Oral-B Oral Care Center: Smart 5000 + Oxyjet Monddouche wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral Care Center: Smart 5000 + Oxyjet Monddouche wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Arjan v S 19-02-2019

Veel mogelijkheden

De Oral B Oxyjet Smart 5000 heb ik nu tijdje in mijn bezit. Het is een zeer prettige tandenborstel met veel extra mogelijkheden. Het apparaat is wat groot om weg te zetten op de wastafel. Een grote wastafel is dus wel vereist of zet het (zoals ik dat heb gedaan) op een bijzettafel of lage kast. De tandenborstel is voorzien van een druksensor, zodat je weet of je niet te hard drukt tijdens het poetsen. Een timer geeft aan wanneer je 2 minuten hebt gepoetst.
Extra handige mogelijkheden heb je met de monddouche en de Oral-B app. De monddouche gebruik ik persoonlijk niet veel. De app is een leuke bijkomstigheid. Tips zijn handig en je kunt een hele studie maken van het tanden poetsen. Verbinding tussen apparaat en app gaat redelijk goed. Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te testen. Hij is wat aan de dure kant, maar voor de mogelijkheden die het apparaat heeft niet duur. Prima aankoop dus!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• groot

MariskaS 03-11-2018

Het is een grote unit en je moet even door de handleiding heen, maar dan heb je ook wat! Met de app erbij werkt erg fijn. Volgens mij poets ik mijn tanden beter dan ooit. Door het naspoelen voelt het extra schoon aan en is stukken fijner dan flossen. Ik heb gevoelige tanden en de poetsprogramma's pas je hier zo op aan dat ik er minder last van heb. Voornamelijk mijn tandvlees is gezonder! Heb hem nu een paar weken om gratis uit te testen. Wat mij betreft zeer geslaagd.

Pluspunten

• App
  • Kwaliteit

Minpunten

• Groot apparaat
  • Duur

Kerim074 31-10-2018
  • Product gekregen

Prijzige borstel met dikke prestaties.

Ik heb deze tandenborstel set gratis mogen ontvangen.
Het product is goed verpakt en komt gebruiksklaar.
Kwalitatief is dit de beste elektrische tandenborstel die ik ooit heb getest.
De base is wel groot maar gelukkig is deze ook vast te maken met 2 schroeven aan de muur.
Ik vind het wel aan de prijzige kant maar je krijgt er echt een tandenborstel voor terug wat het tandenpoetsen motiveert.
Dankzij de Oral-B app wordt je begeleid bij het poetsen en terwijl je poetst kun je dagelijkse nieuws bekijken op je smartphone!
Er is ook een sensor aanwezig welke gaat gloeien als je te hard drukt. Dit was voor mij een enorme plus punt omdat ik dit nooit goed in de gaten heb.
Mijn tanden zijn nog nooit zo glad en goed gereinigd geweest met een andere tandenborstel.

De monddouche is naar mijn idee wel zwakjes op de hoogte stand. Er staat in de handleiding dat het advies is om bij 1 te beginnen maar 5 was als zwak naar mijn gevoel.
Het reiniging systeem is in ieder geval wel heel fijn na het poetsen.
Het is ook heel fijn dat er 6 borstelopzet stukjes bij geleverd wordt en 4 monddouche opzet stukken.

Als geld geen issue is, dan zal deze set-up wel advies zijn die ik kan geven.

Pluspunten

• Oral-B app
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijzig

BusterP 29-10-2018

Intensieve mondreiniging voor thuis

Door mijn zwangerschap heeft Mn gebit het zwaar te verduren gehad. Na veel tandartsbezoeken en gevulde gaatjes vond ik het extra belangrijk dat ik een goede tandenborstel had zodat ik mijn gebit dagelijks grondig kan reinigen zonder al te veel gedoe. Ik weet dat flossen en stoken ook belangrijk is maar dat lukt me toch niet elke dag.
Toen ik dit apparaat, want het is wel een hele unit, thuis gestuurd kreeg om te testen kon het feest beginnen.
De bijbehorende app zorgt er voor dat het schoonmaken van het gebit een leuke activiteit wordt.
Na een week is de nieuwsgierigheid er wel weer af en merk ik dat ik het al weer te veel gedoe vind om Mn telefoon te pakken en de app te gebruiken. Gelukkig zit er ook trilfeedback op het apparaat zelf en heb ik door de app wel geleerd hoe ik goed moet poetsen.
De tandenborstel geeft verder aan of je te hard drukt en wanneer je lang genoeg gepoetst hebt.
Nu het tweede gedeelte, de waterfloss.
Ik heb nog nooit eerder zoiets geprobeerd. Om het gewenste effect te krijgen zet ik de stand wel op het zwaarst. Het voelt alsof er niks gebeurd maar ik zie in de wasbak toch dat er vuil los komt. Hierna voelt mijn gebit wel erg schoon en glad. Na een paar keer gebruiken weet je hoe het werkt en wordt het normaal. Ik ben erg tevreden over dit product.

