Philips Sonicare FlexCare HX6912 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

RonnieV 19-12-2017

RonnieV

Je weet pas wat je mist, als je het niet meer hebt. Pas als je deze tandenborstel hebt geprobeerd, weet je wat je hebt gemist. Alsof je je tanden nooit hebt gepoetst. Zo glad en schoon, voelt het nadat deze borstel langs je tanden is gegaan. Zelfs na een avondje stappen, poetst deze de alcohol en shoarma weg als sneeuw voor de zon. 1 nadelig effect; je tanden zijn zo glad als je deze tandenborstel eenmaal gebruikt. Het effect is dat je de eerste week telkens met je tong over je tanden gaat. Dit kunnen collega’s een beetje vreemd vinden. Als je ze het eenmaal uitlegt, zijn ze je eeuwig dankbaar voor de tip van deze tandenborstel en doen ze mee.

Pluspunten

• Goede batterij

Cuma 09-11-2017

Top product

Top product, meerdere standen voor als je last heb van je tandvlees of een betere poets beurt wilt.
Ook heel handig dat er één voor mij is en één aparte voor mijn vriendin.

Pluspunten

• Veel standen
  • Lange battarij duur
  • 2 paar
  • Reisetui

Minpunten

• Geen aparte oplaad station voor 2de borstel

GePeMa 16-07-2018

Prijs verus levensduur

We gebruiken al jaren Sonicare van Philips.
Waarom? De borstel poetst geweldig. Echter, de tandenborstels die wij kochten gingen bij allen niet langer mee dan 1,5 jaar. Sommigen waren zelfs binnen een jaar kapot. Mijn HX6912/51 begaf het naar acht maanden en de tweede van de set binnen 13 maanden. Gezien de prijs onacceptabel.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

dockhal 22-12-2017

Met high tech naar schone tanden!!!

Nooit echt gelooft in electrische tandenborstels, maar nadat steeds meer wetenschappelijke artikelen uitkwamen die bewezen dat het echt veel beter is electrisch te poetsen, uiteindelijk overstag gegaan.
Heb ook een Oral B electrische tandenborstel voor rond de €100 in de aanbieding gekocht en de Philips altijd erg duur gevonden. In de aanbieding kon ik de Philips echter niet weerstaan en heb er absoluut geen spijt van. De sonicare geeft me echt een vertrouwen gevend high tech gevoel bij het tanden poetsen en als ik zie dat ik in de praktijk nauwelijks tot geen problemen meer heb met tandplak, dan is het echt het beste wat ik in jaren voor mijn tanden heb ondernomen.
Kan het iedereen aanraden!!!

Pluspunten

• techniek
  • echt schone tanden

Minpunten

• prijs (aanbieding kopen)

Joan 12-12-2017

fijne tandenborstel

Deze is veel beter als de philips die ik had. Het grote voordeel van Philips apparaten ten opzichte van de concurentie is de accuduur. Dat merk ik ook bij mijn Philishave. Daar hoef ik maar eens in de 2-3 weken te laden.

R. Witbreuk 11-12-2017

Top elektrische tandenborstel

Fraaie zwarte elektrische tandenborstel. Poetst je tanden erg goed. Duidelijke indicatie wanneer de accu leeg is.

Pluspunten

• Fraaie zwarte kleur
  • Poetst zeer goed schoon

• Prijs borstels

Ria 10-12-2017

Philips Sonicare

Aangeraden door mijn tandarts i.v.m. tandvleesproblemen. Daarvoor had ik een ander merk. Binnen 2 weken waren mijn tandvleesproblemen opgelost. De extra functies die op deze Sonicare zitten zijn perfect. Je kunt normaal poetsen, zacht poetsen, maximale verzorging en whitening. Een aanrader 1 klas.

Hoog 08-12-2017

Philips Sonicare de beste elektrische tandenborstel

Mijn voorgangers waren Braun Oral-B. Deze laden minder snel op, hebben kortere accuduur, en poetsen voelbaarder minder schoon dan de Philips Sonicare s. Bovendien is de service van Philips vele malen beter. Ik kreeg een nieuwe elektrische borstel omdat hij niet meer trilde binnen 1 week. Ook kreeg ik voor het ongemak 2 nieuwe borstelkoppen erbij.

Pluspunten

• Accuduur
  • Laadtijd
  • Service
  • Resultaat

Frank 06-12-2017

Zeer handzaam, licht van gewicht, lange accuduur

Ik heb eerst diverse tests en reviews gelezen en toen voor de Philips Sonicare gekozen.
Het is een zeer gebruiksvriendelijke tandenborstel, lekker licht met een lange accuduur en diverse standen die merbaar werken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Lichtgewicht
  • Sterke rotatie

Minpunten

• moeilijk leesbare aanduiding vd standen

Eddy 06-12-2017

Feel Good poetsen

Ik heb de sonicare gekocht vanwege de coole kleur zwart en design en goede poetservaringen. Ik merk wel dat deze nog meer bewegingen maakt en moest daar wel aan wennen. Je vraagt je af of het goed is voor je glazuurlaag maar de betrouwbaarheid van Philips is als vanouds dus daar geen twijfel. De garantie is ook Top bij philips, als er iets na een jaar kapot is doen ze biet moeilijk en krijg je gewoon een nieuwe. Dan weet je zeker dat je als klant centraal staat. Het kost vaak wat meer maar de beleving daarna is gewoon goed.

