Oral-B Genius 10000N Orchid Purple paars - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10000N Orchid Purple paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

SonjaL 30-11-2019

Zeer goede elektrische tandenborstel !

Ik gebruik deze elektrische tandenborstel nu al enkele weken en ben hier echt zeer tevreden over.
Hij heeft verschillende standen en ook verschillende snelheden. Zo heb je ook een stand om je tong te reinigen. De batterij gaat lang mee en hij is lichter dan mijn vorige elektrische tandenborstel. Het lampje geeft aan wanneer je te veel druk uitoefent en je kan hem koppelen met de applicatie op je smartphone. Ik heb dit toestel gratis mogen ontvangen om te testen en is zeker een aanrader!

Pluspunten

• goede batterij
  • licht toestel
  • indicatie lampje

Momoftwo 15-11-2019

Luxe tandenborstel

De Oral-B genius is echt een luxe tandenborstel. Mijn vorige tandenborstel was ook van Oral-B maar toch merkte ik onmiddellijk een groot verschil. Mijn tanden zijn veel properder en deze tandenborstel poetst veel krachtiger. Ik gebruik hem nu een week en ben er zeker van dat ik nog niet al zijn opties ken. Allereerst ziet de tandenborstel er erg leuk uit. De orchid Purple kleur is origineel en zou ik waarschijnlijk zelf niet kiezen (ik heb het product gratis ontvangen om te testen) maar ik ben er erg blij mee. Ook het etui ziet er leuk uit. Je krijgt erg veel accessoires bij de tandenborstel. Een mooi etui waarin je tandenborstel en gsm kan opladen. Ook een houder om je gsm mee aan de spiegel te bevestigen en een houder om verschillende borsteltjes in te plaatsen. Je hebt verschillende standen, ook één voor gevoelige tanden en zelfs een stand om je tong te reinigen. Elke 30 seconden krijg je een trilling om naar het volgende kwadrant te gaan of je kan instellen dat de tandenborstel na 2 minuten trilt wanneer je klaar bent met poetsen. Daarnaast kan je via bluetooth connecteren met de Oral-B app. Hier kan je de kleur van de ring kiezen (leuk maar geen noodzakelijkheid) en kan je zien hoe lang je aan het poetsen bent en via gezichtsdetectie welke kwadranten je al goed gepoetst hebt en welke nog niet voldoende. Nadeel vind ik hier wel dat mijn gezicht vaak niet herkend wordt ook al bevindt dit zich duidelijk voor de camera. Voordeel aan app is dat ik langer en beter ga poetsen om goede resultaten te behalen. Je kan via de app ook herinneringen instellen om je eraan te doen denken om je tong te reinigen, te flossen.. Samengevat een erg goede tandenborstel met veel opties maar voor mij persoonlijk iets te duur om zelf aan te kopen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Leuk design
  • Krachtig

Minpunten

• Gezichtsherkenning werkt niet altijd even goed
  • Prijzig

Clint 10-10-2019

Handige Tandenborstel

Wat een onwijs prettige tandenborstel is dit! De tandenborstel beschikt over diverse functies waardoor het tandenpoetsen nog leuk wordt ook. Zo kan je tijdens het poetsen de app op je telefoon gebruiken en de telefoon in de houder plaatsen die bijgeleverd is. Ik heb deze tandenborstel ontvangen om uit te testen. Zeer tevreden over dit product. Voor mijn werk reis ik veel en is de etuicase ideaal. Ik kan mijn telefoon en tandenborstel tegelijk opladen. Top!

Pluspunten

• Snel
  • Handig

JannySa 29-09-2019

OralB orchid purple genius 10000N

Een hele fijne tandenborstel, poetst zeker schoner dan de elektrische tandenborstel die ik laatst zelf heb gekocht.
De batterij gaat veel langer mee, dus je hoeft hem niet zo snel op te laden. Dit geeft hij ook aan op de tandenborstel, daar zitten lampjes op dus dan weet je wanneer hij aan de lader moet.
Deze tandenborstel heb ik gekregen, weet niet of ik zelf zoveel geld wil uitgeven voor een tandenborstel.
Maar hij poetst echt wel veel schoner, je tanden voelen echt veel gladder aan. Had dit eigenlijk niet verwacht.
Ook zit er een bluetooth verbinding op zodat je met de app die ervoor beschikbaar is op je telefoon het poetsgedrag kunt bijhouden.
Kortom een hele goede en fijne tandenborstel.

