Philips Sonicare FlexCare Platinum HX911212 - Reviews

Laadstation

8,9

Anna 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi tandborstel

Dit is mijn eerste tandenborstel. Ik voel echt het verschil tussen de handtandenborstel. Ik voel je tanden veel beter gewist. Nu is mijn tandvlees bloedt niet, maar ik heb dit probleem al lang geleden. De borstel is comfortabel in de hand en makkelijk te gebruiken.
Ik ben erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • comfortabel
  • mooi design

Tina 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Goede elektrische tandenborstel. Bij het type zit niet zo'n prettige oplader. Heb dit niet kunnen zien bij de bestelling. Een stabielere oplader zit dan schijnbaar bij andere typenummers.

Manja 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bevalt prima

Nieuwe Sonicare ter vervanging van mijn oude. Fijn dat er meerdere poetsstanden opzitten en 3 verschillende manieren om te poetsen (clean, white en deepclean)
Deze is een stuk lichter dan de oude maar ligt goed in de hand. Moet alleen even wennen aan de opzetborstel (Adaptive clean) maar die kan t.z.t. ook vervangen worden door een andere borstel.

Gerrit 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekend product, zeer goed!

Werkt uitstekend, zoals altijd bij Philips, handig in gebruik, zachte reiniging, in handige meeneembox. Zeer gebruiksvriendelijk.

Jan 10-11-2016

professional cleaning

The toothbrush is easy to handle and your teeth feel like after a professional dental cleaning at the dentist.
Petra 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige tandenborstel

Ik ben zelf al een jaar geleden overgestapt van Oral B naar Philips Sonicare. Erg tevreden over. Deze nu voor mijn man aangeschaft. Poetst ontzettend goed en batterij gaat wel bijna 3 weken mee. Echt top!!

Margot de Roos 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Prettig in gebruik, ligt goed in de hand. je voelt geen pijn als je poetst. Heeft een krachtige motor die je gebit schoon houd.

David 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Philips HX9112/12

Nog niet in gebruik genomen. We zullen zien, ik heb altijd OralB tandenborstels gebruikt. We gaan ervoor.

HBX100 18-05-2016 Product half jaar in bezit

Half jaar in gebruik, mega tevreden

Na een half jaar gebruik nog steeds dik tevreden. Uitermate lange accuduur, nog steeds gebruik van de eerste borsteltjes, de getime'de lange poetstijd met indicatie om verder te gaan is erg handig.

mozzer00 24-02-2016 Product maand in bezit

Vroeger ook een Philips top model tandenborstel gehad maar bij de aanschaf van een nieuwe toch voor een Braun gekozen vanwege de goede verhalen die ik hierover had gehoord. Borstel deed goed zijn werk maar de batterij in de Braun tandenborstel is niet goed. Na 5 a 6 dagen al op en opladen duurt langer dan 12 uur. Borstel draait na 1 a 2 keer gebruiken al langzamer dan direct na het opladen. Na iets meer dan een jaar stortte de batterij helemaal in elkaar. In 1 woord waardeloos.
Nu weer terug bij Philips. Ik ben zelf geen Philips man maar de tandenborstels vind ik top. 1x in de maand opladen en in een paar uur volledig opgeladen. Geweldig. Aan het vreemde trillende gevoel tijdens het poetsen was ik al na 1 keer weer gewend.
Op de website zit de grijze behuizing er iets chic-er uit dan in werkelijkheid maar hij ligt perfect in de hand.

Samdordt 23-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is een prima elektrische tandenborstel waarbij je na 1x poetsen al duidelijk verschil merkt en echt een schoon gebit hebt. Het is makkelijk vast te houden en heeft ook een mooi design. Verschillende standen mogelijk om je gebit te reinigen. Maakt niet veel geluid en de trillingen kunnen ook in verschillende standen ingesteld worden. Tandenborstel geeft ook aan als je te hard poetst.

Stjan22 21-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik vind het een zeer prettige tandenborstel met een prima resultaat, fijn mondgevoel en een goede accuduur. Minpunt is de prijs, die ik aanzienlijk hoog blijf vinden.

