Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232 op Kieskeurig.nl.

Alexander 24-01-2018

Zeer krachtige borstel.

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Philips heeft me verrast met de effectiviteit en kracht van Sonicare. Het opzetborsteltje klikt degelijk aan de body. In het opzetborsteltje komt geen water, en kan daardoor aan de body blijven zitten. De pulsonic van een ander merk is hierbij vergeleken speelgoed.

Pluspunten

• Poetskracht
  • Gebruikstijd accu

Content 12-07-2018

Zoveel aangenamer

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Deze Tandenborstel gekocht als vervanging van onze oude Electrische tandenborstels
Maar dit is veel prettiger en schoner makkelijk te hanteren .
Went supersnel

EusdeBeus 21-06-2018

HX6232/02 lijkt goed.

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Helpt enorm bij het poetsen. Na 1 maand ermee gepoetst te hebben was de de mondhygiëniste niet erg onder de indruk, maar ik moet zeggen dat ik er pas 1 maand mee aan de gang was en het tandplakleed was aan aangericht. Haar advies was om airfloss-opzetstukken erbij te gebruiken. Ben benieuwd over 4 maanden.
Het feit dat ik dit product niet aanbeveel heeft niets met het product te maken maar dit komt omdat ik wel, indien gevraagd, mijn ervaring meedeel, maar nooit iets aanbeveel.

Philipsfan109 26-05-2018

goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Ben erg tevreden over deze aankoop.Heb voorheen een oral B gehad.maar daar was de batterij duur van veel te kort.Deze gaat gemakkelijk 2 weken mee.

Jpp77 21-04-2018

Prima produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Het was even wennen,en duurde wel even voor beide tandenborstels volledig opgeladen waren.maar toen dat eenmaal zover was ......wat een genot dit apparaat.
Vrijwel geluidloos en een mooi design.

Biankaatjuh 20-04-2018

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Fijn in gebruik, alleen jammer dat je er meteen nieuwe opzetborstels bij moet kopen, omdat er kinderopzetborstels bij zitten

Jantsje39 10-03-2018

Superschoon gevoel

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Via mijn Kerstpakket een Sonicare tandenborstel aangeschaft. Wat een verademing! Eerst wel even wennen aan het mondgevoel maar wat poetst dit de tanden schoon! Niet te vergelijken met andere elektrische tandenborstels! Ik ben om en wil nooit neer anders!

Illevar 06-03-2018

Gladde wittere tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Voor het eerst een elektrische tandenborstel van Philips. Sonicare, andere poetsbeweging dan ik gewend was. Meer een hele snelle trilling dan dat ik een borstelbeweging bemerk.
Tanden veel gladder, schoner en witter.

burgemeester 28-04-2015

goed

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Moest even wennen aan de lengte. Is iets langer dan mijn vorige. Borstel is voor mijn gevoel wel wat klein. Ben zeker tevreden.

lucas1308 13-04-2015

Prima tandenborstel, net als de vorige sonicare

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Als vervanger van m'n vorige sonicare. In begin even wennen omdat deze geheel van 'plastic' is, m'n vorige had een 'rubberen' handgreep, maar na 2 weken poetsen helemaal om. Werkt prettig, ideeal de timer.

Rein56 13-04-2015

Prima resultaat!!

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Sinds enkele weken overgestapt op de Sonicare 2 en het resultaat mag er zijn. Veel minder last van plak. Moest even wennen aan de geluiden maar verder alleen maar lof. Philps the best there is!!!

teun1974 01-04-2015

Dit product werkt prima

Geschreven voor: Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Dit product werkt prima, maar ik voel niet dat het beter of anders werkt dan mijn vorige tandenborstel. Verder is het een prettig resultaat dat je prettig vasthoudt en dat er netjes uitziet. Eigenlijk wat je gewoon verwacht van Philips.