Pluspunten

• poetst schoner
  • batterij gaat lang mee
  • reishouder met lader

Minpunten

• prijs

MariekeVerhag 18-09-2019

Tanden poetsen wordt een stuk leuker op deze manier

Wat een verbetering ten opzichte van mijn oude oral B elektrische tandenborstel! Vanaf de 1e dag merkte ik meteen een groot verschil. Mijn tanden voelde schoner aan en door de vele functies op de tandenborstel zoals tong reiniging voelt het langer schoon aan. Afgelopen week mijn 1e bezoek gehad aan de tandarts nadat ik dit product ben gaan gebruiken en ook die merkte het verschil. Waar ik in het verleden veel last had van tandsteen is dit nu zichtbaar afgenomen tot nihil. Toen mij gevraagd werd om dit product gratis te testen en ik de doos ontving was ik meteen verrast door de mogelijkheden. Ik maak niet elke dag gebruik van de app met de mogelijkheden maar probeer dit 2x per week wel te doen. Door via de app te poetsen ben je nog bewuster bezig en merk je gewoon het verschil. Mijn tanden zijn niet alleen schoner maar ook heb ik minder last van gevoelige tanden. De investering is het zeker waard en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Goede kwaliteit
  • Perfect voor mensen die veel reizen
  • Mooi uiterlijk
  • veel functies

Minpunten

• Flink aan de prijs

Susan 16-09-2019

Super

De Genius 10000N Orchid Purple is een erg fijne elektrische tandenborstel die aangeeft wanneer je te hard op je tandvlees drukt. Hij heeft meerdere standen, naast de normale stand heeft hij een stand voor de gevoelige mond, whitening, tongreiniging en een massagestand. De tandenborstel gaat qua batterijduur erg lang mee, ik heb hem nu meer dan twee weken in gebruik en ik heb hem maar 1x hoeven opladen. Er wordt een soort bakje bij geleverd die ideaal is tijdens vakanties; in deze houder wordt je telefoon en tandenborstel tegelijk opgeladen. Je kunt ook je telefoon koppelen aan de Oral-B app zodat je precies kunt zien hoe je gepoetst hebt. Ik mocht de tandenborstel gratis testen maar ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Handige extra’s

Anne K 12-09-2019

Goede tandenborstel

Zeer tevreden over deze Oral B. Toegegeven: er zitten wat onnodige toeters en bellen aan, zoals de app waar ik de meerwaarde niet van zie, maar deze elektrische tandenborstel is echt heel fijn.

Voorheen poetste ik ook al met Oral B, maar dan met een goedkoper model. Het verschil tussen die twee is groot. Mijn tanden voelen veel schoner en door de timer houd ik beter bij hoe lang ik al aan het poetsen ben. De verschillende poetsstanden gebruik ik overigens niet, maar het is wel fijn dat de tandenborstel rood oplicht wanneer je te hard drukt.

Ik mocht het product testen en vind dat deze test zeer geslaagd is. Van het reisetui met ingebouwde oplader tot de lange batterijduur van 10 dagen: je kunt merken dat er over dit product na is gedacht. In mijn ogen is het dus een top tandenborstel. Wel vraag ik me af of ik daadwerkelijk zoveel geld over zou hebben voor een tandenborstel, maar wanneer je een goed product wilt denk ik dat het het geld waard is.

Pluspunten

• Timer
  • Reisetui
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Prijs
  • Nutteloze app

Miejannie 03-09-2019

Hele fijne tandenborstel met mooie handige reisetui!

