Oral-B Genius 10000N Black Elektrische Tandenborstel Powered By Braun - Reviews

Laadstation
Kinderborstel
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Paul van Wadenoijen 15-10-2018

Lekker schoon

Na mijn laatste bezoek aan de tandarts kreeg ik het advies om eens elektrisch te gaan poetsen daar er zich wat tandplak bevond op mijn tanden en kiezen, ik poetste namelijk nog lekker ouderwets met een handtandenborstel. Dus ik op onderzoek uit welke elektrische tandenborstel ik zou willen gebruiken daar er vele en vele merken en tandenborstels zijn. Nu kreeg ik bij toeval het geluk om de Oral-B Genius 10000N Black gratis uit te testen dus was de keuze in dit geval makkelijk
Het apparaat wordt geleverd met meerdere borstels. Via de op je mobiel te installeren app en de bluetooth functie op het apparaat krijg je poetstips. Een leuke gadget maar het is niet special nodig om dit te doen als je dit te veel gedoe vind, Als je de doos open maakt heb je echt het gevoel van luxe alles voelt prettig aan en de inhoud is meer dan compleet naast de tandenborstel en oplader zit er ook een reis etui in welke tevens oplader is en je kan er ook een 2tal borstels in kwijt zodat je nooit zonder zit als je op reis bent super handig dus. Tevens zit er een handleiding bij en die daar moet je wel ff de tijd voor nemen om die door te nemen zodat je alle functies en gadgets begrijpt ik zou zeggen probeer elke functie even uit
Ik ben nu een flinke tijd aan het poetsen met deze tandenborstel en ik kan niet anders zeggen ik ben super tevreden mijn tanden voelen een stuk prettiger aan dan in de tijd van de handtandenborstel dit mede door de verschillende standen die je kan gebruiken, natuurlijk moest ik wel even wennen aan de overgang van hand naar elektrisch maar als je dit een tijd doet merk je echt het verschil, een minpuntje mijnerzijds deze uitvoering is wat prijzig maar oke aan de andere kant is het meer dan waard want dit is echt een geweldig ding

Pluspunten

• Makkelijk
  • vele mogelijkheden

Minpunten

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N Black Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

Wickygertje 12-10-2018

Zeer fijne borstel

Een zeer fijne borstel met meerdere standen, je moet er haast eerst een cursus voor volgen om alles te begrijpen. Persoonlijk vind ik de pro clean de beste stand, mijn tanden werden er echt schoner door. Ik had hiervoor een philips sonicare. De andere standen wel allemaal geprobeerd maar deze voldeden niet echt aan mijn verwachtingen. De app die erbij zit is wel leuk en uitdagend alleen vind ik de functie positiedetectie niet echt goed werken ,als je de borstel aan je binnenkant van de tanden zet volgt ie de positie niet echt goed. Qua tijd kun je wel mooi zien in wel gedeelte je zit en hoe lang je nog moet. Je moet voor de positie je telefoon in de houder doen en aan de spiegel bevestigen. Dit is voor een paar keer wel leuk maar erg omslachtig om dit 2 keer per dag te moeten doen. Er zit ook een hele handige reisetui bij, terwijl de borstel in de houder zit kun je hem ook opladen en er ook nog eens een telefoon mee opladen met een usb aansluiting.
Ik heb deze borstel gratis gekregen om te testen.
In het begin moest ik wel erg wennen aan de borstel, de tanpasta liep me aan alle kanten uit de mond en spatte ook erg tegen de spiegel aan. Na een aantal weken weet je precies hoe je de borstel moet houden om lekken te voorkomen. Ten opzicht van mijn vorige borstel maakt ie wel meer lawaai maar daar wen je snel aan.
De resultaten zijn wel veel beter dan mijn vorige borstel.
Er zitten ook een aantal verschillende borstels bij, mijn voorkeur gaat uit naar de crossaction.
Al met al een borstel met veel mogelijkheden, maar het belangrijkste wat ie moet doen doet ie zeer goed en ben dan ook dik tevreden over het resultaat na het poetsen.

Pluspunten

• Poetst zeer goed schoon
  • Veel mogelijkheden
  • Veel accessoires

Minpunten

• Prijzig
  • Wel lawaaiig

HiddeSijbrands 11-10-2018

Top tandenborstel die poetsen leuk maakt

Ik heb deze tandenborstel ontvangen om te testen in ruil voor een eerlijke beoordeling. Het cijfer wat ik de tandenborstel geef is een 10!
Het poetst geweldig, heeft een lange batterij duur, poetst prettig, heeft een hulp app die bijhoudt hoe je poetst. De vele pluspunten van deze tandenborstel. Na het poetsen zijn mijn tanden glad en zit er geen tandplak meer op. Daarnaast zitten er verschillen de standen op waarbij je o.a. je tong kan poetsen.
Het is zeker het geld waard!

Pluspunten

• uitstekende kwaliteit
  • Batterij duur

TomBrokling 09-10-2018

Geweldig apparaat

Sinds een aantal weken is ik mijn oude Oral B elektrische tandenborstel ingeruild voor de Oral B genius 10000N black. Een echte verbetering! Allereerst omdat deze tandenborstel veel krachtiger poetst, zonder pijnlijk en bloedend tandvlees, maar ook omdat er verschillende standen te gebruiken zijn, zoals bijvoorbeeld tongreiniging of tandvlees poetsstand.
Mijn tanden voelen na het gebruik heel schoon aan en ik behoud dit gevoel lang gedurende de dag.
De accu houdt het na opladen heel lang vol en het reisetui (van hard materiaal) kan ook gewoon opgeladen worden en je kunt er je telefoon mee opladen.
Het enige nadeel vind ik het handvat met gaatjes, voor betere grip, zich vult met tandpasta en ik krijg dat niet schoon.
De Oral-B app heb ik een paar keer geprobeerd, maar vind ik geen succes. Ik heb dit apparaat ontvangen om uit te testen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Langer gladdere tanden

Minpunten

• Handvat moeilijk te reinigen

Meijerj 08-10-2018

Wauw!

