Philips Satinelle HP6402

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle HP6402 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Mallan 30-08-2013
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6402

It is good to start with, but already after a few months it was agonising to use it, because it didnt pull out the hairs any more only pulled the hairs. So I had to put aside a couple of hours for two legs !! to get a good result. Defenitly getting something more pricey next time, worth the money for the endurance.

Josje Malu 26-04-2011
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6402

Makkelijk in gebruik en zeer efficient. Pakt haartjes van 2-3 mm! Lekker klein, licht en handzaam. Topding!

MoniqueT 21-07-2010
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6402

Jarenlang al de Satinelle van Philips in gebruik, nu deze gekocht en nog voordeliger als dat ik hier op de site zag. Vorige week voor €19,95 bij Dixons in de V&D in Eindhoven, met inlevering van 200 airmiles nog eens 2 euro extra korting. Dus nu maar €17,95 betaald en hij is ge-wel-dig! Ik hoef niet eens te kijken of ik alle haartjes heb gehad, alles vliegt eruit. Ik ben dus heel tevreden!

Barbara144 04-09-2008
Geschreven voor: Philips Satinelle HP6402

Ben niet heel tevreden over de manier waarop dit apparaat epileert. Voorheen had ik een Braun epilator en die trok de haren echt met wortel eruit.
Deze epilator van Philips breekt de haren af, waardoor het alsnog 'pijnlijk' is en de haren snel terug komen.

Wel handig is dat het epileren en shaven in 1 is.