Ik heb sinds een aantal weken de Oral B Genius 10000N Orchid Purple in gebruik. De tandenborstel wordt geleverd met een mooie reisetui, waarin je ook twee borsteltjes kunt meenemen. De reisetui kan je in zijn geheel opladen. Je kunt ook je telefoon er mee opladen als je telefoon daar geschikt voor is (draadloos opladen). Er zit ook een normale oplader / houder bij waar je de tandenborstel op kunt opladen. Er zit ook een doosje bij waarin je de borsteltje kan opbergen, dit gebruik ik zelf niet. Ik wil niet mijn hele badkamer vol “onderdelen” hebben en hou het graag opgeruimd. Wat zeker wel een prettig onderdeel is, is de de smartphone houder. Deze kun je op de spiegelplakken en als je de app van Oral B gebruikt kun je het tandenpoetsen “detecteren” en zo je resultaten bijhouden. Op de app zitten diverse mogelijkheden en kan je van allerlei badges scoren, heel leuk als je er je hobby van maakt. Voor mij is het vooral belangrijk dat ik niet te hard poets, wat de app ook kan meten. En als je geen gebruik maakt van de positiedetectie, synchroniseert de tandenborstel en de app via bluetooth wel je poetsbeurten en de duur van de poetsbeurten. Geen noodzaak, maar leuk om te meten.

Op de tandenborstel zelf zitten verschillende standen. Je kunt enkel van stand wisselen als de tandenborstel al aan staat en dus draait. Persoonlijk zou ik het handiger vinden als je van stand kunt wisselen voordat je de tandenborstel op poetsstand aan zet. Er zitten twee knoppen op de tandenborstel. De bovenste knop is voor aan en uit zetten, de knop er onder om van stand te wisselen of om met je app connectie te maken. Intuïtief druk ik elke keer op de verkeerde knop om de poetsbeurt te beëindigen, (de onderste), waardoor ik van stand wissel in plaats van stop met poetsen. De app snapt dit niet en registreert dan de gehele poetsbeurt niet. Mijn duim zit kennelijk tijdens het poetsen dichter bij de onderste knop dan de bovenste. Dit is even wennen, en ik hecht niet alle waarde aan de metingen op mijn app, het gaat mij vooral om het goede poetsresultaat.

De tandenborstel maakt echt goed mijn tanden schoon. Het geeft een glad en goed resultaat. Zeker vergeleken bij een gewone handtandenborstel. Ik vind de kleur ook mooi, de reisetui erg handig, ik ben vaak onderweg en neem hem nu standaard mee. Ik vind de duur van de batterij wat kort, voor mijn gevoel moet ik al vrij snel na gebruik weer opladen. In vergelijking met een andere elektrische tandenborstel die ik heb gehad van een ander merk, gaat deze batterij een stuk korter mee.

In zijn geheel, ben ik erg tevreden en zou ik deze tandenborstel zeker aanraden. Ik heb de tandenborstel gekregen om te mogen testen. De aanschafwaarde van deze tandenborstel is best hoog, nu ik zelf het effect heb ervaren zou ik dit er wel voor over hebben.

Pluspunten

• Geeft goed poetsresultaat
  • Mooie en handige reisetui
  • Handig smartphone houder voor op de spiegel
  • Poetsbeurten meetbaar via app

Minpunten

• Duur batterij is niet erg lang
  • Standen alleen te wisselen tijdens het poetsen

Adriaan 29-08-2019

Orchid Purple met extra poetscontrole via app mogelijk

De tandenborstel kan door middel van bluetooth verbonden worden met de Oral-B app, om zo te poets gewoonten bij te houden en te bekijken of je alle zones hebt gepoetst. De app is duidelijk en zeer uitgebreid. Na gebruik krijg je een poets overzicht met de totale poetstijd maar ook het mogelijk bijhouden van bloedend tandvlees, tong reiniging, spoelen en de keren dat je geflost hebt. Doot dit constant bij te houden kan je in de app trofeeën verdienen, misschien voor sommigen een motivatie om dit uitgebreid bij te houden, echter voor mijzelf een stap te ver.