• Ervaring
  • Extra accessoires
  • Service
  • Betrouwbaarheid

Paradise 05-12-2017

Deze tandenborstel doet zijn werk perfect

De tandenborstel doet zijn werk goed er zijn veel meer trilleningen/poetsbewegingen dan een oral borstel waarvan ik er ook 1 heb. Ik denk dat ik de philips beter vind poetsen het lijkt wel beter te gaan dan de Oral

Pluspunten

• Meer poetsbewgingen
  • Schoon gevoel

Minpunten

• Eerder leeg dan de Oral tandenborstel

DJ 08-11-2017

prima product, al jaren trouwe gebruiker

ik gebruik al jaren Sonicare, na eerst andersoortige electrische en electronische tandenborstels gebruikt te hebben. de technologie zorgt voor een uitstekend resultaat. mede dankzij de sonicare heb ik paradontitis and gingevitis weten te voorkomen/terug te dringen. het apparaat werkt bijzonder eenvoudig. gewoon tegen tanden houden in de juiste hoek (5 sec per tand) en de sonicare doet de rest. de trillingen 'trillen' als het ware het vuil en de aanslag van je tanden. de mondhygieniste raadt de kleine borstel aan, daar deze beter in de hoekjes kan komen dan de langwerpige... ik kon deze via een uitstekende deal aanschaffen, dus hoefde niet te twijfelen. als ik 1 minpunt kan noemen (hetgeen echter volgens mij standaard is bij dit soort acu's) is dat de accu op termijn sneller leegloopt. het is derhalve te adviseren om de sonicare niet standaard op de lader te zetten, maar enkel wanneer deze leeg is...

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • uitstekend resultaat

Minpunten

• accu loopt leeg na verloop van tijd

Franny 05-11-2017

Een probleemloos gebit als resultaat

Sinds jaren gebruiken wij een Philips Sonicare. Ieder lid van de familie heeft zijn eigen tandenborstel. Mijn man vindt de zwarte stylisch en een prettige bijkomstigheid van deze FkexCare is dat het een set van 2 tandenborstels betreft. Dan hebben we weer gelijk een reserve. Gebleken is dat de duurzaamheid regelmatig te wensen overlaat. De klantenservice van Philips is wel heel goed. Als de levensduur niet de garantieperiode overtreft, wordt er na telefonisch contact en tonen van aankoopbewijs direct een nieuwe opgestuurd. Daarom is mjn cijfer een 9.
Onze familie van 4 is heel tevreden over het gebruik van de tandenborstel en wij poetsen al jaren met Philips Sonicare. Het poetsen is fijn en grondig, met als resultaat lekkere gladde, schone tanden. Ook is het makkelijk om in alle hoekjes te poetsen door de ergonomische vorm. De tandarts bevestigt ook dat wij het goed doen met onze sonicares.
De borstelkoppen koop ik altijd als er een aanbieding is, want deze vind ik vrij kostbaar.

Pluspunten

• goed poetsresultaat
  • stylisch
  • fijn in gebruik
  • lange accuduur
  • goede after sales

Minpunten

• levensduur

Anh 04-11-2017

Heel schoon tanden

Ik voel heel schoon tanden en heel lekker toen ik deze gebruiken. Ik zou koop nog een voor mijn vrouw.

Bosman 12-10-2017

Gladde tanden, mooi om te zien, lange accuduur

Gebruik al jaren Philips Sonic tandenborstel. Heb daarnaast een Oral B maar prefereer de Philips: Gladdere tanden, prettiger poetsen en lange levensduur.
Ik vind de HX6912 mooi en het feit dat je twee tandenborstels krijgt is mooi meegenomen. De verschillende poetsprogramma's heb ik niet nodig, gebruik altijd maar een programma: clean. Ik vermoed dat de meeste mensen dat doen.

Pluspunten

• Goed poetsresultaat
  • Mooi om te zien
  • Lange levensduur
  • Mooi om te zien
  • Lange accuduur

Minpunten

• geen wat mij betreft

Rob10 24-09-2017

Poetst geweldig

De tandenborstel poetst geweldig. Het apparaat doet wat omschreven staat. De tanden en tandvlees voelen schoon en glad.
Gebruik al vijf jaar een sonicare alleen de duurzaamheid blijf een zwakte.
Duurzaamheid is nog niet bekent hoop dat deze langer mee gaat dan zijn voorgangers (flexcare platinum) deze ging nog geen drie jaar mee!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Enrico 18-09-2017

Goede accu

Werkt goed gaat lang mee zonder opgeladen zitten er twee in ook goed voor de vakantie of voor een ander persoon er zit wel een nadeel aan er zit maar een lader bij

OUIDAD 19-07-2017

uitstekende snelheid, poets uitstekend, reinigt diep

ik gebruik sonicare al jaren en ben zeer tevreden over de verzorging die het mijn gebit geeft. Mijn kinderen gebruiken het ook en kunnen niet zonder.

Jolanda 16-07-2017

Mooie vormgeving en grondige reiniging

schone tanden en gezond tandvlees.
Ligt goed in de hand en voelt zeer stabiel en reinigt grondig.
Buiten dat hij goed poetst is hij ook gewoon mooi, dat kun je niet van veel tandenborstels zeggen.

Pluspunten

• reiniging
  • kleur
  • vormgeving
  • werking

Minpunten

• valt snel om

Lenie Koot 13-07-2017

Heel goede tandenborstel ik raad hem iedereen aan

Mijn man heeft hem , nu heb ik hem in de vakantie gebruikt .
Hij is zo goed bevallen daarom heb ik hem nu ook gekocht

Pluspunten

• goed schoonmaken
  • ligt lekker in de hand