Philips Infracare 300W PR3120/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Infracare 300W PR3120/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anmaan 23-12-2018

Prima eigenschappen, iets minder makkelijk verstelbaar

Het apparaat heeft een hele mooie ronde vormgeving, is lekker compact, geeft snel en voldoende warmte. Gebruikt voor straling op pijnlijke schouder en nek, met een fantastisch goed resultaat. Gebruik het apparaat dagelijks voor pijnbestrijding en werkt echt goed!
Klein nadeel is dat het verstellen nogal "stroef" gaat en de verschillende standen te bereiken zijn door stevig aan het apparaat te draaien wat een onaangename 'klik'geeft.
Maar...wel in voldoende standen te zetten en resultaat is uitstekend!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • fantastisch resultaat

Minpunten

• minder makkelijk verstelbaar

Snowboarder 08-11-2018

Handzame goedwerkende infraroodlamp

De Philips infracare wordt geleverd in een goed verpakte doos
in de doos zit een handleiding en het philips infracare zelf.

De philips infracare is simpel te bedienen, er zit een timer knop op waarmee je de gebruikstijd in kan stellen
en verder kan je Philips infracare in 3 standen naar achteren kantelen.
het apparaat is ligt en staat toch stevig op zijn ronde voet
is niet al te groot dus makkelijk op te ruimen.

Sinds we de Philips infracare in huis hebben gebruiken we hem regelmatig voor stijve/pijnlijke spieren in nek en schouders
We merken dat de warmte die de Philips infracare afgeeft een goed resultaat geeft voor onze spieren.
en kunnen de Philips infracare zeker aanraden , en zullen hem nog vaak gebruiken.

Pluspunten

• lang snoer
  • compact

Minpunten

• geen

lvc1979 04-11-2018
  • Product gekregen

mooi compact product, doet wat het beloofd

Goed product, de warmte dringt goed door in de spieren, dan voelt goed en aangenaam. je merkt dat het werkt. Na een aantal weken intensief te hebben gebruikt, nu verminderd naar een aantal keer per week, 1 maal daags. Lage rugpijnen zijn echt aanzienlijk minder geworden. Product is compact, handzaam, heeft een lang snoer en is direct warm,tijd makkelijk in te stellen en schakelt vanzelf uit. Uitstekende aanschaf, en zal deze ook blijven gebruiken, ook heerlijk even na het sporten.

Pluspunten

• direct warm
  • schakelt vanzelf uit
  • lang snoer
  • compact

Minpunten

• tikken van de timer

Loes78 02-11-2018

De Infracare doet wat het beloofd

De warmte dringt echt diep in je lijf door, je voelt de spieren ontspannen en de pijn afnemen. Ideaal voor je lijf maar ook voor deze tijd van het jaar (herfst).

Pluspunten

• direct op warmte
  • handzaam in gebruik

Minpunten

• tikkende geluid van de timer is erg aanwezig
  • ventilator in de lamp is erg aanwezig qua geluid