Philips Sonicare DiamondClean HX9353 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9353 op Kieskeurig.nl.

6,3

Kieskeurig 15-02-2018

waardeloos product

Aandeel in wegwerpmaatschappij

Poetst fantastisch, prachtig design maar voor 259,00 euro verwacht je dat het langer dan 1,5 jaar meegaat. Ik heb inmiddels in 4 jaar tijd 3x een Sonicare Diamond Clean gehad, waarvan 1x kosteloos de body vervangen door Philips. Bij alle werkte op de duur de aan en uit knop niet meer. Kortom ik stap over naar een ander merk. Inmiddel bij Philips in 4 jaar tijd +/- 750,00 euro weggegooid.

Minpunten

• Aan en uitknop

DeMoX11 10-05-2019

Erg fris gevoel!!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Na een paar weken in gebruik te hebben merk ik dat mijn gebit en tandvlees een stuk minder gevoelig zijn voor kou en warmte en dat mijn tanden ook een tint witter geworden zijn.
De functies die deze tandenborstel heeft zijn erg handig bijvoorbeeld gumcare werkt goed voor je tandvlees en geeft het geheel een fris en schoon gevoel. De reisetui is ook een top toevoeging omdat deze ook als oplader gebruikt kan worden.

Dit is voor mij zeker een aanrader aan iedereen die een goede tandenborstel zoekt!

AnneMieke2019 19-04-2019

Een prachtig product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Goed instelbaar en makelijk naar een andere instelling. Het reisetui ziet er prachtig uit. Ben er blij mee! Waarde voor je geld.

HenR 10-04-2019

Zo veel fijner en gladder poetsen

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Na jaren handmatig poetsen overgestapt op dat andere merk met ronde opzetborstels. Nu naar sonicare diamondclean en resultaat is prettiger poetsen en ook gladdere tanden.

Oekel68 09-04-2019

Eigenschappen ok

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Via uitstekende klantenservice product vervangen. Maar het product is weer niet prettig in het gebruik vanwege gierende geluid waarmee je je tanden probeert te verzorgen. Denk ook dat deze houder ook zal sneuvelen op den duur. Contact houder / borstel is heel onrustig.

Niente64 02-04-2019

Ontevreden; de borstel laat steeds los tijdens het föhnen

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Mooi product, maar werkt niet goed. Tijdens het föhnen schiet de borstel steeds los van de 'basis'. Beide stukken zijn niet stevig genoeg verbonden.

Anoniem 02-03-2019

Philips sonicare

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Deze tandenborstel van Sonicare zou ik niet meer willen missen. Heel schoon gevoel na het poetsen. Zeker met het deep clean programma. In een woord Perfect.

tinnieminnie 23-12-2018

Super tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

We waren het gebruiksgemak al gewoon. We zijn gevallen voor het zwarte design. Blijft een super tandenborstel met al die verschillende standen is er vast en zeker iets bij voor iedereen.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Texel 20-08-2018

Beste elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Dit is mijn 4 e Philips elektrische tandenborstel, maar veruit de beste. Bijgeleverde verschillende borstels zijn perfect, en de verschillende standen doen wat ze beloven. Enige nadeel het oplaadglas. Breekbaar, zwaar, en tandenborstel valt er makkelijk uit bij opladen als je het glas verplaatst omdat je de borstel er schuin in moet zetten.

Sanne2018 19-07-2018

Deze poetst alsof je bij de tandarts in de stoel zit...

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Dit is mijn eerste elektrische tandenborstel, ik kan dus niet vergelijken met andere elektrische borstels. Maar deze poetst echt super goed. Heb nu pas het idee dat mijn tanden helemaal schoon worden, vergeleken met mijn handtandenborstel. Het is net of je bij de tandarts in de stoel zit, zo goed poetst deze borstel. Het is fijn om te kunnen wisselen tussen de verschillende poetsstanden, net waar je behoefte aan hebt en de tijd voor wilt nemen. Ik ben er heel blij en tevreden mee, en de kleur staat leuk in mijn badkamer. Ik hoop dat ik het oplaadglaasje lang heel kan houden, maar gelukkig kun je deze los kopen in de webshop. Al met al een hele goede en mooie tandenborstel waar je wel wat geld voor over moet hebben.

