Philips HX8432/03 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX8432/03 op Kieskeurig.nl.

marianne57 23-04-2018

JAMMER DAT HIJ ZO SNEL KAPOT GAAT

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Het is een prima product als hij het doet maar is bij dagelijks gebruik snel kapot..dit is mijn derde alweer.

cs1234 23-06-2017

ik kreeg er een heel schone mond van

maar...
technisch slecht product. binnen twee jaar gingen er drie kapot. de tweede en de derde kreeg ik gratis (garantie) maar toen was de garantie van de eerste verlopen en had ik de vierde moeten kopen. dat nooit.

Kuipert 18-05-2017

Tandarts schoon gevoel

Geschreven voor: Philips HX8432/03

De Philips Airfloss zorgt voor een tandarts schoon gevoel en is zeer makkelijk in gebruik.

Het water wordt met een kracht tussen de tanden geblazen. Het is even wennen maar al snel leer je hoe je het product in gebruik kan nemen.

De vormgeving is iets aan de grote kant, maar ligt even goed makkelijk in de hand.
Het water reservoir is binnen 2 keer gebruik leeg, maar is gemakkelijk bij te vullen.

Een voordeel is dat het apparaat opgeladen kan worden op de oplader van de elektrische tandenborstel van Philips.
De batterij gaat lang mee, inmiddels 10 keer gebruikt en de batterij is nog niet leeg.

Benergy 16-06-2019

minder tandvleesiritatie

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Makkelijk te gebruiken apparaat om de ruimtes tussen je tanden goed schoon te spoelen.
Vooral bij een aantal kiezen waar ik regelmatig irritatie heb helpt dit zeker om de irritatie flink te verminderen.
Bij dagelijks gebruik dus vrijwel geen problemen meer.
Airfloss is niet goedkoop, dat vind ik op zich niet zo'n probleem maar wel dat er dan veel reviews zijn waarin het apparaat snel stuk gaat.
Bij de prijs die voor de Airfloss wordt gevraagd verwacht je een aantal jaren probleemloos gebruik.
dat valt dus nog te bezien

Roelant 31-05-2018

Dit nieuwere model heeft een mindere goede sproeikop

Een prima product.
Helaas is mijn oude model stuk gegaan en daarom heb ik voor het nieuwe model gekozen, de Ultra. Het opzetstuk heeft minder goede positionerings mogelijkheid tussen de kiezen. Het vorige model had een uitstekend kopje, waarmee je gemakkelijk de positie kon bepalen van sproeien. Natuurlijk zijn de opzetstukken weer niet compatibel gemaakt...
Misschien even wennen, anders maak ik gebruik van de ‘30 dagen niet 100% tevreden, geld terug’.

Kim 09-01-2018

werkt makkelijk

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Ik wilde al jaren een Airfloss, maar mijn tandarts raadde dit af. Omdat ik een hekel heb aan flossen en stoken, heb ik er nu toch een gekocht. Voor het tandenpoetsen gebruik ik eerst de airfloss met mondwater. Hierdoor krijg je al een schoon mondgevoel. Vervolgens poets ik mijn tanden. Eenmaal per week stook ik ook nog wel. Ik ben nog niet voor controle naar de mondhygiëniste geweest, dus weet nog niet of ik het gewenste resultaat heb bereikt, maar ik houd de ruimte tussen mijn tanden nu in ieder geval beter schoon dan voorheen. Ik heb de airfloss nu ruim een maand in gebruik en heb hem nog niet op hoeven laden.
Een nadeel is wel dat het reservoir snel leeg is en dat het nogal kan spetteren als je je mond niet goed dicht houdt.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • goede accu

Minpunten

• klein reservoir
  • spettert

Jackers 29-10-2017

Fijne flosshulp

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Mijn man en ikzelf gebruiken dit product nu een week of 4 en zijn er beiden goed over te spreken. In andere reacties wordt gesproken over te veel lawaai, maar in vergelijking met mijn electrische tandenborstel vind ik dit best meevallen. Ook wordt geklaagd dat het reservoir snel leeg is; dan weet ik niet wat die mensen allemaal doen, maar als je alle ruimtes tussen tanden en kiezen afgaat (3 x per ruimte pulseren) dan is er genoeg in het reservoir. Ook de klacht dat het alles onderspettert kan ik niet onderschrijven, want je moet het gewoon niet met je mond wijd open doen, doe je met tandenpoetsen toch ook niet? Ik heb het apparaat gekocht omdat ik tussen sommige kiezen te weinig ruimte heb voor stoker, rager of floss. Met dit apparaat krijg ik dat alsnog goed schoon. En ik heb het speciaal geprobeerd met maanzaadjes, want die gaan overal tussen zitten. Eerst met houten stokertje en floss geprobeerd, daarmee ging al wel veel weg, maar toch bleven er nog een paar hardnekkige zaadjes achter, welke door de airfloss keurig werden verwijderd. Ik gebruik de airfloss nu altijd 's avonds voordat ik poets en ik blijf deze ook zeker gebruiken. Mijn mondhygiëniste zal ook tevreden zijn.

flossiefan 24-10-2017

eindelijk een goed oplossing

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Na jaren van knoeien met ragers, stokers en flossdraad ben ik op advies van de mondhygieniste begonnen met de airfloss. Eerst 1 week een demo geprobeerd van haar en toen de beslissing genomen om er zelf een aan te schaffen.
En vandaag is hij binnen gekomen, ik kan niet wachten om hem te gaan gebruiken maar eerst 24 uur opladen.

