Philips DiamondClean Smart HX9924/03 Elektrische sonische tandenborstel met app

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DiamondClean Smart HX9924/03 Elektrische sonische tandenborstel met app op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

goudzwaard4592 29-10-2017

Fijne sonicare borstels met "dure" snufjes

Vergeleken met mijn oude electrische (SONICARE) tandenborstel zie ik de meerwaarde niet van de app snufjes. Hij poetst hetzelfde. Hij geeft in de app niet aan dat je nog de bovenkant moet poetsen en laat ook niet zien waar je aandachtspunten zitten dit moet je zelf invoeren. Dit viel dus ontzettend tegen. Het oplaadsysteem is wel super. Een glas het zou nog fijner zijn als je het snoer tussentijds af zou kunnen koppelen voor het zicht op de wastafel.

Pluspunten

• oplader dmv plaatsen in bijgelever glas
  • extra opzetborstels

Minpunten

• app valt tegen
  • prijs

Wendy 25-10-2017

Philips Sonicare Diamond Clean Smart

De Philips Sonicare Diamond clean Smart is een zeer uitgebreide tandenborstel.

Allereerst ziet hij er fantastisch uit. De tandenborstel voelt licht aan en de knoppen werken goed.
Je kunt de tandenborstel op verschillende standen instellen.
* Clean: Voor een buitengewoon schoon gevoel en geschikt voor de dagelijkse reiniging.
* White+: Verwijdert oppervlaktevlekken.
* Deep Clean+: Zorgt voor een verkwikkende en grondige reiniging.
* GumHealth: Heeft een speciale aandacht voor kiezen.
* TongueCare+: Zorgt voor een langdurig frisse adem.

Ook kan je tandenborstel instellen op verschillende poetssterktes. Je merkt echt verschil, ik heb echt het gevoel dat er veel meer tandplak wordt verwijderd dan met mijn vorige Oral-B elektrische tandenborstel.
Nu ik toch aan het vergelijken ben, moet ik ook melden doordat deze tandenborstel trilt ipv een roterende borstelkop. De tandenborstel veel schoner blijft.
Bij de roterende kop, blijft er altijd tandpasta in het rondraaimechanisme zitten, dit stoort mij altijd enorm. De Sonicare spoel je af en klaar is kees!

Het opladen ziet er ook geweldig uit. je plaatst de tandenborstel in het glas, het mooie lampje onderin gaat branden en hij laadt op!
 De USB lader is ook een uitkomst. Een heel mooi magnetisch sluitend reisetui, met geïntegreerde USB kabel. Handig voor op vakantie. Dit vond ik voorheen ook zo vervelend, dan toch maar een gewone tandenborstel mee op vakantie… Dat hoeft nu niet meer :)

De App is een mooi aanvulling. Zeker voor een luie/te snelle poetser zoals ik. Je poetst nu beter en langer, langzamer per deel in de mond. Dat is wel even wennen, maar zeker verstandig om aan te passen.

Ook leuk dat je je poetsgegevens kan laten zien aan de tandarts.. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt mijn volgende bezoek :)

Kortom, zeer tevreden met deze borstel! Nooit weer anders!

Pluspunten

• design
  • opladen
  • verschillende poetsstanden
  • verschillende poetssterktes
  • meerdere borstels

Tammy 25-10-2017

Geweldige tandenborstel

het is een mooi design en doet meer dan ik er van verwacht had. Krachtig, mijn tanden voelen glad en schoner aan zelfs achterin mijn mond. Top!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Krachtig
  • Maakt tanden goed schoon

Minpunten

• ander soort oplaadpunt dan de beker

Dwijker 22-10-2017

Top apparaat raad hem iedereen aan

Dit apparaat is echt super
Met de app kan je goed zien hoe je poetst
Mijn tanden zijn na het poetsen echt schoner dan mijn oude tandenborstel
Ik beveel deze iedereen aan

