Oral-B Pro 2 2000N CrossAction - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anne1970 12-07-2017

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Deze Oral-B PRO 2 2000N elektrische tandenborstel heb ik nu twee weken en bevalt me prima.
Heb op dit moment het gevoel dat mijn tanden veel schoner en gladder worden.
De indicatie (rode lamp) gaat branden als je te hard drukt.
De batterij gaat echt lang mee. 1 x opladen na 2 weken (2 x per dag poetsen)
Ik kan hem echt aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat niet snel leeg

CindyB80 07-10-2017

Schonere tanden

Deze elektrische tandenborstel is zeker een aanrader. De tandenborstel ligt makkelijk in de hand en is niet te zwaar. De eerste keer dat ik deze tandenborstel ging gebruiken had ik echt het gevoel dat mijn tanden schoner waren dan met mijn vorige elektrische tandenborstel. De tandenborstel heeft een functie dat het lampje brandt wanneer je te hard poetst. Dit was voor mij wel een eye-opener om erachter te komen dat je al snel te hard drukt.
De batterij van de tandenborstel gaat ongeveer een week mee. Het opnieuw laden van de tandenborstel gaat behoorlijk snel.
Ik mis wel wat extra accesoires, zoals een reis etui. Of een oplader waarbij je de opzetstukjes kan bewaren. Vooral wanneer ik kijk naar de prijs van deze tandenborstel, denk ik dat het er best vanaf had gekund.
Ondanks een paar verbeterpuntjes vind ik deze tandenborstel echt een aanrader. Natuurlijk kan je voor een goedkopere variant gaan, maar naar mijn idee roteert de borstelkop minder snel bij de oudere varianten van Oral-b.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • waarschuwingslampje

Minpunten

• extra accessoires

TristanvanBreda 02-10-2017

Goeie borstel die zijn werk goed doet!

Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke elektrische tandenborstel voor een niet al te hoge prijs. Ik had zelf een Philips apparaat waar ik niet geheel tevreden over was. Hij ligt goed en stevig in de hand. Bij het eerste gebruik van dit apparaat had ik meteen het idee dat mijn tanden schoner waren. Het is even wennen want vergeleken met mijn oude apparaat gaat deze wat grondiger te werk, dat voel je ook. Er zit een waarschuwings lichtje op die gaat branden als je te hard drukt, erg handig want dit is één van de dingen die ik fout deed met mijn vorige apparaat. Het design is simpel maar dat maakt het schoonmaken ook weer een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Degelijk
  • Maakt goed schoom
  • Waarschuwings lampje bij te hard drukken

William 01-10-2017

Prima tandenborstel voor een goede prijs

Ik was aan een nieuwe elektrische tandenborstel toe. Dat moest uiteraard weer een Oral-B zijn. Mijn keuze viel onder andere op de Pro 2000N vanwege de poetsdrukcontrole functie. Het is erg handig. Als je te veel druk uit oefent op je tandvlees gaat als waarschuwing t rode licht op de tandenborstel aan. Hij ligt ook lekker in de hand. Ik gebruik hem zelf vaak als ik onder de douche sta. Door de rubberen grip glijdt de tandenborstel niet uit je hand. De batterij gaat ook een lange tijd mee. Ik gebruik hem nu al 10 dagen 2 a 3 keer per dag en heb hem nog niet op hoeven te laden. De Pro 2000N voldoet aan mij verwachtingen en voor wat betreft de batterij overtreft hij deze zelfs.

Pluspunten

• poetsdrukcontrole functie
  • Lange batterijduur

michelle 01-10-2017

Fijne tandenborstel

Heb nu sinds 2 weken deze tandenbostel en hij bevalt me erg goed.
Voel na het poetsen echt duidelijk dat mijn tanden veel schoner aanvoelen dan met een "normale" tandenborstel.
De tandenborstel geeft met een andere tril aan dat je 30 seconden aan het poetsen bent, dus je weet precies wanneer je 2 minuten bezig bent. Zelf heb ik de neiging om veelste hard te poetsen, maar nu gaat er een rood lampje branden als dat gebeurt.
Batterij gaat ook zeker een paar weken mee.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Lampje voor te hard poetsen
  • Geeft aan als je 30 seconden poetst

