Philips Sonicare HealthyWhite HX6730

Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

• Laadstation Ja
  • Snelheid instelbaar Ja
Philips Sonicare 2 Series gum health HX6232

Beoordeling op basis van 264 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

acmaassen 25-09-2015 Product half jaar in bezit

Na een Flexcare+ gehad te hebben die na 2 jaar overleed, nu deze goedkopere set gekocht.

Doet in wezen hetzelfde, maar blijken nog minder degelijk dan m'n vorige FlexCare+. Er was er al 1 na 5 maanden stuk. Ik lees hier meer negatieve verhalen over.

Wat me ook opvalt is hoe snel de "power" achteruit gaat van deze tandenborstels. Nu ik een nieuwe set heb (na defect vorige) valt me op hoeveel power deze weer hebben en hoe slap de vorige al waren geworden na een paar maanden gebruik. Dus die batterij die erin zit wordt echt snel minder na X keer opladen.

Alles behalve duurzaam dus!
Volgende keer kies ik een Oral B.

erica67 05-11-2014 Product jaar of meer in bezit

4,5
Ik ben al toe aan mijn vijfde. Iedere keer net na de garantietermijn stopt hij er mee. Philips doet er niets mee. Net maar eens alle kapotte opengepeuterd. Blijken dus stijf verroest te zijn doordat er water in komt. De rubber afdichting tussen plastic huis en metaal waar de borstel op gaat, dicht dus gewoon niet goed af. Schandalig gewoon, je mag toch verwachten dat een tandenborstel waterdicht is. Ik blijf ze beter vinden poetsen dan de Braun, maar wat levensduur kunnen ze nog wat van Braun leren.

Rstegkarto 13-11-2016

De stift is van de borstel af gegaan en blijft t er meer op

De Healthy White met 2 handsets gekocht in 2012-2013. Ze zijn heel fijn in het gebruik en ook mooi design. Na 2 jaar trok ik de stift uit 1 handset toen ik de opzetborstel wilde vervangen. Heb 1 jaar in de la gelegd maar nu denk ik dat het niet normaal is dat het na 2 jaar al stuk gaat. Die andere handset is wel prima. Heeft iemand anders dit ook?

Bami 12-07-2016

Korte levensduur

Wij hebben in okt 2013 deze borstels aangeschaft. Prima tandenborstel, poetst super maar 2,5 jaar is een veel te korte levensduur. Een van de borstels geeft een kort trilletje wanneer ie in de lader staat en doet verder niets meer.

Molleke82 19-05-2016

Prima tandenborstel maar te snel kapot

Ik was zeer tevreden over deze tandenborstel. Maakt niet veel geluid en de verschillende standen zijn erg prettig. Helaas is de tandenborstel net buiten de garantietermijn kapot gegaan. Van de een op de andere dag wil de tandenborstel niet meer aan. De led-lampjes branden niet meer...hij doet helemaal niets meer. Nu maar oriënteren op een andere tandenborstel die niet na twee jaar kapot gaat.

Jlukas 17-02-2016

Heerlijk tandenborstel met een veel te korte levensduur

Tandenborstel werkt perfect . gaat lang mee op 1 lading en poetst heel schoon.
Alleen inmiddels de derde unit die net na de garantieperiode defect raakt door slijtage van het motortje.
Gezien de aanschafprijs vind ik dit veel te kort en aangezien dit de derde unit betreft met verschillende defecten stap ik over op een ander merk .
Helaas want verder is het echt een perfecte tandenborstel

Piere 02-12-2015

snel defect

Dit is al de 2e , de eerste ging stuk na 1 jaar (schakelaar) , dus dat was geen probleem want deze werd vervangen onder garantie. De vervangende borsel is nu 3 maanden na het verloop van de garantie periode van 2 jaar ook defect geraakt ( batterij) .
Je kan dus stellen dat de kwaliteit is verbeterd, maar ik vind een gebruiksperdiode van ruim 2 jaar toch erg kort voor een relatief dure electrische tandenborstel.

pjgr 30-09-2015

geeft prima poetsresultaten

Er is een duidelijke gebruiksaanwijzing bijgevoegd. Indien deze wordt gevolgd biedt het poetsen met dit apparaat een goede bescherming aan het gebit en het tandvlees.

