Oral-B Pulsonic Slim - Reviews

Timer
Laadstation

6,3

Mulder76 30-10-2014 Product kwartaal in bezit

Superfijne tandenborstel, erg smal, ligt goed in de hand en de accu gaat erg lang mee. Poetst goed schoon en dat er geen timer opzit tja, die heb je op een gewone tandenborstel ook niet en dat is een keuze die je maakt als je deze koopt. Geen problemen met het kopen van opzetborstels. Al met al zeer tevreden.

Jose60 13-03-2012 Product paar dagen in bezit

Heb deze borstel gekocht na 2 Philips Sonicare borstels. Die bevielen uitstekend, maar gauw kapot. Niet enthousiast over de Oral B, al is hij lekker licht in de hand. Erg hard poetsen; niet comfortabel. Nadeel ook dat je zelf moet gokken wanneer je 2 minuten gepoetst hebt; hij geeft dat niet duidelijk aan en poetst gewoon door. Inderdaad: geen opzetborstel te vinden. Heb het apparaat na een paar maanden verruild voor de nieuwste Oral B 5000 Triumph Professional Care.

vlaanv 05-01-2012 Product paar weken in bezit

Prima ding, ziet er mooi uit en lijkt goed gemaakt. Wel verouderde accutechniek dus afwchten hoe lang hij mee gaat. Niet comfortabel maar maakt de tanden goed schoon en daar koop je hem voor. Wat wel ergelijk is is dat er op de doos / handleiding nergens staat welke opzetborstel je moet kopen. Dus ik koop een goedlijkende sonic borstel (hier staat ook geen info op) die achteraf niet past. Dus 12 euro lichter. Van dat soort dingen baal ik enorm vandaar de drie voor gebruikersgemak.