Wat ik fijn vind aan de tandenborstel is de mogelijkheid om verschillende poetsstanden, (bijvoorbeeld voor tongreiniging, wittere of gevoelige tanden) in te stellen en de timer die erop zit die je laat weten wanneer je dat gedeelte van je tanden lang genoeg hebt gepoetst. Je kan dit zelf instellen op 4 of 6 secties door middel van het trillen van het handvat en/of een lichtje (smart ring, kleur die je zelf kan instellen) op de tandenborstel die aangeeft als het tijd is om aan de volgende zone te beginnen. Daarnaast geeft de borstel met een rood lampje aan als je te veel druk uitoefent tijdens het poetsen. Deze tandenborstel heb ik gratis ontvangen om te testen.

De tandenborstel wordt naast de basis oplader geleverd met een royale reisetui, deze etui is tegelijkertijd de oplader van je tandenborstel en door een extra usb aansluiting ook voor je telefoon. Samengevat een prima tandenborstel met vele extra's.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • veel instellingen mogelijk
  • veel accessoires

Minpunten

• hele grote reisetui
  • App detecteert gezicht alleen in houder

Maxime S 20-08-2019

Slimme tandenborstel

WoW wat een uitvinding! deze tandenborstel is werkelijk fenomenaal.
Ik kan de tandenborstel koppelen aan mijn telefoon door middel van een app en Bluetooth. Daardoor registreert hij al mijn bewegingen en kan ik zien waar mijn aandachtspunten liggen. De tandenborstel is op 5 verschillende standen in te stellen en daardoor voor elk gebit toegankelijk. De ring met led verlichting laat mij zien wanneer ik goed poets of te hard druk, waardoor ik snel corrigeer en het beste doe voor mijn gebit en tandvlees.
Ik mocht deze tandenborstel gratis testen.
En ben heel blij dat ik deze ervaring nu heb met een slimme elektrische tandenborstel.

Maxime S

Pluspunten

• Led verlichting
  • App
  • Langdurige accu
  • Case voor makkelijk meenemen

SDWasabi 20-08-2019

Tandenborstel met veel functies

De doos maakt een zeer uitnodigende en luxe indruk.
Er worden bij deze tandenborstel veel accessoires meegeleverd, zoals een reisetui met extra USB aansluiting, oplaadkabel, opzetborstels.
Het gebruik is heel eenvoudig, verschillende poetsmodi om te poetsen wat het beste voor je is, inclusief tongreiniging.
De tandenborstel ligt lekker in de hand, licht in gewicht, wat geweldig is. Tevens zit er een druksensor op en een timer.
De koppeling met de app is een leuke gimmick. Vooral in het begin krijg je de ene na de andere tip, en een skala aan opties en informatie.
Ik denk dat ik de app niet voor altijd ga gebruiken, maar wel prima om je poetsroutine te controleren en eventueel te verbeteren.
Deze tandenborstel werd mij aangeboden om deze te testen en te beoordelen.

Pluspunten

• veel opties
  • accessoires meegeleverd

Minpunten

• app niet voor iedereen noodzakelijk
  • altijd je mobiel nodig als je de app gebruikt
  • opzetborstels zijn prijzig

Linda 30-12-2018

Hoe testen?

Bijna alle, zo niet alle beoordelingen zijn van mensen die dit product gratis hebben gekregen om te testen.
Hoe krijg je ooit een eerlijke beoordeling van een gratis gegeven tandenborstel die in de winkel €299,- kost?
Ik begrijp dat de testers zeggen dat ze eerlijk zullen zijn, maar ik denk dat je er toch anders over denkt als je er zoveel geld voor hebt neergeteld.
Hoe kom je trouwens in zo een test groep of is het allemaal familie en medewerkers van Oral b die deze reviews schrijven?

sammieramiss 13-12-2018

Tanden borstel met veel mogelijkheden.

