Braun Silk-epil 7 7175 Limited RIP Pants

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-epil 7 7175 Limited RIP Pants op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ShirlsH 31-07-2013

Na het lezen van alle jubelverhalen heb ik de moed gevat om het ook te proberen.
Jaren geleden (vorige eeuw)ook al eens geprobeerd,maar toen vond ik het te pijnlijk. Nu twee bevallingen later moest ik toch wel tegen wat pijn bestand zijn dacht ik...
Jeemig, wat een pijn.
Eerst maar eens 'droog' geprobeerd, ik ging door de grond. Toen maar onder de douche proberen.... Ik kon niet meer dan 2-3 cm per keer doen. Het was het apparaat op mn benen zetten een haal naar boven en er weer af. Het lijkt een scheerapparaat waarmee je 'even' over de benen glijdt, maar niet bij mij. Na drie keer 2-3 cm ontharen moest ik even met een washandje over mn been om zo proberen te pijn te verzachten. Op een gegeven moment dacht ik dat het mee viel, bleek dat ik twee keer over hetzelfde ging. Helaas.
Dacht ik dat mn benen pijnlijk was, bleek dat het nog erger kon toen ik bij mn knie en bij mn enkel aankwam.

Ik denk dat ik gewoon een watje ben. Ik weet het niet.

Het lampje is handig, maar toch wat plekjes gemist. Waarschijnlijk verblind door de pijn niet goed opgelet.

Misschien is dat ontharen met IPL iets voor mij.

Ze schrijven dat de 2e keer minder pijnlijk is. Ik weet nog niet of ik het aandurf.

isl.simone 22-07-2013

Ik heb deze net gekregen en uitgeprobeerd. Heel gemakkelijk, veel minder pijnlijk dan verwacht. Ben benieuwd hoe lang het duurt vooraleer ik weer aan de slag moet, hopelijk lang!

monkie 19-07-2013

Dit is een super apparaatje! Ik gebruikte nooit een epilator totdat ik deze kreeg. Ik was eerst bang voor de pijn, maar dat viel reuze mee. Vooral omdat je deze onder water kan gebruiken is het echt niet pijnlijk. De haartjes blijven heel lang weg dus je hoeft hooguit 1x per maand te epileren. Het kost wel wat tijd omdat je snel de kortere haartjes mist dus je moet het wat secuurder doen dan met scheren. Het lampje wat erop zit is ook erg handig.

Joyfully 12-06-2013

Na een maand de Braun silk epil 7 in bezit te hebben geniet ik van de effecten die het verricht.
Ik gebruik hem onder de douche. dit verlicht de pijn zo behoorlijk dat ik wanneer ik voorheen een epilator maar 1x per half jaar gebruikte vanwege de pijn, deze gebruik zodra ik maar haartjes voel op mijn been want de kleinste haartjes haalt het zelf weg. Der braun silk epil 7 heeft een lichtje waardoor je de haartjes beter kan zien en dus nog effectiever alles kan epileren. Toen ik begon gebruikte ik hem op de laagste stand maar als snel durfde ik de volgende (en hoogste stand) te gebruiken omdat de pijn zo mee viel. Ik ben er echt heel erg blij mee en vind het jammer dat deze versie alleen voor de benen geschikt is.

Gerrie1230 11-06-2013

Ik mocht de Silk-epil testen voor de ambassadeursclub. In eerste instantie was ik heel enthousiast. Het epileren is niet geheel pijnloos, maar goed te doen. Het resultaat was ook prima: mooie gladde benen! Helaas was dit voor mij van korte duur, want binnen anderhalve week zag ik al weer stoppels. Voor mij uiteindelijk geen groot succes.

aniya 04-08-2013

Ik heb dit ook soms zelfs al sneller, maar hoe snel heb je het al na scheren Ik meestal 8 a 10 uur later, ppfff.
Ik epileer al jaren een de donkere haartjes zijn steeds lichter geworden en dunner. Hierdoor heb je geen vervelende harde stoppels meer. Daarnaast sub ik 2 a 3 keer in de week. Dat ga ik nu hopelijk binnenkort met de 2 in 1 silk epil 7 doen.

katin 17-07-2014

Dit kun je met geen enkele andere methode oplossen. Het groeit gewoon snel aan bij jou. Dat heb ik ook. Ligt dus niet aan het apparaat.

xoxoa 10-06-2013

Ik ben sinds een paar weken begonnen met het epileren van één benen en mijn andere been scheer ik(voorheen mijn methode). Ik heb tot nu toe twee keer mijn been geëpileerd. Tijdens de eerste keer vond ik de epilator erg gevoelig en op sommige plekken pijnlijk, maar gedurende het epileren wen je aan het gevoel en verdwijnt de pijn. Mijn rechter been heb ik geëpileerd en mijn linker been mijn huidige methode gebruikt, namelijk scheren. Na de eerste keer epileren, bleven mijn haren ongeveer 1 week tot 1,5 week weg. Na twee dagen moest ik mijn linker been alweer scheren , omdat de haargroei alweer terug gekeerd was. Bij de tweede keer epileren is de pijn helemaal verdwenen en is het alleen op mijn kuit en rond mijn knie licht gevoelig.

