Philips Sonicare HealthyWhite HX6730/02

Braun Vitality TriZone

• Laadstation Ja
  • Sonische technologie Ja
Braun Vitality TriZone

Beoordeling op basis van 66 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,6

Molleke82 19-05-2016

Prima tandenborstel maar te snel kapot

Ik was zeer tevreden over deze tandenborstel. Maakt niet veel geluid en de verschillende standen zijn erg prettig. Helaas is de tandenborstel net buiten de garantietermijn kapot gegaan. Van de een op de andere dag wil de tandenborstel niet meer aan. De led-lampjes branden niet meer...hij doet helemaal niets meer. Nu maar oriënteren op een andere tandenborstel die niet na twee jaar kapot gaat.

Jlukas 17-02-2016

Heerlijk tandenborstel met een veel te korte levensduur

Tandenborstel werkt perfect . gaat lang mee op 1 lading en poetst heel schoon.
Alleen inmiddels de derde unit die net na de garantieperiode defect raakt door slijtage van het motortje.
Gezien de aanschafprijs vind ik dit veel te kort en aangezien dit de derde unit betreft met verschillende defecten stap ik over op een ander merk .
Helaas want verder is het echt een perfecte tandenborstel

Piere 02-12-2015

snel defect

Dit is al de 2e , de eerste ging stuk na 1 jaar (schakelaar) , dus dat was geen probleem want deze werd vervangen onder garantie. De vervangende borsel is nu 3 maanden na het verloop van de garantie periode van 2 jaar ook defect geraakt ( batterij) .
Je kan dus stellen dat de kwaliteit is verbeterd, maar ik vind een gebruiksperdiode van ruim 2 jaar toch erg kort voor een relatief dure electrische tandenborstel.

pjgr 30-09-2015

geeft prima poetsresultaten

Er is een duidelijke gebruiksaanwijzing bijgevoegd. Indien deze wordt gevolgd biedt het poetsen met dit apparaat een goede bescherming aan het gebit en het tandvlees.

DeeDees 22-06-2015

Goed product dat er ook nog goed uitziet in de badkamer

Al eerder een sonicare gehad en daarna die andere, toch weer terug naar de Sonicare. Reinigt goed, makkelijk in gebruik en stopt vanzelf , zodat je altijd de juiste tijd gepoetst hebt.

Petra1968 29-10-2014

Te Snel Kapot

Een hele fijne aankoop geweest, en ook twee jaar naar volle tevredenheid gebruikt.
Helaas, net twee maanden na garantieperiode is de batterij kapot.
Vind een levensduur van net iets meer dan twee jaar te kort om opnieuw zo'n tandenborstel aan te schaffen, en bovendien heb ik nu (door crisis) het geld er niet meer voor.
Ga wel over naar een goedkoper merk.

RjmW 21-10-2013

Voldoet aan onze verwachtingen

Er zitten 3 programma's op, alleen kun je die niet vooraf instellen. Als je prog 3 wilt moet je dus 3x drukken en bij de eerste druk begint de tandenborstel al. dit is niet zo handig als er al tandpasta opzit. Ander model heeft een keuze knop en een start.
Verder voldoet de tandenbosrtel aan onze verwachtingen.

huus 15-08-2013

OP het gebruikersgemak na was is hij goed hij poetst fijn en goed schoon

Helaas hebben beiden tandenborstels een probleem met het bevestigings -pinnetje waar de borstel op staat waardoor hij niet meer goed poetst

SonicCare 23-07-2013

Poetst goed met gladde tanden als resultaat.

De Sonicare poetst goed, de tanden worden goed schoon en glad.
De kinderen vinden de trillingen minder prettig, maar wennen er wel aan, zeker in de laagste stand.
Een minpuntje is de achterkant van je voortanden.
Daar is het niet zo gemakkelijk poetsen.

Robert1983 22-07-2013

Na iedere poetsbeurt een schoon gevoel.

Na iedere poetsbeurt een schoon gevoel. Ook een vertrouwd gevoel met de `gewone` borstelkop die alles goed meepakt. Mijn tandarts is ook tevreden met het resultaat. Hoe het de brug achter miijn tanden schoon houdt.

JanH55 22-07-2013

Van de vier aangeschafte tandenborstels zijn er al twee kapot.

Het gebruik van een goed werkende tandenborstel is geweldig.
Een fijn apparaat, mooi design, goede prestatie's.
Ze zijn helaas niet erg duurzaam.
Van de vier tandenborstels ( voor ons en de kinderen ) zijn er al twee stuk. De levensduur is maar twee jaar.

Maaike82 22-07-2013

Fijne tandenborstel

Het is een fijne tandenborstel, ligt makkelijk in de hand. Is snel opgeladen en gaat daarna lang op de batterij mee.

Terpentijn 22-07-2013

uitstekend product,dat doet waarvoor het is aangeschaft

Zeer goede kwaliteit. De prijs blijft aan de hoge kant,ondanks de m.i. reeds terugverdiende ontwikkel kosten. Opzet borstels ronduit duur.
Samenvattend; de kwaliteit vergoedt heel veel maar zeker niet alles.

Meg30 22-07-2013

Prima tandenborstel

De tandenborstel poetst prettig en ligt prima in de hand. De signaalfunctie dat de tandenborstel opgeladen dient te worden werkt goed.

Anita1947 22-07-2013

Een hele fijne poetservaring.

de sonicare bevalt prima, had al eerder een philips sonicare maar deze is nog fijner. Heb in tussentijd een ander merk gehad maar dat bevalt helemaal niet. Deze werkt perfect je hebt een prettig gevoel als je gepoetst hebt, en doet het daarom vanzelf meerdere keren per dag.Een topervaring.

M321 21-07-2013

poetst schoner

waarschijnlijk door de hoge frequentie van het bewegen van de borstel poetst deze schoner dan wat ik tot nu toe gebruikt heb aan elektrische borstels.

hilleke 21-07-2013

ik vind vooral dat mn tandvlees goed door de sonicare gemasseerd wordt

het voelt goed om de sonicare te gebruiken. bij mijn halfjaarlijkse controles is altijd alles in orde sinds ik de sonicare gebruik.

ewlutrecht 21-07-2013

handig, die verschillende poetsmogelijkheden!

uitstekend product, met diverse poetsmogelijkheden.
Jammer alleen, dat de opzetborstels, zeker in vergelijking met die voor andere elektrische tandenborstels, zo waanzinnig duur zijn

Schrobbertje 21-07-2013

een fijn app handig in gebruik

Voorheen het oude type Sonycare gehad voldeed ook prima maar was zwaar en wat onhandzaam. En borstels waren erg duur.
Dit alles is bij het huidige model verbeterd

Joke249 25-06-2013

Dit product werkt prima.

Mijn beoordeling is dat het een goed product is. Je maakt toch dagelijks gebruik van de tandenborstel. Mijn tanden worden heel schoon. En ik heb sindsdien ook minder mond en tandklachten. Dus ik ben zeer tevreden.