Philips HX9924 roze - Reviews

timer, variabele snelheid
Poetsbewegingen
31000 per minuut
Druk sensor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9924 roze op Kieskeurig.nl.

stephanie1981 27-10-2017

mooi design, fris resultaat

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

heel fris poetsresultaat, grondige reiniging
verschillende opzetstukjes
mooi design
app om efficient te poetsen, de app zegt hoe lang je in welke zone moet zitten, of je te hard duwt of je teveel beweegt, het corrigeert ook achteraf als je zones te weinig hebt gepoetst
aangename trilling, beter als de tandeborstel met ronde opzetstukjes van een ander merk,
ben er fan van
wel duur voor een tandenborstel

Pluspunten

• krachtig
  • handige app
  • fris resultaat
  • aangenaam trillen

Zors 27-10-2017

De complete tandverzorging in één toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Dit is echt een fantastische tandenbortel. Elk hoekje van je gebit krijgt voldoende aandacht door de verschillende opzetstukjes.

De app is superhandig en gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Complete mondverzorging
  • Handige app

HeikiNoodle 23-10-2017

Tandarts-schoon-gevoel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Heel knap design, handig en mooi oplaadstation. Je krijgt ook een reisetui waarin ook kan opgeladen worden.
Maar wat vooral fantastisch is, is de zeer efficiënte werking van het toestel. Naar gelang je noden kies je het programma en bijhorend opzetstuk: wittere tanden, tandplak vermindering, gevoelig tandvlees of tongreiniging. Prijzig toestel maar zeker een aanrader voor wie tandverzorging belangrijk vindt. Je voelt de tandenborstel het werk doen voor jou doet.
De bijhorende app helpt je om je tandhygiëne op punt te stellen.

Pluspunten

• efficiëntie
  • design

Groentje1 22-10-2017

Prima toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Als je de doos opendoet, zie je onmiddellijk al dat het een zeer uitgebreid en verfijnd toestel is. Het poetsen zorgt voor een onmiddellijk langdurig fris gevoel, groot verschil met vroeger ouder apparaat. Met de applicatie kan je gevoelige zones aanduiden en beter behandelen. Uitstekend toestel met verschillende borstels en ook aandacht voor de tong.

Mirlo 17-10-2017

één woord WAAUW

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

het is werkelijk een nieuwe verslaving, geweldig mooi design, gemakkelijk in gebruik, bij correct gebruik meteen resultaat enz niets negatief

Pluspunten

• mooi design
  • handig
  • makkelijk op reis te nemen
  • handige oplaaddoos

Olloop18 16-10-2017

Tandenpoetsen 2.0

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Eigenlijk kan ik heel kort zijn, het is mijn nieuwe verslaving geworden..
Al bij het uitpakken was is verzot op de Philips Sonicare DiamondClean Smart. Hij heeft een supermooi design en oogt echt heel vrouwelijk.
Ik moest in het begin even wennen aan de trillingen en het in het rond spetteren maar mits wat training is dat snel opgelost.
Ik heb echt het gevoel dat mijn tanden superschoon zijn met die anti tandplak opzetborstel.
De oplader vind ik persoonlijk iets minder handig. Hij oogt mooi maar neemt nogal wat plaats in op de wastafel.
En de app...ja die is echt een verslaving geworden dus. Nu neem ik mijn IPhone ook al mee in de badkamer. Eindelijk weet ik waar ik goed poets en waar niet. En al betekent dat soms wat langer poetsen, zal ik zeker wat minder lang bij de tandarts zitten.

