Oral-B Smart 6 6200W Elektrische Tandenborstel Powered by Braun wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Smart 6 6200W Elektrische Tandenborstel Powered by Braun wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Barbaraw 18-10-2017

Fijne borstel voor gevoelige tanden/ en tandvlees!

Ik heb nogal eens last van gevoelig tandvlees en tanden. Met mijn oude elektrische borstel drukte ik zonder het door te hebben vaak te hard of vond ik de borstel soms te hard draaien. Deze tandenborstel heeft een aantal ideale standen, waarmee je rustiger poetst, met een lichtje wordt gewaarschuwd wanneer je te hard drukt en het tandvlees licht kan masseren. Allemaal erg fijn! Het helpt dus erg bij het gedisciplineerd poetsen, je leert er dus eigenlijk goed mee poetsen (jaja dat kan nog als je al volwassen bent ;-).
De app en alle andere extra's - zoals een wittere tanden functie - vind ik wat overschat. Daar maak ik echt geen gebruik van en zie de meerwaarde er niet van in. Nog een klein minpuntje is dat de onderkant er afentoe afspringt en ik het geluid nog redelijk storend vind.

Pluspunten

• zacht en sensitive
  • verlichting bij te harde druk
  • je leert er beter mee poetsen
  • goede batterij

Minpunten

• onderkant springt los
  • geluid

Sab10 11-09-2017

De ferrari onder de tandenborstels

De Oral-B Smart 6200W elektrische tandenborstel is echt geweldig. Sinds ik ermee poets is mijn glimlach alleen maar groter en witter geworden! Ik heb totaal geen problemen om 3x per dag te poetsen. Door de fijne functies en de app kan ik mijn poetsgebruik helemaal in de gaten houden en aanpassen waar nodig. Zo zie ik waar mijn poetstechnieken beter kunnen en dus nog meer resultaat kan behalen. Door de kleurweergave is goed te zien wie er aan het poesten is, personaliseer baar, en de handige opbergbox is erg hygienisch. Ik raad hem zeker aan, al is de prijs niet echt heel toegankelijk, hij is het waard.

Pluspunten

• Handige functies
  • lange batterijduur

Minpunten

• aan de hoge prijskant

Ezra 24-08-2017

Handige tandenborstel met veel opties

Ik heb de oral B tandenborstel inmiddels een paar weken in bezit. Een groot verschil met de goedkoopste versie van de oral B tandenborstel die we als 'familietandenborstel' met verwisselbare borsteltjes in huis hebben. Deze heeft veel meer kracht. Het borsteltje draait dus sneller rond. Wat ik ook fijn vind is dat je zelf programma's in kunt stellen, zoals bijvoorbeeld het wittere tanden programma dat ik op dit moment volg. Ik kan nog niet oordelen of dit programma daadwerkelijk het gewenste resultaat heeft, omdat ik deze nog niet heb afgerond. Wel ben ik erg benieuwd. De app vind ik onwijs handig. Je kan zien hoe lang en hoe vaak je hebt gepoetst. Ook kun je aangeven wanneer je flost of mondspoeling gebruikt. Ik moet zeggen dat ik het door de 'gemiddelde poetstijd' op de app wel vervelend vind om tussendoor even snel mn tanden te poetsen voor een half minuutje, voor het gevoel. Mn gemiddelde poetstijd gaat er erg mee omlaag, haha. Wat ik ook heel fijn vind aan de tandenborstel is de reiscase die erbij zit, waardoor je de tandenborstel inclusief twee borsteltjes gemakkelijk mee kunt nemen op vakantie. Nog een fijn punt is dat er op de tandenborstel te zien is hoe vol deze nog zit. Hierdoor weet je ruim op tijd of hij bijna leeg is, waardoor hij aan de oplader kan. Handig vlak voor een weekendje weg bijvoorbeeld, zo vergat ik hem niet op te laden.

