Philips Sonicare For Kids HX6311 - Reviews

Kleuren
blauw

8,9

Mehobe 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Sonicare: de sleutel voor schone tanden met plezier!

Wat een ontzettend effectief tandenpoetssysteem voor kinderen. Wij zijn superblij met deze Sonicare kindertandenborstel. De kinderen van 5 en 6 poetsen er perfect mee en houden zich precies aan de tijdsduur per poetsvlak! Zelfs ons zoontje van 3 jaar wilt al meedoen door deze tandenborstel. Ik zeg: fantastisch!! Zo houden we de tandenpoetsen leuk én de tandjes schoon!

Na een aantal weken te hebben gepoetst is het enthousiasme nog steeds net zo groot. Wonderbaarlijk eigenlijk, want normaal raken kinderen dit enthousiasme vrij snel kwijt. Onze conclusie: blijven poetsen met Sonicare!

Voordat het poesten van start ging hebben we de handleiding er bijgepakt. Deze was duidelijk, maar bevatte geen onthullende nieuwe informatie. De tandenborstel oogt erg lang en met de losse opzetborstel nog meer, naar ondanks deze eerste indruk kunnen de kinderen de tandenborstel prima zelf hanteren. Hij ligt goed in de hand en door de anti-slip greep erg stevig. Na het poetsen voelen de tanden van de kinderen glad aan en ze zien er zichtbaar 'gepoetst' uit. Verder is het geluid tijdens het poetsen wel aanwezig, maar zeker niet storend te noemen. Na elke poetsfase volgt er een toon en op het laatst een leuk melodietje. De kinderen moeten er nog steeds iedere keer om lachen. Een tandenborstel met humor blijkbaar.

Wij zijn erg tevreden over deze Sonicare tandenborstel. Mede omdat de formule goed aanslaat bij de jonge gebruikers, zij zijn uiteindelijk degene die deze tandenborstel tot een succes moeten maken.

Een prima tandenborstel!

Pluspunten

• Goede grip
  • Aangenaam geluid
  • Slim programma
  • Kindvriendelijk

Minpunten

• Opzetborstels prijzig

Hilde M 29-10-2016 Product paar weken in bezit

K3 magie!

Tanden poetsen was elke dag een hele opgave voor mijn vijfjarige dochter. Toen ik de Philips Sonicare van K3 zag, zag ik het licht! Toegegeven, ik had niet verwacht dat ik zelf nog een K3-sticker op de tandenborstel zou moeten kleven. Maar het ging goed, en de sticker kleeft recht en zonder rimpels op het toestel. Dat lukt dus zelfs een mama met twee linkerhanden. En bovendien had mijn dochter zo de keuze tussen verschillende stickers. De handleiding was heel duidelijk. Dochterlief kon niet wachten om haar tanden te poetsen. Hoezee, dat was een welkome afwisseling! Het mondje ging dus vlot open en ze moest er zelfs bij lachen. 'Dat kietelt!', zei ze, en inderdaad, de tandenborstel maakt eerder een trillende beweging, heel anders dan haar vorige. Haar tandjes lijken nu nog grondiger gepoetst. Heel handig is het geluidje per kwadrant. Zo weet je dat je elk deel van het gebit voldoende tijd geeft. En met de leerfunctie wordt de poetsbeurt (stiekem) een beetje verlengd, tot twee minuten. En toch is het geen ingewikkeld toestel, met slechts enkele knoppen. Duidelijk ontworpen door iemand die verstand heeft van kinderen. Ik ben fan!

Pluspunten

• geluidje per kwadrant
  • keuze uit verschillende stickers
  • leerfunctie
  • eenvoudig in gebruik
  • 2 verschillende snelheden

Minpunten

• K3-sticker zelf te kleven
  • geen K3-muziekje

Ouders 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Beter dan O-ral B

Een gezond gebit vinden wij erg belangrijk. Daarom kreeg onze kleuter voor haar vierde verjaardag haar eerste elektrische tandenborstel. Wij borstelen zelf elektrisch met Oral-B. Voor onze kleuter kozen we deze vrolijke K3 Philips Sonicare. Ze is erg blij mee. Tandenpoetsen is nog leuker geworden. Deze Sonicare tandenborstel is goed te hanteren door een klein kind en werkt subtiel en maakt nauwelijks geluid. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Reinigt prima
  • Hanteerbaar
  • maakt nauwelijks geluid

