Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart - Reviews

Beste deals -8% prijsdaling
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart op Kieskeurig.nl.

4,3

Kieskeurig 15-02-2018

waardeloos product

Aandeel in wegwerpmaatschappij

Poetst fantastisch, prachtig design maar voor 259,00 euro verwacht je dat het langer dan 1,5 jaar meegaat. Ik heb inmiddels in 4 jaar tijd 3x een Sonicare Diamond Clean gehad, waarvan 1x kosteloos de body vervangen door Philips. Bij alle werkte op de duur de aan en uit knop niet meer. Kortom ik stap over naar een ander merk. Inmiddel bij Philips in 4 jaar tijd +/- 750,00 euro weggegooid.

Minpunten

• Aan en uitknop

Wilem 05-12-2019

Het niet meer werken van de aan/uit knop is een bekend probleem van de Diamond Clean. Dit is echter eenvoudig op te lossen.

Leg de body een hele nacht in een emmertje met koud water. De volgende dag druk je rustig maar met kracht op de aan/uit knop, je zult zien dat er een hele boel tandpasta los komt die is opgedroogd achter de aan/uit knop.

Mijn Diamond clean werkt nog steeds en komt uit 2012

Wiebe 30-01-2020

Helaas niet zo goed als de oude sonicare borstels

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Binnen een paar maanden had de aansluiting voor het kopje zoveel speling dat er niet meer mee te poetsen is. Waardeloze kwaliteit.

Minpunten

• lage kwaliteit

piet b 19-11-2020

philips sonicare hx935/56

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

gekocht 11-01-20 . na 7 maanden veel speling op aansluiting van de tanden borstel .ben niet tevreden over dit product.

Jannicke 05-10-2020

Favoriet product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Voor ik deze elektrische tandenborstel kocht, twijfelde ik omwille van de voor mij hoge prijs. Ik heb het uiteindelijk, op aanraden van mijn parodontoloog, toch gekocht. Ik kan niet meer zonder. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop!

Oenamo 21-08-2020

Erg tevreden met mijn nieuwe tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Deze tandenborstel poetst heel fijn. Ik verheug me bijna op tandenpoetsen. Hij maakt de tanden goed schoon en maakt ze opvallend glad. Een aanrader dus en ondanks de prijs zou ik hem opnieuw kopen. Het enige wat ik onhandig vind is dat je niet eerst een programma kunt kiezen en hem daarna aan kunt doen. Maar daar is overheen te komen.. ; )

EwoudD 25-07-2020

Tandenborstel met gemengde gevoelens

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

De tandenborstel is gelukkig uit assortiment (jul 2020) want het werkt niet meer binnen 1,5 jaar gebruik.

GJ Phil 25-07-2020

Mijn 5e Sonicare, en dat is niet voor niets

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Top-apparaat. Mijn mondhygiëniste stelt simpelweg vast 'je bent een goede poetser', en zij en de tandarts kunnen het zien en weten.

C. Overbeeke 15-07-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Prima tandenborstel, poetsresultaten zijn bijzonder goed, ligt goed in de hand met en de accu gaat meer dan 2 weken mee.

Devries31 24-06-2020

Heerlijk schone tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Mijn tanden voelen veel gladder aan. Mijn tandarts liet me ook weten minder tandplak te hebben. Ik zou iedereen deze tandenborstel aanraden. Ik wil nooit meer anders

Kroontje 22-06-2020

Schoon gebit

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Fijne tandenborstel, maakt goed schoon geeft een fris gevoel. Veel standen waaruit je kunt kiezen voor nog betere reiniging die bij je past.
Jammer dat de lader van glas is ivm breukschade zeker als je m in de douche wilt zetten. Nu staat de lader en borstel in de slaapkamer.
Verder heel erg tevreden een heel groot verschil met mijn andere electrische tandenborstel die ik hiervoor gebruikte.

Tuinmeisje 16-05-2020

Een fijne tandenborstel vol gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Poetst geweldig en is goed aan te passen. Je kunt een programma kiezen voor snel bijpoetsen, maar ook voor een uitgebreide, 3 minuten durende poetsbeurt.
Een zwak punt blijft de accu duur, maar na melding kreeg ik keurig een ander exemplaar opgestuurd. SERVICE!

Gesiena 15-05-2020

Heel mooi produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Heel tevreden met onze Philips Sonicare tandenborstel. Na elke poetsbeurt een heel fijn en schoon gevoel.

Van liempt 23-04-2020

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Ik vind het de beste tandenborstel die ik ooit heb gehad
Heb al mijn 4e
Nadeel dat de levensduur te kort is
Moet mijn tanden 3 tot 4x daags poetsen ivm een droge mond ( maak weinig speeksel aan )

Belzinga85 22-04-2020

Mooi apparaat en werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Ik gebruik deze tandenborstel nu enkele maanden en bevalt prima. Het duurt echt wel 2 weken voordat de batterij leeg is. Het enigste nadeel vind ik dat dit apparaat niet onder de douche gebruikt kan worden.

JeannyMe 14-04-2020

Dik tevreden!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

In 2013 HX9353/56 gekocht, een zwarte met oplaadetui en -glas. Nu begint de batterij kuren te krijgen. Echt lang uitgehouden zo! Dik tevreden! Nooit eerder klachten gehad.

Helaas is het DiamondClean handvat niet vervangbaar. Maar Philips biedt heel coulant 40% korting aan. Nu ga ik dan over naar de HX9393/93. Een mooie met roségouden details.

Deze tandenborstel blijf ik gebruiken. Mijn tanden voelen glad en schoon aan. De verschillende poetsmodes zijn luxe. Het design van de borstel vind ik prachtig. Ik wil nooit meer een andere!

Amsterdam76 14-03-2020

Ontzettend fijne en effectieve borstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Dit is mijn 2e inmiddels. De oude hield er opeens mee op maar van Philips kreeg ik direct een nieuwe. Ik vind het een fijn apparaat maar wel kwetsbaar.

Amstel 28-02-2020

Super borstel in een verkeerd jasje

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Dit is oprecht een van de beste Sonicare tandenborstel die ik heb gehad. En ik heb er al veel versleten.

Het enige dat echt misgaat is dat de behuizing zo glad is dat ik de borstel steeds uit mijn handen laat glijden en hij op de grond valt. Er mist een rubber achterkant, die is echt nodig voor een goede grip.

Vandaar een lage ster voor het gebruikersgemak.

De glee 10-02-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Fijne elektrische tandenborstel met een mooi design en licht in gewicht. Fijne aan de borstel is dat deze 4 poets opties heeft en 3 intensiteit standen handig bijvoorbeeld bij gevoelig tandvlees. Handig is dat je de borstel kan opladen in de reis etui via usb kabel. Ook kan het doormiddel de borstel in het glas te zetten op de oplaadstation.

jhcom 30-01-2020

Prachtig toestel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Helaas kon ik niet het luxe blauwe reviewen, geen optie bij, dus hierbij op deze. De toestel en unboxing was erg mooi! Vond het jammer dat de tandenborstel niet op te laden is met andere QI opladers zoals degene die bij de prestige scheerapparaat mee komt. Dan beweegt de tandenborstel raar. De app heeft ook mijn locatie nodig, waarom heeft een tandenborstel mijn GPS locatie nodig?

Repa 59 21-01-2020

Erg goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353 zwart

Vanaf de eerste keer een goed gevoel bij deze tandenborstel
Prijstechnisch goed, veel attributen erbij, makkelijk glas wat tevens een oplaadmogelijkheid heeft
Usb verbinding erg handig