Pluspunten

• design
  • de verschillende opzetborstels
  • app

Esand 13-10-2017

goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Ik gebruik de tandenborstel nu een tweetal weken. Algemeen ben ik zeer positief. De tandenborstel komt met een uitgebreide handleiding waar je even de tijd moet voor nemen. Er zijn 4 verschillende borstels die automatisch herkend worden door de body. Ik was weigerachtig tov het gebruik van de app, zeker 's morgens wanneer er niet zo veel tijd is. Anderzijds merk ik dat de kinderen door de app, meer zin hebben in poetsen, beter alle tanden en vooral voldoende lang poetsen. De tanden zijn merkbaar beter gepoetst.
Positief is ook het lichtje dat aangeeft dat je te veel druk zet. De tandenborstel maakt een zacht geluid die me doet denken aan het geluid bij de tandarts. Aan het gevoel bij het poetsen moest ik even wennen, meer kriebelig dan echt schrobben. De tanden zijn merkbaar gladder, precies of de tanden gepolijst werden.
Ik heb zeer gevoelige tanden. Het is nog te vroeg om de invloed op het tandglazuur te merken. White+ heb ik nog niet veel gebruikt uit schrik voor het tandglazuur, daar kan ik nog niet veel over kwijt. Het is goed dat je de intensiteit kan instellen, de hoogste stand is voor mij te fel. De tongschraper gebruik ik dagelijks samen met de spray. Het is een leuke aanvulling.
De borstel ziet er mooi uit, de body en alle borsteltjes kunnen gewoon in het glas, dus niet al te veel gedoe. De reistas is handig.
De tandenborstel hoeft niet zo veel opgeladen te worden, maar alles is nu ook nog nieuw, geen idee hoe vlug het achteruit gaat.
Algemeen ben ik zeer positief. Het is even wennen aan het gevoel tijdens het poetsen maar de tanden zijn merkbaar gladder. Ik zou deze tandenborstel wel aanbevelen.

Pluspunten

• handige reistas
  • zet aan tot correct poetsen

Sofie82 13-10-2017

Ik voel het verschil

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Eerlijk? Ik was eerst niet helemaal overtuigd van dit toestel. Ik vond het allemaal wat ingewikkeld: een app, verschillende soorten borstels, een tongreiniger? Is dit alles wel nodig?

Na het eerste gebruik was ik echter al overtuigd. Het verschil met mijn vorige elektrische tandenborstel is ongelofelijk. Ik voelde me net alsof ik bij de tandarts buitenkwam: met een volledig gereinigd gebit. Deze borstel geeft me dus echt een goed gevoel.

Het is even wennen en uittesten met de verschillende borsteltjes en de app, maar het loont wel de moeite.

Dat de borstel geleverd wordt met een mooie reisetui is ook een meerwaarde.

Enige minpunt voor mij: het snoer van de oplader is vrij kort.

Pluspunten

• Verschillende borstels
  • Tanden voelen superschoon
  • Heel mooi design
  • Komt met mooie reisetui

Minpunten

• Duurt even voor je ermee weg bent
  • Snoer is te kort

MinnieM 12-10-2017

Erg goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Deze slimme tandeborstel is een plezier om mee te poetsen. Er zijn verschillende opzetborstel bijgeleverd die herkend worden wanneer je de kop op de body plaatst. De ingebouwde timer trilt wanneer er van zone moet veranderd worden. Wanneer er te veel druk op de borstel wordt gegeven, brandt een waarschuwinglichtje.
De tandenborstel wordt gebruikt met een bijhorende app. Deze houdt de vooruitgang bij en je kan ook doelen vastleggen. De app zou mijn inziens, wat vereenvoudigd kunnen worden. Maar na enkele keren gaat het gebruik er van beter.
De tandenborstel wordt opgeladen in een glas. Bij de set hoort ook een reisetui met bijhorende oplader, wat makkelijk is!
Deze tandenborstel is echt een aanrader, alleen al na een poetsbeurt voel en zie je een verschil, je hebt echt mooi gereinigde tanden

• Batterij gaat lang mee

geegee 11-10-2017

Stralende glimlach

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

De DiamondClean Smart tandenborstel geeft je het gevoel alsof je net van de tandarts thuis komt.
Hij is heel praktisch in gebruik. Dankzij het oplaadglas heb je geen extra glas nodig hebt om je tandenborstel in te stoppen.
Er zit ook een USB etui bij die tevens een oplader is zodat als je op reis bent, je tandenborstel steeds opgeladen is.
De app geeft goed aan waar je nog moet poetsen, of je teveel beweegt en hoelang je nog moet. Zo besef je dat een grondige poetsbeurt noodzakelijk is. Wil je eventjes wat tandpasta uitspuwen, geen enkel probleem, de app wacht even op zijn gebruiker. De tandenborstel stopt automatisch als je de aanbevolen tijd gepoetst hebt. Na het poetsen zie ik dat mijn tanden meer 'blinken' en het voelt allemaal lekker fris aan.

