalteit verhouding een goede aankoop. Het snoer is lang genoeg en het ingebouwde lampje is superhandig. Epileren is wennen en niet altijd pijnloos. Maar het resultaat is mooi en haartjes blijven langer weg dan bij nat/ droog scheren. Ik heb het produkt gekregen en ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Ingebouwd lampje
  • Lang snoer
  • Opzetstukje voor gevoelige zones

Patricia 21-04-2018

Zou niet meer anders willen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

De Braun Silk Epil kwam binnen en ik ben hem gelijk gaan testen. Hij wordt geleverd met twee opzetstukken. Namelijk een die het oppervlak iets kleiner maakt, te gebruiken voor bijvoorbeeld oksels of bikinilijn en een met massagerollers. Deze bevallen mij erg goed. De eerste keer was ik bang voor pijn, maar dit viel mij reuze mee. Je voelt het natuurlijk wel, maar echt pijn doen vond ik het niet. En naarmate ik het vaker gebruikte, werd het steeds minder gevoelig. Zo af en toe moest ik even een keer extra over een plekje gaan, omdat hij dan wat haartjes oversloeg, maar dat vond ik geen probleem. Na ongeveer twee weken begonnen er weer stoppetjes te groeien, maar deze waren niet vergelijkbaar met de stoppetjes die je krijgt na het scheren. Veel minder hard. Ik heb de Braun Silk Epil 3370 gratis mogen testen, maar met de kennis die ik nu heb ik zou ik hem aan iedereen aanraden en hem zelf ook kopen.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• snoer zit soms in de weg

Fluitje 19-04-2018
  • Product gekregen

Gladde zachte benen voor enkele weken

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Ik heb sinds een aantal weken de Braun Silk-épil in mijn bezit. Ik heb hem gratis gekregen om te testen.
Het apparaat is handig in gebruik, wel wat lawaaierig en niet draadloos.
Het epileren van de benen is na regelmatig gebruik minder pijnlijk maar je hebt helaas maar enkele weken
gladde en zachte benen. Het epileren van de oksels daarentegen is pijnlijker en ook na regelmatig gebruik blijft dit zeer gevoelig.
Door het handige lampje op het apparaat mis je geen enkel haartje.
Ondanks enkele minpuntjes ga ik de Silk-épil zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• lampje
  • handig in gebruik

Minpunten

• niet draadloos
  • lawaaierig

Anne-Carlijn de G. 17-04-2018
  • Product gekregen

Snel, makkelijk en vrijwel pijnloos

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Mijn allereerste ervaring met een epilator is in dit geval goed bevallen. Ondanks dat het een oncomfortabel gevoel is, is het ook snel weer voorbij. Wel moest ik meerdere keren over dezelfde plek heen, maar dat kan een kwestie van oefenen zijn. Daarnaast hielp het lampje dat op de epilator zit goed bij het zien waar er nog haartjes zitten. Naast de twee verschillende standen, zit er ook een apart opzetstuk op voor de intieme delen en een borsteltje om de epilator schoon te maken. Voor mij was dit een gratis product, maar ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• compact
  • snel
  • goed resultaat

Minpunten

• niet draadloos
  • niet waterbestand

Loes Brouwer 15-04-2018

Resultaat viel tegen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Een paar weken geleden heb ik voor het eerst mijn benen gepileerd met de Braun Epilator SE3-370 op de verpakking staat Braun Silk épil 3. Het eerste stukje vond ik nogal pijnlijk. Eenmaal bezig wen je aan het gevoel. De epilator heeft klein lampje die aangaat wanneer je de epilator aan zet. Zo kan je met elk lichtinval de haartjes op je benen zien. Bij de epilator zit een massage kop deze zorgt ervoor dat de haartjes omhoog getild worden. Helaas pakte hij bij mij niet alle haartjes, waardoor ik nog enkele haren op zijn benen had zitten. De massage kop kan je echter niet gebruiken als je het opzet stuk voor de gevoelige zones gebruikt. Dit opzet stuk is een stuk smaller en waardoor het minder groot oppervlakte in een keer kan pakken. Ik zelf heb een klein stukje geprobeerd van mijn oksel en bikinilijn. Maar het was voor mij ook in de langzaamste stand te pijnlijk om door te zetten en de gehele zones te ontharen. Helaas is de epilator niet draadloos. Waardoor je in de buurt moet zijn van een stopcontact. Het snoer van de epilator is aardig lang echter moet je oppassen dat het snoer niet in de knoop raakt. Ook moet je met het handteren en plaatsen van de epilator rekening houden met het snoer. Ik heb om de Braun Silké épil 3 uit te proberen deze gratis ontvangen. Echter ben ik niet tevreden met het resultaat. Ik had gehoopt dat hij alle haren op mijn benen mee zou nemen. Tevens merkte ik na een week dat niet alle haartjes met de wortel en al verwijderd zijn. Enkele haren waren afgebroken waardoor ik nu lange haren en lege plekken op mijn benen heb. Tevens hoopte ik dat mijn benen gladder aan zouden voelen. Maar hoewel ze er wel glad uitzagen voelde ze aan als stoppetjes na een paar dagen scheren. Bij de epilator zit een handig borsteltje om de haren uit de epilator te verwijderen.