Ik vind het heel fijn dat ik mijn benen nu om de 2 week kan epileren in plaats van elke 2 dagen moet scheren zoals voorheen. Het epileren van de benen kost wel iets meer tijd, in totaal met twee benen ben ik ongeveer 20-30 minuten bezig.

Vind je het ook zo vervelend dat je om de dag moet scheren of je haren moet verwijderen? Dan is deze epilator echt een aanrader.

daniellevh 06-06-2013

Sinds kort gebruik ik de silk epil 7. Een fijne epilator omndat je hem ook snoerloos onder de douche kan gebruiken. We weten allemaal dat epileren niet pijnloos is maar onder het stromende water helpt enorm. Door het lampje wat erin zit kan je goed zien of je haartjes vergeten ben en je benen zijn lekker glad. Nu na een week gebruik nog steeds gladde benen dus tvm mijn scheermesjes (om de 3 dagen scheren) een ware ontdekking!

Sumerian 05-06-2013

Ik heb de silk epil nu een paar weken in bezit en ik moet zeggen dat ik het echt een fijn apparaat vind. Super makkelijk in gebruik en onderhoud. Even wassen of schoonmaken met het borsteltje en klaar! Ook is het erg fijn dat je deze zowel nat als droog kunt gebruiken. Het epileren zelf doet haast geen pijn, daar stond ik echt van te kijken. Het lampje wat op het apparaat zit is ook hartstikke handig hierdoor kun je goed zien of je alle haartjes mee pakt. Ik heb ook bijna geen last van huid irritaatie(rode bultjes) en als ik ze wel heb zijn ze zeker binnen een uur weg. Het resultaat mag er ook wezen. Hoe vaker je het product gebruikt hoe langer de haartjes weg lijken te blijven. De haartje groeien ook een stuk minder dik en een stuk zachter terug waardoor je stoppeltjes ook minder prikkelig zijn. Kortom ik ben dik tevreden.Beetje jammer dat hij zo wat aan de duurdere kant is maar dan heb je ook wat!

Krae 05-06-2013

Hij onthaart vrij pijnloos, wat erg fijn is. Daarnaast blijven je benen zachter dan het zou zijn met scheren, vind ik. hij is best wel makkelijk schoon te maken. Je kan bijna elke plek bereiken door de wendbare kop. Daarnaast heeft het een mooi, vrouwelijk design. Hij heeft massagerolletjes om je huid direct te kalmeren en kan onder water gebruikt worden. Er zit ook een goede handleiding bij met tips.

Dingen die ik minder vind is het geluid, het schrikt je af. Ook de snelheid als je ernaar kijkt schrikt je af. Daarnaast blijven mijn benen niet zo lang glad als de handleiding claimt.

karenfdes 04-06-2013

Ik vergeleek de Silk epil 7 wet & dry met een epilator van een ander merk die ik normaal gebruik. Deze epilator kan in de douche is draadloos en heeft 40 pincets vergeleken met mijn andere epilator die deze kenmerken niet heeft. Epileren onder de douche is minder pijnlijk in vergelijking met droog epileren. Deze Silk epil 7 die bijzonder de poten en heeft een flexibele kop die kan aanpassen aan de contouren van de benen. De pijn niveaus is hetzelfde als de eerder epilator hoewel Silk epil 7 heeft meer pincets. Dit resulteert in een snellere epileren en mijn benen zijn schoner. Het exfolieert ook mijn benen voor een soepeler benen. Ik krijg resultaten voor ongeveer 2 weken na die mijn haar begint weer te groeien wat hetzelfde is als mijn eerdere epilator. Silk epil 7 is minder pijnlijk in de douche en sneller dan mijn eerdere epilator.

Annam1989 04-06-2013

Geweldig ik mag deze epilator testen, van de ambassadeur club lekker in het leven. Ik heb om dit goed te doen mijn linker been met een scheermes ( mijn oude methode) geschoren en mijn rechter met de epilator. Hierdoor kon ik goed zien Dat mijn linker been veel sneller weer behaard was. Na ongeveer een week moest ik links alweer scheren en rechts na ongeveer 2,5 week. Je bent wel langer bezig dan met de scheermes. Het fijne vind ik dat je het gewoon onder de douche kan gebruiken. Hierdoor heb ik het gevoel dat het minder pijnlijk is. Eigenlijk geen pijn.