Philips Sonicare AirFloss HX8460 - Reviews

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jessje90 10-05-2017

Goed werkend apparaat

Ik ben erg blij met het vul en laadstation voor de airfloss. Nu is de airfloss in een aantal seconden gevuld zonder knoeien.
Het kliksysteem werkt echt goed waardoor je de airfloss in 1 klik makkelijk verwijderd.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en maakt het gebruik van de airfloss een stuk makkelijker!

• Goed werkend kliksysteem
  • Snel bijgevuld

Minpunten

• Korte snoer

auke 08-05-2017

Goede aanvulling!

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een goeie aanvulling op de Airfloss, na het installeren werkt het super, je gebruikt hem zet hem terug en binnen 10 seconde is die weer klaar voor gebruik.Vooral dit laatste heeft echt meerwaarde voorheen liet ik hem te vaak staan omdat ik geen zin had hem te vullen, dat gebeurt nu nooit meer!
Dus aanrader!

Cora22 07-05-2017

Ideaal het vul- en laadstation van Philips!

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een fijnere en effectieve manier om je AirFloss te vullen. Zonder het vulstation vond ik het moeilijk (ik schonk er nog wel eens naast) om vanuit een fles het mondwater in de AirFloss te vullen. Hij vult in een paar seconde, dat is ideaal. Je kunt het vulstation vullen met mondwater of water. Ik vind het met mondwater het fijnst/lekkerst, het geeft een schoon en fris gevoel in je mond. Ik ben erg tevreden, omdat het fijn is om maar één apparaat te hebben die zowel oplaadt en je AirFloss bijvult en ook in een handige standaard staat. Na een week hoef ik het reservoir nog steeds niet bij te vullen. Het neemt wel iets meer ruimte in beslag in je badkamer, maar dat maakt gebruik, het gemak en het resultaat zeker meer dan goed!

Tebby 07-05-2017

Ideaal het vul- en laadstation van Philips!

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een fijnere en effectieve manier om je AirFloss te vullen. Zonder het vulstation vond ik het lastig (ik schonk er nog wel eens naast) om vanuit een fles het mondwater in de AirFloss te vullen. Hij vult in een paar seconde, dat is ideaal. Je kunt het vulstation vullen met mondwater of water. Ik vind het met mondwater het fijnst/lekkerst, het geeft een schoon en fris gevoel in je mond. Ik ben erg tevreden, omdat het fijn is om maar één apparaat te hebben die zowel oplaadt, je AirFloss bijvult en ook nog eens in een handige standaard. Na een week hoef ik het reservoir nog steeds niet bij te vullen. Het neemt wel iets meer ruimte in beslag in je badkamer, maar dat maakt gebruik, het gemak en het resultaat zeker meer dan goed! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jessje90 06-05-2017

Zeer handig in gebruik

Zeer handig oplaadstation. Maakt het apparaat zelf schoon en vult hem in minder dan 10 seconden bij met mondwater.
Ik vind het vooral prettig dat hij hier door erg makkelijk en snel in gebruik kan worden genomen.
Het design is fraai. Het kliksysteem is ideaal, waardoor het makkelijk is om het snel te verwijderen.

Pluspunten

• Fraai design
  • Makkelijk werkend systeem

Minpunten

• Korte snoer

Jessje90 06-05-2017

Zeer makkelijk in gebruik

Het is een zeer makkelijk oplaadstation. Makkelijk in gebruik.
Het oplaadstation zorgt ervoor dat de flosser in minder dan 10 seconden is gevuld met mondwater, zodat je extra snel kunt beginnen met het flossen. Dit is door het mondwater extra verfrissend en zorgt voor een zeer schoon gebit.
Het kliksysteem werkt uitstekend en snel. Waardoor je de flosser makkelijk kunt opladen en weer kunt verwijderen.
Het design is modern.
Het opladen neemt wat tijd in beslag, maar doordat je hem dan alsnog kunt gebruiken is dit niet heel hinderlijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lisa96 05-05-2017

AirFloss vullen zonder te knoeien

Design is mooi. Ik kan nu mijn AirFloss vullen zonder te knoeien. AirFloss kan nog tegelijk opladen. Vullen gaat zeer snel. Als het reservoir goed vol zit lijkt de straal krachtiger.
Enige nadeel is dat het product wat groot is.

