Oral-B Pro 2 2000N CrossAction - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

CindyB80 07-10-2017

Schonere tanden

Deze elektrische tandenborstel is zeker een aanrader. De tandenborstel ligt makkelijk in de hand en is niet te zwaar. De eerste keer dat ik deze tandenborstel ging gebruiken had ik echt het gevoel dat mijn tanden schoner waren dan met mijn vorige elektrische tandenborstel. De tandenborstel heeft een functie dat het lampje brandt wanneer je te hard poetst. Dit was voor mij wel een eye-opener om erachter te komen dat je al snel te hard drukt.
De batterij van de tandenborstel gaat ongeveer een week mee. Het opnieuw laden van de tandenborstel gaat behoorlijk snel.
Ik mis wel wat extra accesoires, zoals een reis etui. Of een oplader waarbij je de opzetstukjes kan bewaren. Vooral wanneer ik kijk naar de prijs van deze tandenborstel, denk ik dat het er best vanaf had gekund.
Ondanks een paar verbeterpuntjes vind ik deze tandenborstel echt een aanrader. Natuurlijk kan je voor een goedkopere variant gaan, maar naar mijn idee roteert de borstelkop minder snel bij de oudere varianten van Oral-b.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • waarschuwingslampje

Minpunten

• extra accessoires

Nienke 05-10-2017

Simpel en compleet

Gemak dient de mens vandaar deze elektrische tandenborstel .het poetsen is in het begin even wennen iedere tand moet je apart poetsen en zeker bij de achterste kiezen is dat even lastig . Het apparaat ligt fijn in de hand maar trilt wel erg geeft een beetje tandarts gevoel . Schone tanden krijg je er zeker van tenminste ze voelen erg schoon ook zonder tandpasta .batterij is ruim voldoende kan met gemak een week zonder opladen

Pluspunten

• Goede batterij
  • Controleerde goed te hard poetsen

Minpunten

• Tril erg in de hand zeker na twee minuten
  • Trilt ook erg hard in je mond

TristanvanBreda 02-10-2017

Goeie borstel die zijn werk goed doet!

Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke elektrische tandenborstel voor een niet al te hoge prijs. Ik had zelf een Philips apparaat waar ik niet geheel tevreden over was. Hij ligt goed en stevig in de hand. Bij het eerste gebruik van dit apparaat had ik meteen het idee dat mijn tanden schoner waren. Het is even wennen want vergeleken met mijn oude apparaat gaat deze wat grondiger te werk, dat voel je ook. Er zit een waarschuwings lichtje op die gaat branden als je te hard drukt, erg handig want dit is één van de dingen die ik fout deed met mijn vorige apparaat. Het design is simpel maar dat maakt het schoonmaken ook weer een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Degelijk
  • Maakt goed schoom
  • Waarschuwings lampje bij te hard drukken

William 01-10-2017

Prima tandenborstel voor een goede prijs

Ik was aan een nieuwe elektrische tandenborstel toe. Dat moest uiteraard weer een Oral-B zijn. Mijn keuze viel onder andere op de Pro 2000N vanwege de poetsdrukcontrole functie. Het is erg handig. Als je te veel druk uit oefent op je tandvlees gaat als waarschuwing t rode licht op de tandenborstel aan. Hij ligt ook lekker in de hand. Ik gebruik hem zelf vaak als ik onder de douche sta. Door de rubberen grip glijdt de tandenborstel niet uit je hand. De batterij gaat ook een lange tijd mee. Ik gebruik hem nu al 10 dagen 2 a 3 keer per dag en heb hem nog niet op hoeven te laden. De Pro 2000N voldoet aan mij verwachtingen en voor wat betreft de batterij overtreft hij deze zelfs.

Pluspunten

• poetsdrukcontrole functie
  • Lange batterijduur

michelle 01-10-2017

Fijne tandenborstel

Heb nu sinds 2 weken deze tandenbostel en hij bevalt me erg goed.
Voel na het poetsen echt duidelijk dat mijn tanden veel schoner aanvoelen dan met een "normale" tandenborstel.
De tandenborstel geeft met een andere tril aan dat je 30 seconden aan het poetsen bent, dus je weet precies wanneer je 2 minuten bezig bent. Zelf heb ik de neiging om veelste hard te poetsen, maar nu gaat er een rood lampje branden als dat gebeurt.
Batterij gaat ook zeker een paar weken mee.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Lampje voor te hard poetsen
  • Geeft aan als je 30 seconden poetst

