Oral-B Oral-B Genius 10000N Orchid Purple Elektrische Tandenborstel - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Genius 10000N Orchid Purple Elektrische Tandenborstel op Kieskeurig.nl.

JoyceDuM 05-11-2018

Veelzijdige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Oral-B Genius 10000N Orchid Purple Elektrische Tandenborstel

De Oral-B Oral-B Genius 10000N Orchid Purple is echt een veelzijdige tandenborstel. Hiervoor heb ik altijd een handtandenborstel gehad, maar even geleden heb ik de kans gehad om dit product gratis te mogen ontvangen om te testen. Dus voor het eerst met een elektrische tandenborstel gepoetst..

Wennen! Dat was het eerste dat ik dacht. Dit product heeft ook nog zo veel opties en verschillende opzetstukjes voor verschillende functies. Een app, een smartring, trillen wanneer je te hard poetst, trillen wanneer de timer is afgelopen, opzetstukje voor wittere tanden en verschillende poetsstanden. Verder ook nog uitgerust met een houder voor het apparaat en de meegeleverde opzetstukjes, een houder voor je telefoon die met een zuignap aan je spiegel te bevestigen is en ook een stijlvol reisetui. Deze tandenborstel heeft echt alles in huis.

Hoewel het in het begin even uitzoeken was wat nou op welke manier werkte, heb ik daarna de tandenborstel als erg prettig ervaren. Na elke poetsbeurt heb ik echt het gevoel schonere en wittere tanden te hebben en mijn tandvlees is een stuk gezonder. De verschillende functies zorgen voor wittere tanden, een schone tong, een zachte behandeling en hardnekkiger tandplak verwijderen. Wat fijn om daar verschillende functies voor te hebben, zodat je je tanden en mond volledige verzorging kan geven.
De app gebruik ik eerlijk gezegd niet vaak, ik vind deze een beetje overbodig. De eerste keer was het wel handig om te kijken of je goed poetst en je geen plekken over slaat, maar verder heeft het voor mij geen toegevoegde waarde. De reisetui en de houder voor je telefoon vind ik dan wel weer heel fijn en praktisch. Daarnaast ziet de tandenborstel er ook erg stijlvol uit!

Al met al is het een fijne tandenborstel die mij met een schoon gebit achterlaat. De prijs vind ik vrij hoog. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen, maar ik denk niet dat ik anders zelf het originele bedrag er voor neer zou hebben gelegd. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel echt een top product.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Makkelijk in gebruik
  • Stijlvol design

Minpunten

• Hoge prijs

MarlousW 22-10-2018

Inventieve elektrische tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel biedt veel mogelijkheden. Er zitten veel functies op zoals standaard reiniging, pro clean, sensitive, polijsten, tandvleesmassage en tongreiniging.
In de praktijk blijkt dat ik toch hoofdzakelijk 1 stand gebruik.

De smartring stel je in op je eigen favoriete kleur en heeft een waarschuwingsfunctie wanneer je te hard poetst.

Bij het uitzetten druk ik vaak op de functieknop eronder waardoor de borstel naar een andere stand gaat. De borstel moet je uit je mond halen om hem uit te zetten.

De app biedt veel mogelijkheden om je poetsbeurten bij te houden , maar elke keer je telefoon erbij houden tijdens het poetsen is niet voor mij weg gelegd.

De bijgeleverde reisetui is heel fijn. Je kunt de borstel hier ook in opladen.
Al met al vind ik deze gratis verkregen borstel om te testen heel inventief met heel veel mogelijkheden.

Pluspunten

• veel functies
  • waarschuwingsring

Minpunten

• prijs
  • uitknopje te hoog

Kelakat 19-10-2018

Leuk om te poetsen!

Wat ben ik blij met de Oral-B Genius 100000N. Ik ben meer dan tevreden over het poetsresultaat. De bijbehorende app helpt echt goed met poetsen. Hij geeft duidelijk aan waar je nog moet poetsen en hoe lang. De tandenborstel zelf geeft doormiddel van verschillende kleuren licht aan of je harder of zachter moet poetsen. Verder is de app nog te customizen zodat poetsen best leuk is.
De tandenborstel heeft 6 poetsstanden en ook verschillende borsteltjes zodat je goed kunt aanpassen op je poetsdoel. Er zit een oplaadhouder bij waar je borsteltjes in op kunt ruimen, een houder met zuignap voor je app/telefoon en een deugdelijke reisetui met usb lader. Ik heb hem ook een tijd zonder laden geprobeerd en de accu gaat erg lang mee. langer dan 2 weken. Allemaal voordelen. Als enige nadeel zou ik de prijs kunnen noemen. Ik heb de tandenborstel gekregen om te mogen testen. Uit mezelf had ik nooit zo’n dure tandenborstel gekocht maar ik ben wel heel blij dat ik hem heb. Met de ervaring die ik nu heb met de Genius 10000N zou ik het geld er toch voor over hebben.