De tongue Care is even wennen maar na enkele keren gebruiken, ebt het kriebelend gevoel weg.
Af en toe werkt de app niet en blijft hij hangen maar na opnieuw opstarten lukt het wel. De smartphone moet wel naast jou liggen als je alles in de gaten wil houden en voor mensen die weinig plaats hebben op de lavabo kan dit wel voor problemen zorgen.

Deze tandenborstel is een aanrader en een must in jouw badkamer!

Pluspunten

• grote batterij
  • makkelijk in gebruik

adweert 11-10-2017

een pareltje onder de elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Hij is niet alleen fraai vormgegeven hij poets je tanden op iedere manier die bij je past. door de verschillende opzetborstels, ook je tong hoort hierbij. Dit komt mede door de applicatie die bij de tandenborstel hoort. Hij is hi-tech.
De pulsaties kun je ook instellen zodat je nooit te hard of te snel poets. Hoe dan ook ik zou hem iedereen aan kunnen raden

Pluspunten

• vershillende opzetborstel
  • poetsopties
  • vormgeving
  • goede batterij

vistavie2013 10-10-2017

goed gepoetst

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

super tandenborstel die echt goed poetst.
naast het goed poetsen helpt hij je ook te herinneren wanneer je naar de tandarts moet, en hoe je nog beter kan poetsen.
De tandenborstel heeft een mooi (vrouwelijk) design en heeft een lange batterijduur.
Ook super is dat hij in een handige etui zit, welke je makkelijk kan meenemen op een weekendje of op reis.
Het glazen oplaadstation in de vorm van een glas oogt bovendien ook mooi in de badkamer.

De app was wat moeilijk te downloaden en is naar mijn gevoel niet overzichtelijk. Na een tijdje lukt het wel.

Pluspunten

• grondig gepoetst met hulp
  • leuk design
  • lange batterijduur
  • makkelijk mee te nemen
  • leuke accessoires

Wendy77 02-10-2017

Een PAREL van een tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Deze tandenborstel is fantastisch!!! Origineel was hij voor mij bedoeld, maar tandenpoetsen met de Phillips Sonicare is zalig, net of je van de tandarts komt. Deze tandenborstel poetst zo zacht, maar tegelijkertijd heel grondig.
De Sonicare DiamondClean Smart ziet er leuk uit en gaat technologisch 100% mee met zen tijd. De gekoppelde app zorgt ervoor dat je meer bewust gaat poetsen.
Zulke uitvinding is volgens mij een MUST have in elk gezin, en daar Koppel ik ook het, volgens mij enige minpuntje aan. De prijs. Door de hoge prijs vrees ik dat deze parel niet toegankelijk is voor modale gezinnen. Men neemt nogal snel een goedkopere optie.... waardoor mensen nooit deze fantastische ervaring zullen meemaken.
Het hele gezin inclusief de 6jarige youngsters hebben nu een Diamante Glimlach!!

Pluspunten

• Poetst heel zacht
  • Poetst grondig

ksurmont 28-09-2017

toppertje

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

De vele extra's aan dit toestel , maakt dat deze boven alle andere tandenborstels uitsteekt.
gebruiksvriendelijk, heel mooi design en diverse poetsfuncties leiden naar een proper en glanzend gebit.

Pluspunten

• app als extra poetscontrole
  • lang standby

vlasbloem2015 25-09-2017

poetsen met App

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Tanden poetsen was nog nooit zo leuk. Met de nieuwe tandenborstel kan je nu via een App op je gsm jouw poetsprestaties volgen. Daardoor krijg je een betere poetservaring omdat je geen enkel plekje vergeet. Kortom je gebit is mooier en gezonder.