Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel op Kieskeurig.nl.

Anne1970 12-07-2017

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Deze Oral-B PRO 2 2000N elektrische tandenborstel heb ik nu twee weken en bevalt me prima.
Heb op dit moment het gevoel dat mijn tanden veel schoner en gladder worden.
De indicatie (rode lamp) gaat branden als je te hard drukt.
De batterij gaat echt lang mee. 1 x opladen na 2 weken (2 x per dag poetsen)
Ik kan hem echt aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat niet snel leeg

CindyB80 07-10-2017

Schonere tanden

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel is zeker een aanrader. De tandenborstel ligt makkelijk in de hand en is niet te zwaar. De eerste keer dat ik deze tandenborstel ging gebruiken had ik echt het gevoel dat mijn tanden schoner waren dan met mijn vorige elektrische tandenborstel. De tandenborstel heeft een functie dat het lampje brandt wanneer je te hard poetst. Dit was voor mij wel een eye-opener om erachter te komen dat je al snel te hard drukt.
De batterij van de tandenborstel gaat ongeveer een week mee. Het opnieuw laden van de tandenborstel gaat behoorlijk snel.
Ik mis wel wat extra accesoires, zoals een reis etui. Of een oplader waarbij je de opzetstukjes kan bewaren. Vooral wanneer ik kijk naar de prijs van deze tandenborstel, denk ik dat het er best vanaf had gekund.
Ondanks een paar verbeterpuntjes vind ik deze tandenborstel echt een aanrader. Natuurlijk kan je voor een goedkopere variant gaan, maar naar mijn idee roteert de borstelkop minder snel bij de oudere varianten van Oral-b.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • waarschuwingslampje

Minpunten

• extra accessoires

TristanvanBreda 02-10-2017

Goeie borstel die zijn werk goed doet!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke elektrische tandenborstel voor een niet al te hoge prijs. Ik had zelf een Philips apparaat waar ik niet geheel tevreden over was. Hij ligt goed en stevig in de hand. Bij het eerste gebruik van dit apparaat had ik meteen het idee dat mijn tanden schoner waren. Het is even wennen want vergeleken met mijn oude apparaat gaat deze wat grondiger te werk, dat voel je ook. Er zit een waarschuwings lichtje op die gaat branden als je te hard drukt, erg handig want dit is één van de dingen die ik fout deed met mijn vorige apparaat. Het design is simpel maar dat maakt het schoonmaken ook weer een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Degelijk
  • Maakt goed schoom
  • Waarschuwings lampje bij te hard drukken

William 01-10-2017

Prima tandenborstel voor een goede prijs

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik was aan een nieuwe elektrische tandenborstel toe. Dat moest uiteraard weer een Oral-B zijn. Mijn keuze viel onder andere op de Pro 2000N vanwege de poetsdrukcontrole functie. Het is erg handig. Als je te veel druk uit oefent op je tandvlees gaat als waarschuwing t rode licht op de tandenborstel aan. Hij ligt ook lekker in de hand. Ik gebruik hem zelf vaak als ik onder de douche sta. Door de rubberen grip glijdt de tandenborstel niet uit je hand. De batterij gaat ook een lange tijd mee. Ik gebruik hem nu al 10 dagen 2 a 3 keer per dag en heb hem nog niet op hoeven te laden. De Pro 2000N voldoet aan mij verwachtingen en voor wat betreft de batterij overtreft hij deze zelfs.

Pluspunten

• poetsdrukcontrole functie
  • Lange batterijduur

michelle 01-10-2017

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Heb nu sinds 2 weken deze tandenbostel en hij bevalt me erg goed.
Voel na het poetsen echt duidelijk dat mijn tanden veel schoner aanvoelen dan met een "normale" tandenborstel.
De tandenborstel geeft met een andere tril aan dat je 30 seconden aan het poetsen bent, dus je weet precies wanneer je 2 minuten bezig bent. Zelf heb ik de neiging om veelste hard te poetsen, maar nu gaat er een rood lampje branden als dat gebeurt.
Batterij gaat ook zeker een paar weken mee.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Lampje voor te hard poetsen
  • Geeft aan als je 30 seconden poetst

