Philips HX9924 zwart - Reviews

sonisch
Geschikt voor
volwassene
Poetsstand
standaard/clean, grondige reiniging, refresh, gum care, whitening

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9924 zwart op Kieskeurig.nl.

frankdertank 13-10-2017

Kwalitatief top!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Ik ben recent in het bezit van een Sonicare HX/9924/13. Tot voorheen poetste ik met een Oral B pro 750. Hieronder enkel opvallende verschillen waardoor ik 100% voor de Sonicare kies:

- lawaai: de tandborstels zijn totaal verschillend. Terwijl de Oral B een brullend tractor lawaai maakt, maakt de Sonicare eerder een hoog pulserend subtiel geluid. Dat is veel aangenamer.

- vibraties: het aantal vibraties/min ligt een pak hoger bij de Sonicare. Hierdoor heb je een gevoel aan het tandvlees wat meer 'kriebelend' overkomt. Maar persoonlijk stoort dit me niet.

- borstel: de Sonicare heeft veel zachtere borstels vergeleken met de OralB borstels (heb verschillende modellen vergeleken). Dit is aangenamer om mee te poetsen.

- poetsresultaat: het resultaat met de Oral B is ook in orde; maar toch heb ik het gevoel dat mijn tanden nog properder aanvoelen na het poetsen met Sonicare.

- opladen. De Oral B plaats je op een oplaadstatief, de Sonicare in een glas. Beide storen me niet (zijn ok voor mij), al oogt de Sonicare oplader mooier.

- Timer: de Oral B geeft om de 30 sec een sein om van tanddeel te wisselen. Ook een 2 minuut signaal. Dan doet die gewoon door als je niet klaar bent. De Sonicare geeft geen 30" signaal en stopt bij 2'. Op we app kan je wel de timer volgen om te zien hoelang je al bezig bent. Ik ben na 2' meestal nog niet klaar met poetsen waardoor ik deze dan opnieuw moet opstarten. Dat vind ik wat vervelend.

- De sensorfunctie: Sonicare heeft een nuttige sensorfunctie die aangeeft wanneer je te hard op de borstel drukt. Oral B heeft dit (op de mijne) niet.

- De app functie is een leuke optie voor wie extra poetsbegeleiding wil. Toch zijn er voor mij enkele minpunten: de app herkent regelmatig het verkeerde gebitsdeel (wisselt onder en boven). Ook indien je na 2 minuten nog niet klaar en (en dus de tandborstel opnieuw moet opstarten) begint deze terug van 0 te tellen. Wanneer je dan (na minder dan 2 minuten) stopt geeft ze aan dat je nog niet alle tandvlakken gedaan hebt en je dient verder te doen.. dat vind ik storend.

Maar al bij al kies ik de Sonicare 'all time' boven de Oral B. Het aangenaam gevoel tijdens het toetsen en het resultaat achteraf steken er met kop en schouders bovenuit!

Pluspunten

• zachte borstel
  • zeer goed poetsresultaat
  • design van opladen

Minpunten

• app
  • geen 30' aftelfunctie

Rtbb 15-01-2021

Goede tandenborstel. Heel veel spam mail.

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Tandenborstel goed. Nu kappen met de spam voor een review. Krijgt extra garantie als je je mailadres opgeeft.

Weetniet123 10-01-2021

Het apparaat zelf werkt geweldig.

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Wat ik echt goed vind is de grote van de mondstukken, je beslaat makkelijk meerdere tanden tegelijk.
Je tanden voelen echt schoon aan.

Wat ik mis is meer mogelijkheden in de app.
Als je het apparaat nu een tweede keer aanzet om overgeslagen stukken te doen telt de app het als een tweede poetsbeurt.
Het zou beter zijn als je zolang je nog wil doorwerken dit binnen de ene beurt geteld wordt.

Handig is dan bijvoorbeeld als je een verkeerd getelde beurt kunt wissen bijvoorbeeld.
Of dat je handmatig kunt aangeven zodra je klaar bent.

Dolphin 8 03-01-2021

Poetst goed maar je kunt niet overal komen

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

De app-connectie werkt niet. Philips geeft hier commercieel hoog van op, maar komt belofte niet waar ( app kan apparaat niet vinden ????). Mooi model, poetst goed ( beter dan ouder model), maar helaas is de borstel zo groot dat ik niet elke plek voldoende kan bereiken. Na 1 maand gebruik is de white-borstel ook al aardig versleten! Dat geeft over de kwaliteit te denken.

