Oral-B Genius 10000N - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10000N op Kieskeurig.nl.

Sandra v H 05-11-2018

Mooie tandenborstel met veel functies!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ten eerste leuk dat je het kleurtje van de ring van de tandenborstel zelf kan instellen via de app! ;) Daarnaast heeft deze tandenborstel, die ik opgestuurd heb gekregen om te testen, verschillende functies, zoals bijvoorbeeld dagelijkse reiniging, 3D white en sensitive. Via de app kan je ook je poetsprogressie bijhouden, dus er wordt leuk ingespeeld op de tijd van tegenwoordig! Ik vind het een pluspunt dat de tandenborstel rood wordt als je te hard poetst, op deze manier doe je het altijd goed :) Conclusie, een fijne tandenborstel als je bereid bent er wat meer geld aan te besteden en je graag de nieuwste functies wilt.

Pluspunten

• Veel poetsstanden
  • Speciale app
  • Extra verschillende borsteltjes erbij

Minpunten

• Duur

jannick 05-11-2018

Duur, maar dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze tandenborstel gratis gekregen in ruil voor een review. Het is een mooie en fijne tandenborstel. Ik ben vooral erg tevreden over de accu. Hij gaat 1,5 - 2 weken mee en we gebruiken hem met z'n 2en. Daarnaast is ook het design met de LED licht ring erg mooi.

Hij heeft veel verschillende funcites waarvan ik eigenlijk alleen de 'normale' gebruik. Ik zou hem daarom niet snel zelf kopen. Simpelweg te duur voor de eisen die ik stel aan een tandenborstel. Vind je dit echter wel belangrijk, dan is dit een verstandige aankoop.

Pluspunten

• tanden voelen echt schoon
  • accu

Minpunten

• duur

Max E 04-11-2018

Erg goede tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Kwalitatief goede tandenborstel met veel opties/standen. Als je alles wil weten over hoe poetst kun je hem koppelen aan een app, maar ook als je dit niet interesseert is het een hele goede tandenborstel. Het was even zoeken naar de juiste stand (zijn er nogal wat) maar uiteindelijk wel fijn dat je dit naar eigen smaak kan instellen. Daarnaast geeft hij altijd aan wanneer je te hard drukt (dit doe ik nogal snel). Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan. Kortom fijne tandenborstel. Ik heb de tandenborstel gratis mogen testen.

Pluspunten

• Veel verschillende standen
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Batterij gaat niet heel lang mee

TalithaF 02-11-2018

Veelzijdige, moderne tandenborstel met een schoon resultaat

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De Oral-B Genius 10000N wordt geleverd met een stevige oplaadbare reisetui waarin je de tandenborstel kunt opladen met ruimte voor twee opzetborsteltjes en je smartphone, voor wie de Oral-B app gebruikt. De tandenborstel kan door middel van bluetooth verbonden worden met de Oral-B app, om zo te poetsgewoonten bij te houden en te bekijken of je alle zones hebt gepoetst. Voor thuisgebruik is een smartphone houder om aan de spiegel te bevestigen meegeleverd. De app houdt ook bij hoe lang je al aan het poetsen bent, maar dit geeft de tandenborstel zelf ook aan met behulp van trillingen en een LED-lampje. Dit signaal kan elke 20 minuten of elke 30 seconden gegeven worden. Elke 30 seconden een signaal vind ik wel handig, omdat ik zo goed in de gaten kan houden of ik elk deel in mijn mond ongeveer even lang poets.
Voor thuisgebruik zit er natuurlijk ook een normale oplader bij. Mijn ervaring is dat de accu ongeveer twee weken mee gaat wanneer ik twee keer per dag 2 min mijn tanden poets. De poetskracht is goed en gaat gelukkig niet achteruit wanneer de accu leeg begint te raken, dat gebeurde wel bij mijn oude elektrische tandenborstel, waardoor de laatste paar poetsbeurten niet zo’n schoon gevoel meer gaven. Voor een extra schoon gevoel kun je uit verschillende opties kiezen voor de functie me hogere frequentie. Daarnaast zijn er op opties voor wittere tanden, voor gevoelig tandvlees, tongreiniging en tandvleesverzorging. Dit kun je weer combineren met verschillende borsteltjes, zoals Het 3D White opzetborsteltje voor wittere tanden. Deze maakt de tanden wel schoon, maar ik vind het gevoel op de tanden van dit borsteltje niet fijn. Het liefst gebruik ik het CrossAction borsteltje, deze geeft mij het schoonste gevoel. Wanneer je last hebt van gevoelig tandvlees is het Sensi Ultrathin borsteltje een aanrader, deze voelt zachter aan op het tandvlees. Als ik last heb van mijn tandvlees gebruik ik een paar dagen dit borsteltje, dan ben ik er zo weer vanaf.
Een elektrische tandenborstel met zoveel functies en opties vond ik persoonlijk wel even wennen. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en heb wel even goed de gebruiksaanwijzing moeten doorlezen, maar dat is de moeite waard! Het is heel handig dat je de tandenborstel kunt aanpassen naar opties die op dat moment voor jou het beste werken. Even snel je tanden poetsen wanneer je haast hebt is gelukkig ook geen probleem, want de tandenborstel is ook gewoon te gebruiken zonder de Oral-B app, net wat jou het beste uit komt.