Annatascha 30-09-2017

Een aanrader

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

De tandenborstel heeft voor mij de volgende voordelen. De tandenborstel is te gebruiken in de badkamer omdat de borstel een waterbestendig handvat heeft. Wat ik heel prettig vind, is dat tijdens het poetsen na 30 seconden een kort signaal klinkt, in totaal drie keer. Ik weet dat ik dan weer verder kan naar het volgende gedeelte in mijn gebit. Zo poets ik elk gedeelte van mijn gebit even lang. Na twee minuten hoor ik een lang signaal, die aangeeft dat mijn poetsbeurt gereed is. Echt nadelen kan ik over deze tandenborstel niet noemen. Althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Ik heb zeer gevoelig tandvlees en deze borstel is hiervoor uitermate geschikt. De tandenborstel heeft namelijk twee standen. Ook een stand voor gevoelige tanden. Het voelt dan net alsof mijn tandvlees wordt gemasseerd. Wanneer ik wil poetsen, pak ik de andere stand, en draait de tandenborstel zeer snel. Sinds ik deze tandenborstel gebruik, heb ik het gevoel dat mijn tanden en tandvlees veel schoner zijn. De tanden voelen ook gladder aan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Twee standen
  • Waterbestendig handvat

Savila 28-08-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik ben zeer tevreden met deze elektrische tandenborstel. Inmiddels ongeveer een maandje in bezit. Hiervoor eigenlijk altijd een normale tandenborstel gehad, maar uiteindelijk toch besloten om een elektrische tandenborstel te kopen omdat ik veel tandvleesproblemen heb. Tandarts raadde mij aan om elektrisch te gaan poetsen omdat dit beter je tanden poetst. Ik merk dat ik inderdaad minder last heb van mijn tandvlees. Het fijne is dat deze aangeeft wanneer je te hard doet poetsen. Al met al een super fijne tandenborstel. Ik raad hem zeker aan als je een fijne, maar niet te dure tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Geeft aan wanneer te hard poetst
  • Fijne, zachte borsteltje

HannekeR87 18-01-2019

Fijn en handige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

In het begin moest ik erg wennen aan deze elektrische tandenborstel. Hij zag er mooi uit en ik wilde hem graag meteen testen. Hij heeft 2 standen, wat sneller en wat rustiger. De snelle stand gaat erg hard vergeleken met mijn vorige tandenborstel en komt daardoor wat grof en ruw over. De rustigere stand vind ik wat prettiger. Wat een luxe, hij geeft aan wanneer ik moet wisselen van mondgedeelte. Ik merk dat ik veel te snel ga en dat de tandenborstel mij hierin afremt. Hij ligt fijn in de hand en is prettig verder in gebruik al gebruik ik de harde stand dan dus niet zo graag. Al met al een borstel die ik nog graag lang wil gebruiken, ik heb hem gratis mogen testen.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Laadt snel op

Minpunten

• Intensiteit is even wennen, gaat erg hard

Michel P 20-11-2018

Prima ding, alleen niks voor mij

Hallo allemaal.

Graag deel ik met jullie mijn ervaring over de Oral-B Pro2 2000N van Braun.

Dit product heb ik gekregen om te testen en in de afgelopen 1,5 maand zijn de volgende punten mij opgevallen:

Een aantal dingen zijn positief opgevallen en en aantal negatief. Hieronder staan ze punt voor punt uitgelegd.

Positief:
• De batterij!!!
De batterij gaat lang mee dankzij de dubbele batterij die erin zit! Tip: leg de tandenborstel alleen in de houderals het apparaat een rood lampje aangeeft dat de batterij leeg is. Veder het apparaat gewoon los in de badkamer leggen voor een langdurig gebruik van de batterij.

•Het geluid
Tuurlijk maakt een elektrische tandenborstel geen heerlijk geluid, maar van deze tandenborstel is het wel acceptabel.

• Het design
Het oog wilt ook wat en deze tandenborstel is mooi ontworpen en de kleuren zijn strak.

En dan nu de nadelen:

• De ronde kop
De ronde kop vind ik persoonlijk een groot nadeel van deze tandenborstel als ik het vergelijk met een elektrische tandenborstel met een traditionele kop (bijvoorbeeld de Somicare van Philips). De kop is te breed waardoor het lastig is om in de hoeken van je mond te komen zonder je lippen enorm uit te rekken en het resultaat vind ik ook minder dan met een traditionele kop.

•Druksensor
Ik heb deze getest op mijn hand en dan werkt ie wel als ik te hard druk, maar in mijn mond werkt het niet... alleen als ik heel hard druk. Beetje raar, maar het is ook niet echt een must-have vind ik.

Alles samen genomen vind ik de Oral-B pro 2 niet de beste elektrische tandenborstel vanwege de poetskop. Heb je hier echter geen problemen mee dan raad ik deze tandenborstel zeker aan!

