Philips HX9924 - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar
Poetsbewegingen
31000 per minuut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

vlasbloem2015 25-09-2017

poetsen met App

Tanden poetsen was nog nooit zo leuk. Met de nieuwe tandenborstel kan je nu via een App op je gsm jouw poetsprestaties volgen. Daardoor krijg je een betere poetservaring omdat je geen enkel plekje vergeet. Kortom je gebit is mooier en gezonder.

Minpunten

• prijs

mamavan2 23-09-2017

professionele poetscoach in huis

Dit voelt aan als een professionele poetsbeurt thuis. De intense trillingen waren even wennen, maar geven nadien een heel clean gevoel, alsof je net van de tandarts komt. De app is even wennen, maar is een geweldige hulp om geen gebieden over te slaan. Je kan nadien corrigeren, en de overgeslagen gebieden worden heel doeltreffend aangepakt. De app houdt eveneens bij of je flost, mondwater gebruikt en de speciale tongcleanopzetstukje gebruikt. Ik kan nu alvast niet meer zonder. Geen gewone tandenborstels meer voor mij!

Pluspunten

• doeltreffend
  • makkelijk in gebruik

Warner 22-09-2017

Wsuw! Dít is het nieuwe poetsen!

Sinds jaar en dag ben ik een Oral-B gebruiker. Tot gisteren. Na het uitproberen van de Diamond Clean Smart van Philips ben ik helemaal om. Ten eerste het design. De subtiel verlichte knopjes die gaan branden als je de borstel oppakt, de mooie elegante vormgeving, het oplaadglas... De grip van de borstel is ondanks het glad ogende oppervlak heel stevig. Ik gebruik de borstel icm de app, waardoor ik tijdens het poetsen feedback krijg. Voor de kinderen is er een aparte app; geweldig! Eindelijk maken de kinderen de twee minuten poetsen zonder klagen vol.
Dan de poetsresultaten: nooit eerder zulke gladde tanden gehad. De vorm van een ouderwetse tandenborstel is ook veel fijner dan zo’n rond borsteltje.
Tot slot maakt de mooie reisset met USB-lader de boel compleet.

Pluspunten

• App met feedback, ook een variant voor kinderen
  • Hele schone tanden

Minpunten

• Duur maar is zijn geld wel waard

PaulArts 22-09-2017

Fantastisch innovatief aparaat

Het product is zeer innovatief, prachtig vormgegeven en handig in gebruik.

De App voor Android en IOS is erg handig en geeft zeer goed inzicht in hoe je het poetsen kan verbeten.

Wat erg chique is, is het oplaadglas, erg handig ook!

De reisetui met USB lader zorgt ervoor dat je ook op reis kan genieten van een ultieme poetservaring. Ik ben erg on de indruk!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Makkelijk opladen middels glas
  • Reis etui met USB lader
  • App voor Android & IOS