Ik was toe aan een nieuwe tandenborstel maar zoals tegenwoordig met een hoop, de keuze is reuze! Wel wist ik dat ik een elegant design wilde. Een zwarte uitvoering genoot mijn voorkeur. Komt het even goed uit dat ik dit apparaat mocht testen. Wacht even met oordelen, dit is geen verkooppraatje!

Het toestel voldoet aan alle verwachtingen, voor dit geld mag dat ook wel. Een aantal positieve punten:

- zeer krachtige accu
De accu in dit apparaat verliest geen power als de batterij leegloop, dit is bij traditionele electrische tandenborstels wel het geval. Een plus!
- zeer veel rotaties pulsaties
Leuk zo'n krachtige accu, maar wat heb je eraan? Nou dit apparaat kent dus een gigantisch hoog aantal rotaties en pulsaties, erg fijn. Een enorme plus.
- externe reisoplader
Erg handig en werkt nog verrassend goed ook. Overal je tandenborstel hygiënisch opbergen!
- veel extra's opzetstukjes
Je kan fijn proberen welk opzetstukje jou bevalt, je krijgt er namelijk een hoop bij!
- leuke applicatie
Je krijgt er de mogelijkheid bij je tandenborstel te koppelen aan een App op je telefoon, leuk! Zo zie je direct of je ook echt goed poetst.

Een minpunt:
Enige minpunt welke ik kan bedenken is de prijs, toch een aardig grote uitgave. Met alle pluspunten vind ik dit eigenlijk uiteindelijk wel meevallen.

Samenvattend, een fijn apparaat met groot gebruikersgemak!

Pluspunten

• Accu
  • Whitening
  • Rotaties
  • Pulsaties

Ger-S 21-09-2018

Nooit weer een handtandenborstel

In het verleden heb ik ooit eens een (goedkope) electrische tandenborstel gehad die mij niet beviel (om de haverklap opladen etc.) en ben weer overgestapt op een normale maar wel goede handtandenborstel. Nu mocht ik de Oral B 1000N Black kostenloos testen. Ik had er geen hoge verwachtingen van gezien mijn eerdere ervaring maar deze elektrische tandenborstel heeft mij erg positief verrast. Het poets resultaat is echt geweldig: echt schone tanden en zelfs tussen de tanden. Zelfs de rookaanslag is vrijwel verdwenen. Ook is het tandsteen sterk vermindert en dat al na slechts 3 week gebruik. Van de bijgeleverde borstels is de cross action mijn favoriet.
Het apparaat wordt geleverd met meerdere borstels, een reisetui en een houder voor je mobiel. Via de op je mobiel te installeren app en de bluetooth functie op het apparaat krijg je poetstips. Een leuke gadget maar op langere termijn zal ik deze waarschijnlijk niet meer gebruiken.
Op deze tandenborstel zitten meerder poetsfuncties waaronder zelfs een tongreinigingsstand.
De batterij is erg krachtig en behoeft pas na ongeveer 2 weken bij normaal gebruik te worden opgeladen. Top!
Hoewel ik de prijs wel aan de stevige kant vind maakt het resultaat veel goed.

Pluspunten

• poetsresultaat
  • kwaliteit apparaat
  • vele functies

Minpunten

• prijs

Marcel Brouwers 07-09-2018
  • Product gekregen

Stevige prijs, maar maakt de verwachtingen goed waar

Deze tandenborstel heeft erg veel functies, maar hij is niet moeilijk te bedoenen. De handleiding is duidelijk heel compleet.
De Gum Guard-functie werkt voor mij erg prettig. Gevoelige tanden en makkelijk bloedend tandvlees worden goed bestreden én voorkomen door de combinatie van sensoren en feedback die je, zowel mét als zonder app, van de tandenborstel en op het scherm van je smartphone direct als trillingen en tekst terugkrijgt.
Het reisetui is een makkelijk, erg beschermend (stevig materiaal) 'koffertje' wat makkelijk mee te nemen is. Je kunt, heel handig, de tandenborstel opladen terwijl hij zelfs nog in deze etui zit. Ook kun je er 2 opzetborsteltjes in meenemen.
Het belangrijkste: het poetsresultaat, dit is boven mijn verwachting. Ik poetste altijd al elektrisch dus dacht dat dat al optimaal was, maar inmiddels heb ik dit apparaat ruim 2 weken in gebruik en ik met aanzienlijk verschil. Mijn gebit is door deze tandenborstel en de meegeleverde CrossAction X8 opzetborstel nog nooit zo schoon geweest.
Hoewel ik het apparaat inclusief opzetborstels gratis kreeg zodat ik hem kan testen en reviewen, mag dat ook een kritische of zelfs negatieve review zijn. Maar mijn eerlijke mening is erg positief! Oké, als kanttekening kan ik hooguit noemen dat de aankoopprijs voor een elektrische tandenborstel op zich wel behoorlijk stevig is - maar los daarvan is het serieus een super tandenborstel is die de beloftes dubbel en dwars waarmaakt en de hoge aankoopprijs rechtvaardigt.

Pluspunten

• Goed poetsresultaat
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Handige koppeling met smartphone
  • Poetssensor en tandvleesbeschermer

Minpunten

• Hoge aankoopprijs