Oral-B Pro 2 2500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2 2500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Technologische vooruitgang en design komen samen in de Oral-B Pro2 2500. Door gebruik te maken van de nieuwste batterijtechniek kun je op één acculading bijvoorbeeld tot wel twee weken poetsen. Of neem de poetsdruksensoren, die je gebit en tandvlees beschermen tegen beschadiging door te hard drukken. Daarnaast vertelt de timer je precies waar je poetst en hoe lang je dat doet. Op die manier kun je binnen 30 dagen tot wel 100 procent meer tandplak verwijderen dan met een gewone handtandenborstel. De Oral-B Pro 2 2500 wordt trouwens geleverd met een reisetui, zodat je hem hygiënisch en veilig meeneemt.

TCusters 01-05-2019

Uiterst fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

De Oral-B Pro 2 2500 vind ik een ontzettend fijne tandenborstel. Mijn tanden voelen een stuk gladder aan na gebruik van deze tandenborstel dan na gebruik van een handtandenborstel. Ik ben blij dat ik deze tandenborstel gratis heb mogen ontvangen om hem uit te proberen, ik zal er nog lang plezier van hebben! Ik ben er vooral blij mee dat de tandenborstel duidelijk aangeeft wanneer je een nieuw gebied moet gaan poetsen. Hierdoor sla ik nooit meer gebieden per ongeluk over.

Pluspunten

• Handiger dan elektrische tandenborstel

Corine 29-12-2018

Compact, twee standen, poetsdruksensor

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Heel fijn! Compacte tandenborstel, daarmee bedoel ik: ligt lekker in de hand, niet lomp, niet zwaar. Fijne handgreep. Twee standen, een normale en een wat langzamere. Makkelijk in gebruik. Geeft prettig aan wanneer van poetskant te wisselen. Poetsdruksensorlicht wordt rood bij te hard drukken. Ik denk dat deze perfect is voor een elektrische tandenborstel. Mijn tandarts zei: 'een elektrische tandenborstel zou voor iedereen de standaard moeten zijn, vooral vanwege aantal rotaties en moeilijke hoeken/plekjes, alle Oral B boven de 2000 zijn goed (met druksensor)'. Ik denk dat deze perfect is, voor deze prijs een heel goed apparaat! Tanden voelen heel schoon.

Pluspunten

• Poetsdruksensor
  • Niet lomp of zwaar
  • Makkelijk in gebruik
  • Twee standen (is voldoende)
  • Goede batterij

Minpunten

• Maar 1 opzetborsteltje (is geen groot gemis)

Frank 31-10-2018

Prima borstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Fijne borstel die veel beter poetst dan mijn vorige. De timer is erg handig: na een korte stop van het poetsen weet je dat er weer een halve minuut opzit. De batterij gaat lang mee. Ik moet wel heel hard drukken om de druksensor te activeren. Blijkbaar poets ik dus goed. Kortom, prima borstel voor mooie prijs (onder de € 50,- inclusief reistasje)

Pluspunten

• Timer
  • Batterijduur
  • Ligt goed in de hand

Janet 28-10-2018

Poetst goed schoon

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Ik heb deze tandeborstel nu een aantal weken geleden ontvangen om te testen. Hij poetst stevig. Mijn tanden worden goed schoon. Hij geeft goed aan wanneer je te hard drukt. Er zat een handige reis-etui bij. Dit is handig voor een weekendje weg of vakantie. Ik kan er wel een aantal dagen goed mee poetsen, de batterij is na opladen prima.

Pluspunten

• poetst goed schoon
  • geeft aan wanneer je te hard poetst

Minpunten

• maakt wel meer herrie als mijn andere borstel

Feya 19-10-2018

Prima: tanden zijn echt schoner

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Door de elektrische tandenborstel ben ik bewuster gaan poetsen. Erg prettig dat hij aangeeft dat je te hard poetst. Mijn tanden lijken wel witter te worden, ze voelen in ieder geval veel schoner aan. De bijgeleverde plastic bewaardoos was erg handig toen ik een weekendje weg was. Als de batterij is opgeladen dan kan je er het hele weekend mee poetsen. Kortom ik ben erg blij dat ik deze gratis mocht testen en zal er dan ook lang gebruik van maken.

