Philips Sonicare DiamondClean HX9353 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Radja 28-03-2018

Slijt harder dan normaal

Had een sample bij de nieuwe tandenborstel gekregen en was daar zo tevreden over dat ik maar 4 stuks erbij heb besteld..echter deze is van een beduidend mindere kwaliteit en slijt harder.. Jammer dus

Mieke15 20-02-2018

Prima product

Een fantastische tandenborstel, tanden zijn glad, zijn witter, glimmen.
Nog nooit zo schone tanden gehad

Kieskeurig 15-02-2018

waardeloos product

Aandeel in wegwerpmaatschappij

Poetst fantastisch, prachtig design maar voor 259,00 euro verwacht je dat het langer dan 1,5 jaar meegaat. Ik heb inmiddels in 4 jaar tijd 3x een Sonicare Diamond Clean gehad, waarvan 1x kosteloos de body vervangen door Philips. Bij alle werkte op de duur de aan en uit knop niet meer. Kortom ik stap over naar een ander merk. Inmiddel bij Philips in 4 jaar tijd +/- 750,00 euro weggegooid.

Minpunten

• Aan en uitknop

henk1953 08-02-2018

goede aanwinst en handig op reis qua laden

Mooie design, usb laden via etui en laptop of 230 v
makkelijk dus om mee te nemen op reis, zelfs in de auto op te laden via de usb. En helemaal mooi de water beker voor in de badkamer waar de borstel ook kan worden geladen maar ook water uit kan worden gedronken

Maarten82 06-01-2018

prima product

mijn vorige sonicare diamondclean had na 4 jaar ineens de geest gegeven. Nu een nieuwe gekocht en de prestaties zijn erg goed. Met name het nieuwe borsteltje (adaptive clean) is erg fijn. Levensduur weet ik niet. Hopelijk wel langer dan de vorige

Jelle 01-09-2017

Geweldige tandenborstel

Geweldige tandenborstel, voelt goed in de hand en fijn in de mond. Ziet er mooi uit en poetst duidelijk beter dan mijn vorige tandenborstels. Wat leuk is, is dat de tandenborstel draadloos oplaad in het oplaad-glas of reisetui.

Pluspunten

• Poetst beter dan andere borstels
  • Draadloos opladen

Minpunten