Pluspunten

• Tegen ontstoken tandvlees
  • Voelt goed aan

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag
  • Kan wel een rotzooi worden met al dat water

Janneke 29-10-2018

Meest uitgebreide tandenborstel die ik ooit zag

Deze tandenborstel heeft meerdere standen om te poetsen, die ook echt verschillend aanvoelen. En heel handig om samen met de app te gebruiken. Je kunt timen op vier of zes delen. En ook via de app te regelen. Alleen jammer dat je geen verschillende gebruikers kunt hebben in de app (of ik heb het het tenminste nog niet gevonden) Ik heb de monddouche nog maar eenmal gebruikt en die had er van mij echt niet bij gehoeven. Ik vind de monddouche geen toegevoegde waarde.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • veelzijdig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• duur
  • slecht verkrijgbaar
  • batterij is snel leeg

Mijke Darwinkel 28-10-2018

Een fantastisch apparaat!!

Een prachtige tandenborstel en monddouche met oneindig veel mogelijkheden. Het heeft lang geduurd voordat we beide apparaten aan de gang hadden en alle functies een beetje uitgeprobeerd. We hebben dit apparaat gratis ontvangen om uit te proberen en te vertellen wat we er van vinden.
Het apparaat is zo uitgebreid, dat het voor ons drukke gezin zijn geld eigenlijk niet opbrengt. De vele mogelijkheden en functies bieden een fantastische schoonheid en frisheid van het gebit, maar neemt ook veel tijd in beslag, waardoor lang niet alle functies gebruikt worden.
De prestaties en mogelijkheden zijn zeker in verhouding met de prijs van het apparaat.

Pluspunten

• Oneindig veel mogelijkheden
  • Voor iedereen geschikt

Minpunten

• Groot voor op de wastafel
  • Neemt veel tijd in beslag

Madzia 27-10-2018

Fijne set!

Het apparaat is enorm prettig in gebruik en zeker zijn dure prijs waard! Er zit een vijfvoudige poetsstand controle op met een speciale optie voor gevoelig tandvlees. Ook geeft de sensor aan wanneer je te hard poetst, super handig! Vooral de app is echt een positieve toevoeging die de meeste elektrische tandenborstels niet hebben. Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om uit te testen, maar ik wil nooit meer terug naar de elektrische tandenborstel die ik voorheen had. De lange tijd dat de tandenborstel meegaat is ook een enorm pluspunt, scheelt een enorm oplaadstation op de wastafel.

BHenzen 26-10-2018

Dit apparaat bevat een tandenborstel en een monddouche. Al met al een heel apparaat. Dit kon ik bij mij in de badkamer niet zomaar kwijt. Je kunt hem ophangen met het bijgeleverde ophangsysteem, maar dan moet je gaten boren en dat wilde ik niet. Ik mocht het apparaat gratis testen. De tandenborstel poetst prettig. Bij deze set zitten 3 verschillende type borsteltjes, zodat je zelf kunt kiezen met welke je poetst. De andere borsteltjes kun je opbergen in de opbergvakjes in het apparaat. De monddouche vond ik niet prettig. Ik had het idee dat ik de ruimte tussen mijn tanden niet goed ermee schoon kreeg.

Pluspunten

• opbergvakjes voor opzetborsteltjes

Minpunten

• erg groot
  • monddouche maakt niet goed schoon

Marjolein0205 25-10-2018

Luxe tandenborstel, veel opties

Wat een luxe tandenborstel. De eerste paar dagen wel even bezig geweest om alle functies te ontdekken, want wat zijn het er een hoop. Vind het fijn dat de tandenborstel goed samenwerkt met de app en dat je in de app ook al je poets sessies kan terugkijken, ook kan je zien of je te hard hebt gepoetst etc. Ik vind het prettig dat de tandenborstel verschillende poetsprogramma's heeft, zo sluit de tandenborstel helemaal aan op je eigen behoeften. De monddouche is nog even wennen, de eerste paar keren lag overal water. Ik heb dit product gratis mogen testen en ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• Luxe
  • App via bluetooth
  • Verschillende poetsprogramma's
  • Te bevestigen aan de muur

Minpunten

• Prijs

Sandradegr 15-10-2018

Wellness voor mijn gebit

Ik poetste nog met een handtandenborstel en ik mocht deze tandenborstel gratis uitproberen en ik wil geen andere meer. Het voelt zo fijn voor mijn tanden en ook de monddouche is een verwennerij voor mijn gebit. Er zitten een aantal poetsprogrammas op en ik ben fan van de gezond tandvlees stand want mijn tandvlees is echt vooruit gegaan. De poetsdruksensor geeft aan als je te hard drukt met de tandenborstel en de accu gaat ook lekker lang mee. Door de vele bijgeleverde opzetborstels kan het heel gezin gebruik maken van de tandenborstel. Inmiddels poetsen we thuis allemaal met deze tandenborstel.

