Philips Sonicare HealthyWhite HX6730/02 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, polijsten, grondige reiniging, whitening
Timer
Laadstation

6,6

JeroenMoesbergen 11-06-2013 Product jaar of meer in bezit

4,5
Gebruik was eenvoudiger bij de vorige borstel van Philips met een aparte knop voor aan en uit en de poetsstanden.
De vorige borstel poetste ook beter. Na gebruik had ik het gevoel dat je hebt als je bij de hygieniste vandaan komt. Ik heb daarbij de perceptie dat plak beter verwijderd werd. Niettemin krijg ik met deze borstel mijn tanden wel goed wit.
Helaas, gaat deze borstel nu ook na een ruim jaar kapot, evenals de vorige Philips borstel. Wetenschappelijk is er dan nog geen sprake van een trend maar voor mij wel! Niettemin was ik zo tevreden over het resultaat van de eerste borstel (niet deze dus) dat ik het nog een keer probeer met een Diamondclean. Die maakt weer erg goed schoon. Hoop dat die 5 jaar mee gaat!

dingco 12-11-2011 Product paar dagen in bezit

er zitten erg veel mogelijk heden op licht goed in de hand en poets erg fijn mijn eerste reactie is een goede tandeborstel

Loek Geelen 13-09-2011 Product jaar of meer in bezit

In 25 maanden tijd zijn twee Sonicare tandenborstels stukgegaan. Een aanleiding om te concluderen dat de levensduur van dit product te wensen overlaat. Philips zelf "vergoedt" de schade door 20% korting te geven op een nieuw product. Inclusief deze korting is de tandenborstel bij Philips nog steeds duurder dan bij een willekeurig andere aanbieder. Mijn conclusies:
- de Sonicare reiningt effectief
- levensduur is beperkt
- slechte klantenklachten opvolging (blij maken met een "dooie mus")
Advies: koop een Sonische tandenborstel maar géén Philips. Slechte investering.

Guest75 13-01-2010 Product maand in bezit

Als je nooit eerder sonisch hebt gepoetst moet je wel even wennen aan het kriebelende gevoel van de tandenborstel. Waar ik erg over te spreken ben is de functie die je tanden witter maakt. Mijn tanden zijn een aantal tinten witter geworden. Ik weet niet of ze nog witter worden, want ik gebruik hem pas een maand. Ook voelen mijn tanden erg glad aan na gebruik. De tandenborstel heeft ook een nadeel. De opzetborstels vind ik erg prijzig.