Philips HX9924 - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar
Poetsbewegingen
31000 per minuut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 62 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Warner 22-09-2017

Wsuw! Dít is het nieuwe poetsen!

Sinds jaar en dag ben ik een Oral-B gebruiker. Tot gisteren. Na het uitproberen van de Diamond Clean Smart van Philips ben ik helemaal om. Ten eerste het design. De subtiel verlichte knopjes die gaan branden als je de borstel oppakt, de mooie elegante vormgeving, het oplaadglas... De grip van de borstel is ondanks het glad ogende oppervlak heel stevig. Ik gebruik de borstel icm de app, waardoor ik tijdens het poetsen feedback krijg. Voor de kinderen is er een aparte app; geweldig! Eindelijk maken de kinderen de twee minuten poetsen zonder klagen vol.
Dan de poetsresultaten: nooit eerder zulke gladde tanden gehad. De vorm van een ouderwetse tandenborstel is ook veel fijner dan zo’n rond borsteltje.
Tot slot maakt de mooie reisset met USB-lader de boel compleet.

Pluspunten

• App met feedback, ook een variant voor kinderen
  • Hele schone tanden

Minpunten

• Duur maar is zijn geld wel waard
Geschreven voor: Philips HX9924

PaulArts 22-09-2017

Fantastisch innovatief aparaat

Het product is zeer innovatief, prachtig vormgegeven en handig in gebruik.

De App voor Android en IOS is erg handig en geeft zeer goed inzicht in hoe je het poetsen kan verbeten.

Wat erg chique is, is het oplaadglas, erg handig ook!

De reisetui met USB lader zorgt ervoor dat je ook op reis kan genieten van een ultieme poetservaring. Ik ben erg on de indruk!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Makkelijk opladen middels glas
  • Reis etui met USB lader
  • App voor Android & IOS

Minpunten

Geschreven voor: Philips HX9924