Pluspunten

• Top app
  • Poetst super schoon
  • Laat snel op

cbcalimero 22-10-2017

Zeer goede vervanging voor mijn oude Sonicare

Er zitten heel veel accessoires rbij en natuurlijk een usb oplader. De batterijduur is vrij lang, dus na 1 keer opladen is het voor de eerste tijd niet meer nodig.
De app werkt nog niet helemaal optimaal maar de tandenborstel is echt top. Merkte na een paar dagen al resultaat en ook de tongreiniger is fantastisch, wel effe wennen. Mijn tanden zijn nu veel gladder, witter en schoner dan voorheen.
Ben benieuwd wat de mondhygienist gaat vertellen de eerst volgende afspraak. Maar ik beveel deze sonicare zeker aan.

Pluspunten

• gladdere, schonere tanden

Minpunten

• app werkt nog niet optimaal

HLotte 12-10-2017

Ik ben ontzettend tevreden over mijn nieuwe Sonicare DiamondClean tandenborstel! Sinds ik deze tandenborstel in gebruik heb, merk ik echt een vooruitgang van mijn gebit. Deze tandenborstel met bijbehorende app geeft mij inzicht in mijn poetsgedrag, waardoor ik op een beter manier leer poetsen. Zo weet ik door het licht wat gaat branden onderaan de tandenborstel als je te hard poetst, dat ik minder kracht kan zetten tijdens het poetsen. Ook heb ik door het gebruik van de app meer zicht op de aandachtsgebieden van mijn gebit. Door de signalen die de tandenborstel afgeeft tijdens het poetsen, weet ik wanneer ik een ander gebied kan gaan poetsen.

Na het poetsen voelt mijn gebit grondig gereinigd. Mijn tanden zijn zichtbaar witter en ook mijn tandvlees is veel rustiger. De tandenborstel is heel makkelijk in gebruik. Opladen is heel gemakkelijk, doordat ik de tandenborstel alleen maar in het oplaadglas hoef te zetten. Ook gaat de tandenborstel lang mee zonder opgeladen te worden.

Oftewel, ik zie alleen maar voordelen aan deze tandenborstel en zou hem iedereen aanraden! Door de verschillende opzetstukken, poetsprogramma`s en de app valt er nog veel te ontdekken met deze tandenborstel!

Anita81 11-10-2017

Tandenborstel van deze tijd

Dit is nou echt een tandenborstel die doet wat ik verwacht. Hij maakt je tanden goed schoon, ligt lekker in de hand, hij is ook lekker licht, maakt niet zoveel geluid en met de app kun je ook nog eens bijhouden of je wel écht goed poetst. Ik ben echt heel blij met deze tandenborstel, mijn tanden voelen ook echt schoner. Dan zit er ook nog eens een mooi glas bij waarin je de tandenborstel zet wanneer je klaar bent met poetsen, zo kan je hem tevens opladen. Superhandig. Er zit ook nog een reisoplader bij, daar is ook over nagedacht dan hoef je het glas niet mee te nemen. Echt een aanrader deze tandenborstel!

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Lange batterijduur
  • Optimaal schoon

