Philips Sonicare AirFloss HX8460 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare AirFloss HX8460 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jessje90 10-05-2017

Goed werkend apparaat

Ik ben erg blij met het vul en laadstation voor de airfloss. Nu is de airfloss in een aantal seconden gevuld zonder knoeien.
Het kliksysteem werkt echt goed waardoor je de airfloss in 1 klik makkelijk verwijderd.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en maakt het gebruik van de airfloss een stuk makkelijker!

• Goed werkend kliksysteem
  • Snel bijgevuld

Minpunten

• Korte snoer

auke 08-05-2017

Goede aanvulling!

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een goeie aanvulling op de Airfloss, na het installeren werkt het super, je gebruikt hem zet hem terug en binnen 10 seconde is die weer klaar voor gebruik.Vooral dit laatste heeft echt meerwaarde voorheen liet ik hem te vaak staan omdat ik geen zin had hem te vullen, dat gebeurt nu nooit meer!
Dus aanrader!

Cora22 07-05-2017

Ideaal het vul- en laadstation van Philips!

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een fijnere en effectieve manier om je AirFloss te vullen. Zonder het vulstation vond ik het moeilijk (ik schonk er nog wel eens naast) om vanuit een fles het mondwater in de AirFloss te vullen. Hij vult in een paar seconde, dat is ideaal. Je kunt het vulstation vullen met mondwater of water. Ik vind het met mondwater het fijnst/lekkerst, het geeft een schoon en fris gevoel in je mond. Ik ben erg tevreden, omdat het fijn is om maar één apparaat te hebben die zowel oplaadt en je AirFloss bijvult en ook in een handige standaard staat. Na een week hoef ik het reservoir nog steeds niet bij te vullen. Het neemt wel iets meer ruimte in beslag in je badkamer, maar dat maakt gebruik, het gemak en het resultaat zeker meer dan goed!

Jessje90 06-05-2017

Zeer handig in gebruik

Zeer handig oplaadstation. Maakt het apparaat zelf schoon en vult hem in minder dan 10 seconden bij met mondwater.
Ik vind het vooral prettig dat hij hier door erg makkelijk en snel in gebruik kan worden genomen.
Het design is fraai. Het kliksysteem is ideaal, waardoor het makkelijk is om het snel te verwijderen.

Pluspunten

• Fraai design
  • Makkelijk werkend systeem

Minpunten

• Korte snoer

Lisa96 05-05-2017

AirFloss vullen zonder te knoeien

Design is mooi. Ik kan nu mijn AirFloss vullen zonder te knoeien. AirFloss kan nog tegelijk opladen. Vullen gaat zeer snel. Als het reservoir goed vol zit lijkt de straal krachtiger.
Enige nadeel is dat het product wat groot is.

Pluspunten

• Snel
  • Tegelijk opladen
  • AirFloss vullen zonder knoeien

Minpunten

• Groot

wilj90 03-05-2017

Nog sneller flossen, vullen en laden

Fijn apparaat en makkelijk in gebruik. Je kunt het apparaat zowel met water als mondwater vullen. Bijvullen gaat gemakkelijk en opladen ook. Vervolgens tot twee weken geen omkijken meer naar.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel gevuld

Minpunten

• Lamp

Anouk09 03-05-2017

Flossen op een leuke, effectieve manier

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een leuke en effectieve manier om je AirFloss te vullen. Doordat je het vulstation kunt vullen met mondwater is flossen ook nog eens effectiever dan wanneer je dit zou doen met water. Zonder het vulstation vond ik het lastig om telkens vanuit een fles het mondwater in de AirFloss te vullen. Het is luxe maar uitermate handig wanneer je het apparaat meerdere malen per dag gebruikt zoals ik dat vaak doe. Ik ben ontzettend tevreden over het apparaat van Philips omdat het fijn is om maar 1 apparaat te hebben die zowel oplaadt, je AirFloss bijvult en ook nog eens in een fijne standaard met een mooi design op je badkamer staat!

Pluspunten

• Leuke manier van flossen
  • Effectief
  • Laadt snel op
  • AirFloss snel gevuld door snelheid van vulstation

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen
  • Lampje van oplader niet zichtbaar

Marije 03-05-2017

Echt een luxe product

Handig product wat een fijne aanvulling kan zijn op je airfloss. Het is niet noodzakelijk maar met prettig als je haast hebt. Vult mijn airfloss snel bij wel is het jammer dat er maar 1 design is. Ook schoonmaken wat onhandig. Wel is het handig dat het mijn airfloss tergelijk vult en oplaad het snoer had iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Laad en vult mijn airfloss
  • Is compact

Minpunten

• De prijs
  • Snoer mocht iets langer zijn
  • Schoon maken gaat niet niet zo handig

Asdrubale 03-05-2017

Handig, maar prijzig

Dit is een handig product. Het bevat een lader voor de Airfloss en een reservoir, dat groot genoeg is. Het schoon houden is niet zijn sterkste punt net als de prijs.

Pluspunten

• vult snel
  • groot reservoir

Minpunten

• prijzig
  • schoon houden