Annatascha 30-09-2017

Een aanrader

De tandenborstel heeft voor mij de volgende voordelen. De tandenborstel is te gebruiken in de badkamer omdat de borstel een waterbestendig handvat heeft. Wat ik heel prettig vind, is dat tijdens het poetsen na 30 seconden een kort signaal klinkt, in totaal drie keer. Ik weet dat ik dan weer verder kan naar het volgende gedeelte in mijn gebit. Zo poets ik elk gedeelte van mijn gebit even lang. Na twee minuten hoor ik een lang signaal, die aangeeft dat mijn poetsbeurt gereed is. Echt nadelen kan ik over deze tandenborstel niet noemen. Althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Ik heb zeer gevoelig tandvlees en deze borstel is hiervoor uitermate geschikt. De tandenborstel heeft namelijk twee standen. Ook een stand voor gevoelige tanden. Het voelt dan net alsof mijn tandvlees wordt gemasseerd. Wanneer ik wil poetsen, pak ik de andere stand, en draait de tandenborstel zeer snel. Sinds ik deze tandenborstel gebruik, heb ik het gevoel dat mijn tanden en tandvlees veel schoner zijn. De tanden voelen ook gladder aan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Twee standen
  • Waterbestendig handvat

John9870 29-09-2017

Schoon en fris

Nadat ik voor het eerst had gepoetst met de elektrische tandenborstel was ik eigenlijk verbaasd hoe goed het voelde,ik dacht altijd dat het een hoop gedoe was wachten totdat ie opgeladen zou zijn maar dat is dus niet zo,even opgeladen en na 5 minuten deed die het al op volle kracht.Het elektrische poetsen zelf gaat heel makkelijk hoef geen druk te zetten,ik ben helemaal overtuigd zou niet anders meer willen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Timer precies 2 minuten poetsen

Nottie 26-09-2017

Fijne tandenborstel

Fijne tandenborstel. Mooi slank model. Kleur had van mij geen blauw hoeven zijn, maar dat is persoonlijk. Daarnaast had hij ook wel iets stiller mogen zijn.
Maar waar het om draait maakt deze tandenborstel waar. Het is een krachtige tandenborstel die goed schoonmaakt. Handig dat hij aangeeft wanneer je te hard druk. Dit is niet nodig, maar je hebt het soms niet door. Dat geldt ook voor het 30 sec seintje. Zodat je overal even lang poetst. Ben erg tevreden over deze tandenborstel.

Pluspunten

• krachtig
  • slank uiterlijk
  • poets signaal
  • druk signaal
  • 2 standen

Minpunten

• maakt best wat lawaai
  • kleur

Savila 28-08-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Ik ben zeer tevreden met deze elektrische tandenborstel. Inmiddels ongeveer een maandje in bezit. Hiervoor eigenlijk altijd een normale tandenborstel gehad, maar uiteindelijk toch besloten om een elektrische tandenborstel te kopen omdat ik veel tandvleesproblemen heb. Tandarts raadde mij aan om elektrisch te gaan poetsen omdat dit beter je tanden poetst. Ik merk dat ik inderdaad minder last heb van mijn tandvlees. Het fijne is dat deze aangeeft wanneer je te hard doet poetsen. Al met al een super fijne tandenborstel. Ik raad hem zeker aan als je een fijne, maar niet te dure tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Geeft aan wanneer te hard poetst
  • Fijne, zachte borsteltje

nil-23 16-07-2017

Makkelijk in gebruik

Ik was kennelijk de enige in m'n vriendengroep die nog niet elektrisch poetste en kennelijk is dat iets wat tandartsen altijd aanraden. Ik ben opzoek gegaan naar een betaalbare tandenborstel. Deze is erg makkelijk in gebruik, want hij was gelijk klaar om te gebruiken. De tandenborstel kent simpele features als een rood licht om aan te geven of je teveel druk uit oefent en hij slaat uit na de aanbevolen 2 min poetsen. Het is wel jammer dat er staat dat de batterij 2 weken meegaat, maar bij mij was hij na een week leeg. Maar op zich geen ramp.

Pluspunten

• Rood licht bij teveel druk

Minpunten

• Batterij sneller leeg dan vernoemd

09mar11 13-07-2017

Top tandenborstel!

Eindelijk.... op aanraden van mijn tandarts heb ik eindelijk een elektrische tandenborstel aangeschaft. De Oral-B PRO 2000N! Had ik dit maar jaren eerder gedaan! De Oral-B PRO 2000N is eenvoudig in gebruik, de batterij gaat erg lang mee en het allerbelangrijkste, mijn tanden voelen schoner en veel gladder aan. Ik dan ook niet anders om de Oral-B PRO 2000N aan te raden! Uitstekende koop met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Maakt veel geluid bij poetsen

Anne1970 12-07-2017

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Deze Oral-B PRO 2 2000N elektrische tandenborstel heb ik nu twee weken en bevalt me prima.
Heb op dit moment het gevoel dat mijn tanden veel schoner en gladder worden.
De indicatie (rode lamp) gaat branden als je te hard drukt.
De batterij gaat echt lang mee. 1 x opladen na 2 weken (2 x per dag poetsen)
Ik kan hem echt aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat niet snel leeg