Pluspunten

• Goede accu
  • Oplaadbare reisetui

Minpunten

• Even wennen aan de vele opties en de app

Melissa S 26-10-2018

Super fijn

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ik heb deze elektrische tandenborstel nu al een tijdje in gebruik en moet zeggen dat ik de combinatie met de app vooral erg fijn vind! Het is heel handig om alles in de app te kunnen bij houden en altijd lang genoeg te poetsen doordat je dat gemakkelijk kan zien. Ik heb dit product gratis mogen ontvangen maar desondanks gebruik ik deze tandenborstel nu dagelijks!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prijzig

RbnTeunis 21-10-2018

Erg fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De Oral-B Genius 10000N White wordt geleverd in een fijne en mooie verpakking. Hier zitten naast de tandenborstel ook 4 opzetstukjes bij, een reis etui, oplader en een houder voor je mobiel die op de spiegel te plakken is.
De tandenborstel zelf heeft een mooi design en deze ligt goed in de hand. Ik heb zelf niet eerder een elektrische tandenborstel gehad, dus ik heb geen referentiekader maar deze werkt erg goed. Bij een volledig opgeladen accu gaat de tandenborstel zo’n 1,5 – 2 weken mee wat ikzelf wel vrij lang vind.
De tandenborstel heeft meerdere standen, zo is het mogelijk om meer aandacht te besteden aan je tandvlees of het witter maken van je tanden, maar ik zelf vind de standaard stand toch wel het fijnst.
Het is mogelijk om een connectie te maken met een Oral-B app. Deze helpt je bij het poetsen. Dit kan wel erg fijn zijn, al wordt het na een tijdje wel overbodig vind ik zelf. Na een tijdje heb je namelijk wel door hoe je goed moet poetsen en heb je de app in principe niet meer nodig.
Een nadeel aan dit product vind ik de prijs. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen, maar zelf zou ik deze nooit kopen.

• Ligt goed in de hand
  • Accuduur

LindeT 16-10-2018

Fancy Tandenborstel!

Kieskeurig
De Oral B Genius 10000 N is op het oog een behoorlijk fancy tandenborstel. Er zitten verschillende standen op maar ik merk dat ik geneigd ben alleen de tweede stand te gebruiken. Ik vind de tandenborstel persoonlijk nogal veel geluid maken. Als je de tijd hebt gehaald merk je dat door een hele korte onderbreking. De portable reisetui is ideaal om je tandenborstel mee te nemen op reis zonder gedoe. Omdat je zo connected bent met je app bent is het een uitdaging goed te blijven poetsen. De connectie met Bluetooth kost soms even moeite maar dat kan ook aan mijn oude iPhone liggen. De app zelf is leuk om een aantal dagen te proberen maar na een tijdje neem je daar de moeite niet meer voor. De telefoonhouder vind ik echter overbodig. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen maar weet nu wel dat ik voortaan elektrisch blijf poetsen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Reis etui
  • Verschillende standen
  • Tanden voelen echt schoner aan

