Philips HX6870 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips HX6870 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pat 30-01-2021

Tanden die gezien mogen worden

Geschreven voor: Philips HX6870 zwart

Vanwege defect aan ander model, deze (duurdere) versie aangeschaft.
Onze tanden voelen aanmerkelijk schoner aan dan tandenborstel van ander merk. Mondhygiëniste en tandarts zijn zeer tevreden na behandeling en controle. Ofschoon de meningen over poets prestaties verdeeld zijn en sommige juist het andere grote merk aanraden...

Nu deze. 3 standen en 3 snelheden. Alles geprobeerd. Poetsen is goed als vanouds. Polijsten is nieuw en voelt aan alsof je bij de mondhygiëniste zit. Al kan geen borstel tippen aan de professionele apparatuur natuurlijk. Tandvlees verzorging is voornamelijk een masserende werking. Ik heb geen problemen hiermee maar kan mij voorstellen dat er een betere doorbloeding ontstaat. Ik heb het niet zo op tandartsen en als ik hen door deze investering uit de buurt kan houden ben ik een blij mens.

Pluspunten

• goede poetsbeweging
  • lange duur batterij
  • ruime keuze uit borstels
  • mooi design

Minpunten

• nog niks....