Annatascha 30-09-2017

Een aanrader

De tandenborstel heeft voor mij de volgende voordelen. De tandenborstel is te gebruiken in de badkamer omdat de borstel een waterbestendig handvat heeft. Wat ik heel prettig vind, is dat tijdens het poetsen na 30 seconden een kort signaal klinkt, in totaal drie keer. Ik weet dat ik dan weer verder kan naar het volgende gedeelte in mijn gebit. Zo poets ik elk gedeelte van mijn gebit even lang. Na twee minuten hoor ik een lang signaal, die aangeeft dat mijn poetsbeurt gereed is. Echt nadelen kan ik over deze tandenborstel niet noemen. Althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Ik heb zeer gevoelig tandvlees en deze borstel is hiervoor uitermate geschikt. De tandenborstel heeft namelijk twee standen. Ook een stand voor gevoelige tanden. Het voelt dan net alsof mijn tandvlees wordt gemasseerd. Wanneer ik wil poetsen, pak ik de andere stand, en draait de tandenborstel zeer snel. Sinds ik deze tandenborstel gebruik, heb ik het gevoel dat mijn tanden en tandvlees veel schoner zijn. De tanden voelen ook gladder aan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Twee standen
  • Waterbestendig handvat

Savila 28-08-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Ik ben zeer tevreden met deze elektrische tandenborstel. Inmiddels ongeveer een maandje in bezit. Hiervoor eigenlijk altijd een normale tandenborstel gehad, maar uiteindelijk toch besloten om een elektrische tandenborstel te kopen omdat ik veel tandvleesproblemen heb. Tandarts raadde mij aan om elektrisch te gaan poetsen omdat dit beter je tanden poetst. Ik merk dat ik inderdaad minder last heb van mijn tandvlees. Het fijne is dat deze aangeeft wanneer je te hard doet poetsen. Al met al een super fijne tandenborstel. Ik raad hem zeker aan als je een fijne, maar niet te dure tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Geeft aan wanneer te hard poetst
  • Fijne, zachte borsteltje

Sheila 18-10-2018

Schoner gebit, handige druksensor en goede batterijduur!

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik heb de Oral-B Pro 2 2000N Cross Action nu een aantal weken in gebruik en ben over het algemeen erg tevreden. Het product heb ik gekregen om te testen, maar mij is wel gevraagd een eerlijke review te schrijven. Wat ik heb gemerkt is dat mijn tanden een stuk beter gereinigd worden dan met een handtandenborstel en blijkbaar poetste ik toch regelmatig te hard. De poetsdruksensor van deze tandenborstel licht namelijk regelmatig rood op. Handig, want je weet meteen dat je zachter moet poetsen, maar op het moment dat de sensor af gaat, gaat de tandenborstel wel langzamer bewegen. Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind: de tandenborstel maakt vrij veel geluid en het trillen van de timer is vrij hard. De tandenborstel is heel eenvoudig schoon te houden en een volle batterij gaat 1 tot 2 weken mee. Kortom: mijn gebit is mij dankbaar :)

Pluspunten

• Mondhygiëne
  • Poetsdruksensor
  • Batterijduur

Minpunten

• Hard geluid
  • Timer trilt vrij hard

Ria 12-10-2018

Goede tandenborstel, lange accuduur

De tandenborstel heeft een eenvoudige vormgeving (blauw-wit). Ligt gemakkelijk in de hand. Is voor iedereen gemakkelijk te bedienen. Ruim voldoende snoer aan de oplader ( 90 cm.) Heel fijn is de poetsdrukcontrole op het toestel, die door middel van een rood lampje aangeeft als er teveel druk op het tandvlees wordt uitgeoefend. Dit maakt dat de tandenborstel iets meer comfort biedt dan het eenvoudige model.
Ik heb de tandenborstel gekregen om uit te testen, maar gezien de prijs kwaliteit verhouding zou ik hem iedereen aan raden
Een prima tandenborstel voor deze prijs, en hier ga je ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven

Pluspunten

• Lange accu duur

Olga 12-10-2018

Prettige tandenborstel

De tandenborstel maakt niet al teveel lawaai, ligt prettig in de hand en is makkelijk te bedienen.
Na het poetsen voelen de tanden aanzienlijk schoner en frisser aan dan na het gebruik van een ouderwetse tandenborstel (heb nooit anders gebruikt dan een ouderwetse tandenborstel).
Enig puntje van kritiek: de tandenborstel staat door zijn vorm vrij onstabiel/wiebelig op de houder (voetje van de houder is mijn inziens iets te klein) waardoor de elektrische tandenborstel al vrij snel omgestoten wordt of sneller omvalt. Met als gevolg dat deze nog voor gebruik ook al viel. De tandenborstel is van degelijk materiaal want er was niets kapot of beschadigd.