Pluspunten

• Batterij

Minpunten

• Ronde kop
  • Druksensor

Beau V. 03-11-2018

Super fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik poets sinds 3 jaar elektrische omdat ik beugeldraadjes achter mijn tanden heb. Net toen ik toe was aan nieuwe tandenborstel, mocht ik deze oral-b pro 2 2000N gratis uitproberen. Ik was gelijk enthousiast over hoe schoon mijn tanden voelden toen ik klaar was met poetsen. In het begin vond ik de rotatie wat hard, maar gelukkig heeft hij twee standen. Inmiddels gebruiken ik en mijn vriend de tandenborstel twee maanden en zijn wij er dik tevreden mee. Hij is gemakkelijk schoon te maken en hoeft ongeveer maar 1x per week opgeladen te worden. Het enige wat minder fijn is, is dat het oplaad snoertje vrij kort is en dat de borsteltjes vrij duur zijn.

Pluspunten

• Twee rotatie snelheden
  • Tandarts schoon gevoel
  • lange batterij duur
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• kort oplaad snoer
  • Borsteltjes zijn prijzig

Ghong 22-10-2018

Elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Dit product is zeker aan te raden Er zitten namelijk verschillende standen op hoe hard je de borstels wilt laten draaien. Ook geeft de tandenborstel zelf aan, doormiddel van een rood lampje, of je te hard poetst, zo ja, dan gaat het rode lampje aan. Verder ligt het makkelijk in de hand, ondanks dat ik wat kleinere handen heb. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen en het is zeker een echte aanrader!

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand
  • Geeft aan wanneer je te hard poetst
  • Verschillende standen hoe hard de borstel draait

Sheila 18-10-2018

Schoner gebit, handige druksensor en goede batterijduur!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik heb de Oral-B Pro 2 2000N Cross Action nu een aantal weken in gebruik en ben over het algemeen erg tevreden. Het product heb ik gekregen om te testen, maar mij is wel gevraagd een eerlijke review te schrijven. Wat ik heb gemerkt is dat mijn tanden een stuk beter gereinigd worden dan met een handtandenborstel en blijkbaar poetste ik toch regelmatig te hard. De poetsdruksensor van deze tandenborstel licht namelijk regelmatig rood op. Handig, want je weet meteen dat je zachter moet poetsen, maar op het moment dat de sensor af gaat, gaat de tandenborstel wel langzamer bewegen. Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind: de tandenborstel maakt vrij veel geluid en het trillen van de timer is vrij hard. De tandenborstel is heel eenvoudig schoon te houden en een volle batterij gaat 1 tot 2 weken mee. Kortom: mijn gebit is mij dankbaar :)

Pluspunten

• Mondhygiëne
  • Poetsdruksensor
  • Batterijduur

Minpunten

• Hard geluid
  • Timer trilt vrij hard

Ria 12-10-2018

Goede tandenborstel, lange accuduur

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

De tandenborstel heeft een eenvoudige vormgeving (blauw-wit). Ligt gemakkelijk in de hand. Is voor iedereen gemakkelijk te bedienen. Ruim voldoende snoer aan de oplader ( 90 cm.) Heel fijn is de poetsdrukcontrole op het toestel, die door middel van een rood lampje aangeeft als er teveel druk op het tandvlees wordt uitgeoefend. Dit maakt dat de tandenborstel iets meer comfort biedt dan het eenvoudige model.
Ik heb de tandenborstel gekregen om uit te testen, maar gezien de prijs kwaliteit verhouding zou ik hem iedereen aan raden
Een prima tandenborstel voor deze prijs, en hier ga je ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven

Pluspunten

• Lange accu duur

Olga 12-10-2018

Prettige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

De tandenborstel maakt niet al teveel lawaai, ligt prettig in de hand en is makkelijk te bedienen.
Na het poetsen voelen de tanden aanzienlijk schoner en frisser aan dan na het gebruik van een ouderwetse tandenborstel (heb nooit anders gebruikt dan een ouderwetse tandenborstel).
Enig puntje van kritiek: de tandenborstel staat door zijn vorm vrij onstabiel/wiebelig op de houder (voetje van de houder is mijn inziens iets te klein) waardoor de elektrische tandenborstel al vrij snel omgestoten wordt of sneller omvalt. Met als gevolg dat deze nog voor gebruik ook al viel. De tandenborstel is van degelijk materiaal want er was niets kapot of beschadigd.