Pluspunten

• Snel
  • Tegelijk opladen
  • AirFloss vullen zonder knoeien

Minpunten

• Groot

Lisa96 05-05-2017

AirFloss vullen zonder te knoeien

Philips Sonicare AirFloss is een handig product. Het vullen gaat erg snel, geen geknoei meer met gieten van mondspoeling.
Het lijkt erop dat als het reservoir helemaal gevuld is dat de straal van de AirFloss ook krachtiger is.
Enige nadeel is misschien dat het product wat groot is. Past nog maar net in een klein kastje of op de rand van de wastafel. Design vind ik mooi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Echt2 04-05-2017

Fijne aanvulling op AirFloss

Fijne en makkelijke aanvulling op de Philips AirFloss [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

wilj90 03-05-2017

Nog sneller flossen, vullen en laden

Fijn apparaat en makkelijk in gebruik. Je kunt het apparaat zowel met water als mondwater vullen. Bijvullen gaat gemakkelijk en opladen ook. Vervolgens tot twee weken geen omkijken meer naar.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel gevuld

Minpunten

• Lamp

jaqc020 03-05-2017

Functioneel apparaat

Ik ben blij verrast hoe makkelijk het is om de Sonicare bij te vullen en op te laden. Het is eenvoudig in gebruik en je hebt er vervolgens een tijd geen omkijken meer naar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anouk09 03-05-2017

Flossen op een leuke, effectieve manier

De Philips Sonicare AirFloss vul- en laadstation is een leuke en effectieve manier om je AirFloss te vullen. Doordat je het vulstation kunt vullen met mondwater is flossen ook nog eens effectiever dan wanneer je dit zou doen met water. Zonder het vulstation vond ik het lastig om telkens vanuit een fles het mondwater in de AirFloss te vullen. Het is luxe maar uitermate handig wanneer je het apparaat meerdere malen per dag gebruikt zoals ik dat vaak doe. Ik ben ontzettend tevreden over het apparaat van Philips omdat het fijn is om maar 1 apparaat te hebben die zowel oplaadt, je AirFloss bijvult en ook nog eens in een fijne standaard met een mooi design op je badkamer staat!

Pluspunten

• Leuke manier van flossen
  • Effectief
  • Laadt snel op
  • AirFloss snel gevuld door snelheid van vulstation

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen
  • Lampje van oplader niet zichtbaar

Anouk09 03-05-2017

Flossen op een leuke, effectieve manier!

De Sonicare AirFloss vul- en laadstation is enorm handig in gebruik. Het flossen met mondwater is natuurlijk effectiever dan met water. Het is alleen soms vervelend om het telkens vanuit een fles te moeten vullen waardoor je eerder geneigd bent naar het flossen met water. Door het vul- en laadstation kun je je mondwater eenvoudig vullen waardoor je dit ongemak niet meer hebt. Het is fijn om niet meerdere apparaten op je badkamer te hebben maar om alles in 1 apparaat te hebben. Het is bovendien een hele leuke manier om je AirFloss te vullen waardoor ik meer dan tevreden ben over dit apparaat van Philips! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marije 03-05-2017

Echt een luxe product

Handig product wat een fijne aanvulling kan zijn op je airfloss. Het is niet noodzakelijk maar met prettig als je haast hebt. Vult mijn airfloss snel bij wel is het jammer dat er maar 1 design is. Ook schoonmaken wat onhandig. Wel is het handig dat het mijn airfloss tergelijk vult en oplaad het snoer had iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Laad en vult mijn airfloss
  • Is compact

Minpunten

• De prijs
  • Snoer mocht iets langer zijn
  • Schoon maken gaat niet niet zo handig

Marije1991 03-05-2017

Prima product

Prima product werkt erg prettig en vult mijn airfloss snel en laad mijn airfloss ook nog eens op [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Asdrubale 03-05-2017

Handig, maar prijzig

Dit is een handig product. Het bevat een lader voor de Airfloss en een reservoir, dat groot genoeg is. Het schoon houden is niet zijn sterkste punt net als de prijs.

Pluspunten

• vult snel
  • groot reservoir

Minpunten

• prijzig
  • schoon houden

floris22 03-05-2017

Prima toevoeging op de airfloss

Na het vervangen van de vulopening op de airfloss werkt het heel prettig.
De airfloss vult zichzelf binnen enkele seconden en ook het vullen van het grote reservoir gaat zonder problemen.
Het apparaat lekt totaal niet ,iets waar ik vooraf wel mijn twijfels over had. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Asdrubale 03-05-2017

Het apparaat is handig, maar prijzig

Mijn eerste indruk met dit apparaat is best goed. In het reservoir gaat voldoende vloeistof en het vult de Airfloss snel. Het laadt de Airfloss ook op. Het apparaat is handig, want je hebt geen geknoei en gedoe meer met het vullen. Het schoonmaken, daar kan toch nog wel wat verbeterd worden. Je kunt de lader verwijderen, maar ik ben bang dat de clips het een keer gaan begeven. Ook is het apparaat niet aan de goedkope kant. Ik zou er zelf niet het geld voor over hebben, maar het is een praktisch apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]