Pluspunten

• Tanden voelen fris aan
  • Ligt goed in de hand
  • Maakt niet al te veel geluid

Minpunten

• Staat door vorm niet stevig.

S.Camfferman 11-10-2018

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Ik ben erg tevreden over de Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel. Ik heb deze tandenborstel nu een aantal weken getest. Het product dat ik gratis heb mogen ontvangen is een gebruiksvriendelijke tandenborstel, die werkt op twee standen (stand 1 is normaal poetsen, stand 2 is voor gevoelige tanden). Wat ik jammer vind is dat er geen plastic case of reisset bijzit.

Deze tandenborstel werkt ook met trillingen, na elke halve minuut geeft die een kleine trilling af en na twee minuten een hardere trilling. Hierdoor weet je zeker dat je lang genoeg poetst. Wanneer je te hard poetst, gaat er een rood lichtje branden.

Ik raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• geen reisset erbij

Rosa 10-10-2018

Sensitive stand & gladde tanden

Heel blij met deze Oral-B versie. Hiervoor had ik ook een Oral-B maar deze vind ik veel fijner. Wat echt opvalt, al vanaf de allereerste keer, is dat mijn tanden nu glad voelen na het borstelen. Misschien door de nieuwe vorm van de borsteltjes? Cross-action. Maar dat werkt dus echt beter dan de oude die ik had. Deze heeft ook veel meer power. Gelukkig dat er twee standen op zitten, want de eerste dagen had ik bloedend tandvlees door het poetsen …. De rustigere stand werkt voor mij het beste.
Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en ik ben er erg blij mee! Echt een vooruitgang.

Pluspunten

• gladde tanden
  • sensitive stand

Minpunten

• rode waarschuwingslichtje van de timer = onrustig

Bas 09-10-2018

Ideaal voor op vakantie, poetsdruksensor en meer trillingen

Deze tandenborstel vervangt mijn oude oral-b basic. Deze Oral-B 2000N tandenborstel geeft meer trillingen, de batterij gaat langer mee, geeft aan wanneer batterij bijna op of vol is en heeft een poetsdruksensor die de snelheid vertraagd bij het te hard poetsen. Ook kun je er je tandvlees mee poetsen.
Dit product mocht ik gratis testen dit heeft mijn mening niet beïnvloed en ik ben dik tevreden en blijf dit product dan ook gebruiken.
Wat ik wel een nadeel vond is dat er geen reisetui bijgeleverd werd. Wat mij ook opviel was dat deze tandenborstel wat gladder in de hand ligt.
Naar mijn mening een echte aanrader als je nog een elektrische tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Tandvlees poetsfunctie
  • Krachtigere trillingen
  • Batterij indicatie
  • Lange batterijduur
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Gladder in de hand
  • Geen reisetui meegeleverd

Angelique 08-10-2018

Goede electrische tandenboratel

Ik ben superblij met de pro 2000 cross action mijn tanden voelen veel schoner aan en het poetsen is een plezier geworden. Ik moest naar de tandarts en die zei je gebit is hartstikke schoon dus deze electrische tandenborstel doet zijn werk. Ik raad het iedereen aan

Andrienne van der Nat 07-10-2018
  • Product gekregen

Makkelijk poetsen

De Oral-B 2000 Cross Action maakt het poetsen zeer makkelijk. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en ik moet zeggen dat ik niet meer zonder kan. Ik ben er met deze borstel achtergekomen dat ik hiervoor nooit 2 minuten heb gepoetst
Deze elektrische tandenborstel geeft precies aan hoelang je elk gedeelte van je gebit moet poetsen. Ook geeft de tandenborstel middels een rood lampje aan of je te hard poetst. De borstel poetst wel vrij hard, maar daar wen je aan. Je kunt overigens de stand van de borstel ook minder hard zetten om je tandvlees en tong te poetsen. Het enige nadeel is dat de borstel wel vrij veel herrie maakt, maar dat is te overzien. Al met al ben ik er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Timer
  • Rotatie
  • Rood lampje bij te hard poetsen