Deze tandenborstel heb ik enkele weken gebruikt en ben er zeer tevreden mee.
Dit unieke product heb ik kosteloos toegestuurd gekregen om te testen als revieuwer.

Het verkregen pakket bevat:

- Gids voor snel opstarten.

- opzetborstel.

- reisetui die tevens dient als oplader.

- Smartphonehouder om op een spiegel te bevestigen.

- oplaadstation met bewaarvakjes voor de extra meegeleverde opzetborstels.

Via een speciale app op de smartphone kun je de voortgang van het poetsen volgen.
De app is te downloaden in de Appstore of de Google Play store.
De tandenborstel slaat de laatste 30 beurten op en op die manier word je begeleid naar verschillende poetsdoelen zoals tandvleesproblemen voorkomen of genezen.
Ook heeft de app een poetsdetectie en zo zie je dus heel eenvoudig welke zones van gebit wat extra aandacht vergen.
Kortom een aanrader als u de poetsprestatie van de tanden en het tandvlees wilt verbeteren.
De tandenborstel heeft zelfs 2 jaar fabrieksgarantie.

Pluspunten

• Mooi design.
  • Via app nog beter toe te passen

JoyceDuM 05-11-2018

Veelzijdige tandenborstel

De Oral-B Oral-B Genius 10000N Orchid Purple is echt een veelzijdige tandenborstel. Hiervoor heb ik altijd een handtandenborstel gehad, maar even geleden heb ik de kans gehad om dit product gratis te mogen ontvangen om te testen. Dus voor het eerst met een elektrische tandenborstel gepoetst..

Wennen! Dat was het eerste dat ik dacht. Dit product heeft ook nog zo veel opties en verschillende opzetstukjes voor verschillende functies. Een app, een smartring, trillen wanneer je te hard poetst, trillen wanneer de timer is afgelopen, opzetstukje voor wittere tanden en verschillende poetsstanden. Verder ook nog uitgerust met een houder voor het apparaat en de meegeleverde opzetstukjes, een houder voor je telefoon die met een zuignap aan je spiegel te bevestigen is en ook een stijlvol reisetui. Deze tandenborstel heeft echt alles in huis.

Hoewel het in het begin even uitzoeken was wat nou op welke manier werkte, heb ik daarna de tandenborstel als erg prettig ervaren. Na elke poetsbeurt heb ik echt het gevoel schonere en wittere tanden te hebben en mijn tandvlees is een stuk gezonder. De verschillende functies zorgen voor wittere tanden, een schone tong, een zachte behandeling en hardnekkiger tandplak verwijderen. Wat fijn om daar verschillende functies voor te hebben, zodat je je tanden en mond volledige verzorging kan geven.
De app gebruik ik eerlijk gezegd niet vaak, ik vind deze een beetje overbodig. De eerste keer was het wel handig om te kijken of je goed poetst en je geen plekken over slaat, maar verder heeft het voor mij geen toegevoegde waarde. De reisetui en de houder voor je telefoon vind ik dan wel weer heel fijn en praktisch. Daarnaast ziet de tandenborstel er ook erg stijlvol uit!

Al met al is het een fijne tandenborstel die mij met een schoon gebit achterlaat. De prijs vind ik vrij hoog. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen, maar ik denk niet dat ik anders zelf het originele bedrag er voor neer zou hebben gelegd. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel echt een top product.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Makkelijk in gebruik
  • Stijlvol design

Minpunten

• Hoge prijs

MarlousW 22-10-2018

Inventieve elektrische tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel biedt veel mogelijkheden. Er zitten veel functies op zoals standaard reiniging, pro clean, sensitive, polijsten, tandvleesmassage en tongreiniging.
In de praktijk blijkt dat ik toch hoofdzakelijk 1 stand gebruik.

De smartring stel je in op je eigen favoriete kleur en heeft een waarschuwingsfunctie wanneer je te hard poetst.

Bij het uitzetten druk ik vaak op de functieknop eronder waardoor de borstel naar een andere stand gaat. De borstel moet je uit je mond halen om hem uit te zetten.