Pluspunten

• Luxe
  • Goed poetsresultaat
  • Veel mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Feedback van app

Drenthe 19-10-2018

Fijne poets ervaring.

Het is een cadeautje wat je uitpakt. De luxe begint al bij het openen van de doos. De producten voelen stevig en licht aan, de body met name. Wat fijn. Wij hebben de tandenborstel maar 3/4 dagen gebruikt in combinatie met de Oral-B app. Dit beviel niet zo goed. De app is raadzaam als je problemen hebt met je gebit, dit is bij ons niet het geval. Wij vonden het meer vervelend dan dat het wat toevoegde. Wel vinden wij dat het resultaat van de poetsbeurt met dit apparaat er mag zijn. We hebben het idee dat de tanden schoner aanvoelen. De body is licht, en dat is zeker een toevoeging die 't gebruiksgemak verbeterd. Nadeel is dat wanneer er van functie verwisseld moet worden de borstel echt aan moet staan. Dan draait de borstel al. Ook moet je de borstel nog met een extra druk op een knop uitdoen. Dit is in het begin wennen, maar geen probleem. Wij hebben dit product gratis getest en zijn erg blij met deze aanvulling in onze badkamer.

Pluspunten

• Resultaat
  • lichte body

Minpunten

• Aanschaf prijs.

Nick Hottinga 18-10-2018

Goede tandenborstel met veel opties en accessoires!

De 10000N tandenborstel van OralB is hét pareltje onder de tandenborstels. De tandenborstel wordt geleverd in een leuke verpakking met verschillende accessoires zoals 4 opzetborstels (1 CrossAction, 2 Sensitive, 1 3D White ) met een handig bewaarbakje, telefoonhouder voor op je badkamerspiegel en een USB reisetui met smartphonehouder. De 10000N maakt geweldig schoon t.o.v. van mijn oude (goedkope) tandenborstel. Je kunt de OralB app downloaden om allerlei instellingen aan te passen en je kunt zien hoe je poetsgedrag is en of dit verbeterd kan worden, voor een optimaal poets resultaat. Er zitten maar liefst 6 standen op,maar ik gebruik vaak alleen het standaard programma eigenlijk. Het wisselen van stand, tijdens het poetsen, vind ik niet praktisch vanwege de plaatsing van de icoontjes/bedieningsknop, maar het stoort niet heel erg. Door de GumGuard technologie verandert de kleur van de Smart Ring naar een rode kleur, om aan te geven dat je te hard drukt. Persoonlijk vind ik dit een fijne functie zodat je je tandvlees wél kan reinigen maar niet beschadigd.

Ik kreeg deze tandenborstel gratis om te testen, maar ik kan de 1000N aan iedereen aanraden die een “tandarts schoon gevoel” willen hebben zoals ze het mooi noemen.

Pluspunten

• Maakt geweldig schoon
  • Veel accessoires erbij geleverd
  • OralB app
  • GumGuard technologie

Minpunten

• Prijs is aan de hoge kant

Monique L 13-10-2018

Schonere tanden

We hebben een aantal weken nu de Oral-B Genius 10000N in huis en is echt een aanrader.
In vergelijk met onze oude borstel van Oral-B voelen je tanden schoner aan.
En de 6 verschillende poetsstanden zijn erg fijn als je gevoelige tanden en/of tandvlees hebt.
Zelf vind ik fijn dat je timer kan zien doormiddel van de led verlichting op de borstel.
En als je te hard poetst ook zichtbaar gewaarschuwd wordt en automatisch de snelheid verminderd wordt.
Wij hebben de Oral-B gratis mogen ontvangen om te testen.
Wat ook handig is de bijgeleverde reisetui. Voor bescherming van de borstel. En de extra USB aansluiting om bijv je telefoon op te kunnen laden. Zelf komen wij vaak tegen in hotels dat er maar 1 stopcontact is op het nachtkastje en nu kan je toch einde laden.
Zonder te laden is de levensduur ruim 2 weken bij gebruik van 1 persoon, ik heb minimaal 2 keer per dag 2 minuten gepoetst.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • 6 poetsstanden
  • reisetui met extra usb aansluiting
  • meegeleverde borstels
  • bluetooth (verbinden met de Oral-B app)