JeroenH 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt naar verwachting

We hebben deze kindertandenborstel nu een paar dagen in bezit. Onze oudste dochter wilt hem graag gebruiken, maar je ziet dat ze nog een beetje moet wennen. Een trillende tandenborstel is haar mond is ze uiteraard ook niet gewend.
We hebben er meteen een kleine tandenborstel set (HX6032/33) bij gekocht, want standaard is er maar 1 borstel voor oudere kinderen meegeleverd.
Onze dochter van 4 kon dus met de aankoop meteen aan de slag.

Pluspunten

• Leuk ontwerp voor kinderen

Minpunten

• Alleen een grote tandenborstel kop meegeleverd

Mel 22-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer tevreden

Makkelijk voor kinderen , poetst goed
Bouwt het twee minuten poetsen rustig op dus ook zeer geschikt voor kinderen van een jonge leeftijd

jfrenken 16-12-2016 Product paar weken in bezit

K3 tandenborstel HX6311

tandenborstel heeft goed design en ligt goed in de handen van mijn dochter.

leuk dat er unieke en vele stickers bij zitten om tanden bostel leuk te laten uit zien.

mijn dochter vind het nu nog leuker om haar tanden te poetsen met Hanne Marthe en Klaasje

Natascha 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Mijn kinderen willen weer graag tandenpoetsen!!!

Wat een geweldige tandenborstel voor dit geld. Je krijgt er verschillende stickers bij zodat je hem helemaal kan maken zoals je kind zelf wilt. Het poetsen wordt zo weer een feest!! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Kleurrijk
  • Poetsplezier

lieselot87 11-11-2016 Product paar weken in bezit

k3 tandenborstel

Dit product konden wij testen via the insiders.
De kinderen waren thuis een gewone tandenborstel gewoon, maar met de elektrisch k3 tandenborstel willen ze niets anders meer doen dan hun tanden poetsen. Was ik maar eerder overgestapt naar de philips tandenborstel, dan had ik niet zoveel problemen gehad om hun tanden te laten poetsen.

Pluspunten

• geruisloos
  • goede handhouding
  • verschillende design stickers k3
  • mooie uitvoering
  • handig te gebruiken voor kindern

Minpunten

• 1 borsteltje
  • geen deuntje van k3

Corine 10-11-2016 Product paar weken in bezit

even wennen

Het was wel even wennen voor zoonlief. Hij had in het begin het gevoel dat zn tanden er werden uitgezogen. Na een week ging dit gevoel langzaam weg.
Poetsen gaat nu zonder problemen. Wat opvalt is dat zn tanden nu zo mooi wit zijn.

hermantania 10-11-2016 Product paar weken in bezit

superleuke tandenborstel voor ons meisje

Blije dochter!

Deze tandenborstel veranderde ons leven! Raar maar waar! Tandenpoetsen was voor mijn dochter niet echt het topmoment van de dag. Steeds weer een strijd met die tandenborstel tot ze deze ging gebruiken! Alles gaat nu vanzelf en de tandjes zagen nog nooit zo wit! Samen met K3 mooie witte tanden hebben! Zo hoort het! Dochter tevreden = ouders tevreden!

Pluspunten

• aanpasbare stickers k3
  • geluid bij switchen
  • opbouw in tijd

Minpunten

• is best grote tandenborstel

Karin 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima toestel

Vandaag was het zo ver. We konden eindelijk het pakketje afhalen. Mijn zoon vraagt al meer dan een jaar een elektrische tandenborstel. Hij zag de mijne en wilde dit dan ook!
De Philips Sonicare was super cool te maken. We hebben er een coole jongenstandenborstel van gemaakt met de leuke stickers.
Na even de uitleg te lezen was het zover. Met enthousiasme trok onze zoon naar de badkamer.
We hebben de hardere kant aangezet voor grotere kinderen.
Wat we een super iets vonden, was het signaal tussendoor om op een andere lokatie te poetsen. Eerst boven buiten, na signaal boven binnen enz. Tot we alles hebben gehad.
Wanneer het poetsen klaar is, valt de tandenborstel vanzelf stil. Handig.
En bovenal nog een super voordeel,de Sonicare is zo stil dat je nauwelijks hoort dat hij aan staat. Wat een verschil met de mijne....

