Philips HX9924 - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar
Poetsbewegingen
31000 per minuut

Beoordeling op basis van 73 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wendy77 02-10-2017

Een PAREL van een tandenborstel

Deze tandenborstel is fantastisch!!! Origineel was hij voor mij bedoeld, maar tandenpoetsen met de Phillips Sonicare is zalig, net of je van de tandarts komt. Deze tandenborstel poetst zo zacht, maar tegelijkertijd heel grondig.
De Sonicare DiamondClean Smart ziet er leuk uit en gaat technologisch 100% mee met zen tijd. De gekoppelde app zorgt ervoor dat je meer bewust gaat poetsen.
Zulke uitvinding is volgens mij een MUST have in elk gezin, en daar Koppel ik ook het, volgens mij enige minpuntje aan. De prijs. Door de hoge prijs vrees ik dat deze parel niet toegankelijk is voor modale gezinnen. Men neemt nogal snel een goedkopere optie.... waardoor mensen nooit deze fantastische ervaring zullen meemaken.
Het hele gezin inclusief de 6jarige youngsters hebben nu een Diamante Glimlach!!

Pluspunten

• Poetst heel zacht
  • Poetst grondig

Minpunten

• Prijslijk voor een tandenborstel

zonnebeke 01-10-2017

Overtreft de verwachtingen - Perfect

Deze tandenborstel overtreft ruimschoots mijn verwachtingen:
- uitstekend poetsresultaat
- app is handig om je op kleine fouten te wijzen
- mooie en handige reisetui

Het poetsresultaat overtreft ruimschoots mijn verwachtingen. Mijn tanden zijn merkbaar gladder. De app wees mij op een aantal kleinere foutjes. Maar dankzij deze tips, poets ik nog wat beter.
Ik moest op controle bij de tandarts en kreeg eerder al positieve feedback over mijn poetsgedrag, maar nu kreeg ik de 1° prijs en een grote pluim voor het uitstekend poetsen :)

Het design vind ik super: het oplaadbare glas lijkt helemaal niet eens op een laadstation. De batterij gaat zeker voldoende lang mee.
De verschillende poetsintensiteiten zijn handig.
De 4 soorten borstels en de 3 intensiteiten zorgen ervoor dat je met deze set ieder gebit perfect gereinigd krijgt.
Niet goedkoop, maar toch wil ik niet meer zonder. Het verschil met een klassieke elektrische borstel is enorm.
Mijn kinderen krijgen deze set weldra ook voor aan hun wastafel, zodat ook zij hun gebit de beste zorgen kunnen geven.

Thebrush 29-09-2017

Super

Deze elektrische tandenborstel heeft het allemaal: prima poetsen dankzij de verschillende programma's, opvolging met een App en een super ergonomie.

Pluspunten

• Super ergonomie
  • Poetst grondig
  • Lange accuduur

ksurmont 28-09-2017

toppertje

De vele extra's aan dit toestel , maakt dat deze boven alle andere tandenborstels uitsteekt.
gebruiksvriendelijk, heel mooi design en diverse poetsfuncties leiden naar een proper en glanzend gebit.

Pluspunten

• app als extra poetscontrole
  • lang standby

Minpunten

• geluid

vdab1969 26-09-2017

totale poetservaring

Zoals alles in het leven verandert er van alles . Met deze nieuwe tandenborstel van Philips gaat men daar dan ook een stuk met mee. Om nog een beter resultaat te bekomen van onze poetsbeurt, heeft Philips de tandenborstel met mijn gsm verbonden via een App. Nu kan ik mijn poetsbeurt volgen op mijn gsm om een 100% mooie reiniging te bekomen. Vraag je je wel eens af welke poetsstand en intensiteit je moet gebruiken? Dat is niet meer nodig. Een microchip in de opzetborstel geeft aan de DiamondClean Smart door met welke instellingen je poetst. Als je bijvoorbeeld een opzetborstel voor tandvleesverzorging op het handvat klikt, weet de tandenborstel exact welke poetsstand en intensiteit optimaal zijn voor het reinigen van je tandvlees. Je hoeft alleen nog maar op de aan-uitknop te drukken. Poetsen is nog nooit zo leuk geweest.

Pluspunten

• totale poetservaring

Minpunten

• prijs

superdave 25-09-2017

Slim poetsen met knap resultaat

Deze tandenborstel wordt geleverd met heel wat accessoires die zorgen voor een totaalbeleving.

Met de 3 meegeleverde opzetborstels kies je waar je tijdens het poetsen de nadruk op wil leggen: wittere tanden, minder tandplak of gezond tandvlees. Ik gebruik ze afwisselend. Je kan ze met groot gemak verwisselen. De meegeleverde tongcleaner met bijhorende spray zorgen voor een superfris gevoel.