Antoni0301 20-07-2017

Philips Sonicare Airfloss Ultra HX8332/01 Waardeloos Product

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Twee keer een versie HX8332/01 gehad die na enkele dagen kapot ging (enkel nog een fluittoon). Het derde apparaat heeft een aantal maanden gewerkt en laadt vervolgens niet meer op.

Helemaal klaar met de airflossers van Philips.

Groet, Antoni

Vonne47 28-05-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Doet precies waarvoor het bedoeld is! Binnen 1 minuut heerlijk frisse tanden. Reservoir is ruim voldoende voor 1 beurt, daarna makkelijk bij te vullen met (mond)water. Wil het apparaat bij de dagelijkse verzorging niet meer missen! Aanrader dus!

Kees1307 28-03-2019

ik weet het niet

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Prima produkt, voor het eerst in jaren dat tandarts vertelde dat mijn tandvlees in uitstekende conditie was. Werkt veel vlotter dan flossen. Mijn eerste exemplaar viel op grond en deed het niet meer. Tweede exemplaar stopte er na 9 maanden spontaan mee en deed niets meer ... En toch heb ik derde exemplaar nu gekocht.

remy5650 09-02-2019

heel gemakkelijk!

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Geweldig om een product te hebben ontdekt dat ik helemaal niet kende en dat zeer nuttig bleek! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

pvruiten 09-02-2019

ultrakorte levensduur

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Op zich een goed idee qua apparaat, maar je wilt niet weten hoeveel ik er al heb 'versleten' en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee... Er komt straks nog één keer via Internet een nieuw apparaat, maar de levensduur is erbarmelijk slecht. Ik heb er nu weer drie klaar liggen om naar de gemeentewerf te brengen, maar daarvoor heb ik er ook al minstens(!) drie gehad (ook van de eerste versie). k heb een voorkeur voor PHILIPS, maar de airfloss is echt een drama qua levensduur. Philips weet dit zelf heel goed, maar is blijkbaar niet in staat om e.e.a. te veranderen of te verbeteren aan dit ontwerp... jammer.

Realkikine 06-02-2019

Praktische

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Uw mondhygiëne verbeteren op één klap! De Philips flossers. Dit apparaat maakt de ruimtes tussen je tanden schoon. Met één druk op de knop geef je één tot drie stoten lucht met (mond)water af en is je gebit snel helemaal schoon in minder dan 60 sec. Heel éénvoudig te gebruiken. Draadloos. Gaat lang mee met slecht één laadbeurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reindervdv 06-02-2019

Flossen zonder irritatie.

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Eindelijk flossen zonder irritatie en zonder bloed. Flossen gaat sneller en is effecties. Een aanrader voor iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reinderv 30-01-2019

Flossen zonder irritatie

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Een product die ik dagelijks gebruik voor het flossen. Eindelijk geen irritatie meer na het flossen. Ik raad iedereen deze product aan, het is gemakkelijk in gebruik en het is doel gericht flossen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jasmines92 23-01-2019

een aanrader

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Door dit toestel floss ik mijn tanden meer. fantastisch toestel [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Giny 22-01-2019

Top product, snel alle ruimtes tussen de tanden schoon

Geschreven voor: Philips HX8432/03

De airfloss is handig en eenvoudig in gebruik. Maakt met water en lucht de ruimtes tussen je tanden goed schoon. Ik ben super tevreden.

Pluspunten

• Met lucht en water
  • Snel
  • Makkelijk in gebruik

Slenerrobert 22-01-2019

prima toevoeging mondgezondheid

Geschreven voor: Philips HX8432/03

als tandarts met pensioen vind ik deze airfloss uitstekend geschikt met name voor mensen, die slecht uit de voeten kunnen met tandenstokers en jagers.Mijn echtgenote met lichte mobiliteisproblemen heeft veel baat bij het gebruik ermee.Het bloeden van tandvlees is beduidend verminderd.Ik vind het apparaat minder geschikt voor personen met grotere interdentalen ruimtes. Daar voldoen jagers beter.

Lisa10 21-01-2019

Kwalitatief product, doet mij meer flossen

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Ik ben iemand die niet vaak flost, maar sinds ik de Airfloss heb, doe ik dit veel meer.
Ik heb het gevoel dat mijn tanden beter gereinigd zijn na het gebruik van de AirFloss

Het is gemakkelijk in gebruik, even de handleiding lezen en je kan de AirFloss gebruiken.

Je kan snel je tanden flossen, waardoor ik het gemakkelijker doe tijdens mijn ochtendritueel.

Het enige waar je voor moet oppassen, is het spatten, maar dit komt niet voor als je je mond sluit.

Pluspunten

• Snel
  • Kwalitatief

Minpunten

• Kan spatten