Moones 29-09-2015

Poetst erg mooi schoon je tanden

Heb deze gekocht omdat je er 2 kreeg voor een goedkope prijs
Poetst erg schoon lijkt net alsof je net bij de tandarts geweest bent.
Ook verschillende standen maakt het poetsen beter.
Dus na de 2min poetsen stopt hij ermee dan druk ik de andere standen in 3 standen werk ik af maar is niet echt nodig..
Baterij gaat best lang mee zeker 1 week bij mij.
Is niet erg lawaaierig. De borstel kop is erg prettig in de mond.

Gijs1420 25-09-2015

Borsteltjes vlogen vroegtijdig van het apparaat. nieuwe ontv

De borsteltjes vlogen vrij gauw na aanvang van het apparaat. na een pittige discussie nieuwe opzetborsteltjes ontvangen waarna het iets beter ging. gaat verder na behoren.

Helena1971 30-08-2015

prima borstel, jammer dat ze nog geen jaar meegaan

ik heb nu in 4 jaar tijd voor 4 personen al 8 borstels gehad,
pas (in april borstels gekocht, duo pack, direct 1 borstel die niet werkt.
deze word wel vervangen, maar als die dan ook stuk gaat, zit daar geen garantie meer op!
Jammer, want de borstels werken fijn, zou wel handig zijn om meerdere kleuren aan de achterzijde te kunnen kiezen, nu zet ik de namen er maar op (met datum aanschaf/vervanging)
Moet nu voor mijn eigen borstel weer gaan bellen, maar ik weet niet meer of die nu al vervangen is of niet, in ieder geval in gebruik genomen op 11-11-2014.....

apg14 17-08-2015

Poetst goed schoon en glad

Heb deze tandenborstel nu 3 jaar, poetst goed schoon, net of als je bij de mondhygiënist bent geweest.
Kwalitatief wat minder, heb ieder jaar de tandenborstel moeten opsturen voor garantie, batterij niet meer te laden of borstel werkte niet meer (raar geluid).
Wel altijd een nieuwe ontvangen onder garantie (top)

Eric177 23-07-2015

Goed poetsresultaat

Poetsen fantastisch , gevoel van schone tanden.
Helaas vind ik de levensduur van slechts 2 jaar en 5 maanden te kort.
Ik hoop met de twee nieuwe body's langer vooruit te kunnen.

DeeDees 22-06-2015

Goed product dat er ook nog goed uitziet in de badkamer

Al eerder een sonicare gehad en daarna die andere, toch weer terug naar de Sonicare. Reinigt goed, makkelijk in gebruik en stopt vanzelf , zodat je altijd de juiste tijd gepoetst hebt.

LG54 11-04-2015

Prima apparaat

Ik had zo,n product in mijn bezit en wilde weer precies een zelfde hebben omdat die mij prima voldeed.

Behalve,
dat men suggereert dat je wittere tanden krijgt klopt niet.
zal waarschijnlijk met de kleur van de tanden hebben te maken

Timc1988 03-02-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg blij met de tandenborstel en ik vind het een erg fijn apparaat. De clean en white stand is erg fijn.

MBV 15-01-2015 Product jaar of meer in bezit

We hebben al een paar jaar dit type tandenborstel in ons bezit. Onze keus is op deze set gevallen omdat je 2 houders hebt voor een redelijke prijs. Aangezien een van onze eerdere houders kapot is gegaan na 3 jaar, hebben we deze nieuwe set aangeschaft. We zijn zeer tevreden, de accu gaat lang mee, en door de vorm van de borstel heb je een breed oppervlak en is makkelijk in gebruik.

Bart van der Kroft 12-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is goed produkt, werkt makkelijk en geeft een goed resultaat! Het is voorzien van een 2e lader en een extra body van een eenvoudiger type; dus altijd een reserve bij de hand!

Daphne31 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel met verschillende standen. Je krijt er schone en witte tanden van. Voelt glad aan.

Basti123456789 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Geruisloze tandenborstel die voor een tandartsschoongevoel zorgt.
Ik raad iedereen aan om mee te doen aan de cashback actie, de tandenborstel is dan goed betaalbaar (ik betaalde slechts 79EU).