Philips HX6870 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HX6870 zwart op Kieskeurig.nl.

Evelien71 24-04-2021

hele fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Ik poetste altijd met oral b maar deze aangeschaft op aanraden van mijn mondhygiëniste en ik ben er zeer content mee, het maakt mijn tanden schoner en gladder dan de vorige en ook fijn dat je verschillende standen hebt. Hij blijft ook zeer standby, een echte aanrader!!

Pat 30-01-2021

Tanden die gezien mogen worden

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Vanwege defect aan ander model, deze (duurdere) versie aangeschaft.
Onze tanden voelen aanmerkelijk schoner aan dan tandenborstel van ander merk. Mondhygiëniste en tandarts zijn zeer tevreden na behandeling en controle. Ofschoon de meningen over poets prestaties verdeeld zijn en sommige juist het andere grote merk aanraden...

Nu deze. 3 standen en 3 snelheden. Alles geprobeerd. Poetsen is goed als vanouds. Polijsten is nieuw en voelt aan alsof je bij de mondhygiëniste zit. Al kan geen borstel tippen aan de professionele apparatuur natuurlijk. Tandvlees verzorging is voornamelijk een masserende werking. Ik heb geen problemen hiermee maar kan mij voorstellen dat er een betere doorbloeding ontstaat. Ik heb het niet zo op tandartsen en als ik hen door deze investering uit de buurt kan houden ben ik een blij mens.

Pluspunten

• goede poetsbeweging
  • lange duur batterij
  • ruime keuze uit borstels
  • mooi design

Minpunten

• nog niks....

Anoniem 06-11-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Je suis particulièrement satisfait de ce produit, facile d'utilisation, et agréable pas de saignement des gencives,
A recommander

Lang-gebruiker 02-09-2020

Tandeborstel goed, rest goedkoop...

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

De basisfunctionaliteit, tanden poetsen, wordt zeer goed ingevuld. Schoon gevoel etc.
Maar: de bijgeleverde etuis zijn zéér goedkoop en sluiten pas nadat je zelf wat verbogen hebt. Er zit bij twee tandenborstel één oplader. Geeft niet, maar de oude opladers (van mijn vorige Philips tandenborstel, 8 jaar lang héél tevreden over) zijn blijkbaar niet compatibel. Het glas niet, de reis-etui niet. Erg jammer!

v heerde 10-03-2020

sonisch poetsen

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

het is zoals wij altijd verwachten een goed product die aan onze wensen voldoet op 1 klein minpuntje na dan. De batterij gaat geen 2 weken mee maar wel voldoende.

Den tweeter 10-02-2020

Beste tandenborstel tot nu toe.

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

De tandenborstel gaat hherlijk over de tanden heen en masseerd hierbij ook het tandvlees. De druksensor geeft keurig aan wanneer je te hard poets. Met de drie programma's kan je altijd het voor jouw prettigste programma kiezen. Dit is met stip een aanrader.

ralph1987 15-06-2019

Een mooi design met goede poetsresultaten.

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Op advies van de tandarts een elektrische tandenborstel gekocht. in eerste instantie vond ik het maar een beetje onzin ( wat is er mis met mijn ouderwetse tandenborstel ). Na enige research heb ik de Philips Sonicare ProtectiveClean 6100 Sonische gekozen zit qua prijsklasse wat in de middenmoot. Achteraf gezien ben ik er zeer blij mee. Het voelt merkbaar schoner aan + ik had altijd last van gevoelig tandvlees en dat is ook aanzienlijk minder tot bijna weg, mooie bijkomstigheid dacht ik zo. De tandenborstel produceert wel wat geluid maar ervaar het niet als teveel / storend. Het was wel even wennen in het begin want je poets toch op een andere manier maar na 2 weken voelde het al vertrouwd aan. Zeker een aanrader.

NicoletteF 12-10-2018

Minder tandvleesproblemen en een schoon gebit!

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Omdat ik een tandenborstel met een ronde kop gewend was, moest ik even wennen aan deze tandenborstel. Toch voel je bij deze tandenborstel na afloop dat je tanden echt gepoetst zijn!
Ik heb zelf heel vaak last van geïrriteerd tandvlees, maar dit is ook al een heel stuk minder. Mijn tandvlees ziet er ook minder rood uit en voelt minder trekkerig aan na het poetsen. Daar ben ik ontzettend blij mee!
Ik heb de drie standen geprobeerd, maar poets het liefst 3 minuten, omdat ik dan het gevoel heb dat ik alle tanden en kiezen goed heb kunnen poetsen.
De poetsdruksensor zorgt ervoor dat je de tandenborstel niet te hard op je tanden drukt. De eerste dagen had ik deze nodig, maar nu al bijna niet meer.
Batterijduur is ook uitstekend!