Vogelsoorten 21-12-2020

Poetsen met gemengd resultaat.

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

De tandenborstel is nagenoeg stil, je voelt hem trillen. Poetsen gaat snel, en men krijgt veel hulp van de goeie app op mijn telefoon. Zou hem 5 sterren hebben gegeven als de opzet borstels niet zo groot waren. Mijn vorige tandenborstel had ronde borstel koppen, wat voor mijn makkelijker mee te poetsen is.

Anoniem 24-10-2020

accu loopt leeg in de box op reis , rampzalig !

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Slecht: - accu loopt leeg in de box op reis, opladen duurt dan 8 uur, kan je tanden dan niet poetsen.
- na 1 week gebruik thuis moet deze al weer opgeladen worden (8uur) terwijl met de oude tandenborstel deden wij er 3 weken mee.

Anoniem 11-08-2020

Fijne borstel!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Maakt je tanden super glad en schoon. Fijn om bij te houden welke plekken je goed gepoetst hebt via de app.

ArjaVanHessen 14-08-2018

Doet goed wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Omdat mijn bagage, incl mijn oude Sonicare, in Mexico-City was achter gebleven en omdat mijn mondhygiëniste zeer tevreden was over mijn poetsen sinds het gebruik ervan, besloten weer een sonicare te kopen. Ditmaal een nieuwere en luxere versie. Apparaat doet wat ie geacht wordt te doen, de bijbehorende app is ok en stimuleert het op juiste wijze poetsen. Overall dus zeer tevreden. Wat niet duidelijk is, is het verschil tussen de verschillende poetsmogelikheden (ultra white, gumble, etc.) De app geeft wel te denken over de privacy. Zou best meer willen betalen als Philips zou beloven niets met die gegevens te doen, anders dan voor verbetering van het product). Wat erg jammer is, is dat de connectiviteit van mijn iPad/iPhone en de tandenborstel niet goed werkt. Als je begint met poetsen en dan de app opent, krijg je geen verbinding meer (zet het apparaat aan: terwijl ik dus sta te poetsen) en dat het lijkt of je of je iPhone of je iPad kunt verbinden maar deze twee niet door elkaar kunt gebruiken. Verder dus erg tevreden :-)

Lenny 26-10-2017

Prachtig design tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Bij het openen van de doos merk je onmiddellijk jet prachtig design. De doos bevat alleen laar verrassingen: verschillende opzetstukken, mondspray en een handige reistas met usb lader.
Al na het 1ste gebruik lerkte ik op dat mijn tanden veel gladder aanvoelden. Het is wel even wennen aan de trillingen die je in verschillende standen kan plaatsen.
Persoonlijk ben ik niet zo een fan van de app. Bluetooth en locatie dienen aan te staan plus het duurt wel even voor mijn gsm de tandenborstel terugvindt.
Ondertussen gebruik ik hem al mzer dan een maand en zou niet meer willen veranderen van tandenborstel

• Verschillende opzetstukken

Minpunten

• App

vickyvdv 25-10-2017

Elektrisch poetsen 2.0

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Ik poetste al een hele tijd elektrisch dus dacht dat het verschil niet echt enorm groot kon/zou zijn. Wat ik echter wel een heel verschil vond en ik als een groot pluspunt zag was de bijhorende app. Bij het openen van het pakket viel mij direct de kwaliteit en 'luxe' uitstraling van de Philips DiamondClean Smart op. De zwarte versie met alle bijhorende accessoires ziet er erg mooi en kwalitatief uit! Ik keek dan ook erg uit naar mijn eerste 'test'. Ik koos voor de eerste poetsbeurt de 'premium plaque defense borstel uit met bijhorend programma. Het feit dat er verschillende opzetstukjes en programma's zijn vind ik alvast een pluspunt. Mijn eerste poetsbeurt was wel een hele aanpassing. Het gevoel is totaal anders dan bij mijn vorige elektrische tandenborstel en was wel echt een beetje een knoeiboel! Ik heb ondertussen geleerd dat het belangrijk is je mond zoveel mogelijk dicht te houden (om spatten te voorkomen) en te vertrouwen op de app om er zeker van te zijn dat je alle plaatsen goed gepoetst hebt. Het is erg handig dat je via de app je poetsbeurt kan volgen en de nodige aanwijzingen krijgt. De app geeft aan wanneer je je borstel teveel beweegt en je teveel druk op je tanden zet. Het geeft een meer vibrerend gevoel maar dit went heel snel. Ik vond dit in het begin heel raar maar als je dan achteraf je tanden bekijkt en voelt is het wel echt een veel betere manier van poetsen. Het voelt aan als na een tandartsbezoek. Ik ben alvast vol lof over deze tandenborstel. Het is een totaal ander gevoel, veel zuiverder en ook zijn mijn tanden beduidend witter geworden na enkele poetsbeurten.