Pluspunten

• Batterij
  • Reiscase

Maris0603 22-08-2017

Super tandenborstel

Het is een super fijne tandenborstel, door de verschillende poets standen is hij voor iedereen te gebruiken. Door de app erbij te gebruiken kun je jou eigen tandenpoets routine instellen en daarmee het poetsen verbeteren naar jou mond. Wil je bijvoorbeeld gezondertandvlees of wittere tanden dan kun je dit instellen en helpt de app jou. Door stappen te doorlopen en daar het advies op aan te passen. Ik ben echt zeer tevreden want al snel zag ik resultaat in schonere en wittere tanden. Wat ook een leuke bijkomstigheid is, is dat je het signaal lampje kan veranderen van kleur, en de batterij gaat lekker lang mee.

Pluspunten

• Verschillende poets standen
  • Batterij gaat lang mee
  • Gebruik met de app

Hoepje 21-08-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Ik mocht deze tandenborstel testen en hij is goed bevallen.
Krachtige borstel en het gebit wordt goed schoon!
Leuke bijkomstigheid is dat je hem kunt gebruiken i.c.m de OralB app.
Ik zou hem aanraden.
Over de prijs kan ik niet oordelen aangezien ik alleen deze heb getest!

Monique 21-08-2017

Heerlijke tandenborstel

En dan besluit je om een nieuwe elektrische tandenborstel te gaan aanschaffen. M'n oude, 1 van de eerste oral-B tandenborstel mocht weleens vervangen worden. Omdat deze na al de jaren van trouwe dienst nog steeds werkt besloot ik om weer voor een oral-B te gaan waar ik absoluut geen spijt van heb. De Oral-B 6 heeft met z'n verschillende functies ervoor gezorgd dat m'n tanden heerlijk glad en schoon aanvoelen. M'n tandvlees is sterker geworden door de aparte tandvlees functie. Het apparaat ligt super fijn in de hand en vooral het licht voor op de tandenborstel is geweldig. Je ziet precies waar je bezig bent. Ook de tussentijdse stopjes is erg fijn zodat je weet of je lang genoeg poets. Al met al een super fijne tandenborstel die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Pluspunten

• Verschillende functies
  • Duur van de batterij
  • Prettige vormgeving

Minpunten

• Te harde druk voordat je waarschuwing krijgt

Henk57 20-08-2017

Prettig in gebruik.

Ter vervanging van mijn oude Oral B heb ik toch weer gekozen voor een Oral B nu dus de Smart 6 6200W.
Ik heb hem nu een paar weken in mijn bezit en ik ben er wel tevreden over. Vooral de verschillende snelheden en functies vind ik erg prettig. De CrossAction opzetborstel, in combinatie met de functie “Proclean”, vind ik prettig. Mijn tanden voelden al na de eerste paar keer poetsen veel gladder aan. Ik gebruik de verschillende functies vrijwel dagelijks. Vooral de functie om het tandvlees te masseren bevalt mij erg goed.
Het apparaat ligt goed in de hand en is erg prettig in gebruik. De functies zijn zichtbaar op het handvat en als je maar iets te hard druk uitoefent op de borstel, licht het handvat rood op. Erg handig.
De functie om het apparaat, via Bluetooth, te koppelen aan de app van Oral B ging eenvoudig. Ik heb deze functie in het begin wel gebruikt. Het is leuk om tijdens het poetsen je agenda te checken en nieuwsflitsen voorbij te zien komen. Ook krijg je handige tips via de app te zien. Ik moet zeggen dat het tijdens mijn vakantie wat naar de achtergrond is geraakt om mijn smartphone aan te zetten tijdens het tandpoetsen. Wel ben ik van plan om binnenkort, via de app, een (of meerdere) poetssessie te gaan volgen. Qua gebruik en prestatie raad ik deze Oral B Smart 6 6200W zeker aan.
Het gebruik van de app is wel leuk, maar ik denk dat dit er gaandeweg erbij inschiet.

Pluspunten

• Gebruik
  • Rotatiesnelheden
  • Leuke gimmicks

Minpunten

• De prijs