Minpunten

• Veel herrie

geschu50 06-10-2018
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel nu een paar weken en moet zeggen dat dit goed bevalt.
Ik was een gewone tandenborstel gewent.
Hij poetst erg fijn en nauwkeurig , een fijne bijkomstigheid is dat hij op een lading erg lang mee gaat.
Dus kan zonder lader mee op vacantie.
Hij heeft maar 2 standen normaal en gevoelig.
Voor mij voldoende maar mischien willen andere mensen meer mogelijk heden.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Ligt fijn in de hand

HannekeR87 05-10-2018

Zeer handige elektrische tandenborstel

Wat een verrassing was deze tandenborstel. Mijn oude elektrische tandenborstel was oud en aan vervanging toe. Tijd voor een nieuw apparaat. Ik kreeg de kans deze elektrische tandenborstel gratis te testen. Wat een power! Ik schrok wel even van de snelheid maar, hij heeft 2 standen! Ook een iets langzamere stand waardoor ik dus kon wennen aan de intensiteit. Ook geeft hij aan wanneer het tijd is om naar een volgende hoek van je gebit te gaan. Dit was ik niet gewend en vind het erg handig. Al merk ik nu dat 2 minuten erg lang is. Wel erg goed om te beseffen dat ik echt langer moet poetsen. Ik heb hem nu 2 weken gebruikt en nu raakt hij leeg dus moet hij aan de lader.

Ik moest even wennen aan de borstel, hij is wat groter dan ik gewend ben maar inmiddels vind ik het een erg fijne en handige tandenborstel.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Poetsdrukcontrole
  • Tijdsindicatie
  • Pas na 2 weken opladen

Minpunten

• Intensiteit is even wennen, gaat erg hard

Jelle 04-10-2018

Goede tandenborstel!

Dit product heb ik gekregen om te testen. Ik heb hem nu een tijdje in gebruik en merk nog steeds na elke poetsbeurt dat mijn tanden goed schoon zijn. De borstel doet goed wat hij moet doen en gaat qua batterij goed lang door. Ook handig is de poetsdruksensor die erop zit, er gaat een rood lampje branden en de borstel poetst minder hard als je te hard op je tanden drukt, hierdoor druk je nooit te hard op je tanden!

Pluspunten

• Handige poetsdruksensor
  • Prima accuduur

Muriel K 04-10-2018

Fijne tandenborstel

Vandaag heb ik deze tandenborstel precies 2 volle weken in gebruik. Na deze goede testperiode kan ik meegeven dat de tandenborstel zeer goed bevalt. Ik kocht hem in eerste instantie om de lage prijs, maar was aangenaam verrast door de werking. De batterij gaat direct vanuit de doos lang mee en de rotaties per minuut zijn een stuk hoger dan ik gewend ben. Na iedere 30 seconden krijg je een voelbaar signaal, zodat je gemakkelijk weet hoe lang je bezig bent met poetsen. Deze tandenborstel heb ik cadeau gekregen en is dan ook zeker een leuke aanrader als presentje voor iemand.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • veel rotaties per minuut
  • de prijs

Jasper 29-09-2018

Een heel handige en gebruiksvriendelijke tandenborstel

Echt een handige tandenborstel! Dat is hoe ik hem zou omschrijven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hiervoor geen elektrische tandenborstel in mijn bezit had. Het kwam dan ook goed uit dat ik deze gratis mocht testen. Na een aantal weken gepoetst te hebben met deze tandenborstel moet ik zeggen dat je tanden heel schoon aan voelen na het poetsen, de 2 standen super handig zijn (voor het poetsen van je tandvlees en tong in een wat zachtere rotatie zeker prettig te noemen) en vooral de lange accuduur heel handig is (kan je de tandenborstel zo een weekje meenemen zonder dat je je druk hoeft te maken over opladen.) Een keerzijde daarvan is wel dat het opladen vrij lang duurt (zo’n 15 uur). Desalniettemin een heel handige en gebruiksvriendelijke tandenborstel.

Pluspunten

• Meerde standen
  • Lange accuduur
  • Compact
  • Tanden voelen heel schoon en glad

Minpunten

• Opladen duurt lang bij volledig ontladen