Essiewest 11-10-2018

Super tandenborstel en gelijk resultaat!

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Deze tandenborstel heeft diverse opties zoals clean white en gum. Je merkt direct verschil vergeleken met een normale tandenborstel! Let er wel op dat je de tandenborstel altijd uitzet wanneer je deze uit de mond haalt omdat het erg spettert.

ShomaVen 11-10-2018

Ik hou van mijn nieuwe tanden borstel

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Ik heb de Philips Sonicare elektrische tandenborstel voor bijna 3 weken en ik ben echt onder de indruk. Deze elektrische tandenborstel is veel stiller dan de vorige merk die mijn man gebruikt. De batterijduur is echt goed, het is nu 3 weken na de eerste keep opladen en gaat nog steeds door!! Er zijn 3 poetsmodus: Clean, White en Gum Care. Op dit moment gebruik ik Clean welke de standaard modus. Er zijn 3 intensiteit instellingen voor elke poetsmodus. Ik gebruik op dit moment de laagste. In de komende dagen wil ik midden en de hoogste intensiteit ook proberen. Ik krijg ook een seintje als ik teveel druk er op zet tijdens poetsen. De meeste indrukwekkende kenmerk vind ik zijn de slimme opzetborstels die op basis van je gebruik vertelt wanneer het tijd is voor een nieuwe opzetborstel.

AnBle 10-10-2018

Super-de-Luxe

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Mooi vormgegeven met luxe uitstraling. Voelde meteen heel fijn in de hand. De 3 functies zijn fijn, ook de mogelijkheid om harder/zachter te kunnen zetten per functie is erg aangenaam. Ik hoop binnen afzienbare tijd verschil te zien in de witheid. Voor nu ( 4x gepoetst) voel ik echte schone tanden en een prettig algeheel mondgevoel. Inmiddels een week verder en geen bloedend tandvlees meer! En ik heb mezelf erop betrapt nu 3 maal per dag mijn tanden te poetsen, zo fijn!

Henk0048 10-10-2018

fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

ik heb deze tandenborstel 3 weken. het heeft een mooi design en veel mogelijkheden, poetst goed en de accu gaat lang mee. Ik kan nog niet zeggen of de whitning functie goed werkt.

Suusie 10-10-2018

Super tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

De sonicare is mij niet onbekend en het gebruik er van is super! Met mijn oudere model zijn er een paar verschillen zoals de verschillende standen zacht, middel, hard en minder optie in keuze white clean etc. Het is handig dat de borstel stil valt als je te hard duwt. De stand white werkt na langere tijd echt. Ik blijf hier voorlopig mee poetsen en hoop zo schone en witte tanden te krijgen.

Kortom een fijne mooi geprijsde tandenborstel met de goede opties! Hij kan lang gebruikt worden zonder op te laden, handig ook als je op vakantie gaat dan hoef je geen oplader mee. Een top tandenborstel!

Samantha1357 10-10-2018

Super tandenborstel

renske82 10-10-2018

Tandenborstel die goed poetst en een fijn gevoel geeft

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

De sonicare tandenborstel poetst erg prettig. Na het poetsen heb ik een erg schoon en fris gevoel in mijn mond. Het bloeden van het tandvlees wordt elke dag minder.
Ik vind de verschillende standen prettig, zodat je de sterkte van het poetsen goed aan kan passen aan je eigen wensen.

JasperP 09-10-2018

Alles wat je verwacht!

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Omdat ik al gewend was om met Philips Sonicare te poetsen, dacht ik dat deze tandenborstel voor mij weinig verrassingen zou kennen. Maar toch zitten er een paar handige nieuwe functies op. Zo is het slim dat hij een trillend signaal afgeeft als je te hard poetst, en voelen je tanden dankzij de speciale whitening-functie een stuk gladder en schoner. Ook weegt de tandenborstel minder dan mijn vorige, ligt hij lekker in de hand en gaat de batterij lang mee. Een lange vakantie zonder oplader is dus geen probleem, en je neemt hem makkelijk mee in de meegeleverde case. Kortom: mijn perfecte nieuwe tandenborstel.

