Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Philips Sonicare 3 Series gum health HX6611

Philips Sonicare 3 Series gum health HX6611
1 reviews

Oral-B Genius X 20100S Luxe Edition Elektrische Tandenborstel Roségoud Powered By Braun

Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 262 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 op Kieskeurig.nl.

Baslag 21-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Rookie66 21-11-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

de Vries 13-06-2017

Raar iritant geluid!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De borstel 2 maanden geleden gekocht, maar de laatste weken maakt hij een iritant harde geluid. Als ik aan de opzet borstel zit, dan verdwijnt soms het iritante geluid gelukkig weer. Maar de laatste dagen blijft het iritante geluid hangen. Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Maria 09-04-2017

Na 3 jaar defect

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik verbaas me dat zo'n duur product het na 3 jaar begeeft. Ik heb eigenlijk alleen een nieuwe tandenborstel nodig en niet de hele set. Dat moet toch hopelijk gaan lukken?

Tobias 25-11-2016

Praktisch en mooi ontwerp

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Reiner 23-04-2016

Philips Sonicare DiamondClean Super

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Meera02 06-12-2015

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

Wilem 05-12-2019

Top tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn Sonicare diamond clean is inmiddels al ruim 5 jaar oud (gekocht in 2012)

De tandenborstel werkt nog streeds maar het rubbertje rond de as voor de bostelkop begint nu kapot te gaan. Helaas is het enige wat je kan vervangen de borstelkop zelf dus ik ben benieuwd hoe lang de unit nog blijft werken. De batterij is ook niet vervangbaar maar die van mij heeft na al die jaren nog steeds voldoende capaciteit voor een week poetsen.

Na al die jaren laad ik de unit nog steeds minder dan 1x per week op. De batterijduur is dus echt top. (Ik laad de unit niet continue op, de stekker van de lader gaat alleen in het stopcontact als de accu bijna leeg is, zo gaat de batterij langer mee)

Het poetsresultaat is ook echt top, beter dan van een niet sonicare philips en oral b die ik daarvoor heb gehad.

Het design is strak, met een mooi oplaad glas. De reishoes is echter niet erg praktisch en is na 1x gebruikt te hebben weer terug in de doos gegaan.

De unit heeft echt een ontwerpfout, want onder de aan/uitknop hoopt zich tandpasta op, en daardoor ging na 2 jaar gebruik de aan/uit knop heel zwaar en even later helemaal niet meer.
Het helpt om de unit goed af te spoelen en droog te maken maar als het zover is dat de knop niet meer werkt dan is dat eenvoudig op te lossen: laat de unit een nacht in een emmer koud water staan, druk de volgende dag de aan/uit knop rustig maar met wat kracht in, er komt nu tandpasta los rond de knop. Herhaal eventueel als nodig. Daarna kan je weer jaren poetsen.

Pluspunten

• Poetsresultaat
  • Batterijduur
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen vervangbare onderdelen
  • Reishoes is niet erg praktisch
  • Vuil onder aan/uit knop

JJCHN 27-09-2019

Super tandenborstel (maar snel stuk)

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik denk dat dit de best verkrijgbare tandenborstel van dit moment is. Ik heb er al twee gekocht. De eerste ging vrij snel stuk en is probleemloos door Philips vervangen. Top! De tweede voldeed in eerste instantie ook heel goed, maar hield er ook al snel mee op. Ik raad Sonicare alsnog aan, mits je voor lief neemt dat je hem snel moet vervangen. En dat maakt de aankoop wel erg duur. Voor nu heb ik dan ook een goedkopere versie gekocht.

Chrisz 17-09-2019

Geweldige tandenborstel, maar wel al na een half jaar kapot.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Het hele gezin vond deze tandenborstel geweldig en we kregen voor het eerst een compliment van de tandarts. Helaas ging het toestel al na een half jaar kapot. Dat heb ik met andere elektrische tandenborstels nog nooit mee gemaakt.