Minpunten

• Bluetooth werkt moeizaam
  • iPhone houder overbodig

Mariska M 12-10-2018

Fijne, mooie tandenborstel met handig reisetui

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Sinds een paar weken aan het poetsen met de Genius 10000N. Ik heb het gevoel dat mn tanden schoner en gladder zijn dankzij de vele poetsrotaties. Met 6 standen kan je direct kiezen wat je fijn vindt. De tandenborstel zelf vind ik ook erg mooi en met name de reisetui is erg handig. Zo kan je hem goed vervoeren en tegelijkertijd opladen terwijl je hem mee neemt! De app vind ik zelf een beetje overbodig en heb ik maar 1 keer even in gekeken. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om de testen, anders weet ik niet of ik het geld eraan uit had gegeven. Maar verder heel tevreden!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Mooi
  • Handig reisetui

Minpunten

• Duur

BryanP 11-10-2018

Mooi design, leuke applicatie en veel functies.

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Hiervoor was ik altijd gewend om met een normale tandenborstel te poetsen, dus ik keek erg uit naar het moment om met een elektrischte tandenborstel te gaan poetsen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel erg tevreden ben. De Genius 10000n heeft ontzettend veel functies en voor alle functies een aparte opzetborstel. Tegelijk is dit ook een valkuil, omdat je steeds de borstels moet omwisselen. Tenzij je hem op de standaard instelling zet.

In het begin moest ik even wennen aan het gevoel van elektrisch poetsen. In bepaalde standen gaat het er hard aan toe. De tandenborstel geeft aan wanneer je te veel druk zet, dus je poetst altijd op de goede manier. Ook geeft hij doormiddel van een trilling aan wanneer je klaar bent met poetsen, erg handig!

Hij is wat prijzig, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Door middel van de applicatie kun je zien of je een bepaalde gedeelte vergeten bent. Ook kun je punten scoren in de applicatie.

Het enige nadeel is dat alles wel tijd kost. Ik heb 's ochtends nooit heel veel tijd, dus ik gebruik voornamelijk het gewone programma. Mijn tanden voelen stukken schoner aan, dus ik ben zeer tevreden. Wel heb ik dit product gratis gekregen om te mogen testen. Ik ga in ieder geval nooit meer met een gewone tandenborstel poetsen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Functies

Petra J 11-10-2018

Prima maar aan de prijs

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen. Hij is fijn maar maakt best wel veel geluid in vergelijking met mjjn vorige borstel. De bijgeleverde app voegt voor mij persoonlijk niks toe. De accessoires zijn mooi, functioneel en passen prima bij het product. Het apparaat heeft veel poetsmogelijkheden en geeft een signaal wanneer je te hard poetst. Al met al een complete set.

Pluspunten

• Compleet
  • Luxe

Minpunten

• Duur
  • App voegt niks toe

MirandaV 08-10-2018

Fijne tandenborstel. Onhandige telefoonadapter

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze Oral B is een mooi vormgegeven tandenborstel met 6 verschillende standen, verschillende opzetborstels en een timer. Bij te hard poetsen licht een deel van het handvat rood op. Je kan een smartcoaching app instaleren op je telefoon. De installatie van de app en het verbinden is eenvoudig. Vervolgens dien je de bijgeleverde adapter op de spiegel te bevestigen en daar je telefoon in te klemmen tijdens het poetsen. Dit moet op een schone spiegel gebeuren want anders loop je het risico dat de telefoon naar beneden valt in de wastafel. Voor mensen met 1 badkamerspiegel is dit veel werk voor een poetsbeurt. Ik heb deze tandenborstel met alle extra’s mogen testen. Over de tandenborstel zelf ben ik heel tevreden. De app heb ik na 3x niet meer gebruikt omdat ik het steeds weer bevestigen van de telefoonadapter onhandig vind.

Pluspunten

• Prettige tandenborstel
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Adapter steeds bevestigen extra werk.