nmeijden 10-10-2017

Tandenpoetsen is fun met Philips SonicareDiamondclean Smart

Onlangs ben ik de elektrische tandenborstel Philips Sonicare Diamondclean Smart HX9924/03 gaan proberen. Toen ik de doos uitpakte en de tandenborstel in mijn hand had, dacht ik "Wauw!" De tandenborstel ligt heel prettig in de hand. Ikzelf ben al gebruiker van een ouder type van Philips Sonicare en kan ze dus goed vergelijken. Deze Smart versie is iets lichter dan de oudere versie. De oudere versie heeft rubber aan de achterkant, die bij mij na heel wat jaren gebruik eraf aan het slijten is. Dat heeft deze nieuwe Sonicare Smart niet. Ik heb er 4 opzetstukken en tongspray bijgekregen. Wat ik echt heel gaaf vindt, is dat de bewaardoos gelijk ook een USB oplader heeft! Dat is echt ideaal voor als je op vakantie bent! Het normale oplaadpunt, moest ik even aan wennen. IK had de gebruikshandleiding niet gelezen en had de borstel direct op het oplaadpunt gezet. Omdat deze een rond kuiltje heeft, viel de tandenborstel steeds om. Maar je hebt dus nog een glazen mondspoelbeker die je erop zet en daarin kun je de tandenborstel zetten. De borstel hoeft niet rechtop in het glas te staan, maar kan gewoon tegen de zijkant leunen. Het poetsen is fantastisch. Ik vind dat hij wel veel geluid maakt ten opzichte van mijn oude tandenborstel, maar het resultaat is echt geweldig! Mijn tanden voelen schoner en gladder! Wat ik wel gaaf vind is dat de tandenborstel herkend welke opzetborstel erop staat en kiest daarmee ook gelijk het bijpassende programma. Bij deze tandenborstel kun je ook de Philips Sonicare app downloaden. Je vult wat gegevens in en wat je doelen zijn en de app geeft vervolgens tips en weetjes. Je ziet ook precies welk deel van je gebit je gepoetst hebt en voor welke delen je na je poetsbeurt nog even extra aandacht kan geven. Als je teveel op en neer beweegt zoals bij een normale tandenborstel krijg je hier direct melding van. Door deze app ben ik veel bewuster gaan poetsen! Wat ook fijn is, is dat de app bijhoudt wanneer je opzetborstels aan vervanging toe zijn. Erg handig. Overigens hoef je de app niet steeds open te hebben staan, als je poetst. De gegevens worden een paar dagen onthouden en kunnen op een later moment gesynchroniseerd worden. De set is aan de prijs, maar wat je ervoor terugkrijgt is echt een gadget! Wat een technieken zitten hierin. Ik ben er echt heel erg blij mee. Tandenpoetsen wordt leuk met deze Philips Sonicare Smart!

Pluspunten

• Licht lekker in de hand
  • Koppeling aan app, waardoor beter inzicht
  • Reisetui is tevens oplader

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Smart opzetborstels niet goedkoop

AlexandraB 08-10-2017

Een echte topper onder de tandenborstels!

Een echte topper onder de tandenborstels!

Wat een topper onder de tandenborstels! Niet alleen qua design (het oog wil ook wat) - maar wat een fijn apparaat voor complete mondverzorging!

Deze tandenborstel overtreft ruimschoots mijn verwachtingen qua poetsresultaat. Bij de set hoort ook een mooie, handige reisetui en een lader die ook gelijk een beker is om je mond te spoelen. Maar de Sonicare biedt meer, zoals een handige app voor je telefoon die je tips geeft over je poetstechniek.

Het poetsresultaat overtreft ruimschoots mijn verwachtingen. Mijn tanden zijn merkbaar gladder en schoner. De app wees mij op een aantal kleinere foutjes. Maar dankzij deze tips, poets ik beter! (ik beweeg de borstel minder en geef minder druk).

Ook van de tandarts complimenten gekregen!

De tandenborstel zelf is slank, voelt erg licht en degelijk aan. Alle programma's worden in tekst uitgebeeld op de borstel, maar zijn enkel te zien wanneer ze oplichten. Dit geeft de tandenborstel een erg luxe uitstraling. De nieuwe slimme opzetborstels worden gekoppeld aan de Sonicare, dankzij een ingebouwde chip. Zo worden automatisch de optimale poetsstand en intensiteit geselecteerd die bij de gebruikte borstel horen.