Schnudel88 09-10-2018

Heerlijk schoon gevoel, de hele dag

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

WOW! Dat was mijn eerste reactie na het poetsen. Mijn tanden voelen super glad en schoon aan. Net als of de tandartsassistente je tanden heeft lopen polijsten.
Alleen de trillingen in het begin voelen niet heel prettig, maar dit went gelukkig wel na 2 weken.

In het begin was ik eerst nog wat sceptisch maar ben intussen helemaal overtuigt. Mijn tanden zijn daadwerkelijk na een week witter geworden en voelen mijn tanden de gehele dag glad en schoon aan.
Verder heeft de tandenborstel een mooi design en gaat de accu redelijk lang mee. De twee weken heeft de accu echter niet kunnen halen en moest ik hem na nog geen week al aan de oplader leggen. (Maar misschien gebruik ik hem ook te vaak.)
Al met al zeker aan te raden! Zal niet meer anders willen zelfs. Kreeg zelfs complimenten van vrienden dat mijn tanden er witter uitzagen :D

stoney 08-10-2018

Technisch top!

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Vanuit een oud model tandenborstel de overstap gemaakt naar deze Philips Sonicare 6100. Jeetje wat een wereld van verschil! Technisch zit het heel goed in elkaar. Zoals de huidige Sonicares werkt ook deze met tienduizenden trillingen per minuut, gericht op plak verwijderen en werkelijk schoonmaken van je gebit. De sonische technologie creëert een soort microbellen die tussen de tanden en rondom het tandvlees circuleren waardoor mijn mond extra schoon aanvoelt. Verschillende functies zijn belangrijk voor verschillende gebruikers en beïnvloeden de prijsstructuur. De verschillende standen zorgen voor de mogelijkheid zo af te stemmen dat het je past wat erg prettig is. (Smart Brush-technologie, 3 poetsstanden met timer, 3 intensiteitsstanden, poetsdruksensor) De druksensor is voor een stevige poetser een goede reden om voor deze tandenborstel te kiezen. Bij te stevig drukken krijg je een signaal. Het zogenaamde witmakende effect is wel echt, maar je moet realiseren dat het niet bedoeld is als een bleekbehandeling om de eigenlijke tint van de tanden te veranderen. Het kan helpen bij het minimaliseren / verwijderen van extrinsieke vlekken van koffie, wijn, enz. Indien op de juiste manier gebruikt Het design van deze tandenborstel is netjes en modern en de reisetui zorgt ervoor dat je hem fijn ingepakt kunt meenemen op reis. De fijne grote kop geeft een erg fijn, zacht, verzorgd en vooral schoon gevoel. Al was het in het begin even wennen omdat de borstel iets anders aanvoelt dan mijn oud rond model. De afwerking is wel wat glad waardoor grip net even minder kan zijn. Verder bevat de Sonicare een ‘BrushSync’ vervangingsherinnering van opzetborstel en 1 extra opzetborstel (Optimal White). Altijd handig De accu gaat lang mee en geeft aan als hij opgeladen dient te worden. Ik gebruik hem nu bijna 2 weken zonder de tandenborstel op te laden. Hij gaat dus erg lang mee. Ik merk er ook niks van dat de tandenborstel bijna leeg is. Tot het laatste moment blijft hij op volle sterkte. Al met al: Deze tandenborstel is echt heel fijn. Hij poetst goed en voelt prettig aan. Philips heeft mijn verwachtingen toch wel overtroffen. Over het algemeen is dit een uitstekende tandenborstel en kan hem dan ook zeker aanraden aan iedereen.

Anne1985 08-10-2018

Uitstekende elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Ik gebruik de tandenborstel nu ruim een maand en kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate tevreden ben. Na jaren last te hebben gehad van tandvleesproblemen kan ik nu zeggen dat ik minder bloedend tandvlees heb, minder last van tandsteen en gewoonweg een schoner en gezonder gebit heb. Ik heb de proef op de som genomen en ben op controle geweest bij de mondhygieniste. Zij was zeer te spreken over mijn mondhygiëne en ze vertelde dat dit wel degelijk door het gebruik van deze tandenborstel kan komen. Ik kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben over deze tandenborstel!

EdN1985 07-10-2018

Een zeer goede elektrische tandenborstel die goed werkt.

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

De Philips ProtectiveClean is een zeer goede elektrische tandenborstel. De elektrische tandenborstel ligt goed in de hand, is niet te zwaar, mooi design, extra opties zijn heel handig (vooral de whitingoptie werkt goed) en de verschillende standen zorgen ervoor dat je tanden altijd schoon zijn.

Het enige dat wel wennen is, is het aparte geluid (zoemen) dat de ProtectiveClean maakt.