MarcvR 10-10-2018
  • Product gekregen

prachtig veelzijdige tandenborstel als prijs niet uitmaakt

De Oral-B Genius 1000N Orchid Purple is een superfijne en veelzijdige tandborstel en wordt geleverd met een handig reisetui , lader en verschillende soorten opzetborstels. De handige reisetui is inclusief lader. Daarnaast gaat de accu van de tandborstel superlang mee. Met enkele lampjes op de tandborstel wordt aangegeven hoe vol de accu nog is dus je zit nooit met een lege tandenborstel. De tandenborstel heeft verschillende poetsstanden. Deze standen zijn verlicht op de borstel zodat snel duidelijk is in welke stand je poetst. Middels een knop op de tandenborstel is het gemakkelijk om snel te wisselen tussen verschillende poetsstanden. Tijdens het poetsen geeft de tandenborstel na 30 sec een geluid en lichtsignaal dat een ander deel van het gebit aan de beurt is. De borstel geeft een rood lichtsignaal wanneer je te hard drukt op je tandvlees met de borstel. Na 2 minuten geeft hij een eindsignaal dat de poetsbeurt klaar is. Het is mogelijk met een app op je telefoon te kijken naar je poetsgedrag. De tandenborstel is dan via bluetooth verbonden met je telefoon. De telefoon kun je middels een meegeleverde houder met zuignap ophangen aan de spiegel in de badkamer. Dit is was mij een keer leuk om te doen. Maar het is lastig continue met je gezicht op de juiste plek voor de camera te hangen. Dus ik heb dit slechts één keer uitgeprobeerd. De tandborstel wordt geleverd met verschillende soorten borstels dus dit heeft als voordeel dat je gelijk de diverse soorten borstels van Oral-B kunt uitproberen en kijken welke het best bij je past. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om uit te proberen en ik ben er zeer blij mee. Indien de aanschafprijs niet uitmaakt zou ik hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• diverse poetsstanden
  • lichten/geluidsignalen
  • handig reisetui met lader

Minpunten

• prijs

jeremy 07-10-2018

Wat een mooi design en goedborstel.

Dit is een erg mooi borstel in zijn totaliteit. Erg vrouwelijk en sierlijk ook. Het borstelt erg verfijnd en dat verschil voel je goed met de andere wat goedkopere borstels. De borsteltjes die erbij zitten voelen erg goed aan en maken je tanden schoon. Zo voelt dat ook. De reis etui is erg handig want het is een oplader in 1. Er zit echter geen usb-kabel bij. Ook zit er in de borstel zelf led verlichting om hem een persoonlijk tintje te geven. Erg fijne borstel dit. De app die erbij zit kan handig zijn maar het gebruiken ervan moet je wel doorzetten. want het gaat via de telefoon en als die ergens anders ligt ga je hem niet eerst nog even halen. Hoewel wij deze borstel gratis gekregen hebben om te testen raden wij hem zeker aan.

Pluspunten

• borstelt goed
  • overal is het een goed te gebruiken

Minpunten

• zit geen usb-kabel bij

karin214 03-10-2018

fijne tandenborstel

Super hippe tandenborstel met veel verschillende functie's. Ook zitten er veel extra accessoires bij die het poetsen veel leuker maken. Ik vind de borsteltjes die er bij zitten ook super fijn vind mijn tanden nu veel schoner aanvoelen dan voorheen.
Ook vind ik de extra knopjes voor je tong schoon te maken en je tanden te polijsten een super uitkomst. Verder zou ik deze tandenborstel zeker aanraden ik heb deze gekregen om gratis te testen.

Pluspunten

• veel extra standen
  • leuke kleurtjes
  • veel extra accessoir

Minpunten

• prijzig

Annely 27-09-2018

Luxe elektrische tandenborstel

Dit is een zeer luxe elektrische tandenborstel met veel mogelijkheden.
Er zijn veel verschillende standen mogelijk en ook zijn er veel verschillende borstels verkrijgbaar. Ik vond de tandenborstel erg fijn in het gebruik alleen vond ik de tandenborstel veel geluid maken tijdens het poetsen. Ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen om deze uit te testen. Vanwege de vele functies is dit een prijzige tandenborstel en hij poetst net zo goed als mijn huidige (goedkopere) tandenborstel.