Joost J 05-10-2018

luxe artikel!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ik heb dit apparaat cadeau gekregen om te testen. Ben al jaren gebruiker van elektrische tandenborstels maar dit apparaat is toch wel luxe.
De tandenborstel heeft verschillende standen, afhankelijk hoe je wil poetsen. Verder kan je ook een app downloaden die je raad geeft hoe je best poetst, een handige houder voor je gsm die je tegen de muur/spiegel kan plakken en last but not least een handige reisetui die je ook als powerbank kan gebruiken! Handig verschillende opzetborstels vervolledigen het geheel. Kortom ben zeer tevreden van dit apparaat!

Pluspunten

• reisetui
  • handige houder
  • verschillende poetsstanden

Minpunten

• prijzig

Chantal 04-10-2018

High tech voor mooie tanden!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Wat een ontzettend fijne tandenborstel is dit! Zeer onder de indruk van het design en alle extra's die erbij zitten. Je krijgt bij deze tandenborstel een flink aantal borsteltjes, een reis etui, apart oplaadstation en een apart opberg bakje voor je tandenborsteltjes.

Ik gebruik deze tandenborstel nu een paar weken en heb ondertussen ook een bezoek aan mijn tandarts gebracht. Mijn tandarts was onder de indruk van de verbetering van mijn tandvlees, wat bij mij nogal een lastig punt is. Sinds ik met deze tandenborstel poets, is de kwaliteit van mijn tandvlees ontzettend verbeterd!

Ik ben dus heel blij met deze tandenborstel en zeker omdat ik deze gratis heb mogen testen!

Pluspunten

• Heel schoon gevoel
  • Tandvlees verbeterd

Minpunten

• prijs

marleen 30-09-2018

Uitstekende elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De Oral-B Genius 10000N is een dijk van een tandenborstel.
Ik heb hem sinds drie weken in gebruik en heb hem gratis mogen ontvangen om hem uit te testen.
Als je doos openmaakt krijg je het gevoel dat je een cadeau uitpakt, zoveel accessoires zitten er in. Naast de tandenborstel en oplader zit er namelijk ook nog een prachtig oplaadbaar reisetui bij, een smartphone houder en een opbergbakje met beschermende cover voor opzetborstels en nog vier opzetborstels.
Hij heeft zes poetsstanden, waaronder zelfs een tongpoetsstand en er zit Bluetooth op waarmee je via de Oral-B app je poetsstanden kan personaliseren.
Ik ben super tevreden over deze tandenborstel. Hij is heel gemakkelijk in gebruik en poetst geweldig goed. Ik heb nog nooit zo’n schone tanden gevoel gehad dan nu met deze Oral-B Genius 10000N.
Een echte aanrader, dus!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Poetst beter dan andere tandenborstels
  • Zes poetsstanden,
  • Poetsdruksensor aanwezig
  • Incl. oplaadbaar reisetui

Minpunten

• Best prijzig
  • Geen naam op de verpakking van de opzetborsteltjes

nancy 30-09-2018

genius, de nieuwe generatie tandenborstels

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Het uitpakken van dit product is al een feestje op zich. Er zitten zoveel extra's bij deze tandenborstel dat het iedere keer weer iets nieuws ontdekken is. Naast de tandenborstel zit er ook een reisetui bij die ook nog eens functioneert als oplader, niet alleen voor de tandenborstel maar ook voor je telefoon. Voordat ik deze genius 10000N gratis kreeg om te testen poetste ik al met de oral-b pro variant. Overeenkomst met deze is dat ze beide om de 30 seconden een signaal geven om te wisselen van kwadrant. Het grote voordeel van deze genius borstel is dat er veel meer opties op zitten en verschillende standen. Dat je daarnaast ook nog verbinding kan maken met een app maakt het helemaal af. De app denkt namelijk met je mee over hoe je het beste je tanden kan poetsen. Enige nadeel vind ik de houder die erg groot is omdat je naast de borstel ook nog 3 of 4 borsteltjes ernaast kunt leggen/zetten. Deze is te groot voor in onze badkamerkast en wil deze niet in het zicht hebben staan.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • uitgebreide functies
  • goede kwaliteit
  • combinatie met de app
  • meerdere oplaadmogelijkheden

