Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 264 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Ramonavleth 18-06-2014
Sinds een paar dagen in gebruik en de tanden voelen super schoon en glad aan! Ik ben er heel erg tevreden mee!

PeterVoolstra 17-06-2014
Een fijn product, de poestkeuzes zijn met name een hele verbetering tov de OralB die wij eerst gebruikte. Zelfs na een paar poetssessies willen wij niet meer switchen.

William201 17-06-2014
De electrische borstel werkt simpel en effectief. Borstels en aasluiting op de houder zijn gelukkig kleiner geworden dan mijn vorige sonicare.

peter1904 17-06-2014
Na jarenlang een OralB te hebben gebruikt ben ik nu overgestapt op de Sonicare. Uitstekende keuze. Met name de overstap van een roterende borstel bevalt goed. Qua degelijkheid zal deze tandenborstel zich nog moeten bewijzen

Ronald Siebelder 1962 15-06-2014
Omdat wij bekend zijn met de sonicare willen wij alleen maar met de sonicare poetsen.
Sonicare zorgt ervoor dat onze gebitten er stralend en schoon uit zien.

Erwin73Rijken 15-06-2014
Keuze van het programma en tevens start/stop met één knop is niet ideaal.
Levensduur van dit model moet nog blijken.
Eerdere Philips sonicare tandenborstel zijn op een klein mechenisch onderdeel overleden. (Als of hiermee de maximale levensduur is ontworpen.)

Anton-Hendrik 15-06-2014
makkelijk in gebruik en uitstekend resultaat! makkelijk op te laden en lang te gebruiken. Het effect is direct zichtbaar.

Truus1980 14-06-2014
je kunt de tandenborstel niet uitzetten op gewenst moment, geen gekleurde ringetjes meer om te zien van wie welke tandenborstel is, in ons gezin hebben we twee van deze borstels

naam09876 14-06-2014
Mooi design, ligt lekker in de hand. Praktische reis etui met USB reislader en mooie inductieve badkamer lader. Voelt degelijk aan en is afgewerkt met mooie details.

paula1952 14-06-2014
Het apparaat bevalt ons goed nadat we het nog maar twee dagen in gebruik hebben. Kortom, een goede aankoop.

paula1952 14-06-2014
Het apparaat bevalt ons - na slechts enkele keren gebruikt te hebben - prima. Kortom, een goede aankoop.

Yuan25 12-06-2014
Dit product is erg fijn! Het maakt mijn tanden goed schoon en ik heb echt het gevoel alsof het ook wat doet voor mn tanden. Ook is het design heel erg mooi en is het handig voor op reis vanwege het reisdoosje.

Viginia 11-06-2014
Helemaal blij met mijn nieuwe Sonicare! Nadat mijn oude Sonicare na jaren plezier overleden is werdt het tijd voor een nieuwe. Het design is echt heel mooi met de oplaadglas. Het is heel makkelijk in gebruik; glas op lader de Sonicare in de glas en stekker erin en voila klaar. Je hebt verschillende standen. normaal poetsen, wit-stand, polijsten-stand en zachte stand voor gevoelige tandvlees. Na gebruik voelen je tanden lekker schoon en glad. Daarnaast zit er ook een heel handig mooi reis etui erbij met ingebouwde lader met diversen stekkers.

Brigitte_Buuron 11-06-2014
Prima product, stabiel,licht en makkelijk te gebruiken. Ook heel handig ivm reiskoffertje.
Na 2 weken zie ik al een duidelijk verschil in de witheid van m'n tanden, dat heb ik met een ander merk nooit voor elkaar gekregen.
Daarnaast ziet hij er gewoon mooi uit, vooral het inductieglas staat prima in een moderne badkamer.

kortom: super

Rudie de Graaff 03-06-2014
Een kwalitatief goed product met een strak design. Pas enkele dagen in gebruik en mijn tanden zijn al een paar tinten lichter.

Angelo vd B 02-06-2014
Erg tevreden over het gebruiksgemak en kwaliteit poetsen. Echter dit is reeds mijn 3e exemplaar Sonicare. Andere zijn net na garantietermijn defect gegaan, intern mechanisme defect.

Angelo vd B 02-06-2014
Het is mijn derde sonicare, deze bevalt me goed maar gaat wel vrij snel intern defect, helaas telkens buiten de garantieperiode. Gebruiksgemak is dus erg goed. Degelijkheid mag beter.

mooie tanden 01-06-2014
Met hoop nadenken toch maar gekocht tja toch veel geld , maar nu na enkele dagen gebruik wat een Super paraat echt een aanrader,

Christian de Geus 31-05-2014
Doet precies wat die beloofd! Ook handig is de meegeleverde beker. Na het doorkomen van mijn verstandskies is dit een zeer goede manier om alles goed schoon te houden.

JanV_1960 31-05-2014
Ik heb de tandenborstel pas net gekocht, maar ik ben zeer tevreden. Al is het wel wennen op het begin

Anoniem2805 30-05-2014
Pas een keer mee gepoetst, maar het voelt meteen schoner aan dan met een handtandenborstel. Product ligt goed in de hand en heeft een solide uitstraling.

Peetje 58 29-05-2014
Voorheen 2 verschillende Sonicares gebruikt. Helaas beide binnen enkele jaren kapot. Omdat de poetskwaliteit en de houdbaarheid van de batterijen in vergelijking met Oral-B erg goed is, toch maar weer een Sonicare gekocht. Hopelijk houdt die nieuwe model het langer uit. Ziet er in ieder geval erg mooi uit en de mogelijkheid via een USB aansluiting op te laden lijkt me tijdens de vakantie erg makkelijk.

F65 29-05-2014
Echt een fijne borstel, schonere tanden. door seintje poets je gelijkmatig alle vlakken van je gebit

GPeer 28-05-2014
Prima, beter dan OralB. Over degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen, want ik ben er pas net mee begonnen om hem te gebruiken. Ik ga er echter van uit dat de huidverzorgingsproducten van Philips altijd goed functioneren

joop 10 28-05-2014
Na aankoop 24 uur opladen, en dan pas gebruiken is wel erg lang. voelde gelijk super op deze manier poetsen.
Lijkt me ook een degelijk en doordacht systeem.