Pluspunten

• Effect op tanden
  • Batterij
  • Indicator te hard poetsen

Minpunten

• Signaal tijdens poetsen
  • Geluid mag iets minder

Marjolijn 13-10-2018

Ligt goed in de hand en komt overal bij.

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Fijne borstel, poetst makkelijk ook de moeilijk bereikbare plaatsen. Ligt goed in de hand.
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen omdat ik ‘m net heb.

Pluspunten

• Komt ook bij de moeilijk beikbare plekken
  • Gewicht

Minpunten

• Iets lawaai

Harma Staal 24-09-2018

krachtige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en heb nu twee weken met deze tandenborstel gepoetst. De borstel heeft meerdere standen. Je kunt kiezen met een druk op de knop of je super krachtig of rustiger wilt poetsen, of dat je wilt polijsten. Er zit ook een timer op (30 seconden per kwart van je gebit) en een knipperlicht als je te hard drukt. Ik ben tevreden over de kracht maar merk nu dat ik de superstand echt te krachtig vindt. Ik heb een gevoelige kies en kies voor de rustiger stand. De timer is fijn, maar het knipperlicht als ik te hard druk stoort me. De geluiden zijn bij elke stand anders. Dat samen met het knipperlicht maakt het poetsen een beetje een drukke bedoeling.

Pluspunten

• kracht
  • timer

Minpunten

• geluiden
  • knipperlicht

NigelvanA 22-09-2018

Goede simpele tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Een handige tandenborstel die heel simpel is in gebruik zonder rare toeters en bellen. Op de tandenborstel zit een druksensor die een licht laat zien op het moment dat je teveel druk uitoefent tijdens het poetsen. (Schijnbaar poets ik veel te hard).
Verder gaat hij naar mijn gevoel langer mee dan andere tandenborstels. Deze heb ik namelijk 2,5 week gebruikt zonder hem op te hoeven laden.
Verder vind ik het een grote plus dat er een reishoesje bij zit. Helaas schepte dit hoesje wel het gevoel dat er een oplader in zou zitten maar dit is niet het geval.
Ik heb dit product gratis gehad om te testen.

Pluspunten

• Druksensor
  • Reishoesje

Minpunten

• Geen oplader in reishoesje

SandraM01 18-09-2018

Super fijne zwarte Oral B borstel met opberg doosje

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Wat een super fijne elektrische tandenborstel. Ik koos voor deze borstel omdat deze een keertje niet blauw was maar zwart. Deze oral B pro 2500 is velen malen beter als mijn vorige borstel. Poets en beweegt lekker snel, schoon en glad, zeker in combinatie met het bijgeleverde borsteltje, de cross-action, mijn favoriete borstel. Handig een seintje als je van kant moet wisselen van onder naar boven (links rechts). En na 2 minuten signaal dat je klaar bent. Er zit een 2e poets-stand om je tandvlees zachtjes te masseren. Als je te hard poets gaat er als waarschuwing een rood lampje branden. De Oral B Pro 2500 borstel heeft een goede accu en gaat lang mee. Er zit ook een handige koker bij om hem hygiënisch mee te nemen als je eens weggaat en niet zonder je elektrische borstel kan. Oplader is dat echt niet nodig. Voor mij geen andere tandenborstel meer (in combi met cross-action) Blij dat ik deze mocht testen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • poets goed
  • weinig herrie
  • mooie zwarte kleur

Minpunten

• maar 1 borsteltje bijgesloten

Ali C 14-09-2018

Goede en fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Deze tandenborstel is heel erg fijn, ligt goed in de hand en na het poetsen een lekker schoon gevoel en gladde tanden.
Leuke optie is de poetsdrukcontrole (ik poetste veel te hard). Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen en de test is heel positief uitgevallen. Deze tandenborstel is beter dan mijn vorige.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Poetsdrukcontrole
  • Geeft aan wanneer hij geladen moet worden

