Braun Silk-epil 7 7175 Limited RIP Pants

Panasonic ES-ED22

Panasonic ES-ED92

Panasonic ES-ED92

ShirlsH 31-07-2013 Product paar dagen in bezit

Na het lezen van alle jubelverhalen heb ik de moed gevat om het ook te proberen.
Jaren geleden (vorige eeuw)ook al eens geprobeerd,maar toen vond ik het te pijnlijk. Nu twee bevallingen later moest ik toch wel tegen wat pijn bestand zijn dacht ik...
Jeemig, wat een pijn.
Eerst maar eens 'droog' geprobeerd, ik ging door de grond. Toen maar onder de douche proberen.... Ik kon niet meer dan 2-3 cm per keer doen. Het was het apparaat op mn benen zetten een haal naar boven en er weer af. Het lijkt een scheerapparaat waarmee je 'even' over de benen glijdt, maar niet bij mij. Na drie keer 2-3 cm ontharen moest ik even met een washandje over mn been om zo proberen te pijn te verzachten. Op een gegeven moment dacht ik dat het mee viel, bleek dat ik twee keer over hetzelfde ging. Helaas.
Dacht ik dat mn benen pijnlijk was, bleek dat het nog erger kon toen ik bij mn knie en bij mn enkel aankwam.

Ik denk dat ik gewoon een watje ben. Ik weet het niet.

Het lampje is handig, maar toch wat plekjes gemist. Waarschijnlijk verblind door de pijn niet goed opgelet.

Misschien is dat ontharen met IPL iets voor mij.

Ze schrijven dat de 2e keer minder pijnlijk is. Ik weet nog niet of ik het aandurf.

isl.simone 22-07-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze net gekregen en uitgeprobeerd. Heel gemakkelijk, veel minder pijnlijk dan verwacht. Ben benieuwd hoe lang het duurt vooraleer ik weer aan de slag moet, hopelijk lang!

monkie 19-07-2013 Product kwartaal in bezit

Dit is een super apparaatje! Ik gebruikte nooit een epilator totdat ik deze kreeg. Ik was eerst bang voor de pijn, maar dat viel reuze mee. Vooral omdat je deze onder water kan gebruiken is het echt niet pijnlijk. De haartjes blijven heel lang weg dus je hoeft hooguit 1x per maand te epileren. Het kost wel wat tijd omdat je snel de kortere haartjes mist dus je moet het wat secuurder doen dan met scheren. Het lampje wat erop zit is ook erg handig.

Joyfully 12-06-2013 Product maand in bezit

Na een maand de Braun silk epil 7 in bezit te hebben geniet ik van de effecten die het verricht.
Ik gebruik hem onder de douche. dit verlicht de pijn zo behoorlijk dat ik wanneer ik voorheen een epilator maar 1x per half jaar gebruikte vanwege de pijn, deze gebruik zodra ik maar haartjes voel op mijn been want de kleinste haartjes haalt het zelf weg. Der braun silk epil 7 heeft een lichtje waardoor je de haartjes beter kan zien en dus nog effectiever alles kan epileren. Toen ik begon gebruikte ik hem op de laagste stand maar als snel durfde ik de volgende (en hoogste stand) te gebruiken omdat de pijn zo mee viel. Ik ben er echt heel erg blij mee en vind het jammer dat deze versie alleen voor de benen geschikt is.

Gerrie1230 11-06-2013 Product maand in bezit

Ik mocht de Silk-epil testen voor de ambassadeursclub. In eerste instantie was ik heel enthousiast. Het epileren is niet geheel pijnloos, maar goed te doen. Het resultaat was ook prima: mooie gladde benen! Helaas was dit voor mij van korte duur, want binnen anderhalve week zag ik al weer stoppels. Voor mij uiteindelijk geen groot succes.

Stefva 10-06-2013 Product maand in bezit

Al jaren gebruik ik ofwel een scheermesje ofwel een elektrisch scheerapparaat. Waarom? Omdat ik snel jeuk heb van scheerproducten én ik heb één keer mijn benen laten waxen en dat deed enorm veel pijn, daarom heb ik nooit de stap durven zetten naar epileren. Nu ik kennis heb gemaakt met de Braun Silk-épil 7, is mijn mening daar volledig over veranderd. De pijn valt veel beter mee dan waxen en er is een langdurig resultaat. Klein minpuntje: de kleine haartjes worden niet uitgetrokken.