Pluspunten

• Mooi, luxe design
  • Complete mondverzorging
  • Mooie, handige reisetui
  • App die je tips geeft over je poetstechniek
  • Veel opzetborstels mogelijk qua type

Minpunten

• Is geschikt voor een persoon (persoonlijk)
  • Vervangende borstels zijn erg prijzig

MJ134 06-10-2017

Sonicare voor een super schoon gebit

Na het ontvangen van de Sonicare gelijk de doos opengemaakt. In de door zat een mooie witte tandenborstel, een stevige reisetui en een mooi design glas. Tevens heb ik 4 verschillende opzetstukken ontvangen en een flesje mondwater. Voordat ik ben begonnen met poetsen heb ik eerst de bijbehorende app gedownload en geïnstalleerd. daarna is hij eenvoudig in te stellen. zodra je de tandenborstel aandoet koppelt hij met de app en is hij klaar voor gebruik. de app houdt precies bij hoe ne waar je poetst en hoe lang. Ook geeft hij tips of je te snel beweegt of te hard drukt. de tandenborstel geeft dit aan door aan de onderkant te knipperen. zo weet je altijd of je goed poetst. na het poetsen vraagt de app of je tussen je tand gereinigd hebt, je mond gespoeld hebt met mondwater en of je je tong gepoetst hebt. zo kun je het nooit vergeten als de app aanstaat en ben je dus heel bewust aan het poetsen. Het poetsen is erg fijn en de borstel reinig de tanden goed en grondig. hij kan op alle plekjes komen en dat is erg fijn om een schoon gebit te krijgen. Ook de tongborstel doet zijn werk naar behoren en zorgt voor een schoner gevoel in je mond. Net of je elke dag bij de tandarts bent geweest. De tandenborstel heeft verschillende standen zodat je van gewoon reinigen naar extra reinigen of juist een stand voor wittere tanden kunt switchen. Ook zit er een knopje op dat je wat meer of minder intensief poetst in de gekozen stand. Het reisetui is mooi en stevig en hiermee kun je je tandenborstel opladen wat erg handig is. Het designglas licht mooi op als je je tandenborstel erin zet zodat je weet dat hij contact heeft en opgeladen wordt. OP zich heb je het als niet heel vaak nodig als oplader omdat de batterij best lang mee gaat (hij doet het bij mij nog steeds na twee weken poetsen). De Sonicare bevalt erg goed en maakt goed schoon. mijn mond voelt na het poetsen schoner en frisser en mijn tandvlees ziet er gezond uit door het poetsen. wat mij betreft is de Sonicare een aanrader.

Pluspunten

• goed grip
  • schonere tanden

Filiz78 03-10-2017

Het nieuwe poetsen met power!

Wat een kracht! Ik heb na het gebruik zeker een veel schoner gevoel, mijn gebit voelt super schoon aan en witter, kleine vlekjes zijn verdwenen en dat al na 2x poetsen. Wat een power! Geweldig. Het verbinden met Bluetooth met mijn telefoon was niet zo simpel. Het veranderen van de standen is niet zo makkelijk, dan moet je de tandenborstel eerst uitzetten. Ik heb nog niet alle borstels uitgeprobeerd maar na het poetsen heb ik het gevoel dat ik een behandeling heb gehad bij de mondhygiëniste. Na het poetsen voelt je gevit heel de dag schoon aan, wat een heerlijk gevoel.

Pluspunten

• Licht in hand
  • Meerdere standen
  • Poetskracht is geweldig
  • Reisetui met oplader

Minpunten

• Poetskracht niet makkelijk verstelbaar
  • body delen niet mogelijk ivm persoonsgebonden
  • Spettert wel

Danny 02-10-2017

Knap staaltje techniek!

direct wanneer je de doos openmaakt, merk je dat het om een design product gaat. Slimme toepassingen in een zeer aantrekkelijk jasje. Zo geschied het opladen in een prachtig glas, maar is er ook een zeer fraai lederen reiscase bijgeleverd, een reiscase met USB kabel, zodat ook dit prachtige lederen etui kan worden gebruikt om op te laden.