Pluspunten

• design
  • tandartsgevoel
  • verschillende opzetstukjes en programma's
  • opbergdoosje

Djkingo 24-10-2017

Een Tandenborstel die met z'n tijd mee is

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Ik gebruik de Philips Sonicare DiamondClean Smart elektrische sonische tandenborstel nadat ik jaren gepoetst heb met Oral-B.

Sinds ik mijn tanden met deze tandenborstel poets, merk en voel ik duidelijk het verschil. Met de Philips Sonicare DiamondClean Smart elektrische sonische tandenborstel heb ik eindelijk het gevoel dat ik mijn tanden echt reinig. Ik heb begin is het erg wennen omdat de tandenborstel veel anders aanvoelt dan bij andere merken of bij het gebruik van een klassieke elektrische tandenborstel. Het beweegt en trilt meer.

Als je de app download zie je wat de Philips Sonicare DiamondClean Smart verbeterd en krijg je persoonlijke begeleiding door de Smart technologie.

Erg handig is de druksensor die de Philips Sonicare bevat je kan ook niet meer te hard poetsen/duwen op je tanden want dan stopt hij met werken en geeft een "waarschuwing".

Ik ben zeer tevreden met deze tandenbostel en blijf lekker poetsen met deze Philips Sonicare !

Andere pluspunten:

De tandenborstel heb ik pas na 3 weken gebruiken moeten opladen

Je kan je tandenborstel op laden via het meegeleverde oplaadglas of via de handige reisetui met USB

De drie intensiteitsniveaus zijn in eerste instantie even wennen maar eenmaal gewent poetst dit fantastisch

De verschillende poetsstanden en opzetborstels een ware aanvulling voor een compleet goed mondgevoel

Design van het toestel is fantastisch trendy en van deze tijd!!

Bedankt

Stevoxx 20-10-2017

super tevreden !

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Tandvleesproblemen heb ik al jaren, mijne paradontoloog is zeker niet mijne vriend. Als ik kan voorkomen dat ik daar nog naartoe moet, dat is mij veel waard. Dus gaan we dat eens gaan proberen met deze tandenborstel. Eerst de manual lezen, alles eens goed bekijken en opladen voor eerste gebruik. Ben mijne nieuwe tandenborstel nu even aan het gebruiken. Het is aanpassen in het begin,mijn appje was precies niet happy de eerste keren: minder druk zetten, minder bewegen. Dus nu probeer ik te doen wat hij zegt. Probleempje dat ik heb is wel dat mijn app niet juist aangeeft waar ik aan het poetsen ben. Weet niet hoe dat komt. Soms ben ik klaar, heb ik al mijn tanden gedaan maar geeft ie maar de helft aan. Enige wat je kan doen om dit te voorkomen is niet zelf kiezen waar je poetst, maar volgen wat je app aangeeft. Het is wel een leuk " hebbedingetje". Tanden voelen lekker glad aan. Batterij gaat precies ook wel lang mee. Eens als je weet hoe je deze oplaadt toch. Eerste keer ( oke, manual niet goed gelezen), was ik maar aan het proberen de tandenborstel op de oplader te zetten. Dat lukt niet, daarom dient dat leuke glas dat erbij zit dus! Na enkele dagen testte ik de verschillende opzetborstels eens, (heb een favoriete maar ze zijn allemaal wel okay), verschillende intensiteitsniveaus en verschillende poetsstanden. Eerst nam ik die voor tandvleesproblemen, maar heb gemerkt dat ik met de eerste stand toch beter af ben.Toestel heeft een leuk design, ik heb de zwarte, dus moet zeker niet in de kast weggestoken worden. Mijne staat mooi op mijn wasbak. Ben happy! Een aanrader om te kopen.