Pluspunten

• Tanden voelen fris aan
  • Ligt goed in de hand
  • Maakt niet al te veel geluid

Minpunten

• Staat door vorm niet stevig.

S.Camfferman 11-10-2018

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik ben erg tevreden over de Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel. Ik heb deze tandenborstel nu een aantal weken getest. Het product dat ik gratis heb mogen ontvangen is een gebruiksvriendelijke tandenborstel, die werkt op twee standen (stand 1 is normaal poetsen, stand 2 is voor gevoelige tanden). Wat ik jammer vind is dat er geen plastic case of reisset bijzit.

Deze tandenborstel werkt ook met trillingen, na elke halve minuut geeft die een kleine trilling af en na twee minuten een hardere trilling. Hierdoor weet je zeker dat je lang genoeg poetst. Wanneer je te hard poetst, gaat er een rood lichtje branden.

Ik raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• geen reisset erbij

Rosa 10-10-2018

Sensitive stand & gladde tanden

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Heel blij met deze Oral-B versie. Hiervoor had ik ook een Oral-B maar deze vind ik veel fijner. Wat echt opvalt, al vanaf de allereerste keer, is dat mijn tanden nu glad voelen na het borstelen. Misschien door de nieuwe vorm van de borsteltjes? Cross-action. Maar dat werkt dus echt beter dan de oude die ik had. Deze heeft ook veel meer power. Gelukkig dat er twee standen op zitten, want de eerste dagen had ik bloedend tandvlees door het poetsen …. De rustigere stand werkt voor mij het beste.
Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en ik ben er erg blij mee! Echt een vooruitgang.

Pluspunten

• gladde tanden
  • sensitive stand

Minpunten

• rode waarschuwingslichtje van de timer = onrustig

Bas 09-10-2018

Ideaal voor op vakantie, poetsdruksensor en meer trillingen

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Deze tandenborstel vervangt mijn oude oral-b basic. Deze Oral-B 2000N tandenborstel geeft meer trillingen, de batterij gaat langer mee, geeft aan wanneer batterij bijna op of vol is en heeft een poetsdruksensor die de snelheid vertraagd bij het te hard poetsen. Ook kun je er je tandvlees mee poetsen.
Dit product mocht ik gratis testen dit heeft mijn mening niet beïnvloed en ik ben dik tevreden en blijf dit product dan ook gebruiken.
Wat ik wel een nadeel vond is dat er geen reisetui bijgeleverd werd. Wat mij ook opviel was dat deze tandenborstel wat gladder in de hand ligt.
Naar mijn mening een echte aanrader als je nog een elektrische tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Tandvlees poetsfunctie
  • Krachtigere trillingen
  • Batterij indicatie
  • Lange batterijduur
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Gladder in de hand
  • Geen reisetui meegeleverd

Angelique 08-10-2018

Goede electrische tandenboratel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik ben superblij met de pro 2000 cross action mijn tanden voelen veel schoner aan en het poetsen is een plezier geworden. Ik moest naar de tandarts en die zei je gebit is hartstikke schoon dus deze electrische tandenborstel doet zijn werk. Ik raad het iedereen aan

Andrienne van der Nat 07-10-2018

Makkelijk poetsen

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

De Oral-B 2000 Cross Action maakt het poetsen zeer makkelijk. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en ik moet zeggen dat ik niet meer zonder kan. Ik ben er met deze borstel achtergekomen dat ik hiervoor nooit 2 minuten heb gepoetst
Deze elektrische tandenborstel geeft precies aan hoelang je elk gedeelte van je gebit moet poetsen. Ook geeft de tandenborstel middels een rood lampje aan of je te hard poetst. De borstel poetst wel vrij hard, maar daar wen je aan. Je kunt overigens de stand van de borstel ook minder hard zetten om je tandvlees en tong te poetsen. Het enige nadeel is dat de borstel wel vrij veel herrie maakt, maar dat is te overzien. Al met al ben ik er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Timer
  • Rotatie
  • Rood lampje bij te hard poetsen

Minpunten

• Veel herrie

geschu50 06-10-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel nu een paar weken en moet zeggen dat dit goed bevalt.
Ik was een gewone tandenborstel gewent.
Hij poetst erg fijn en nauwkeurig , een fijne bijkomstigheid is dat hij op een lading erg lang mee gaat.
Dus kan zonder lader mee op vacantie.
Hij heeft maar 2 standen normaal en gevoelig.
Voor mij voldoende maar mischien willen andere mensen meer mogelijk heden.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Ligt fijn in de hand