Pnieuwenhof 12-09-2018

Betaalbare goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Goede degelijke tandenborstel die dit al uit straalt wanneer je de verpakking in je hand hebt. Een mooie doos met daarin de tandenborstel goed verpakking.
Tandenborstel is voorzien van een rood seinlichtje, dat aangeeft wanneer je te hard duwt/poetst (en je mag er behoorlijk wat druk op zetten! Ik duwde namelijk te zacht, dus een goed hulpmiddel!)
Voorheen poetste ik mijn tandenborstel met een normale tandenborstel, voreger wel eens elektrisch gepoetst, maar vond dat maar voor luie mensen. Deze tandenborstel gekregen om te testen, maar wat een verschil zeg! Tanden worden veel gladder en minder tandplak. Voor mijn gevoel wordt mijn tandvlees zelfs wat steviger en bloeit dat niet zo snel. Echt een aanrader hoor!
Tandenborstel een dikke week (dag of 10) mee en poets mijn tanden dagelijks 2 keer ruim 2 minuten.

In de doos vind je verder nog een gemakkelijk reisdoosje er bij zitten, zodat hij onderweg niet aan gaat.

Een goede betrouwbare elektrische tandenborstel die goed doet wat hij moet doen en raad 'm ook iedereen aan! Heb 'm ondertussen een aantal weken in gebruik.
Heb 'm mogen gebruiken om te testen, maar ben er erg content mee en raad 'm ook écht aan.

Pluspunten

• Rood seinlicht
  • Échte schone tanden

Minpunten

• Veel eerder moeten overstappen

ling 10-09-2018

Betaalbare goede tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Na een tijdje gebruik gemaakt te hebben van deze elektrische tandenborstel ben ik erg tevreden. Mijn tanden voelen na het poetsen gladder aan dan bij het poetsen met een gewone borstel. Ook is het rode indicatielampje erg fijn, hierdoor poets ik niet te hard. Opladen is gemakkelijk en de accu gaat lang genoeg mee. Ook is de bewaardoos erg handig, zo kan ik waar ik ook ben genieten van een schoon gebit! bzzz is het geluid dat hij maakt.

Pluspunten

• licht gewicht
  • bewaardoos

Martijn 10-09-2018

Oral B Pro 2 2500

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Deze review schrijf ik over de Oral B Pro 2 2500. Toen ik de kans kreeg deze “basic” elektrische tandenborstel te testen, heb ik die met plezier geaccepteerd. Ik heb het toestel gratis aangeboden gekregen met als doel een eerlijke review te schrijven over deze tandenborstel! Toen ik de Oral B Pro 2 2500 (in het zwart, hij is er ook in roze voor de dames) ontving, viel mij op dat, eenmaal uit de verpakking, hij echt “kwaliteit” uitstraalt; het is een stevige tandenborstel. In de verpakking zit uiteraard de tandenborstel, één opzet borstel en een hard plastic opberg doosje. Die laatste werkt gemakkelijk om hem stofvrij in op te bergen, samen met het borsteltje. De lader is vrij simpel, maar wel intelligent dat hij de elektrische tandenborstel niet kan “overladen”. Alleen zou ik hem er niet op laten staan, ik vind het vaak rommelig overkomen met snoeren enzo, vooral als je ook een tweede hebt voor je partner. Bovendien kun je een week twee keer per dag poetsen, daarna een nachtje laden. Werkt dus prima. Hij voelt lekker in de hand, niet te licht of te zwaar. De eerste ingebruikname is simpel; de tandenborstel wordt geleverd met een bijbehorende borsteltje die je eenvoudig op het apparaat klikt. Het viel mij op dat de tandenborstel al geladen was, dus kon ik hem direct gebruiken. Voor de zekerheid heb ik hem eerst volgeladen op de bijgeleverde lader. In het gebruik ligt hij zeer prettig in de hand en door een rood lampje op de kop wordt je gewaarschuwd als je teveel druk geeft. Dit werkt erg gemakkelijk. Als je een ander deel van je gebit moet reinigen, krijg je middels een trilsignaal daar een signaal voor. Dat werkt erg prettig, zo weet je dankzij de tandenborstel dus altijd of je te lang poetst of teveel druk geeft. Het reinigen gaat gemakkelijk, maar niet anders dan bij andere elektrische tandenborstels. Borstel eraf, beide onderdelen afspoelen en afdrogen en weer in elkaar. Eventueel kan hij dus ook in het bijgeleverde doosje bewaard worden, maar die lijkt mij toch handiger voor reizen. Je wilt je tandenborstel immers snel kunnen pakken.