Pluspunten

• Veel verschillende standen
  • Indicator voor te hard poetsen

Minpunten

• Duur
  • Veel lawaai tijdens het poetsen

Gerbrich 26-09-2018
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel met veel mogelijkheden

Fijne tandenborstel met ontzettend veel mogelijkheden. Door de verschillende borsteltjes en de verschillende functies op de tandenborstel heb je met 1 apparaat direct alles in 1. Een leuke gadget is de wisselende kleur op de hals van de tandenborstel. Door de app wordt het tandenpoetsen nog leuker. Ik vind de kwaliteit van poetsen echt weer een stuk beter dan mijn vorige tandenborstel, mijn tanden voelen veel schoner. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen maar zou absoluut aanbevelen om hem te kopen.

Pluspunten

• verschillende standen
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• prijs

Derya63 24-09-2018

Topproduct!

Een ware gadget! Mijn vorige elektrische tandenborstel van hetzelfde merk heb ik na ontvangst van dit product (om gratis te mogen testen) weg moeten geven want dit is een enorme vooruitgang! Bij elektrische tandenborstels had ik het idee dat het model niet uit zou maken want hoezo moet het beter zijn dan? Nu blijkt dat deze veronderstelling onjuist is. Deze Oral-B is ten eerste sneller. Daarnaast is het uitgerust met bluetooth om verbinding te kunnen maken met de telefoon. een ander pluspunt is de reisetui die je evt ook als lader kan gebruiken. ideaal! De app gebruik ik niet dagelijks maar is wel leuk bedacht! al met al: een topproduct wat ik iedereen aan kan raden!

Anna D 14-09-2018
  • Product gekregen

Lange batterij duur, veel poetsopties

Echt super tevreden met dit apparaat door de vele opties, en bijgeleverde borsteltjes.
Mn tandvlees word ook gemasseerd en de doorbloeding is beter.
Ook heb ik minder gevoelige tanden.
Ik raad iedereen dit apparaat aan, makkelijk in gebruik.
En ook via een app een poets coach en Mn gebruik bij te houden.
Ik heb dit product gratis ontvangen

Pluspunten

• Poets opties
  • Borsteltjes 4 verschillende
  • Telefoonhouder
  • Lange batterij duur
  • Makkelijk op te bergen voor op reis

KimN 13-09-2018

Schonere tanden

Genius 10000N orchid purple is een hele kwalitatief goede tandenborstel, het hele gezin kan met één handvat poetsen. Bijna alle borstels die te koop zijn kunnen erop gezet worden. Zelf gebruik ik de 3D white en mijn man de CrossAction borstel. Laden gaat gemakkelijk in de teisetui of de gewone lader. Maar met de mooie etui die bijgeleverd is is hij binnen een paar uur weer helemaal opgeladen. En eventueel je telefoon tegelijkertijd ook. Als ook de kinderen ermee poetsen moeten we nog sneller bijladen. Handig dat de reisetui ook twee borstels kan herbergen. Ik heb de 360 smartring gepersonaliseerd, dat is eenvoudig te doen. De app gebruikte ik zelf de eerste week wel maar later niet meer zo. De tandenborstel geeft dmv trillingen aan wanneer ik van mond zone moet wisselen dus de app is niet echt nodig. Wel goed dat als ik hem weer via bluetooth koppelt hij alle poetsbeurten in de app zet. Ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen om hem voor Oral B uit te proberen. Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Veel borstels mogelijk
  • Veel poets opties
  • Schoon mond en tong gevoel

• Brede borstelhals

C. Rasenberg 12-09-2018

Fijn in gebruik, luid, prijzig

De tandenborstel is makkelijk in gebruik. Er zitten verschillende poetsstanden op. De tandenborstel wordt geleverd met handige reisetui/oplader.
Wel vind ik de tandenborstel erg luid in vergelijking met de philips sonicare.
De prijs is aan de hoge kant. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen, maar zou er zelf niet dit bedrag aan uit willen geven.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Meerdere poetsstanden

Minpunten

• Luid
  • Prijzig