Pluspunten

• Lampje
  • Verschillende standen

Minpunten

• Niet draadloos
  • Pijnlijk
  • Geen glad resultaat

Elize K 10-04-2018
  • Product gekregen

Mooie oksels, helaas geen zachte benen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Ik vind de epilator een fijn apparaat, het lampje is fel en handig om alle haren te zien. Alleen de kleine, dunne haartjes worden helaas overgeslagen of afgebroken waardoor ik niet hele zachte benen krijg. Maar het ziet er wel mooi uit en scheelt zeker een paar keer scheren. Vooral oksels worden heel mooi, al is dit gebied wel pijnlijk de eerste paar keer. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen en ik ben er blij mee. Ga hem blijven gebruiken!

Pluspunten

• Lampje
  • Mooie oksels

Minpunten

• Geen zachte benen
  • Niet draadloos

Settes 10-04-2018

Handig in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Ik heb nog nooit andere ontharingsmethode gebruikt dan scheren, maar was altijd benieuwd om iets anders te testen.
Ik wou dat mijn haren wat langer wegbleven, maar was bang om iets anders dan scheren te doen.
Uiteindelijk heb ik de kans gekregen om deze epilator te testen.
Het was mijn eerste keer, ik was zeker bang.
Nadat ik een klein gedeelte op mijn been had geëpileerd was ik erg verbaasd.
De pijn waarvan ik bang was veel reuzee mee!
Na het epileren had ik een erg gladde huid, en de na 2 weken begon de haartjes te groeien!

Wat ben ik blij!!!
Ik zal het zeker blijven gebruiken!

Pluspunten

• Lampje
  • 2 snelheden

Minpunten

• Niet draadloos
  • Geluid

jennifer 03-04-2018

Een week lang gladde benen.

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Sinds een aantal weken heb ik de Braun Epilator SE-307 in huis en heb ik na lang twijfelen toch de stap genomen om mijn benen te gaan epileren. Ik was best een beetje angstig voor de pijn maar ik moet zeggen dat dit reuze meevalt. De achterkant is wel wat gevoeliger maar je went er eigenlijk best snel aan. Muziek aan en hard meezingen is mijn tip.
Wel vind ik het jammer dat op de verpakking staat dat je wekenlang een gladde huid zou blijven houden en bij mij binnen een week de stoppeltjes alweer doorkwamen. Ik mocht dit product gratis testen en ga zeker door met het gebruiken ervan. Met het scheren van mijn ben kwamen de stoppels na 1 dag alweer door dus van 1 dag naar 1 week vind ik al een hele verbetering.

Pluspunten

• gladde huid
  • meerdere plekken te gebruiken

Minpunten

• niet draadloos
  • binnen een week weer stoppels

suuske1981 23-03-2018

Fijn apparaat met lampje, vrijwel pijnloos

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3370

Om te testen kreeg ik het product toegestuurd. Ik voelde mijzelf een goede testpersoon aangezien ik een gevoelige en dunne huid heb.
Ik kreeg het advies om 2 dagen voor het epileren te gaan scrubben. Dat heb ik toen ook gedaan en na een aantal keer dit apparaat te hebben gebruikt werd het vrijwel pijnloos.

Het resultaat mocht er ook zijn. Mooie gladde benen. Wel zo mooi als je voetbalt ;)
Soms moet je wel meerdere keren over hetzelfde plekje gaan maar dat is geen enkel probleem. Het resultaat mag er zijn.
De kwaliteit is goed! En het lampje dat erop zit vind ik een pluspunt.

Pluspunten

• Vrijwel pijnloos
  • Het lampje
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Snoertje wat aan korte kant