De app biedt veel mogelijkheden om je poetsbeurten bij te houden , maar elke keer je telefoon erbij houden tijdens het poetsen is niet voor mij weg gelegd.

De bijgeleverde reisetui is heel fijn. Je kunt de borstel hier ook in opladen.
Al met al vind ik deze gratis verkregen borstel om te testen heel inventief met heel veel mogelijkheden.

Pluspunten

• veel functies
  • waarschuwingsring

Minpunten

• prijs
  • uitknopje te hoog

Kelakat 19-10-2018

Leuk om te poetsen!

Wat ben ik blij met de Oral-B Genius 100000N. Ik ben meer dan tevreden over het poetsresultaat. De bijbehorende app helpt echt goed met poetsen. Hij geeft duidelijk aan waar je nog moet poetsen en hoe lang. De tandenborstel zelf geeft doormiddel van verschillende kleuren licht aan of je harder of zachter moet poetsen. Verder is de app nog te customizen zodat poetsen best leuk is.
De tandenborstel heeft 6 poetsstanden en ook verschillende borsteltjes zodat je goed kunt aanpassen op je poetsdoel. Er zit een oplaadhouder bij waar je borsteltjes in op kunt ruimen, een houder met zuignap voor je app/telefoon en een deugdelijke reisetui met usb lader. Ik heb hem ook een tijd zonder laden geprobeerd en de accu gaat erg lang mee. langer dan 2 weken. Allemaal voordelen. Als enige nadeel zou ik de prijs kunnen noemen. Ik heb de tandenborstel gekregen om te mogen testen. Uit mezelf had ik nooit zo’n dure tandenborstel gekocht maar ik ben wel heel blij dat ik hem heb. Met de ervaring die ik nu heb met de Genius 10000N zou ik het geld er toch voor over hebben.

Pluspunten

• Luxe
  • Goed poetsresultaat
  • Veel mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Feedback van app

Minpunten

• Prijs

Drenthe 19-10-2018

Fijne poets ervaring.

Het is een cadeautje wat je uitpakt. De luxe begint al bij het openen van de doos. De producten voelen stevig en licht aan, de body met name. Wat fijn. Wij hebben de tandenborstel maar 3/4 dagen gebruikt in combinatie met de Oral-B app. Dit beviel niet zo goed. De app is raadzaam als je problemen hebt met je gebit, dit is bij ons niet het geval. Wij vonden het meer vervelend dan dat het wat toevoegde. Wel vinden wij dat het resultaat van de poetsbeurt met dit apparaat er mag zijn. We hebben het idee dat de tanden schoner aanvoelen. De body is licht, en dat is zeker een toevoeging die 't gebruiksgemak verbeterd. Nadeel is dat wanneer er van functie verwisseld moet worden de borstel echt aan moet staan. Dan draait de borstel al. Ook moet je de borstel nog met een extra druk op een knop uitdoen. Dit is in het begin wennen, maar geen probleem. Wij hebben dit product gratis getest en zijn erg blij met deze aanvulling in onze badkamer.

Pluspunten

• Resultaat
  • lichte body

Minpunten

• Aanschaf prijs.

Nick Hottinga 18-10-2018

Goede tandenborstel met veel opties en accessoires!

De 10000N tandenborstel van OralB is hét pareltje onder de tandenborstels. De tandenborstel wordt geleverd in een leuke verpakking met verschillende accessoires zoals 4 opzetborstels (1 CrossAction, 2 Sensitive, 1 3D White ) met een handig bewaarbakje, telefoonhouder voor op je badkamerspiegel en een USB reisetui met smartphonehouder. De 10000N maakt geweldig schoon t.o.v. van mijn oude (goedkope) tandenborstel. Je kunt de OralB app downloaden om allerlei instellingen aan te passen en je kunt zien hoe je poetsgedrag is en of dit verbeterd kan worden, voor een optimaal poets resultaat. Er zitten maar liefst 6 standen op,maar ik gebruik vaak alleen het standaard programma eigenlijk. Het wisselen van stand, tijdens het poetsen, vind ik niet praktisch vanwege de plaatsing van de icoontjes/bedieningsknop, maar het stoort niet heel erg. Door de GumGuard technologie verandert de kleur van de Smart Ring naar een rode kleur, om aan te geven dat je te hard drukt. Persoonlijk vind ik dit een fijne functie zodat je je tandvlees wél kan reinigen maar niet beschadigd.

