Philips Sonicare DiamondClean HX9332 - Reviews

Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 261 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 op Kieskeurig.nl.

Baslag 21-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Rookie66 21-11-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

Nawi 09-09-2018

Beetje snel kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Prima tandenborstel, na een jaar kapot en een nieuwe ontvangen volgens garantie. Echter exact een jaar later ook de nieuwe weer stuk...
Verder een perfect product. Hoop dat de volgende een langere levensduur heeft

Toet 31-05-2018

Poetst prima.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ben zeer tevreden over het poets resultaat.
Maar na drie jaar gebruik problemen met de schakelaar, ging zijn eigen leven leiden! Spontaan aan en uit.
Echt jammer, voor zo'n prijs!
Wordt door een persoon gebruikt.
Heb wel weer een nieuwe gekocht, hoop dat deze langer meegaat!

Pienvh 23-01-2018

Veel te korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik heb in een paar jaar tijd al meerdere sonicare tandenborstels versleten. Elke keer gaat na enige tijd de pin waar de opzetborstels op moeten kapot gaat wiebelen alsof hij binnenin gebroken is) waardoor ik de opzetborstel vast moet houden als ik poets. Heel vervelend en zonde van mijn geld. Ik ben zeer tevreden over het product maar de levensduur laat echt te wensen over!

Pommie88 06-09-2017

Goede poets kwaliteiten

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Algemeen goede poets eigenschappen, nadeel is de duurzaamheid, dit is al onze derde tandenborstel in drie jaar.

Cin5 10-08-2017

Tevreden over gebruik, niet over levensduur.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik ben al jarenlang tevreden over het gebruik en resultaat van de Sonicare. Accu gaat lang mee en reisetui is handig.
Ik ben niet tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van de duurdere Diamondclean versie, aangezien de motor erg kwetsbaar blijkt te zijn. Van zo'n duur product verwacht ik minimaal een levensduur van 3 tot 5 jaar.
De eenvoudige Sonicare tandenborstel heeft minimaal vijf jaar goed gefunctioneerd. Toen deze kapot ging heb ik besloten om de duurdere DiamondClean te kopen in 2015.
Helaas was deze in juli 2016 niet meer bruikbaar omdat de opzetpin voor de opzetborstel was afgebroken; (bij normaal voorzichtig gebruik). Omdat het gelukkig binnen de garantietermijn viel, heb ik een hele nieuwe set gekregen. Daar was ik blij mee, hoewel alleen een nieuwe tandenborstel toereikend was geweest, maar niet verkrijgbaar helaas.
Vervolgens een jaar later weer precies hetzelfde probleem! Alleen nu geen garantie meer......

Bakabana 20-06-2017

Het lawaai en trilling van dit product zou minder mogen.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De Philips Sonicare Diamond Clean heeft een erg harde trilling en het maakt veel lawaai. Hij poetst verder je tanden wel erg glad en schoon. De verschillende poetsstanden zijn handig zodat je een extra fris en schoon gevoel hebt na gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Vries 13-06-2017

Raar iritant geluid!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De borstel 2 maanden geleden gekocht, maar de laatste weken maakt hij een iritant harde geluid. Als ik aan de opzet borstel zit, dan verdwijnt soms het iritante geluid gelukkig weer. Maar de laatste dagen blijft het iritante geluid hangen. Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Maria 09-04-2017

Na 3 jaar defect

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik verbaas me dat zo'n duur product het na 3 jaar begeeft. Ik heb eigenlijk alleen een nieuwe tandenborstel nodig en niet de hele set. Dat moet toch hopelijk gaan lukken?

Tobias 25-11-2016

Praktisch en mooi ontwerp

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Reiner 23-04-2016

Philips Sonicare DiamondClean Super

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Meera02 06-12-2015

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

rein74 09-11-2015

Perfect product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mooi en ergonomisch design, licht gewicht, perfect werking, verschillende programma's voor kort poetsen, standaard, sensitive, en speciaal voor de tandvlees, helemaal schoon gevoel in de mond

Henk227 21-11-2014

Beperkte/ korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mooie tandenborstel en functioneert, mits werkend, prima.
Mijn vrouw en ik waren zo enthousiast dat we er beiden eentje hebben aangeschaft. Helaas is de levensduur alleen vrij uit kort voor de prijs die we er voor betaald hebben.
Die van mijn vrouw ging net na de twee jaar garantietermijn stuk....kan gebeuren dacht ik....helaas heeft die van mij het vandaag ook begeven, nog net geen drie jaar na aankoop.

Twijfel nu welke nieuwe te kopen, aangezien we met Philips een niet al te goede ervaring hebben opgedaan wat prijs/kwaliteit verhouding betreft.

advalk 07-09-2014

Tweede sonicare die niet meer werken 2 tot 3 maanden na afloop garantie

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Deze klacht is niet eenmalig. Defecte sonicare tandenborstel, 2 maanden na afloop van de 2 jaar garantie. Dacht dat het gewoon pech was dus nieuw gekocht.

Nieuwe borstel na 2 jaar zelfde probleem. Dood, doet niets meer opnieuw 3 maanden na afloop garantie defect.

NNHG 30-12-2013

GOED

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De opzetborstels zijn erg snel versleten. Ook zijn deze veel te duur bij aanschaf.......Verder goed product

helen8 28-10-2013

verwijderd goed tandplak

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Een minpuntje! Het indrukken van het startknopje gaat vaak moeizaam. Moet dit vaak doen met 2 handen.

Marijke 13-03-2019

Fraaie borstel maar kwalitatief geen aanrader

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede borstel is ook al na twee jaar defect ,de service van Philips is net zo beperkt ,kan niet gemaakt worden ivm de hygiëne maak het aan en uit knopje beter en de accu vervangbaar dan wordt het een duurzaam product ,het euvel komt ook in de andere reviews naar voren .

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Kwalitatief slecht

Marc hut 27-01-2019

Perfecte tandenborstel die heel snel defect is!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dit is echt eebperfecte tandenborstel. Maar net zoals de drie andere sonicares die we hebben gehad gaat het apparaat niet langer dan 2 jaar mee. Of hij laadt niet meer of hij trilt niet goed meer: heel erg snel stuk. En dat is jammer want hij poetst perfect als hij werkt.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Heel snel defect
  • Duur
  • Slechte kwaliteit