Pluspunten

• gladde tanden
  • lange batterijduur
  • mooi design
  • leuke app

hayes 16-10-2017

Ne een period evan wennen nu helemaal overtuigd

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Eerlijk, na enkele dagen deze tandenborstel gebruiken, ben je verkocht.

Het is even wennen. Ik gebruik al jarenlang een ronde tandenborstel. Het is even wennen aan deze Philips, door het soort borstels, maar nog meer door snelle trillen. Zeker tijdens de eerste poetsbeurten vliegt er soms wat tandpasta in het rond...

Het apparaat voelt heel erg gesofisticeerd aan. De behuizing is mat en ligt perfect in de hand. Alles voelt solide alhoewel het een hoogtechnologisch product is.

De app heb ik tot nu toe trouw gebruikt. Ik merk wel dat hij niet altijd perfect registreert waar ik aan het poetsen ben. Het lijkt een 'spelletje' maar het zorgt er wel voor dat je goed poetst. Wat heel erg opvalt is dat zelfs na een paar dagen de hoeveelheid tandplak heel erg verminderd is! De Sonic tandenborstel doet gewoon effectief wat hij belooft.

De batterijduur is gewoon goed. Ik poets langer dan voorheen en kwam zowat een week toe. Opladen is eenvoudig. Je plaatst het bijgeleverde glaasje op de oplader en plaatst je tandenborstel in het glas. Je kan trouwens ook via het bijgeleverde reisetui opladen. Daar stond ik echt van te kijken. Het reisetui heeft een stekker, je plugt die in het stopcontact en de borstel laadt op terwijl hij gewoon in het etui ligt!

De tandenborstel herkent zelf welke borstel je opzet en past automatisch het programma aan. Al kan je wel nog zelf ingrijpen en de intensiteit en programma aanpassen. Veel makkelijker wordt het niet. Soms herkent het apparaat niet meteen welke borstel, maar na enkele keren lukt het wel.

Natuurlijk kan je niet rond de hoge prijs. Of die het waard is moet ieder voor zich uitmaken. Dit model zou of een goedkopere variant uit de Diamondclean reeks. Desalniettemin, een top product! Binnen de week voel je verschil. Dat is gewoon zo.

Pluspunten

• batterijduur
  • kwalitatieve feel
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs
  • breekbaar glas om op te laden

Lenny 15-10-2017

Prachtig design tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Zeer goede tandenborstel. Mijn tanden voelden nog nooit zo proper aan.
Al bij het openen van de doos kijk je je ogen uit. Wat een design. De prachtige meegeleverde reisetui is meer dan makkelijk om mee te nemen en zelfs op vakantie kan je zo bijna professineel je tanden poetsen.
Voor elk mondprobleem is et een opzetstuk voorzien. Heb je last van tandplak neem je de ene, wil je wat wittere tanden dan neem je een ander. Zelfs aan de tong wers er gedacht.
Voor mij is de app niet zo handig in gebruik. Bluetooth en locatie aanzetten ol dan vervolgens enige tijd geduld te moeten hebben alvorens gsm en tandenborstel elkaar terugvinden.
Maar ook zonder deze app is dit een prachttoestel.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken

Minpunten

• App

wiwivdm 13-10-2017

knap design geruisloos toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

de tandenborstel heeft een strakke moderne look en design. de matte zwarte kleur is cool en het handvat ligt supergoed in de hand. het opladen gebeurt door hem gemakkelijk in een glas te leggen. Zeer innoverend gevonden. Heel aangenaam is het bijna geruisloos poetsen wanneer de tandenborstel aanstaat. de app ondersteunt het poetsen en nodigt uit om zeker minstens 2 minuten te poetsen. Hij geeft ook duidelijk de gebieden aan waar beter gepoetst kan worden. in vergelijking met mijn vorige elektrische tandenborstel is deze echt vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Er zijn verschillende programma's mogelijk en er is ook een mogelijkheid om uw tong te schrapen. een aanrader en plezier om te tanden dagelijks te reinigen. Deze tandenborstel maakt van tanden poetsen een plezierig moment

Pluspunten

• geruisloos
  • modern design
  • poetst grondig

Joepc 11-10-2017

poetst geweldig en schoon!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Voor wij deze borstel gebruikten gebruikten wij een andere elektrische tandenborstel.
Onze persoonlijke mening is dat onze tanden schoner en beter gepoetst aanvoelen dan met de oral b pro. ook heb ik het idee dat je overal beter bij kan. Onze dochter (8jaar oud) poetst beter haar tanden dankzij de timer. ook geeft de borstel aan wanneer je van quadrant moet verwisselen zodat je geen plekje overslaat.