Minpunten

• standen alleen te wisselen tijdens poetsen
  • hoge prijs

Jannemieke 24-09-2018

Super tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ben je op zoek naar een tandenborstel, met veel functies voor een optimaal poetsresultaat? Zoek dan niet langer verder, de oral-B genius 10000N is een geweldig product! De borstel is zeer gebruiksvriendelijk en hoeft niet vaak opgeladen te worden. Voor een nog beter resultaat, kun je de app verbinden met de Oral B- App, dit werkt fantastisch. Ik heb dit product gekregen om te testen. Nadeel vind ik wel de hoge prijs. Zelf koop ik niet snel zo'n duur apparaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Veel functies

Tess S. 17-09-2018

Super apparaat

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze elektrische tandenborstel doet wat het beloofd: goed reinigen. Er zitten vele functies op die erg handig zijn. Zo zijn er verschillende standen speciaal om bijvoorbeeld je tong te reinigen. Verder verschijnt er een rood lampje als je te hard poetst en is er een wit lichtje geïntegreerd zodat je beter kunt kijken naar je gebit tijdens het poetsen. Ik gebruik de app niet omdat dit voor mij overbodig is maar ik vind dit wel een erg innoverende toffe functie. Ik heb het product gratis mogen ontvangen om te testen. De prijs is wel wat aan de hoge kant maar het zeker waard. Deze tandenborstel is de crème-de-la-crème onder de elektrische tandenborstels.

• Verschillende functies
  • Innovatief

Susanne P. 13-09-2018
  • Product gekregen

Veelzijdige tandenborstel voor een fris en glad resultaat

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De elektrische tandenborstel heb ik gratis ontvangen. Het product is fijn in gebruik en geeft een glad gevoel aan de tanden. Er zitten veel fijne poetsstanden op het apparaat, echter vind ik enkele extra poetsstanden wel overbodig. De 2-minuten timer is erg handig. De bluetooth verbinding tussen de app en de tandenborstel werkt niet altijd even goed, maar het is handig dat je met behulp van de app de instellingen van het apparaat eenvoudig aan kan passen. De batterijduur is goed, het opladen duurt wel erg lang.

Pluspunten

• Veel poetsstanden
  • 2-minuten timer
  • Reisetui

Minpunten

• Bluetooth verbinding

Marijn Reimer 12-09-2018
  • Product gekregen

goede tandenbostel met veel opties

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze tandenborstel heb ik sinds een week. In die week merk ik meteen al veel verschil. De verschillende poetsstanden zijn erg handig al gebruik ik ze niet allemaal, extra schoon en tongreinigging is wel erg handig. Deze funcites heb ik dan ook veel gebruikt. Ik heb dit prodcut gekregen om hem uit te proberen. De prijs is wel aan de hoge kant maar na het testen zou ik hem ook normaal gesproken kopen

Pluspunten

• veel opties
  • Goede reiniging
  • handige app

Minpunten

• prijzig

Dick 05-09-2018
  • Product gekregen

Oral-B Genius 10000N White doet zijn naam eer aan!!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De Oral-B Genius 10000N White doet zijn naam eer aan, het is een Genius onder alle soorten elektrische tandenborstels. Ik heb hem gratis ontvangen om te testen, ik ben zeer tevreden over deze Oral-B Genius 10000N die gemakkelijk te gebruiken is. Batterij duur is meer dan 2 weken. Als u voor gezondgebit /tandvlees kiest, is deze elektrische tandenborstel juist uniek, hij heeft 6 poetsstanden en regelt zelf de snelheid. Dit werkt het beste als u tegen uw tanden en kiezen duwt, er zitten 6 opzetstukjes bij die voor verschillende handelingen zijn. Er zijn 2 mogelijkheden om hem op te laden, via de handige reis etui met USB en een laadstation waar opzetstukken in geplaatst kunnen worden. Er is ook een smartphone houder, die u op de spiegel bevestigd met waarin elk type smarthpone in geplaatst kan worden. De Oral-B 10000N bezit ook Bluetooth smart...en kunt u via de Oral-B app op Google play een programma instellen...

Pluspunten

• Denk mee met het poetsen, regelt zelf de snelheid
  • zuinig in gebruik
  • Dagelijks reiniging, Tongmassage
  • Tandvleesmassage, Pro-clean
  • Gevoelige tanden,Whitening