Pluspunten

• Makkelijk gebruik
  • bijgeleverde monddouche

Saskia 08-10-2018
  • Product gekregen

Een prachtige tandenborstel en monddouche. Vele functies, voor een heel schoon en fris gebit. Mijn man en ik zijn zeker enthousiast over de tandenborstel. Er zijn voor ons teveel functies die we weinig of niet gebruiken. We moeten ons er (nog) beter in verdiepen. Product gekregen om te testen.

Pluspunten

• Veel functies
  • Monddouche

Minpunten

• Ingewikkeld
  • Prijs

Annalies 08-10-2018

Fijn uitgebreid apparaat

Ik ben erg blij met dit apparaat. Het werkt erg fijn en prettig. Makkelijk in gebruik en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. Ik heb dit apparaat overigens wel gratis mogen testen. Het apparaat neemt wel een behoorlijke plek in op je wastafel, maar dat heb ik er wel voor over. De batterijduur van deze tandenborstel is ook prima. Er zitten meer dan voldoende opzetborstels bij zodat je het apparaat met het gezin kunt delen. De elektrische tandenborstel werkt via een app met bluetooth. Via de app kun je een poetsroutine instellen die bij jouw gebit past. Ik heb zeer gevoelig tandvlees, dus mijn poetsroutine staat op ‘gezond tandvlees’. Het handvat is ingesteld op een gevoelig programma, waardoor je gebit met een paar weken gezonder zou moeten zijn. Ik poets nu 2 weken elektrisch met dit apparaat en ik merk zeker verschil. Naast de elektrische tandenborstel zit er ook een monddouche bij . Ik was hier niet mee bekend, maar ik vind het nu echt ideaal. Een fris gebit na het poetsen en de monddouche. De monddouche is nog wel ff een dingetje. Het is even wennen en het vraagt om wat oefening. Maar als je het eenmaal doorhebt, is het ideaal! Ik heb tussen 2 kiezen wat meer ruimte en krijg dat niet altijd goed schoon, zelfs niet met een stokertje. De monddouche krijgt alles schoon, echt super! Kortom, fijn apparaat, goed in gebruik en de aanschaf zeker waard. Zeker gezien je het apparaat met meerdere mensen kunt gebruiken.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Veel accessoires
  • Te gebruiken met hele gezin
  • Batterijduur is prima
  • Poetsdruksensor

marleen van o 01-10-2018

Wat een prachtige set is dit! Mijn gebit voelt schoner dan ooit! Dit pakket heb ik gratis mogen testen en ik wil niets anders meer. Mijn tanden kunnen vanaf heden op meerdere manier onderhouden worden. Behalve het poetsen verwen ik mijn gebit nu ook met een monddouche. Technische snufjes zorgen ervoor dat ik feedback krijgen over het poetsen van mijn tanden. Omdat de set zo uitgebreid is kunnen wij er met het gehele gezin gebruik van maken. Niets dan lof over deze producten!

Pluspunten

• uitgebreid
  • het krijgen van feedback
  • goede reiniging

SimoneV 25-09-2018

Complete mondverzorging

De Oxyjet plus tandenborstel zeker aan te raden als je in 1 aankoop je complete gebitsverzorging wil regelen.Het is een grote doos met spullen om je gebit mooi te maken en mooi te houden. Het bevat niet alleen de monddouche, maar ook nog een tandenborstel (met een app!) met maar liefst 6 opzetborstels, plus nog 4 opzetstukken voor de monddouche. Je kan makkelijk samndoen met je partner, want de batterij van de borstel gaat lang genoeg mee en er zijn voldoende borstels meegeleverd. En de voorraad water van de monddouche is ook voldoende voor 2 beurten. Ik mocht deze set gratis testen, en dat was heel handig. Ik zou niet zo snel een monddouche aanschaffen, maar na een paar keer proberen werkt het toch heel fijn. De borstel poetst al prima, de app is leuk maar niet noodzakelijk, maar daarna nog de afronding met de monddouche maakt dat je gebit echt wel weer fijn schoon voelt. Binnenkort eens horen wat mijn tandarts ervan vindt.

Pluspunten

• compleet
  • superfijne tandenborstel
  • veel accesoires

Minpunten

• monddouche vergt enige oefening