Eerste reactie na het poetsen: dat was raar... met een grote glimlach erbij.
Het voelt echt gladder, mijn tanden, als ik er met mijn tong over ga, zei mijn zoon. Dit is echt wel beter dan anders poetsen!!

Pluspunten

• stil
  • timer

Veerle 09-11-2016 Product paar weken in bezit

prima startproduct

Zachte reiniging, kinderen vinden het aangenaam zacht. De borstel kan verschillende snelheden aan, deze worden zelf aangepast naarmate het toestel werd gebruikt. Het lmelodietje halfweg en op het einde is een topper: de kinderen blijven doorpoetsen tot ze het liedje horen. Design: het is echter maar een stickervel op een gewoon apparaat. Desalniettemin zijn er verschillende stickers bij geleverd, dus je kan vaak genoeg afwisselen.

Pluspunten

• melodie
  • zachte reiniging

Minpunten

• niet compatibel met andere opladers

monica 09-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super tandenborstel

Bij deze tandenborstel zit een duidelijke beschrijving. Met een volle batterij kunt u een paar dagen u tandenborstel gebruiken. Heel handig vinden dat ik persoonlijk dat er een piepje afgaat waarneer u tijd voorbij is(ideaal voor oa kleine kinderen.
1 nadeel ik vind de borstel te groot. Mijn zoontje kokhalzen zodra ik zijn kiezen poets

Pluspunten

• Beloningssysteem zit in de doos
  • Langdurige batterij

Minpunten

• Geen jongens uitvoering

Inge 09-11-2016 Product paar weken in bezit

leuke tandenborstel

mijn zoontje gebruik ondertussen de tandenborstel voor 2 weken en hij poest steeds met even veel plezier zijn tanden, hij vind het super dat zijn tandenborstel er zo stoer uitziet want ni heeft hij de coolste tandenborstel in huis. en een stoere tandenborstel past bij een stoere jongen :-) hij zegt altijd dat zijn tandjes nu mooi wit en stralend eruit zien, zijn tandjes zijn ook mooi glad nadat hij zijn tandjes heeft gepoetst. de gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk en handig. hier is een zoontje die nog lang met zijn stoere tandenborstel elke morgen zijn tandjes gaat poesten :-) blije kindjes, blije mama en blije tandjes :-)

Aline 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Een tandenborstel die kinderen graag doet poetsen

Mijn zoon van 6 jaar vond het nooit fijn tanden te poetsen. Sinds enkele weken hebben we deze tandenborstel en nu vindt hij tandenpoetsen iets evident én leuk.
De tandenborstel kan door je kind gepersonaliseerd worden dankzij de diverse stickers ( zowel voor jongens als voor meisjes!) Hij ligt ook goed in de hand en poets echt grondig.
Met behulp van een melodietje worden alle tanden grondig, gelijkmatig en goed gepoetst. Je kind leert daardoor ook aan hoe hij zijn tanden goed moet poetsen.
Bij het eerste gebruik is de poetstijd heel kort maar deze wordt wel opgedreven naar de aanbevolen 2 minuten poetstijd ( duurt wel enkele beurten en wel jammer dat je dit niet kan instellen zodat al wat gevorderde poetsers al aan de 2 minuten poetstijd kunnen starten.

Pluspunten

• kindvriendelijk
  • kan gepersonaliseerd worden (diverse stickers)
  • maakt amper geluid
  • leert het kind ook echt goed poetsen

Minpunten

• poetstijd is in het begin wat kort

Patricia 04-11-2016 Product paar weken in bezit

hele fijne tandenborstel

Mooie tandenborstel.
Ligt heel fijn in de hand.
Keuzen uit veel verschillende stickers voor leuke variatie.
Mijn dochter heeft voor de roze met klaasje gekozen.
Fijne zachte borstel, wel wat groot.
Dit is de eerste elektrische tanden borstel die mijn dochter gebruikt daarom beginnen we op stand 1.
Ik vond hem in het begin iets te snel stoppen, maar dat is nu al opgelopen.
Hij geeft aan met een soort muziekje wanneer je kan wisselen van kant zo poets je nooit te lang 1 kant.
Tot nu toe zijn we erg tevreden.