Zelf merk ik dat ik vaker mijn tanden poets dan voorheen, en denk er dan ook aan om een tweede aan te schaffen voor beneden zodat ik niet steeds naar boven hoef te gaan om mijn tanden te poetsen.

het oplaadglas is mooi om te zien!

Bianca011206 11-10-2017

poetst geweldig en schoon!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

het oplaadglas is mooi om te zien!

KristofT 10-10-2017

Must have tandenborstel voor iedereen!!!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Bij het open maken van de doos zie je direct wat voor een prachtige tandenborstel het is. Vier verschillende borsteltjes, een knap glas met oplader en nog eens een reisoplader. Completer kan het niet zijn ! Alles is netjes afgewerkt en de tandenborstel zelf ligt goed in de hand. Hij herkent automatisch het juiste opzetstukje. Daarna de app geïnstalleerd zonder probleem. Hij herkende direct de diamondclean. Ik vind het echt wel een meerwaarde dat je kan zien waar je al dan niet slecht poetst. Ook wanneer je te hard poetst geeft hij een signaal. Alles is gewoon top. Hopelijk krijg ik er wittere tanden door maar dat is nog afwachten.
De eerste poetsbeurten zijn alvast positief! Verder vind ik de tongschraper ook een leuke aanvulling. Ik ben alvast heel enthousiast over het toestel!!!
Ondertussen al elke dag de tanden gepoetst en je merkt en voelt aan de tanden dat ze properder en langer glad aanvoelen. Ook de tongschraper doet goed zijn werk, de adem blijft heel lang fris!! De app houd alle poetsbeurten goed bij en ziet eventuele slijtage van de borstels!!

Pluspunten

• Langdurige glade en zuivere tanden.
  • Ligt goed in de hand.
  • App assisteert je bij het poetsen!

gewiktengewogen 10-10-2017

Waw!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Philips Sonicare hoefde mij eigenlijk niet meer te overtuigen. Sinds 2016 heb ik de Flexcare+ in gebruik en ik ben razend enthousiast.
Wat mij vooral triggerde om de DiamondClean Smart te proberen, was de belofte dat dit model wittere tanden kon bezorgen. Ik viel bovendien bijna van mijn stoel toen ik las dat er zelfs een app aan verbonden is om je poetservaring nog te verbeteren.

De DiamondClean Smart heeft zoveel snufjes dat ik bijna niet weet waar te beginnen!

Eerst en vooral: niet meer aanwezig in deze versie is de UV reiniger. Ik vind het geen groot gemis. De UV lampjes in mijn vorige Sonicare gaven er na anderhalf jaar reeds de brui aan. Het maakt het oplaadstation bovendien onnodig groot.

De Diamondclean daarentegen heeft een herlaadglas. Praktisch en veel mooier voor het oog. Je hebt meteen een glas om je mond te spoelen, je hoeft niet langer te mikken om je tandenborstel in het laadpunt te koppelen (gewoon in het glas en klaar is kees!) en het staat mooier in de badkamer. Als ik onhandig ben en mijn glas laat vallen, hoef ik bovendien niet te treuren: in de webshop kan ik gewoon een nieuwe exemplaar bestellen!

De app. Hoewel ik erg hou van technische snufjes is deze app voor mij net iets te veel van het goede. Uit nieuwsgierigheid heb ik hem uiteraard wel geïnstalleerd en gebruikt, maar ik vind het een héél gedoe. Ten eerste heb je niet steeds je smartphone bij de hand in de badkamer en volg je dus niet steeds op het schermpje of je goed bezig bent. Wie een nogal hectische ochtendspits heeft (zoals mezelf) komt daar gewoon niet toe! De tandenborstel onthoudt de vorige poetsbeurten wel een tijdje, maar als je niet op tijd in de buurt komt met de smartphone, worden de gegevens niet gesynchroniseerd en ben je dus die info kwijt. Dé grote troef van de app is natuurlijk dat je meteen kan zien of je je hele gebit goed hebt gepoetst en als je dat niet meteen zit, is het een beetje vijgen na Pasen natuurlijk...
De app volgt onder andere je poetsbeweging en geeft aan of er gebieden zijn die je niet voldoende hebt gepoetst. Dat is uiteraard handig, maar nogmaals: je moet dan wel je smartphone bij hand hebben!
Er wordt tevens aangegeven of je te hard poetst of teveel beweegt! Ook als je app niet gebruikt, wordt aangegeven of je teveel druk zet. De ring onderaan de tandenborstel gaat paars branden en het handvat trilt. Ik bleek teveel te bewegen en heb uit de app dus wel de conclusie kunnen trekken dat ik mijn tandenborstel wat stiller moet houden (soms denk ik nog dat ik manueel aan het poetsen ben blijkbaar!)
Naast deze snufjes, kan je via de app ook je tandartsafspraken bijhouden en extra producten bijbestellen.

