Philips HX8432/03 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Laadstation
Elektrische flosser

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jackers 29-10-2017

Fijne flosshulp

Mijn man en ikzelf gebruiken dit product nu een week of 4 en zijn er beiden goed over te spreken. In andere reacties wordt gesproken over te veel lawaai, maar in vergelijking met mijn electrische tandenborstel vind ik dit best meevallen. Ook wordt geklaagd dat het reservoir snel leeg is; dan weet ik niet wat die mensen allemaal doen, maar als je alle ruimtes tussen tanden en kiezen afgaat (3 x per ruimte pulseren) dan is er genoeg in het reservoir. Ook de klacht dat het alles onderspettert kan ik niet onderschrijven, want je moet het gewoon niet met je mond wijd open doen, doe je met tandenpoetsen toch ook niet? Ik heb het apparaat gekocht omdat ik tussen sommige kiezen te weinig ruimte heb voor stoker, rager of floss. Met dit apparaat krijg ik dat alsnog goed schoon. En ik heb het speciaal geprobeerd met maanzaadjes, want die gaan overal tussen zitten. Eerst met houten stokertje en floss geprobeerd, daarmee ging al wel veel weg, maar toch bleven er nog een paar hardnekkige zaadjes achter, welke door de airfloss keurig werden verwijderd. Ik gebruik de airfloss nu altijd 's avonds voordat ik poets en ik blijf deze ook zeker gebruiken. Mijn mondhygiëniste zal ook tevreden zijn.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

flossiefan 24-10-2017

eindelijk een goed oplossing

Na jaren van knoeien met ragers, stokers en flossdraad ben ik op advies van de mondhygieniste begonnen met de airfloss. Eerst 1 week een demo geprobeerd van haar en toen de beslissing genomen om er zelf een aan te schaffen.
En vandaag is hij binnen gekomen, ik kan niet wachten om hem te gaan gebruiken maar eerst 24 uur opladen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Kuipert 18-05-2017

Tandarts schoon gevoel

De Philips Airfloss zorgt voor een tandarts schoon gevoel en is zeer makkelijk in gebruik.

Het water wordt met een kracht tussen de tanden geblazen. Het is even wennen maar al snel leer je hoe je het product in gebruik kan nemen.

De vormgeving is iets aan de grote kant, maar ligt even goed makkelijk in de hand.
Het water reservoir is binnen 2 keer gebruik leeg, maar is gemakkelijk bij te vullen.

Een voordeel is dat het apparaat opgeladen kan worden op de oplader van de elektrische tandenborstel van Philips.
De batterij gaat lang mee, inmiddels 10 keer gebruikt en de batterij is nog niet leeg.