Pluspunten

• designe
  • muziekjes

Minpunten

• Wat groot borsteltje

Sien 02-11-2016 Product paar weken in bezit

Leuke en nuttige tandenborstel voor kinderen!

Mijn kinderen waren al dagen aan het afwachten van wanneer hun speciale tandenborstel zou aankomen, wanneer we hem dan samen gingen halen, konden ze niet wachten om hun tanden te poetsen! Hun mond viel open van verbazing toen ze zoveel stickertjes zagen waarmee ze de tandenborstel konden versieren: dat was echt een leuke verrassing want mijn zoon was al aan het jammeren dat hij alleen voor zijn zusje zou zijn als het een K3 borstel was. Dus ik liet ze samen een sticker kiezen die zowel voor meisjes als voor jongens goed was. Ze kwamen er al snel uit en poetsten meteen daarna voor de eerste keer hun tanden. Dat ging niet meteen heel vlot omdat de trillingen toch een speciaal gevoel geven in de mond en dus was er meer tandpasta op hun kledij dan op hun tanden. Met een beetje hulp van mij ging dit al veel vlotter en met de handige bieper weten ze meteen wanneer ze aan het volgende stuk mogen beginnen. Dit vind ik zelf ook heel handig omdat ze anders nooit lang genoeg willen poetsen. Jammer dat er maar 1 borsteltje in het pakket zit. De werking is zo simpel dat ze het vanaf nu alleen kunnen doen (en ze zijn pas 5 en 3). De borstel gaat echt tot in alle gaatjes en plekken en ik heb de indruk dat hun tanden echt grondig gepoetst zijn, beter dan met een manuele borstel. Maar het beste is toch dat ze nu gewoon super enthousiast zijn om iedere keer hun tanden te poetsen terwijl het daarvoor echt een karwij was om hen aan het werk te zetten: minuten gezaag van te voren en nu vragen ze er zelf achter. Als ik een minpuntje mag noemen is het wel dat men in de handleiding niet goed uitlegt hoe je de korte en lange cyclus kan activeren, er staat niet op welk lichtje de lange en welk lichtje te korte cyclus aanduidt. Dus dat is voor verbetering vatbaat. Voor de rest ben ik alleen maar positief!

Pluspunten

• Leuk design
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Slechte uitleg over lange en korte cyclus

Kellydeg84 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede tandenborstel voor kids met leuke coverstickers

Mijn zoontje test de kids K3 tandenborstel. Ik vind het handig dat er 2 standen op zitten die krachtig genoeg is en een batterij die lang meegaat. De borstel is stil in het gebruik en mijn zoontje vind de verschillende coverstickers erg gaaf!

Pluspunten

• Verschillende coverstickers
  • Stil in gebruik
  • 2 poets standen

Stien 31-10-2016 Product paar weken in bezit

ook voor jongens

mijn zoon vind het geweldig, gewoon al om de vele stickers...tanden poetsen met zo een grote tandenborstel vond hij even eng...maar nu is hij hem al gewoon...het is ook handig dat het een volledige borstel is en niet enkel een rondje...zelfs als je niet beweegt, poetst hij!
Hij doet het volledig naar mijn verwachting.
Ook de timer is handig.

Pluspunten

• vele stickers

Danielle 31-10-2016 Product paar weken in bezit

Super handig voor kinderen!

Wij zijn super blij met de SonicareKids K3 tandenborstel! De kinderen (een meisje van 9 en een jongen van 5) poetsen voor het eerst heel goed! Zo handig dat de tandenborstel aangeeft wanneer je van zijde moet wisselen en een liedje afspeelt als ze klaar zijn. De kinderen staan voordat ze naar bed gaan te springen om er mee te poetsen. Wij willen nooit meer een andere tandenborstel!

Pluspunten

• Geeft geluid als je van kant moet wisselen
  • Geeft een muziekje als je klaar bent
  • Leuke stickers om je tandenborstel te pimpen