Philips Sonicare DiamondClean C HX9332 - Reviews

Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bart 09-08-2017

Grondig reiningen

Prima tandenborstel met verschillende standen waardoor onder anderen het poetsen van gevoelige tanden mogelijk gemaakt worden. Hij poetst je tanden erg glad en schoon. De verschillende poets standen zijn handig zodat je een extra fris en schoon gevoel hebt na gebruik.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Schoon gebit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Draadloos laden

Minpunten

Poiesz 26-06-2017

Mooie tandenborstel met mooi oplaadglas

Mooi aparaat. Door de verschillende standen kan onder andere bij gevoelige tanden zonder problemen gepoetst worden.
Het oplaadglas werkt prima en is een stuk mooier design in je badkamer dan een traditionele oplader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lcmvg 22-06-2017

Super elektrische tandenborstel

Prima elektrische tandenborstel met een mooie design vormgeving.
Mijn tanden voelen gladder en ogen witter.
Dankzij de verschillende standen kun je bovendien zelf een poetsprogramma uitkiezen.
Een ander groot voordeel van deze sonicare tandenborstel is de lange accuduur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bakabana 20-06-2017

Het lawaai en trilling van dit product zou minder mogen.

De Philips Sonicare Diamond Clean heeft een erg harde trilling en het maakt veel lawaai. Hij poetst verder je tanden wel erg glad en schoon. De verschillende poetsstanden zijn handig zodat je een extra fris en schoon gevoel hebt na gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keuveltjuh1980 25-10-2016

Dit product is niet meer uit mijn huis te denken

Ik blog nu op de site van Philips op Facebook. Om echt aan te tonen dat reviews niet door Jan en alleman geplaatst worden . Heb hem nu 2,5 weken en ik moet zeggen dat ik het product super vind. 1 min puntje er zit geen programma voor de tong bij. Nu 1tint witter. Vergeet bleken en koop de Philips Diamondclean. Poetsen doe ik nu met plezier. Geen bloedend tandvlees meer. Laden gaat ook lekker makkelijk . Je hoeft hem niet meer in zijn standaard te zetten ,gewoon lekker in zijn oplaadglas schuin,recht maakt allemaal niet uit.ga je op reis geen gedoe meer . Etui die erbij zit plug je usb stekker in en hup in de stekkerdoos en hij laadt op in de etui.(wel je borstel erin doen he) borsteltjes zijn makkelijk verkrijgbaar. Ik zeg ook eerlijk dat je even moet wennen aan de verschillende programma's. (Dus niet gelijk denken he het kriebelt niks voor mij) na een paar dagen ben je eraan gewend. Het is een redelijk grote uitgave maar dat verdient hj terug in de loop der tijd. Geen handtandenborstel meer (maakt ook minder goed schoon) want ik merk dat als ik gepoetst heb met Diamondclean dat er vuil verwijderd word dat met een handtandenborstel gewoon was blijven zitten.
Ik kan wel blijven schrijven. En veren in de bips van Philips blijven steken zoals sommigen lezers denken, maar dit product is dubbel zijn geld waard. Mijn eindcijfer is : (tromgeroffel) 9,9 . Dit komt omdat het een goed product is maar niet iedereen kan deze uitgave zomaar doen.
Ik hoop dat ik jullie twijfels heb weggenomen en toch de Diamondclean aanschaffen.

Prothese 11-11-2015

Goedwerkende borstel maar een bezwaar

Na enkelemaanden in gebruik en dus tijd voor het vervangen van de borstel. Helaas lukt het niet de oude te verwijderen! Meer mensen maken melding van dit probleem.

rein74 09-11-2015

Perfect product

Mooi en ergonomisch design, licht gewicht, perfect werking, verschillende programma's voor kort poetsen, standaard, sensitive, en speciaal voor de tandvlees, helemaal schoon gevoel in de mond

Henk227 21-11-2014

Beperkte/ korte levensduur

Mooie tandenborstel en functioneert, mits werkend, prima.
Mijn vrouw en ik waren zo enthousiast dat we er beiden eentje hebben aangeschaft. Helaas is de levensduur alleen vrij uit kort voor de prijs die we er voor betaald hebben.
Die van mijn vrouw ging net na de twee jaar garantietermijn stuk....kan gebeuren dacht ik....helaas heeft die van mij het vandaag ook begeven, nog net geen drie jaar na aankoop.

Twijfel nu welke nieuwe te kopen, aangezien we met Philips een niet al te goede ervaring hebben opgedaan wat prijs/kwaliteit verhouding betreft.

advalk 07-09-2014

Tweede sonicare die niet meer werken 2 tot 3 maanden na afloop garantie

Deze klacht is niet eenmalig. Defecte sonicare tandenborstel, 2 maanden na afloop van de 2 jaar garantie. Dacht dat het gewoon pech was dus nieuw gekocht.

Nieuwe borstel na 2 jaar zelfde probleem. Dood, doet niets meer opnieuw 3 maanden na afloop garantie defect.

NNHG 30-12-2013

GOED

De opzetborstels zijn erg snel versleten. Ook zijn deze veel te duur bij aanschaf.......Verder goed product

hennietje 18-12-2013

formidabel apparaat

in een paar minuten schone tanden, een batterij die lang meegaat zonder op te laden, makkelijk in schoonmaak

helen8 28-10-2013

verwijderd goed tandplak

Een minpuntje! Het indrukken van het startknopje gaat vaak moeizaam. Moet dit vaak doen met 2 handen.

Random 21-10-2013

Uitstekend product functioneerd naar behoren!

Had wel een betere handgreep op gekunt want soms glipt het uit je hand vooral als je hand vochtig of nat is.

Rubke112 16-10-2013

Super mooi design en perfecte werking

Dit is mijn eerste electrische tandenborstel, maar na twee keer gebruiken was ik er volledig aan gewend. De hele set ziet er fantastisch uit, geen concurrerend product kan hier ook maar aan tippen. Op reis is het een kwestie van je standaard USB kabeltje inpluggen (die heb je toch al bij je voor je GSM of camera) en je kunt er weer een dikke week tegenaan.

Sjerruf 16-06-2013

Mooi product dat doet waarvoot het gemaakt is

Compleet uitgerust en altijd ennoveral te gebruiken, vanwege het vele reizen een ideale tandenborstel glas thuis op de wastafel en de reisetui in de handbagage...

martinj 09-10-2011

doet precies wat het belooft... echt een schoner gebit binnen 2 weken

ik gebruik al enige jaren elektricsche borstels van een ander merk, maar dit is echt anders, effectief en heel prettig in gebruik, nooit meer iets anders voor mij

mirjam05 09-10-2011

Mijn tanden voelen glad aan

Ik moest wel heel erg wennen,het gevoel was best vreemd.
Was een elektrische borstel wel al erg lang gewend maar niet zoals deze.
Mijn tanden voelen schoon en glad aan na elke poetsbeurt!
Ik ben er super blij mee en raad hem nu al aan bij vrienden.