Al met al is mijn conclusie dat deze tandenborstel doet wat hij beloofd; ouderwets tandenpoetsen in een modern jasje! Hij is ook nog eens gunstig geprijsd als je gaat vergelijken met concurrerende producten. Wat ik wel mis is een Bluetooth koppeling met de telefoon zoals andere (duurdere) modellen dit wel bieden. Dat lijkt mij toch net meer informatie te kunnen geven tijdens het poetsen. Maar voor de prijs waarvoor hij te koop is, voldoet hij prima! Als er nog vragen zijn na aanleiding van deze review, beantwoord ik die graag! Succes met kiezen van een goede elektrische tandenborstel die aansluit bij je wensen!

Pluspunten

• Prijs
  • Accuduur

Minpunten

• Compatibiliteit met telefoon
  • Simpele lader

isabelle 13-03-2018

Super tandenborstel - doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Heb zelf de vorige versie gekocht. Heel tevreden. Accu gaat een week lang mee(4 min poetsen per dag) dus wel minder dan aangegeven door producent. Deze versie nog beter, geeft poetsduur aan. Compatibel met veel borsteltjes.
Prijs - kwaliteitsverhouding zit heel goed. (55 €)

Pluspunten

• Accuduur 1 week / 4min dag poetsen
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• bewaarplaats voor borsteltjes is niet inbegrepen

Nicole30a 21-07-2017

Top

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Voor deze prijs is dit echt een goed product .
je kan hem hard zetten of zachter.
en als je te hardt poetst dan geeft ie een Rood lampje ideaal .
De batterij gaat heel lang mee gebruik hem zelf 2 x daags en pas na 7 dagen moet ie op de lader

Enige min punt vind ik dat ie niet volledig onder water kan
Veder prima tandenborstel voor dit geld

Pluspunten

• Goeie rotering
  • Weet Waneer je te hard poetst

Minpunten

• Kan niet tegen water

Vuurvliegje82 14-07-2017

Frisse tanden in een handomdraai

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Al jaren probeert de tandarts mij aan het electisch poetsen te krijgen en heb de boot altijd een beetje afgehouden. Nu ik deze tandenborstel in bezit heb denk ik had ik er maar jaren eerder aan begonnen. Mijn tanden voelen schoner en bij poets beurt 1 merkte ik al dat los tandsteen weg te poetsen is. Na 2 weken poetsen met deze borstel is de tandvlees ontsteking naar genoeg weg! Ik ben er heel blij mee voor mij geen handtandenborstel meer.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Fijne tandenborstel

JeGLe 12-07-2017

Geweldige poets ondersteuning

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2500 zwart, wit

Deze Oral B is in een woord: Geweldig.
Tijdens het poetsen geeft het door middel van het onderbreken van trillen, aan dat je van quadrant moet wisselen. Na 4x onderbreekt hij dubbel zodat je weet dat je klaar bent met poetsen.
De mogelijkheid om de snelheid in te stellen is ook ideaal.

het is een erg fijn apparaat, zeker het meegeleverde reisdoosje maakt hem ideaal!

Pluspunten

• poets begeleiding
  • reisdoosje
  • lange levensduur