Francois65 14-09-2019

Fijne tandenborstel, maar plots raar defect terwijl accu OK.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik heb deze (mijn tweede) dure Sonicare HX9332/04 geruime tijd gebruikt. Uitstekend poetsresultaat. Alleen zo jammer dat hij ineens niet goed meer werkt. Het lijkt net of de motor 'dronken' is geworden, hapert op willekeurige momenten. Terwijl de accu nog wel echt goed is. Mijn klacht lijkt op die van dhr Brussel (Itta46) van 21 juli jl.
Een nieuwe 'body' lijkt mij nodig - de accessoires heb ik tenslotte....

Itta46 21-07-2019

Product houdt er na 3 jaar mee op !!!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De tandenborstel begon uit zichzelf actief te worden of nog gekker maakt een vreemd geluid in het oplaad-glas.
Nu is hij er helemaal mee opgehouden.
Helaas voor die prijs.
Wel heeft hij het langer uitgehouden dan de vele goedkopere voorgangers.

Marijke 13-03-2019

Fraaie borstel maar kwalitatief geen aanrader

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede borstel is ook al na twee jaar defect ,de service van Philips is net zo beperkt ,kan niet gemaakt worden ivm de hygiëne maak het aan en uit knopje beter en de accu vervangbaar dan wordt het een duurzaam product ,het euvel komt ook in de andere reviews naar voren .

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Kwalitatief slecht

Marc hut 27-01-2019

Perfecte tandenborstel die heel snel defect is!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dit is echt eebperfecte tandenborstel. Maar net zoals de drie andere sonicares die we hebben gehad gaat het apparaat niet langer dan 2 jaar mee. Of hij laadt niet meer of hij trilt niet goed meer: heel erg snel stuk. En dat is jammer want hij poetst perfect als hij werkt.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Heel snel defect
  • Duur
  • Slechte kwaliteit

CeesvdP 06-11-2018

Beste tandenborstel ooit

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ondanks de prijs is deze tandenborstel het waard. Nog nooit zulke schoon aanvoelende tanden gehad. Ik gebruikte jaren het andere merk maar deze tandenborstel is toch wel een stuk beter.

Nawi 09-09-2018

Beetje snel kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Prima tandenborstel, na een jaar kapot en een nieuwe ontvangen volgens garantie. Echter exact een jaar later ook de nieuwe weer stuk...
Verder een perfect product. Hoop dat de volgende een langere levensduur heeft

R1chard 20-06-2018

Goede tandenborstel die perfect poetst

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Deze tandenborstel haalt echt alles tussen de tanden vandaan en zorgt voor een stevige afname van tandsteen. Dit merk je dan weer bij de tandarts.

Enig nadeel is dat ze nogal de neiging hebben na de garantietermijn te stoppen met werken en je weer een nieuwe moet kopen.

RoyyoR 17-06-2018

Nette tandenborstel met goede poetsfunctie

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

We zijn erg blij met deze tandenborstel. Helaas is hij deze week defect gegaan. Hij is 5,5 jaar oud geworden en zullen hem nooit meer vergeten.

Toet 31-05-2018

Poetst prima.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ben zeer tevreden over het poets resultaat.
Maar na drie jaar gebruik problemen met de schakelaar, ging zijn eigen leven leiden! Spontaan aan en uit.
Echt jammer, voor zo'n prijs!
Wordt door een persoon gebruikt.
Heb wel weer een nieuwe gekocht, hoop dat deze langer meegaat!

CasSanders 16-05-2018

Slecht ontwerp.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn eerste exemplaar begaf het na 15 maand, het tweede na 26 maand, en dus, toevallig?, net niet meer onder garantie.

Beide exemplaren vertoonden reeds na enkele maanden sterke verkleuringen van het lichaam van de tandenborstel, waarschijnlijk veroorzaakt door de batterij.

De aan-uitknop is volgens mij niet waterdicht.