Oral-B Pro 2 2000N CrossAction - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Savila 28-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijne elektrische tandenborstel

Ik ben zeer tevreden met deze elektrische tandenborstel. Inmiddels ongeveer een maandje in bezit. Hiervoor eigenlijk altijd een normale tandenborstel gehad, maar uiteindelijk toch besloten om een elektrische tandenborstel te kopen omdat ik veel tandvleesproblemen heb. Tandarts raadde mij aan om elektrisch te gaan poetsen omdat dit beter je tanden poetst. Ik merk dat ik inderdaad minder last heb van mijn tandvlees. Het fijne is dat deze aangeeft wanneer je te hard doet poetsen. Al met al een super fijne tandenborstel. Ik raad hem zeker aan als je een fijne, maar niet te dure tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Geeft aan wanneer te hard poetst
  • Fijne, zachte borsteltje

nil-23 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Ik was kennelijk de enige in m'n vriendengroep die nog niet elektrisch poetste en kennelijk is dat iets wat tandartsen altijd aanraden. Ik ben opzoek gegaan naar een betaalbare tandenborstel. Deze is erg makkelijk in gebruik, want hij was gelijk klaar om te gebruiken. De tandenborstel kent simpele features als een rood licht om aan te geven of je teveel druk uit oefent en hij slaat uit na de aanbevolen 2 min poetsen. Het is wel jammer dat er staat dat de batterij 2 weken meegaat, maar bij mij was hij na een week leeg. Maar op zich geen ramp.

Pluspunten

• Rood licht bij teveel druk

Minpunten

• Batterij sneller leeg dan vernoemd

09mar11 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Top tandenborstel!

Eindelijk.... op aanraden van mijn tandarts heb ik eindelijk een elektrische tandenborstel aangeschaft. De Oral-B PRO 2000N! Had ik dit maar jaren eerder gedaan! De Oral-B PRO 2000N is eenvoudig in gebruik, de batterij gaat erg lang mee en het allerbelangrijkste, mijn tanden voelen schoner en veel gladder aan. Ik dan ook niet anders om de Oral-B PRO 2000N aan te raden! Uitstekende koop met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Maakt veel geluid bij poetsen

Anne1970 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Deze Oral-B PRO 2 2000N elektrische tandenborstel heb ik nu twee weken en bevalt me prima.
Heb op dit moment het gevoel dat mijn tanden veel schoner en gladder worden.
De indicatie (rode lamp) gaat branden als je te hard drukt.
De batterij gaat echt lang mee. 1 x opladen na 2 weken (2 x per dag poetsen)
Ik kan hem echt aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat niet snel leeg