Braun Silk-epil 5 5185 - Reviews

Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

SofiekeVGH 16-12-2017

Makkelijk en heel efficiënt ...

Deze epilator heeft echt tal van voordelen. Het ligt makkelijk in de hand, heeft een mooi design. De draaiende kop is echt gemakkelijk, zeker in combinatie met het lampje. Zo blijft geen enkel haartje onaangeroerd …

Qua hygiene heeft het ook een groot voordeel, want je kan de kop gewoon onder water afspoelen. Ook de kabel van de stekker is lang genoeg, zodat je op een comfortabele manier kan epileren. Daarnaast krijg je nog een handig zakje meegeleverd, waar je alles compact in kan opbergen en snel kan meenemen op vakantie bijvoorbeeld. Prijs/kwaliteit is het best ok, het lijkt me een duurzaam product.

Een nadeel is natuurlijk dat epileren pijn doet, maar dat heb je met elk epileertoestel. Maar er is een koelelement meegeleverd, wat voor een perfecte verlichting zorgt. Alles bij elkaar geteld, is het zeker een product om aan te bevelen.

Ik kreeg dit product gratis via Roamler om te testen, maar moest ik eentje willen kopen zou dit product zeker op mijn ‘wish list’ staan …

Pluspunten

• afspoelbaar
  • 2 standen qua snelheid
  • opbergzakje
  • bewegende knop
  • lampje

Minpunten

• pijlijk
Geschreven voor: Braun Silk-epil 5 5185

Marian 01-11-2017

Niet onder de douche

Gekocht en ook weer terug gestuurd.
In tegenstelling tot wat op deze site staat kun je hiermee niet onder de douche. Hij is afspoelbaar, maar niet écht waterdicht.
Geschreven voor: Braun Silk-epil 5 5185