Ik kreeg deze tandenborstel gratis om te testen, maar ik kan de 1000N aan iedereen aanraden die een “tandarts schoon gevoel” willen hebben zoals ze het mooi noemen.

Pluspunten

• Maakt geweldig schoon
  • Veel accessoires erbij geleverd
  • OralB app
  • GumGuard technologie

Minpunten

• Prijs is aan de hoge kant

Monique L 13-10-2018

Schonere tanden

We hebben een aantal weken nu de Oral-B Genius 10000N in huis en is echt een aanrader.
In vergelijk met onze oude borstel van Oral-B voelen je tanden schoner aan.
En de 6 verschillende poetsstanden zijn erg fijn als je gevoelige tanden en/of tandvlees hebt.
Zelf vind ik fijn dat je timer kan zien doormiddel van de led verlichting op de borstel.
En als je te hard poetst ook zichtbaar gewaarschuwd wordt en automatisch de snelheid verminderd wordt.
Wij hebben de Oral-B gratis mogen ontvangen om te testen.
Wat ook handig is de bijgeleverde reisetui. Voor bescherming van de borstel. En de extra USB aansluiting om bijv je telefoon op te kunnen laden. Zelf komen wij vaak tegen in hotels dat er maar 1 stopcontact is op het nachtkastje en nu kan je toch einde laden.
Zonder te laden is de levensduur ruim 2 weken bij gebruik van 1 persoon, ik heb minimaal 2 keer per dag 2 minuten gepoetst.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • 6 poetsstanden
  • reisetui met extra usb aansluiting
  • meegeleverde borstels
  • bluetooth (verbinden met de Oral-B app)

MarcvR 10-10-2018
  • Product gekregen

prachtig veelzijdige tandenborstel als prijs niet uitmaakt

De Oral-B Genius 1000N Orchid Purple is een superfijne en veelzijdige tandborstel en wordt geleverd met een handig reisetui , lader en verschillende soorten opzetborstels. De handige reisetui is inclusief lader. Daarnaast gaat de accu van de tandborstel superlang mee. Met enkele lampjes op de tandborstel wordt aangegeven hoe vol de accu nog is dus je zit nooit met een lege tandenborstel. De tandenborstel heeft verschillende poetsstanden. Deze standen zijn verlicht op de borstel zodat snel duidelijk is in welke stand je poetst. Middels een knop op de tandenborstel is het gemakkelijk om snel te wisselen tussen verschillende poetsstanden. Tijdens het poetsen geeft de tandenborstel na 30 sec een geluid en lichtsignaal dat een ander deel van het gebit aan de beurt is. De borstel geeft een rood lichtsignaal wanneer je te hard drukt op je tandvlees met de borstel. Na 2 minuten geeft hij een eindsignaal dat de poetsbeurt klaar is. Het is mogelijk met een app op je telefoon te kijken naar je poetsgedrag. De tandenborstel is dan via bluetooth verbonden met je telefoon. De telefoon kun je middels een meegeleverde houder met zuignap ophangen aan de spiegel in de badkamer. Dit is was mij een keer leuk om te doen. Maar het is lastig continue met je gezicht op de juiste plek voor de camera te hangen. Dus ik heb dit slechts één keer uitgeprobeerd. De tandborstel wordt geleverd met verschillende soorten borstels dus dit heeft als voordeel dat je gelijk de diverse soorten borstels van Oral-B kunt uitproberen en kijken welke het best bij je past. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om uit te proberen en ik ben er zeer blij mee. Indien de aanschafprijs niet uitmaakt zou ik hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• diverse poetsstanden
  • lichten/geluidsignalen
  • handig reisetui met lader

Minpunten

• prijs

jeremy 07-10-2018

Wat een mooi design en goedborstel.