1.Gebruik:
Zowel droog als nat: vind ik super! Iedereen heeft hierover een
eigen mening/gevoel. Het is leuk dat je in het water goed ziet
waar je moet scheren met het lichtje.
2. Snelheid: is handig in het begin om even te wennen aan het
gevoel, terug werd er gedacht aan de gebruiken/meningen van
verschillende mensen.
3. Geluid: Braun Silk maakt wel veel geluid, maar een
gewoon scheerapparaat maakt ook veel geluid.
4. Grip: de Braun valt zeer goed in de hand, hij is zeer
gemakkelijk om vast te houden.
5. Looks: super girly, heel leuk met de witte en roze
accenten, vooral het bling gedeelte maakt de Braun aangenaam om naar te kijken. Het lichtje maakt het nog meer fashionable dan het al is!
6. Uitkuisen: als ik de haartjes wil verwijderen, loopt dit toch
niet zo soepel. Ze blijven goed tussen de mesjes zitten, ook al
gebruik ik het borsteltje of kuis ik het uit onder water. Wat
zeer moeilijk te bereiken is en wat vervelend is.
7. Flexibiliteit: heel goed dat de kop meebeweegt, maakt het
epileren aangenamer en gemakkelijker
8. Epileereffect: ik ben er zeker tevreden over, maar het is niet
dat bij één epileerbeurt alle haartjes verwijdert worden. De hele kleine korte haartjes worden niet verwijderd, daarom moet je toch drie dagen na het epileren nog eens epileren. Wel heb ik meer last van ingegroeide haartjes
De verwijderde haartjes blijven twee weken en een half weg.
9. Duur batterij: de duur van de batterij mocht wel iets meer
zijn dan 40 min. Want het epileren duurt toch snel 20 minuten of
meer zelf als je het zeer correct wilt doen. Dus kun je eigenlijk maar 1 keer epileren met één batterijbeurt.
10. Algemeen: Het is een aanrader voor iedereen die opkijkt tegen het scheren.

xoxoa 10-06-2013 Product maand in bezit

Ik ben sinds een paar weken begonnen met het epileren van één benen en mijn andere been scheer ik(voorheen mijn methode). Ik heb tot nu toe twee keer mijn been geëpileerd. Tijdens de eerste keer vond ik de epilator erg gevoelig en op sommige plekken pijnlijk, maar gedurende het epileren wen je aan het gevoel en verdwijnt de pijn. Mijn rechter been heb ik geëpileerd en mijn linker been mijn huidige methode gebruikt, namelijk scheren. Na de eerste keer epileren, bleven mijn haren ongeveer 1 week tot 1,5 week weg. Na twee dagen moest ik mijn linker been alweer scheren , omdat de haargroei alweer terug gekeerd was. Bij de tweede keer epileren is de pijn helemaal verdwenen en is het alleen op mijn kuit en rond mijn knie licht gevoelig.

Ik vind het heel fijn dat ik mijn benen nu om de 2 week kan epileren in plaats van elke 2 dagen moet scheren zoals voorheen. Het epileren van de benen kost wel iets meer tijd, in totaal met twee benen ben ik ongeveer 20-30 minuten bezig.

Vind je het ook zo vervelend dat je om de dag moet scheren of je haren moet verwijderen? Dan is deze epilator echt een aanrader.

Marijkedv 08-06-2013 Product paar weken in bezit

Heel praktische epilator - draadloos - gemakkelijk in gebruik op droge benen of in bad/onder de douche, en een beweegbare kop.
Het lampje is superhandig om die verdwaalde haartjes op te sporen!

daniellevh 06-06-2013 Product maand in bezit

Sinds kort gebruik ik de silk epil 7. Een fijne epilator omndat je hem ook snoerloos onder de douche kan gebruiken. We weten allemaal dat epileren niet pijnloos is maar onder het stromende water helpt enorm. Door het lampje wat erin zit kan je goed zien of je haartjes vergeten ben en je benen zijn lekker glad. Nu na een week gebruik nog steeds gladde benen dus tvm mijn scheermesjes (om de 3 dagen scheren) een ware ontdekking!

Sumerian 05-06-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de silk epil nu een paar weken in bezit en ik moet zeggen dat ik het echt een fijn apparaat vind. Super makkelijk in gebruik en onderhoud. Even wassen of schoonmaken met het borsteltje en klaar! Ook is het erg fijn dat je deze zowel nat als droog kunt gebruiken. Het epileren zelf doet haast geen pijn, daar stond ik echt van te kijken. Het lampje wat op het apparaat zit is ook hartstikke handig hierdoor kun je goed zien of je alle haartjes mee pakt. Ik heb ook bijna geen last van huid irritaatie(rode bultjes) en als ik ze wel heb zijn ze zeker binnen een uur weg. Het resultaat mag er ook wezen. Hoe vaker je het product gebruikt hoe langer de haartjes weg lijken te blijven. De haartje groeien ook een stuk minder dik en een stuk zachter terug waardoor je stoppeltjes ook minder prikkelig zijn. Kortom ik ben dik tevreden.Beetje jammer dat hij zo wat aan de duurdere kant is maar dan heb je ook wat!

Krae 05-06-2013 Product paar weken in bezit

Hij onthaart vrij pijnloos, wat erg fijn is. Daarnaast blijven je benen zachter dan het zou zijn met scheren, vind ik. hij is best wel makkelijk schoon te maken. Je kan bijna elke plek bereiken door de wendbare kop. Daarnaast heeft het een mooi, vrouwelijk design. Hij heeft massagerolletjes om je huid direct te kalmeren en kan onder water gebruikt worden. Er zit ook een goede handleiding bij met tips.

