Braun Silk-épil 5 5-329 - Reviews

Aantal snelheden
Ijsmethode

6,4

martino99 25-03-2015 Product half jaar in bezit

Na 8 jaar de Silk Epil met veel plezier te hebben gebruikt was het motortje erg zwak geworden. Tijd voor een nieuw epileer apparaat dus. Omdat ik erg content was met mijn vorige silk epil heb ik gekozen voor Braun, nu de silk Epil 5. Na een maand heb ik het apparaat in gebruik genomen. Meteen de eerste keer kreeg ik al rode bultjes op mijn beide benen. Het zal de nieuwigheid wel zijn dacht ik. Ik heb dan ook geen gebruik gemaakt van de 100-dagen-niet-goed-geld-terug actie.

Gisteren heb ik voor de 4de of 5de keer geëpileerd met de Braun Silk Epil 5. Weer zitten mijn benen vol rode bultjes. Het vreemde; 1. voorheen heb ik nooit last gehad van de vorige Braun epil lady. 2. Wanneer ik nu mijn oude Braun epil lady gebruik heb ik er ook geen last van. 3. Ik heb helemaal geen gevoelige huid, het is alleen met DIT apparaat dat ik er last van heb.

Op de website van Braun heb ik een klacht achter gelaten met dezelfde omschrijving. Ik was erg benieuwd hoe P&G dit ging oppakken. Nou als volgt; Ik kreeg een email reactie van een Heleen;

"Bedankt voor uw e-mail, betreffende uw Silk Epil 5. U geeft hierin aan last te krijgen van rode bultjes na het epileren. Het spijt ons dat dit is gebeurd.

Helaas kunnen wij niet uitsluiten dat u een gevoelige reactie krijgt van het epileren van uw haren. Het kan zijn dat uw huid geïrriteerd raakt, wanneer u een langere tijd niet heeft geëpileerd. Daarnaast kan het zijn dat de Silk Epil 5 sneller epileert en hierdoor uw huid geïrriteerd raakt. Echter kunt u niet meer gebruik maken van onze niet tevreden geld terug garantie, omdat uw Silk Epil 5 in September 2014 gekocht is. "

Allereerst VRAAG ik niet om mijn geld terug. Daarbij ligt het volgens Braun aan mijn huid? Heel bijzonder, sinds ik met mijn vorige apparaat, overigens ook van Braun, hier geen last van heb. Ik krijg dan ook absoluut niet het idee dan P&G een poging doet om hier samen met mij uit te komen.

Ik heb dan ook als reactie hier op gebeld met de klantenservice. Nu kreeg ik Lorenzo aan de telefoon. Mooi verhaal over dat het aan mijn huid ligt. Ik moet maar nat gaan epileren of in bad. Dan heb ik er misschien minde last van.

Op mijn reactie dat ik het een hele vreemde manier van klantenservice vind en ik de achternaam van Lorenzo wil zodat ik een klacht kan neerleggen, of een naam van zijn directeur wilde hij geen antwoord geven.

Ik was een trouwe klant, ook wat betreft de aankoop van andere producten, maar gezien dit gedrag ....? Schandalig.

Vincenti 19-06-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de Braun Silk-épil 5 5-329 getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel. Hij doet goed z'n werk, de haartjes blijven zo'n twee weken weg. Er zitten handige accessoires bij. Verder is het wel jammer dat hij niet snoerloos te gebruiken is.

tesdro 19-06-2014 Product maand in bezit

Ik heb de Braun Silk Epil voor het testpanel mogen testen. Het apparaat is makkelijk met één hand te bedienen. Ik vind het jammer dat het apparaat geen afdekkapje heeft voor het opbergen. De mesjes/wieltjes zijn huidvriendelijk en drogen je huid niet uit als je er diverse keren overheen bent gegaan. Zorg dat je haartjes niet te lang zijn, want het is dan erg pijnlijk.

overview 19-06-2014 Product maand in bezit

Het apparaat is zeer grondig! Erg prettig dat er een lampje op zit zodat je ook echt de kleine haartjes kan verwijderen.
Persoonlijk heb ik een andere Braun Silkepil welke waterdicht is en een batterij heeft. Erg prettig voor eventueel dagelijks gebruik onder de douche. Echter heeft deze niet zoveel power als bovengenoemde.

pspk 14-06-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb onlangs dit epileerapparaat van Braun mogen testen namens het testpanel. Ik was zeer benieuwd omdat ik al jaren naar volle tevredenheid van een ander type Braun silkepil gebruik maak.

Deze variant pakt nog kleinere haartjes op waardoor eigenlijk zo goed als alles meegenomen wordt.
Het lichtje wat bij schijnt tijdens het gebruik is ideaal om geen haartjes te missen.

Verder is het een heel licht apparaat wat gemakkelijk in de hand ligt.

Voor mij is en blijft epileren de beste ontharingsmethode en dan altijd met een Braun Silkepil. Deze nieuwe variant heeft zichzelf weer verbeterd ten opzichte van eerdere.

kellox 10-06-2014 Product paar weken in bezit

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Echter krijgt hij helaas niet alle haartjes goed weg (vooral bovenbenen) en ik vond het vooral in het begin zéér pijnlijk.

beun 10-06-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de Braun Silk-épil 5 5-329 getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel. Ik had zelf al een oudere versie van de Braun Silk-épil van 10 jaar geleden. Over mijn oudere versie ben ik eigenlijk best heel tevreden, maar ik was heel benieuwd of het beter kon. De nieuwe versie is eerder slechter dan beter geworden. Ik hoopte bijvoorbeeld dat het apparaat sneller zou ontharen en meer haartjes tegelijk zou meenemen. Deze verwachtingen zijn niet uitgekomen. Het apparaat voelt ook minder robuust dan de oude versie.