Tijdens het poetsen spat de tandpasta af en toe wel beetje in het rond, maar eigenlijk is dat bij elke elektrische tandenborstel wel zo. Na het poetsen voelt het gebit fris aan.

Een goede tandenborstel dus met goede poetsresultaten. Maar niet enkel die resultaten maken van deze tandenborstel een topper. Zoals de naam van het product zegt is dit een slimme tandenborstel. En daar maakt hij echt het verschil met andere elektrische tandenborstels. Via de app (die ik downloadde op mijn smartphone - verbinden doe je via bleutooth) krijg je tijdens het poetsen direct feedback. De poetsbeurt wordt perfect getimed, je krijgt melding of je teveel beweegt met de tandenborstel of iets te hard drukt. Na de poetsbeurt krijg je direct te zien of er bepaalde zones te weinig gepoetst zijn en kan je die zones direct aanpakken. Verder staat de app vol van extra info rond tandenpoetsen.

Ik vind dit toestel zijn geld zeker waard. Het blijft een beetje investeren, maar je krijgt er heel wat voor terug. Een draadloos oplaadsysteem in de vorm van een trendy glas inbegrepen.

Pluspunten

• mooi design
  • ondersteuning door app
  • veel accessoires

vlasbloem2015 25-09-2017

poetsen met App

Tanden poetsen was nog nooit zo leuk. Met de nieuwe tandenborstel kan je nu via een App op je gsm jouw poetsprestaties volgen. Daardoor krijg je een betere poetservaring omdat je geen enkel plekje vergeet. Kortom je gebit is mooier en gezonder.

Minpunten

• prijs

mamavan2 23-09-2017

professionele poetscoach in huis

Dit voelt aan als een professionele poetsbeurt thuis. De intense trillingen waren even wennen, maar geven nadien een heel clean gevoel, alsof je net van de tandarts komt. De app is even wennen, maar is een geweldige hulp om geen gebieden over te slaan. Je kan nadien corrigeren, en de overgeslagen gebieden worden heel doeltreffend aangepakt. De app houdt eveneens bij of je flost, mondwater gebruikt en de speciale tongcleanopzetstukje gebruikt. Ik kan nu alvast niet meer zonder. Geen gewone tandenborstels meer voor mij!

Pluspunten

• doeltreffend
  • makkelijk in gebruik

Warner 22-09-2017

Wsuw! Dít is het nieuwe poetsen!

Sinds jaar en dag ben ik een Oral-B gebruiker. Tot gisteren. Na het uitproberen van de Diamond Clean Smart van Philips ben ik helemaal om. Ten eerste het design. De subtiel verlichte knopjes die gaan branden als je de borstel oppakt, de mooie elegante vormgeving, het oplaadglas... De grip van de borstel is ondanks het glad ogende oppervlak heel stevig. Ik gebruik de borstel icm de app, waardoor ik tijdens het poetsen feedback krijg. Voor de kinderen is er een aparte app; geweldig! Eindelijk maken de kinderen de twee minuten poetsen zonder klagen vol.
Dan de poetsresultaten: nooit eerder zulke gladde tanden gehad. De vorm van een ouderwetse tandenborstel is ook veel fijner dan zo’n rond borsteltje.
Tot slot maakt de mooie reisset met USB-lader de boel compleet.

Pluspunten

• App met feedback, ook een variant voor kinderen
  • Hele schone tanden

Minpunten

• Duur maar is zijn geld wel waard

Warner 22-09-2017

Wauw! Dit is het nieuwe poetsen!

Tot slot maakt de mooie reisset met USB-lader de boel compleet.

Filiz78 22-09-2017

Het nieuwe poetsen met power!

Wat een kracht! Ik heb na het gebruik zeker een veel schoner gevoel, mijn gebit voelt super schoon aan en witter, kleine vlekjes zijn verdwenen en dat al na 2x poetsen. Wat een power! Geweldig. Het verbinden met Bluetooth met mijn telefoon is niet zo simpel, is me nog niet gelukt. Het veranderen van de standen is niet zo makkelijk, dan moet je de tandenborstel eerst uitzetten.

PaulArts 22-09-2017

Fantastisch innovatief aparaat

Het product is zeer innovatief, prachtig vormgegeven en handig in gebruik.

De App voor Android en IOS is erg handig en geeft zeer goed inzicht in hoe je het poetsen kan verbeten.

Wat erg chique is, is het oplaadglas, erg handig ook!

De reisetui met USB lader zorgt ervoor dat je ook op reis kan genieten van een ultieme poetservaring. Ik ben erg on de indruk!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Makkelijk opladen middels glas
  • Reis etui met USB lader
  • App voor Android & IOS

Anoniem 22-09-2017

Fantastisch innovatief aparaat

Het product is zeer innovatief, prachtig vormgegeven en handig in gebruik.

Wat erg chique is, is het oplaadglas, erg handig ook!