Dingen die ik minder vind is het geluid, het schrikt je af. Ook de snelheid als je ernaar kijkt schrikt je af. Daarnaast blijven mijn benen niet zo lang glad als de handleiding claimt.

karenfdes 04-06-2013 Product maand in bezit

Ik vergeleek de Silk epil 7 wet & dry met een epilator van een ander merk die ik normaal gebruik. Deze epilator kan in de douche is draadloos en heeft 40 pincets vergeleken met mijn andere epilator die deze kenmerken niet heeft. Epileren onder de douche is minder pijnlijk in vergelijking met droog epileren. Deze Silk epil 7 die bijzonder de poten en heeft een flexibele kop die kan aanpassen aan de contouren van de benen. De pijn niveaus is hetzelfde als de eerder epilator hoewel Silk epil 7 heeft meer pincets. Dit resulteert in een snellere epileren en mijn benen zijn schoner. Het exfolieert ook mijn benen voor een soepeler benen. Ik krijg resultaten voor ongeveer 2 weken na die mijn haar begint weer te groeien wat hetzelfde is als mijn eerdere epilator. Silk epil 7 is minder pijnlijk in de douche en sneller dan mijn eerdere epilator.

Annam1989 04-06-2013 Product maand in bezit

Geweldig ik mag deze epilator testen, van de ambassadeur club lekker in het leven. Ik heb om dit goed te doen mijn linker been met een scheermes ( mijn oude methode) geschoren en mijn rechter met de epilator. Hierdoor kon ik goed zien Dat mijn linker been veel sneller weer behaard was. Na ongeveer een week moest ik links alweer scheren en rechts na ongeveer 2,5 week. Je bent wel langer bezig dan met de scheermes. Het fijne vind ik dat je het gewoon onder de douche kan gebruiken. Hierdoor heb ik het gevoel dat het minder pijnlijk is. Eigenlijk geen pijn.

Lesley_83 03-06-2013 Product paar weken in bezit

Ik ben één van de gelukkige dames die mochten deelnemen aan het testproject van de braun silk epil 7 via ambassadors club van zin in meer.
Mijn ene been heb ik behandeld met de braun silk epil 7 en mijn andere been heb ik zoals gewoonlijk geschoren.
Ik ben alvast helemaal overtuigd. Het geëpileerde been is na bijna 4 weken nog steeds glad en zacht terwijl het geschoren been al meerdere keren opnieuw geschoren moest worden.
In het begin had ik wel wat schrik voor de pijn, maar dat valt absoluut mee. Men kan niet ontkennen dat je het epileren voelt, maar het is geen onoverkomelijk gevoel of pijn.
De braun silk epil 7 is ook zeer gemakkelijk in gebruik. Hij is snoerloos, dus knoeien met verlengdraden is voorbij. Je kan hem zowel droog als nat gebruiken. Ook onderhoud is zeer eenvoudig. Je borstelt hem even af en kan hem zelfs onder de kraan afspoelen.
De braun silk epil 7 heeft ook een zeer aangenaam en vrouwelijk uiterlijk met zijn subtiele glitters en leuke roze accenten.
Voor mij geen scheermesjes meer

Cathyv. 02-06-2013 Product maand in bezit

Braun Silk-épil 7 is zeer gebruiksvriendelijk! De eerste test had ik in bad gedaan, dit vond ik iets moeilijker en langduriger. De 2e test heb ik gewoon gedaan, nu ging het epileren ietsje pijnlijker maar wel veel beter en veel vlotter. Bij de eerste test, 1 been met het mesje en 1 been met Braun Silk-épil 7 ... het been met Braun Silk-épil 7 is een kleine week haar-vrij gebleven terwijl er na 2 dagen alweer stoppels stonden op het been dat ik met het mesje had geschoren.

Eye_Iris 01-06-2013 Product paar weken in bezit

Ik was vroeger steeds een scheermesjesgebruiker maar sinds ik heb mogen kennis maken met de epilator van BrAun 7, ben ik overtuigd! Helemaal niet pijnlijk zoals de meesten wel vermoeden, enkel maar pluspunten! :)

knorrtje 30-05-2013 Product paar weken in bezit

Iedereen denkt dat epileren pijn doet, dit is naar mijn idee sterk overroepen. Dit toestel zorgt ervoor dat dit naar het minimum beperkt wordt. Zo kan je het gebruiken onder water, wat ervoor zorgt dat je er minder van voelt. Ook is de kop van het toestel een massagekop, dit zorgt ook voor een daling van de pijn. Daarnaast zijn er ook meerdere standen op dit toestel, dit zorgt ervoor dat het toestel zeker ideaal is voor beginners.
Het toestel geeft ook het gewenste resultaat, zo kan je enkele weken verder met zijdezachte benen.