Dit is een erg mooi borstel in zijn totaliteit. Erg vrouwelijk en sierlijk ook. Het borstelt erg verfijnd en dat verschil voel je goed met de andere wat goedkopere borstels. De borsteltjes die erbij zitten voelen erg goed aan en maken je tanden schoon. Zo voelt dat ook. De reis etui is erg handig want het is een oplader in 1. Er zit echter geen usb-kabel bij. Ook zit er in de borstel zelf led verlichting om hem een persoonlijk tintje te geven. Erg fijne borstel dit. De app die erbij zit kan handig zijn maar het gebruiken ervan moet je wel doorzetten. want het gaat via de telefoon en als die ergens anders ligt ga je hem niet eerst nog even halen. Hoewel wij deze borstel gratis gekregen hebben om te testen raden wij hem zeker aan.

Pluspunten

• borstelt goed
  • overal is het een goed te gebruiken

Minpunten

• zit geen usb-kabel bij

karin214 03-10-2018

fijne tandenborstel

Super hippe tandenborstel met veel verschillende functie's. Ook zitten er veel extra accessoires bij die het poetsen veel leuker maken. Ik vind de borsteltjes die er bij zitten ook super fijn vind mijn tanden nu veel schoner aanvoelen dan voorheen.
Ook vind ik de extra knopjes voor je tong schoon te maken en je tanden te polijsten een super uitkomst. Verder zou ik deze tandenborstel zeker aanraden ik heb deze gekregen om gratis te testen.

Pluspunten

• veel extra standen
  • leuke kleurtjes
  • veel extra accessoir

Minpunten

• prijzig

Annely 27-09-2018

Luxe elektrische tandenborstel

Dit is een zeer luxe elektrische tandenborstel met veel mogelijkheden.
Er zijn veel verschillende standen mogelijk en ook zijn er veel verschillende borstels verkrijgbaar. Ik vond de tandenborstel erg fijn in het gebruik alleen vond ik de tandenborstel veel geluid maken tijdens het poetsen. Ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen om deze uit te testen. Vanwege de vele functies is dit een prijzige tandenborstel en hij poetst net zo goed als mijn huidige (goedkopere) tandenborstel.

Pluspunten

• Veel verschillende standen
  • Indicator voor te hard poetsen

Minpunten

• Duur
  • Veel lawaai tijdens het poetsen

Gerbrich 26-09-2018
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel met veel mogelijkheden

Fijne tandenborstel met ontzettend veel mogelijkheden. Door de verschillende borsteltjes en de verschillende functies op de tandenborstel heb je met 1 apparaat direct alles in 1. Een leuke gadget is de wisselende kleur op de hals van de tandenborstel. Door de app wordt het tandenpoetsen nog leuker. Ik vind de kwaliteit van poetsen echt weer een stuk beter dan mijn vorige tandenborstel, mijn tanden voelen veel schoner. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen maar zou absoluut aanbevelen om hem te kopen.

Pluspunten

• verschillende standen
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• prijs

Derya63 24-09-2018

Topproduct!

Een ware gadget! Mijn vorige elektrische tandenborstel van hetzelfde merk heb ik na ontvangst van dit product (om gratis te mogen testen) weg moeten geven want dit is een enorme vooruitgang! Bij elektrische tandenborstels had ik het idee dat het model niet uit zou maken want hoezo moet het beter zijn dan? Nu blijkt dat deze veronderstelling onjuist is. Deze Oral-B is ten eerste sneller. Daarnaast is het uitgerust met bluetooth om verbinding te kunnen maken met de telefoon. een ander pluspunt is de reisetui die je evt ook als lader kan gebruiken. ideaal! De app gebruik ik niet dagelijks maar is wel leuk bedacht! al met al: een topproduct wat ik iedereen aan kan raden!