Linda1986 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne tandenborstel, makkelijk in gebruik, super schoon resultaat en prima batterijduur. Vooral de 'extreme clean'stand doet wat hij beloofd; een tandarts schoon gevoel!

De meyertjes 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel met diverse programma's om de tanden te reinigen, heb jaren een sonicare gehad, stuk gegaan en een een simpele variant ervoor terug gekocht, omdat ik toen toch eigenlijk maar 1 stand gebruikte, maar deze is zeer vernieuwd en gebruik er diverse programma's van, ook de melding dat je te hard met de borstel op de tanden drukt vind ik echt heel prettig, heb blijkbaar altijd te hard met de borstel op de tanden gedrukt. Het enige nadeel vind ik nog steeds de prijs van de opzetborstels. Ze zijn ook nooit eens ergens in de aanbieding. Maar zou hierdoor toch geen ander merk elektrische tandenborstel voor nemen.

Gerbili 16-02-2016 Product maand in bezit

De tandenborstel ligt goed in de hand, is niet zwaar en maakt (maar) weinig geluid tijdens het poetsen. De accu houdt het lang uit en wat erg prettig is, is dat de snelheid niet minder wordt als de batterij leegraakt.

De intensiteit kan tijdens het poetsen aangepast worden. Handig als je (plaatselijk) een gevoelig plekje hebt. De opties voor dieptereiniging, extra whitening en standaard reiniging vind ik persoonlijk niet nodig. Je kunt ze ook niet aanpassen tijdens het poetsen.

Suusian 16-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken poetsen wij met de Flexcare Platinum. Vanaf de eerste poetsbeurt waren we al verkocht. Na de poetsbeurt was direct resultaat te merken. Het voelde alsof we net uit de tandartsstoel kwamen.

Elektrisch poetsen deden we al een tijdje met een tandenborstel van de bekende Oral-concurrent. Alleen de Philips is een verademing. Geen kriebelneus meer door de trillingen tijdens het poetsen en gevoelsmatig een schoner gebit.

De verschillende programma's en opzetborstels zijn ideaal voor bijvoorbeeld een grondige schrobbeurt of een vlugge poetsbeurt na een maaltijd. Na elke halve minuut een toontje en na 2 minuten stopt de borstel automatisch. Zo kan je makkelijk indeling van je poetsbeurt bepalen. Ook de meegeleverde etui is makkelijk om hem in mee te nemen, alles bij de hand.

De Flexcare Platinum is even een uitgave vergeleken met de gangbare elektrische tandenborstels, maar echt aan te raden als je, net als ons, zuinig bent op je gebit en van schone tanden houdt!

Ivan 15-02-2016 Product paar weken in bezit

De Philips Sonicare FlexCare Platinum tandborstel heeft een fijne grip, de druktoesten hebben de juisten grootte en juiste plek zodat je niet tijdens de het tandenpoetsen, de modes veranderd.
De tandborstel heeft een zeer moderne uitstraling.
Behalve de drie poetsstanden voor clean, white and deep clean poetsen heeft de tandborstel ook een druksensor voor te hard poetsen.
De tandborstel voldoet aan zijn belofte zoals zijn voorgangers maar de druksensor is voor mij de behangrijkste extra optie.
Ik ben zeer tevreden over deze tandborstel.

kimmiekoekkoek 15-02-2016 Product maand in bezit

Super fijne tandenborstel.
Poetst heerlijk en goed schoon.
Ligt lekker in de hand.
Accu gaat lang mee.
Echte aanrader voor mensen die electrisch willen tandenpoetsen.

Budding 12-02-2016 Product maand in bezit

Mooi product, fijne de wisselstanden, goed design waardoor de bediending makkelijk en goed is. Verschillende opzet stukken hierdoor keuze wat jij fijn vindt.

ronald1967 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Van mijn bloedend tandvlees af!
+ goede accuduur
+ gladdere tanden
- wennen aan geluid
- genereert veel speeksel, dus met mond dicht poetsen