De nieuwe slimme opzetborstels worden gekoppeld aan de Sonicare, dankzij een ingebouwde chip. Zo worden automatisch de optimale poetsstand en intensiteit geselecteerd die bij de gebruikte borstel horen. Aangezien ik last heb van gevoelig tandvlees, begon ik met de "Premium Gum Care" opzetborstel. De Sonicare herkent deze borstel en selecteert automatisch de "Gum Care" stand bij het poetsen. Maar ook de bijgeleverde "Premium Plaque Defense", voor ultieme reiniging geeft een fijn resultaat! Je tanden voelen gladder voorheen, ondanks dat ik altijd al met een elektrische tandenborstel poetste. Door de hoge frequentie van het trillen van de tandenborstel, duwt het de tandpasta door alle kieren en gaten!

Het poetsen zelf, hiervoor gebruik je de Philips Sonicare App. Makkelijk te installeren op je telefoon. Deze helpt je, je persoonlijke doelen te halen. Wil je een schoner gebit, wittere tanden of gezonder tandvlees? Je geeft het aan in de app en deze vertelt je welke opzetborstel je moet gebruiken. Ook kun je zelf aandachtsgebieden toevoegen aan je virtuele gebit in de app. Zo heb ik bijvoorbeeld bij mijn voortanden sneller last van tandsteen, dit geef ik aan in de app en zodra je daar poetst, gaat de Sonicare op een verhoogde intensiteit te werk. De app laat precies zien waar je moet poetsen en hoe lang. Maar toch is de Sonicare zo slim dat als hij precies weet waar ik poets. Zo hoef je niet altijd de app te gebruiken, als ik dan later de telefoon weer een keer verbind met de tandenborstel, synchroniseert hij de eerdere "offline" poetsbeurten en kun je achteraf zien waar je te weinig of te kort hebt gepoetst.

Al met al een knap staaltje techniek van Philips!

Videoreview: https://youtu.be/X4BCJ5JUOYw

• Luxe uitstraling
  • SMART app ondersteuning
  • Krachtig
  • Maakt perfect schoon

Minpunten

• Prijzig

Danny 04-10-2017

Zojuist eerste firmware upgrade gedaan, daat gaat simpel. Hieraan merk je dat het echt een slim apparaat is.
Via de app wordt de tandenborstel van een firmwareupgrade voorzien. 5 minuutjes werk en de tandenborstel moet gedurende de upgrade dicht bij de mobiel staan.

Warner 22-09-2017

Wsuw! Dít is het nieuwe poetsen!

Sinds jaar en dag ben ik een Oral-B gebruiker. Tot gisteren. Na het uitproberen van de Diamond Clean Smart van Philips ben ik helemaal om. Ten eerste het design. De subtiel verlichte knopjes die gaan branden als je de borstel oppakt, de mooie elegante vormgeving, het oplaadglas... De grip van de borstel is ondanks het glad ogende oppervlak heel stevig. Ik gebruik de borstel icm de app, waardoor ik tijdens het poetsen feedback krijg. Voor de kinderen is er een aparte app; geweldig! Eindelijk maken de kinderen de twee minuten poetsen zonder klagen vol.
Dan de poetsresultaten: nooit eerder zulke gladde tanden gehad. De vorm van een ouderwetse tandenborstel is ook veel fijner dan zo’n rond borsteltje.
Tot slot maakt de mooie reisset met USB-lader de boel compleet.

Pluspunten

• App met feedback, ook een variant voor kinderen
  • Hele schone tanden

Minpunten

• Duur maar is zijn geld wel waard

PaulArts 22-09-2017

Fantastisch innovatief aparaat

Het product is zeer innovatief, prachtig vormgegeven en handig in gebruik.

De App voor Android en IOS is erg handig en geeft zeer goed inzicht in hoe je het poetsen kan verbeten.

Wat erg chique is, is het oplaadglas, erg handig ook!

De reisetui met USB lader zorgt ervoor dat je ook op reis kan genieten van een ultieme poetservaring. Ik ben erg on de indruk!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Makkelijk opladen middels glas
  • Reis etui met USB lader
  • App voor Android & IOS

Minpunten

• Prijs