TomTom Beanbaghouder - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TomTom Beanbaghouder op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KiesKeurigFan52 06-06-2013
Geschreven voor: TomTom Beanbaghouder

Ik zocht een goede mogelijkheid om mijn TomTom op het dashboard te monteren. Hiervoor kun je iets kopen dat aan de ventilatie vast komt te zitten, je kunt ronde gladde plakschijven kopen, of deze beanbag. Montage op de ventilatie zag ik niet zo zitten. De ventilatie opening lijkt mij dan gefixeerd te zijn, bovendien zien autokrakers het ding zitten en weten dat er (mogelijk) een tomtom in de auto ligt. Hetzelfde geldt voor de plakschijven, maar bovendien heb ik gehoord dat deze schijven boven de 30 graden los gaan. Deze beanbag leek me ook wel eng, hij staat gewoon 'los'op het dashboard. Maar hij staat als een huis. Ik heb de grootste TomTom (start 60) en heb met deze Tomtom de beanbag getest. Fantastisch, staat echt als een huis! Ik rij in een grande Punto uit 2010. Misschien dat het minder goed gaat als het dashboard sterk naar beneden buigt.