De Diamondclean ligt makkelijk in de hand, net als zijn collega van de Flexcare. Er wordt duidelijk aangegeven hoe het met de batterij gesteld is. Volledig opgeladen gaat de batterij bovendien ook erg lang mee ( 2 weken). Wie zijn oplader niet bij de hand heeft, hoeft dus niet onmiddellijk te panikeren.

Je oplader vergeten wordt trouwens ook erg moeilijk: als je je reisetui gebruikt, hoef je je daar al geen zorgen over te maken want de oplader zit hierin verwerkt !

De verschillende poetsstanden en bijhorende borstels:

Clean : om tandplak tegen te gaan. Ik ben er tevreden van. Maar zelf heb ik weinig of geen last van tandplak, dus ik kan er me niet verder over uitspreken.

Gum Health : ik heb vaak last van bloedend tandvlees. Als ik poets met deze stand, lijkt dit inderdaad te verbeteren.

White+: mijn hoop op wittere tanden moet ik helaas laten varen. Witter zijn mijn tanden voorlopig niet geworden. De naam white+ is in dat opzicht misschien niet zo goed gekozen. Je denkt dat je kans maakt op wittere tanden, maar eigenlijk is deze stand vooral geschikt voor mensen die vlekjes op hun tanden hebben en deze daarmee (wel ?) kunnen verwijderen of verminderen. Ik heb (gelukkig) geen vlekjes, dus kan er ook niets verwijderd worden. Toch een ietsiepietsie teleurgesteld omdat ik écht hoopte op wat wittere tanden.

TongueCare: wow! Voor mij toppie. Hoewel ik met deze opzetborstel af en toe serieus last heb van kriebels (ja het kietelt), vind ik hem wel héél geslaagd. Geen vieze tong meer, dus dat kan alleen maar positief zijn. Na ettelijke kopjes koffie of een gekruide maaltijd durf ik wel eens last hebben van een ‘stinkbek’ dus deze borstel komt als geroepen. De anti-bacteriële tongspray die bijgeleverd wordt, versterkt het effect alleen maar! Hiep hoi!

Een indicatielampje geeft aan wanneer het tijd wordt om je borstel te vervangen. Handig, want ik durf al eens te vergeten hoe lang het is geleden.

Besluit: ik blijf ervan overtuigd dat Philips een fantastisch gamma heeft voor wat betreft de tandenborstels. Het is wel even schrikken als je de prijs van de DiamondClean Smart te zien krijgt. Het blijft enorm veel geld, ook al krijg je er een prachtig design, handige snufjes en een erg goede tandenborstel voor in de plaats !

Pluspunten

• mooi design
  • lange batterijduur

Minpunten

• prijzig
  • smartphone niet altijd in de buurt

eeff 10-10-2017

efficient en luxe

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Gemakkelijk in gebruik, duidelijke instructies. Deze zeer mooie design tandenborstel is een luxe product. Maar werkt wel zoals ze beloven. Zeer efficient, mijn tanden zien en voelen beter verzorgd aan ivm een gewone elektrische tandenborstel. Via een app kan je volgen welke tanden je moet poetsen en of je ze voldoende gepoetst hebt. Door het gebruik van de 'slimme' opzetborsteltjes weet je tandenborstel welk programma je gebruikt; white+ ben ik nu aan het gebruiken en het is een lang programma maar mijn tanden zien er witter uit!
bijgevoegd in de verpakking is ook een mooie harde case waar je de tandenborstel kan opladen en vervoeren. Voor dagelijks gebruik heb je een glas die past op je oplader. stijlvol en praktisch. Batterij gaat zeer lang mee (meer dan 3 weken)

Pluspunten

• luxe disign
  • intensieve verzorging