Philips Sonicare DiamondClean HX9353 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9353 op Kieskeurig.nl.

6,3

Maarten82 06-01-2018

prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

mijn vorige sonicare diamondclean had na 4 jaar ineens de geest gegeven. Nu een nieuwe gekocht en de prestaties zijn erg goed. Met name het nieuwe borsteltje (adaptive clean) is erg fijn. Levensduur weet ik niet. Hopelijk wel langer dan de vorige

Arman92 12-06-2018

Top-apparaat, die ik een ieder zal aanraden, lees verder!!!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Wanner je s'morgensvroeg opstaat en na een paar goede koppen koffie te hebben gedronken, je tanden poetst met deze geweldige elektrische tandenborstel.

Je voelt en ervaart echt dat je tanden een grondige schoonmaak krijgen. Het resultaat na 2 hele effectieve poets-minuten is dan ook zeker voel- en merkbaar. je tanden voelen heerlijk glad aan, ze gaan er zelfs van glimmen. voor je gevoel is je mond zo fris en schoon, dat je de dag niet anders dan goed van start kan gaan.

Naast dat het de staat van je gebit en mond zeer ten goede komt, krijgt je zelfvertrouwen ook een flinke boost. Het apparaat kost wat, maar dan heb je ook echt wat, zie het als een hele kleine investering in je eigen gezondheid. Die in je toekomst een hoop geld doet bespaard blijven op het gebied van je gebit. Aldus een zekere aanrader, die ik iedereen zal aanbevelen. ik ben er heel blij mee en zeer dankbaar dat ik zo'n schitterende tandenbostel tot mijn beschikking heb die uitmuntend functioneert!!!

onnothemusicman 05-06-2018

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik gebruik de sonicare nu enkele weken tot grote tevredenheid. Het geeft een bijzonder fris en schoon gevoel na het tandenpoetsen. Enige minpuntje vind ik dat het opladen van de tandenborstel erg lang duurt.

Hans Suter 28-05-2018

Reistasje voldoet niet

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik was er al bang voor. Via het reistasje zou je via USB de tandenborstel kunnen opladen. Mooi idee. De USB aansluiting past echter van geen kant op het tasje, hoe je het stekkertje ook probeert. Jammer, functionaliteit weg.

Pluspunten

• Werking borstel uitstekend
  • Opladen via glas prima
  • Design is mooi

Minpunten

• Opladen reistasje onmogelijk

Radja 28-03-2018

Slijt harder dan normaal

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Had een sample bij de nieuwe tandenborstel gekregen en was daar zo tevreden over dat ik maar 4 stuks erbij heb besteld..echter deze is van een beduidend mindere kwaliteit en slijt harder.. Jammer dus

Mieke15 20-02-2018

Prima product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Een fantastische tandenborstel, tanden zijn glad, zijn witter, glimmen.
Nog nooit zo schone tanden gehad

Kieskeurig 15-02-2018

waardeloos product

Aandeel in wegwerpmaatschappij

Poetst fantastisch, prachtig design maar voor 259,00 euro verwacht je dat het langer dan 1,5 jaar meegaat. Ik heb inmiddels in 4 jaar tijd 3x een Sonicare Diamond Clean gehad, waarvan 1x kosteloos de body vervangen door Philips. Bij alle werkte op de duur de aan en uit knop niet meer. Kortom ik stap over naar een ander merk. Inmiddel bij Philips in 4 jaar tijd +/- 750,00 euro weggegooid.

Minpunten

• Aan en uitknop

henk1953 08-02-2018

goede aanwinst en handig op reis qua laden

Mooie design, usb laden via etui en laptop of 230 v
makkelijk dus om mee te nemen op reis, zelfs in de auto op te laden via de usb. En helemaal mooi de water beker voor in de badkamer waar de borstel ook kan worden geladen maar ook water uit kan worden gedronken

Jelle 01-09-2017

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Geweldige tandenborstel, voelt goed in de hand en fijn in de mond. Ziet er mooi uit en poetst duidelijk beter dan mijn vorige tandenborstels. Wat leuk is, is dat de tandenborstel draadloos oplaad in het oplaad-glas of reisetui.

Pluspunten

• Poetst beter dan andere borstels
  • Draadloos opladen