Anoniem 15-07-2018

Kan niet meer zonder

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik weet niet hoe ik ooit tanden kon poetsen zonder mijn Sonicare. Mijn mond voelt zo fris en schoon, mijn tanden zijn al veel witter geworden (ik drink veel thee en koffie) en het ritueel van poetsen is nu iets waar ik naar uitkijk. Absoluut de prijs waard.

Amram 26-06-2018

Doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Na 25 jaar ronde borstels te hebben gebruikt, deze geprobeerd. Ik was zeer sceptisch maar merk nu dat mijn tanden gladder zijn, tussen de tanden schoner en witter is geworden. Tevreden met dit product.

Arman92 12-06-2018

Top-apparaat, die ik een ieder zal aanraden, lees verder!!!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Wanner je s'morgensvroeg opstaat en na een paar goede koppen koffie te hebben gedronken, je tanden poetst met deze geweldige elektrische tandenborstel.

Je voelt en ervaart echt dat je tanden een grondige schoonmaak krijgen. Het resultaat na 2 hele effectieve poets-minuten is dan ook zeker voel- en merkbaar. je tanden voelen heerlijk glad aan, ze gaan er zelfs van glimmen. voor je gevoel is je mond zo fris en schoon, dat je de dag niet anders dan goed van start kan gaan.

Naast dat het de staat van je gebit en mond zeer ten goede komt, krijgt je zelfvertrouwen ook een flinke boost. Het apparaat kost wat, maar dan heb je ook echt wat, zie het als een hele kleine investering in je eigen gezondheid. Die in je toekomst een hoop geld doet bespaard blijven op het gebied van je gebit. Aldus een zekere aanrader, die ik iedereen zal aanbevelen. ik ben er heel blij mee en zeer dankbaar dat ik zo'n schitterende tandenbostel tot mijn beschikking heb die uitmuntend functioneert!!!

onnothemusicman 05-06-2018

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik gebruik de sonicare nu enkele weken tot grote tevredenheid. Het geeft een bijzonder fris en schoon gevoel na het tandenpoetsen. Enige minpuntje vind ik dat het opladen van de tandenborstel erg lang duurt.

Hans Suter 28-05-2018

Reistasje voldoet niet

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik was er al bang voor. Via het reistasje zou je via USB de tandenborstel kunnen opladen. Mooi idee. De USB aansluiting past echter van geen kant op het tasje, hoe je het stekkertje ook probeert. Jammer, functionaliteit weg.

Pluspunten

• Werking borstel uitstekend
  • Opladen via glas prima
  • Design is mooi

Minpunten

• Opladen reistasje onmogelijk

Kajokeji 27-05-2018

Bevalt tot nu toe erg goed

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, het is mijn eerste elektrische tandenborstel maar hij bevalt erg goed, erg gladde en schone tandjes.

Radja 28-03-2018

Slijt harder dan normaal

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Had een sample bij de nieuwe tandenborstel gekregen en was daar zo tevreden over dat ik maar 4 stuks erbij heb besteld..echter deze is van een beduidend mindere kwaliteit en slijt harder.. Jammer dus

Zabeth 22-03-2018

Veel beter dan de vorige generaties

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Door de nieuwe vormgeving van de Philips Sonicare is het niet meer mogelijk dat kalk en schimmelvorming ontstaan in en rond de borstel en ik ben super enthousiast om de perfecte reinigende capaciteiten van de Philips tandenborstel terug te vinden zonder de nadelen van het verleden. Tandenpoetsen is nu elke dag opnieuw een plezier ! Het reisetui is daarenboven een bijkomende troef !
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Mieke15 20-02-2018

Prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Een fantastische tandenborstel, tanden zijn glad, zijn witter, glimmen.
Nog nooit zo schone tanden gehad

henk1953 08-02-2018

goede aanwinst en handig op reis qua laden

Mooie design, usb laden via etui en laptop of 230 v
makkelijk dus om mee te nemen op reis, zelfs in de auto op te laden via de usb. En helemaal mooi de water beker voor in de badkamer waar de borstel ook kan worden geladen maar ook water uit kan worden gedronken