Oral-B Stages Vitality - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Snelheid instelbaar
Kinderborstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Annely 27-09-2018

Leuke vrolijke tandenborstel

Deze tandenborstel is er in twee soorten, mijn dochter heeft de roze Frozen tandenborstel uitgetest. Ze vond hem fijn in gebruik, alleen het harde geluid vond ze niet zo fijn tijdens het poetsen. Wat wij als ouders een groot nadeel vonden was dat de tandenborstel na een paar keer poetsen alweer leeg was. Ook het opladen duurde erg lang. Wij hebben deze tandenborstel gratis ontvangen om uit te testen.

Pluspunten

• Vrolijke kleur
  • Compacte borstel

Minpunten

• Veel lawaai tijdens het poetsen
  • Moet snel weer opgeladen worden
  • Opladen duurt erg lang

karin van Eijndhoven 26-09-2018

Super fijne tandenborstel

Super leuke tandenborstel van frozen, mijn dochtertje had altijd een hekel aan tandenpoetsen en nu vind ze het super leuk. Omdat we de app hebben waarin precies de tijd staat voor het poetsen en dat ze daarna ook nog worden beloond wat een super idee. Wij mochten deze tandenborstel gratis testen en wij raden heb dan ook zeker aan. De accu gaat super lang mee en hij is makkelijk schoon te maken. Ook vind ik de borsteltjes super fijn ze maken beter schoon.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Leuke app

TonnieBroers 24-09-2018

Goede tandenborstel

Sinds een paar weken gebruikt mijn dochter de mooie Frozen tandenborstel en door de ingebouwde timer poetst ze echt veel beter omdat ze weet dat na 2 minuten de trilling komt. Dit maakt het poetsen extra leuk. Wij mochten deze tandenborstel testen en haar oude electrische tandenborstel wil ze dan ook niet meer gebruiken. Ze heeft nu een echte Frozen. De app hebben wij 1x gebruikt maar heeft voor ons verder geen toegevoegde waarde maar het is leuk om te zien.

Pluspunten

• Leuk design
  • 2 minuten timer

Robin 19-09-2018

Goede start

Dit is een prima tandenborstel om de kinderen elektrisch te laten poetsen. Mijn dochter vind het een mooie tabdenborstel omdat frozen erop staat. Gecombineerd met de app waarin ze stickers kunnen verdienen na 2 minuten poetsen blijft tandenpoetsen een leuke ervaring. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen en dit bevalt goed. De borstel maakt veel beter schoon als een normale tandenborstel. Hij moet wel goed schoongemaakt worden na het poetsen aangezien er snel vuil op blijft zitten.

Pluspunten

• Vrolijke kleuren
  • App

Minpunten

• Snel vuil
  • Geen indicatie batterij leeg

marina 19-09-2018
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel

Mooi roze met blauwe Frozen tandenborstel. Mijn kinderen vinden deze tandenborstel erg mooi en poetst ook erg fijn. De accu gaat lang mee en de tandenborstel blijft het goed doen totdat de accu helemaal leeg is. Je kan er een app bij downloaden daar zit een 2 minuten timer in en na het volbrengen van 2 minuten poetsen krijgen de kinderen een sticker in hun virtuele plakboek van Oral-B. Dit is erg leuk en met gemak poetsen ze nu 2 minuten lang. Wij hebben de tandenborstel gratis ontvangen om uit te testen. Deze tandenborstel vinden wij echt een aanrader. We hadden een kind dat moeilijk wilde poetsen maar met de Frozen borstel en de app met vrolijke timers en mooie spaarboeken is dat probleem verdwenen. Wij zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Accuduur
  • App

KimN 17-09-2018

fijn voor kinderhanden

Het handvat en de borstelkopjes zijn fijn voor kleine kindermondjes. Omdat ze nu aan het wisselen zijn vinden ze elektrisch poetsen ivm de trillingen niet zo fijn. Ook moet hij toch echt bijna twee keer per week op de lader. Hij gaat wel langer mee dan de gewone Stages van Oral-B. De Frozen figuurtjes zitten tijdens het poetsen in de mond dus die zien ze toch niet, de app zorgt er meer voor dat ze lol hebben in het poetsen. We hebben dit product gratis thuis gezonden gekregen om te testen en hij bevalt goed. De prijs is netjes.

Pluspunten

• klein
  • vrolijke figuurtjes

Minpunten

• vaak laden
  • geen batterijduur indicator

Carola31 16-09-2018

Fijne electrische tandenborstel voor kinderen

Hij is makkelijk en fijn in gebruik. Mijn kind (van 4) poetst ook echt tot dat de timer gaat.
Ze kan met deze tandenborstel goed zelf poetsen en ik hoef niet meer te helpen. We hebben deze tandenborstel gratis ontvangen om te beoordelen.
Een batterij indicator lampje zou handig zijn. Nu stopt hij gewoon als hij leeg is.

Kelly 15-09-2018

Eenvoudige elektrische tandenborstel voor meiden

Mijn dochter van 4 was erg enthousiast over de tandenborstel: vrolijke kleurtjes en leuke plaatjes van Frozen. We hebben op dit moment al een andere elektrische tandenborstel voor haar, dus was erg leuk dat we deze hebben gekregen om te testen.
De tandenborstel was heel eenvoudig in gebruik te nemen. Het is alleen lastig om te zien of de tandenborstel aan het opladen is, er gaan geen lampjes branden, dus je ziet niet of het iets doet.
De tandenborstel maakt veel geluid bij het poetsen. Mijn dochter gaf aan het een hele fijne tandenborstel te vinden, maar ik heb het idee dat deze toch wel erg basic is in vergelijking met de tandenborstel die ze nu heeft.
Wanneer de tandenborstel (bijna) leeg is, krijg je geen waarschuwing door piepjes. Tijdens het poetsen kom je er dus ineens achter dat de tandenborstel leeg is, dat vind ik echt wel een minpunt.
Tussen het borsteltje en de tandenborstel zelf blijft gemakkelijk viezigheid zitten.

Pluspunten

• Aanspreken design voor kinderen
  • Leuke kleurtjes

Minpunten

• Opladen is niet te zien
  • Geeft niet aan dat tandenborsel bijna leeg is
  • Maakt veel geluid bij het poetsen
  • Blijft viezigheid tussen borstel/ apparaat zitten

Linda 13-09-2018

Fijne tandenborstel, makkelijk in gebruik

Mijn dochter van 3 jaar heeft deze tandenborstel in gebruik en ze vindt hem heel leuk door de vrolijke kleurtjes en Frozen figuurtjes. De tandenborstel heeft een prima formaat, ze poetst er zelf mee. Makkelijk ook dat nu ze zelf weet hoe lang ze moet poetsen door de timer. Wij hebben deze tandenborstel gekregen om uit te proberen en ik zou hem zeker aanbevelen, ook voor kleine kinderen vanaf 3 jaar.

Pluspunten

• Timer
  • Vrolijke kleurtjes

C.Rasenberg 13-09-2018

Prettig in gebruik

Hij is fijn en makkelijk in gebruik. Mijn kind poetst echt 2 minuten.
Een batterij indicator lampje zou prettig zijn. Nu stopt de tandenborstel gewoon als hij helemaal leeg is.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Leuk voor kinderen om te poetsen

Minpunten

• geen batterij indicator lampje