Oral-B Smart 5000 + Oxyjet - Reviews

Laadstation
Snelheid instelbaar

Sandradegr 15-10-2018

Wellness voor mijn gebit

Ik poetste nog met een handtandenborstel en ik mocht deze tandenborstel gratis uitproberen en ik wil geen andere meer. Het voelt zo fijn voor mijn tanden en ook de monddouche is een verwennerij voor mijn gebit. Er zitten een aantal poetsprogrammas op en ik ben fan van de gezond tandvlees stand want mijn tandvlees is echt vooruit gegaan. De poetsdruksensor geeft aan als je te hard drukt met de tandenborstel en de accu gaat ook lekker lang mee. Door de vele bijgeleverde opzetborstels kan het heel gezin gebruik maken van de tandenborstel. Inmiddels poetsen we thuis allemaal met deze tandenborstel.

Pluspunten

• Makkelijk gebruik
  • bijgeleverde monddouche

Saskia 08-10-2018
  • Product gekregen

Heel veel functies!

Een prachtige tandenborstel en monddouche. Vele functies, voor een heel schoon en fris gebit. Mijn man en ik zijn zeker enthousiast over de tandenborstel. Er zijn voor ons teveel functies die we weinig of niet gebruiken. We moeten ons er (nog) beter in verdiepen. Product gekregen om te testen.

Pluspunten

• Veel functies
  • Monddouche

Minpunten

• Ingewikkeld

Annalies 08-10-2018

Fijn uitgebreid apparaat

Ik ben erg blij met dit apparaat. Het werkt erg fijn en prettig. Makkelijk in gebruik en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. Ik heb dit apparaat overigens wel gratis mogen testen. Het apparaat neemt wel een behoorlijke plek in op je wastafel, maar dat heb ik er wel voor over. De batterijduur van deze tandenborstel is ook prima. Er zitten meer dan voldoende opzetborstels bij zodat je het apparaat met het gezin kunt delen. De elektrische tandenborstel werkt via een app met bluetooth. Via de app kun je een poetsroutine instellen die bij jouw gebit past. Ik heb zeer gevoelig tandvlees, dus mijn poetsroutine staat op ‘gezond tandvlees’. Het handvat is ingesteld op een gevoelig programma, waardoor je gebit met een paar weken gezonder zou moeten zijn. Ik poets nu 2 weken elektrisch met dit apparaat en ik merk zeker verschil. Naast de elektrische tandenborstel zit er ook een monddouche bij . Ik was hier niet mee bekend, maar ik vind het nu echt ideaal. Een fris gebit na het poetsen en de monddouche. De monddouche is nog wel ff een dingetje. Het is even wennen en het vraagt om wat oefening. Maar als je het eenmaal doorhebt, is het ideaal! Ik heb tussen 2 kiezen wat meer ruimte en krijg dat niet altijd goed schoon, zelfs niet met een stokertje. De monddouche krijgt alles schoon, echt super! Kortom, fijn apparaat, goed in gebruik en de aanschaf zeker waard. Zeker gezien je het apparaat met meerdere mensen kunt gebruiken.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Veel accessoires
  • Te gebruiken met hele gezin
  • Batterijduur is prima
  • Poetsdruksensor

marleen van o 01-10-2018

Geweldige set

Wat een prachtige set is dit! Mijn gebit voelt schoner dan ooit! Dit pakket heb ik gratis mogen testen en ik wil niets anders meer. Mijn tanden kunnen vanaf heden op meerdere manier onderhouden worden. Behalve het poetsen verwen ik mijn gebit nu ook met een monddouche. Technische snufjes zorgen ervoor dat ik feedback krijgen over het poetsen van mijn tanden. Omdat de set zo uitgebreid is kunnen wij er met het gehele gezin gebruik van maken. Niets dan lof over deze producten!

Pluspunten

• uitgebreid
  • het krijgen van feedback
  • goede reiniging

SimoneV 25-09-2018

Complete mondverzorging

De Oxyjet plus tandenborstel zeker aan te raden als je in 1 aankoop je complete gebitsverzorging wil regelen.Het is een grote doos met spullen om je gebit mooi te maken en mooi te houden. Het bevat niet alleen de monddouche, maar ook nog een tandenborstel (met een app!) met maar liefst 6 opzetborstels, plus nog 4 opzetstukken voor de monddouche. Je kan makkelijk samndoen met je partner, want de batterij van de borstel gaat lang genoeg mee en er zijn voldoende borstels meegeleverd. En de voorraad water van de monddouche is ook voldoende voor 2 beurten. Ik mocht deze set gratis testen, en dat was heel handig. Ik zou niet zo snel een monddouche aanschaffen, maar na een paar keer proberen werkt het toch heel fijn. De borstel poetst al prima, de app is leuk maar niet noodzakelijk, maar daarna nog de afronding met de monddouche maakt dat je gebit echt wel weer fijn schoon voelt. Binnenkort eens horen wat mijn tandarts ervan vindt.

Pluspunten

• compleet
  • superfijne tandenborstel
  • veel accesoires

Minpunten

• monddouche vergt enige oefening